Η Mercedes τερμάτισε το 'ζήτα ό,τι θες' με μια γυμνή φωτογραφία

Διαδικτυακός φίλος της Mercedes ζήτησε γυμνές φωτογραφίες. Οι Γερμανοί ικανοποίησαν το αίτημα του, στένλοντας μία!

Oι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, καθ' οδόν για τη συνέντευξη Τύπου των οδηγών εν όψει του αγώνα στο Autodrom του Σότσι.
Oι Λιούις Χάμιλτον και Βάλτερι Μπότας, καθ' οδόν για τη συνέντευξη Τύπου των οδηγών εν όψει του αγώνα στο Autodrom του Σότσι. AP PHOTO/PAVEL GOLOVKIN

Δύο εκατομμύρια επτακόσιοι χιλιάδες άνθρωποι 'ακολουθούν' τη σελίδα της Mercedes-AMG F1 στο Twitter. Άλλοι τόσοι είναι followers αυτής της Scuderia Ferrari -και για να μη σε αφήνω στην αγωνία (;), στο Νο3 είναι η Aston Martin Red Bull Racing με 2.6 εκατομμύρια.

Η Big 3 της Formula 1 προφανώς και διαθέτει τους κατάλληλους ανθρώπους, για να διαχειρίζονται τα social media των εταιριών. Και ξεκάθαρα παίζει ρόλο η δυναμική τους, ως προς τον αριθμό των 'πιστών'. Κάποιος ωστόσο, κάνει τη δουλειά καλύτερα από τους άλλους. Αυτός ο κάποιος είναι η Mercedes και θα αρκεστώ στο τελευταίο συμβάν για να τακτοποιήσω τα της τεκμηρίωσης.

Ο 'χρήστης' Memhet Sarikaya είχε ζητήσει, στις 28 του Αυγούστου από τους Γερμανούς να στείλουν γυμνές φωτογραφίες. Δεν με πιστεύεις; Δες.

Δεν ήταν ο πρώτος που απευθύνθηκε -διαδικτυακώς- στους back to back πρωταθλητές της F1. Ξεκάθαρα δεν θα είναι και ο τελευταίος. Όπως δεν ήταν και ο μόνος. Η γενική προσέγγιση της Mercedes στα social media δεν είναι αυτή της αδιαφορίας, αλλά του engagement με τους 'φίλους' στους οποίους απαντά συχνά. Όταν το αίτημα του Sarikaya 'μάζεψε' 256 'καρδούλες' οι υπεύθυνοι αποφάσισαν να το ικανοποιήσουν. Θα μου πεις 'πώς;'. Ιδού.

Πόσταραν φωτογραφία με το σκελετό της Mercedes W11, πριν τον 'ντύσουν' για τις ελεύθερες δοκιμές στο Autodrom του Σότσι, όπου συνεχίζεται το παγκόσμιο πρωτάθλημα αυτήν την εβδομάδα. Γυμνή φωτογραφία ζήτησε ο φίλος, γυμνή φωτογραφία έδωσαν. Τι; Όχι;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK