X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η ιστορική στιγμή του Χάμιλτον

Ο αγώνας στην "Πολ Ρικάρ" επέστρεψε στη Formula 1 και ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο πρώτος που νίκησε στο γαλλικό γκραν πρι 10 χρόνια μετά τον εξοστρακισμό του από το ετήσιο καλεντάρι.

Άρχισε πρώτος, έστριψε καλά, οδήγησε χωρίς λάθη και δεν απειλήθηκε μέχρι το φινάλε ανεβαίνοντας στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Όλα αυτά ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίος έγινε ο πρώτος Βρετανός πιλότος μετά τον Νάιτζελ Μάνσελ, ο οποίος κέρδισε στο γαλλικό γκραν πρι. Ένα γκραν πρι που επέστρεψε στο πρόγραμμα της Formula 1 μετά από μία 10ετία και διεξήχθη στη Μασσαλία, στην ιστορική αλλά πλήρως εκσυγχρονισμένη πίστα "Πολ Πικάρ" για πρώτη φορά μετά το 1990 - τότε είχε νικήσει ο Αλέν Προστ με Ferrari.

Μέχρι τώρα στην καριέρα του ο Χάμιλτον είχε τρέξει δύο φορές στο Μανί Κουρ, όντας 10ος και 3ος αντίστοιχα. Πλέον έχει νικήσει σε 23 διαφορετικές πίστες.

Ο αγώνας για τον παγκόσμιο πρωταθλητή ήταν ένας... περίπατος που εκτός από τους 25 βαθμούς τού έδωσε την πρωτιά στην κατάταξη των οδηγών. Πλέον απέχει 14 από τον Ζεμπάστιαν Φέτελ, αφού ο Γερμανός με τη Ferrari λίγο έλειψε να καταστρέψει όλον τον αγώνα του, καταφέρνοντας πάντως να τερματίσει 5ος μετά από μια παλικαρίσια μάχη που έδωσε, αποκομίζοντας ό,τι καλύτερο μπορούσε.

Η σύγκρουση με τον Βάλτερι Μπότας αμέσως μετά την εκκίνηση έφερε αυτοκίνητο ασφαλείας από τον πρώτο γύρο και δημιούργησε συνθήκες ανισορροπίας έκτοτε.

Η Ferrari "σώθηκε" βαθμολογικά από τον εξαιρετικό αγώνα του Κίμι Ράικονεν. Ο οποίος προσπερνώντας στο φινάλε τον Ντάνιελ Ρικιάρντο (Red Bull) πλασαρίστηκε τρίτος. Μεταξύ του πρώτου και του τρίτου μπήκε ο έτερος ταύρος Μαξ Φερστάπεν, έχοντας αποφύγει τους ρισκαδόρικους ηρωισμούς, την ίδια στιγμή τη 10άδα συμπλήρωναν οι Μάγκνουσεν, Μπότας, Σάινθ, Χούλκενμπεργκ και Λεκλέρ.

Για τη McLaren, αφήστε το καλύτερα...