X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Η ΜcLaren χάνει (πολλά) κερδίζοντας 130 εκατομμύρια...

"Φτωχός συγγενής" στο πρωτάθλημα της Formula 1 κατάντησε η McLaren και το μεγαλύτερο μερίοδο ευθύνης φέρει η Honda. Πόσο εύκολο όμως είναι ν' απαλλαγεί η βρετανική ομάδα από τους Ιάπωνες;

H McLaren παραπαίει σε κάθε grand prix. Όλοι το βλέπουν, όλοι το αναγνωρίζουν. Οι επιδόσεις είναι όχι μόνο απογοητευτικές, αλλά τραγικές και λύσεις εφικτές δεν φαίνεται να υπάρχουν στον ορίζοντα. Εκτός κι αν... Εκτός κι αν η βρετανική ομάδα αποφασίσει να διακόψει τη συνεργασία της με τη Honda και ν' απευθυνθεί σε άλλον προμηθευτή κινητήρων.

Οι... μηδέν βαθμοί σε επτά αγώνες δεν μπορούν να δικαιολογηθούν, αφού η McLaren είναι η μόνη ομάδα που δεν έχει βαθμολογηθεί από την Αυστραλία μέχρι τον Καναδά και ο Ζακ Μπράουν, ο επικεφαλής αγωνιστικού σχεδιασμού, άρχισε να ξεστομίζει αλήθειες!

Τα 130.000 εκατομμύρια με τα οποία η Honda στηρίζει ετησίως τη McLaren δεν αποτελούν πλέον δέλεαρ, αφού βελτίωση δεν υπάρχει και οι ζημίες είναι περισσότερες. Διότι η αγωνιστική εικόνα έχει αντίκτυπο στους χορηγούς.

" Θα πρέπει η επιχείρηση να πάρει μια απόφαση. Όσο καλό κι αν είναι το συμβόλαιο με τη Honda, στο τέλος της ημέρας αρχίζουμε να χάνουμε χρήματα. Χάνουμε σπόνσορες. Κι αν φεύγουν επειδή δεν τους αρέσει το άθλημα, το καταλαβαίνουμε. Όταν όμως πηγαίνουν από τη μία ομάδα στην άλλη, σημαίνει πως δεν είναι ευχαριστημένοι με αυτήν. Όλα αυτά συνδυαστικά αντισταθμίζουν το θετικό στοιχείο της σύμβασης με τη Honda", δήλωσε ο Μπράουν.

AP Photo/Frank Augstein

24MEDIA NETWORK