H συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για το τελευταίο GP της Formula 1 στην Αυστρία, τις ανατροπές του ντουέτου της Mercedes επί του ντουέτου της Williams και το τι συμβαίνει με Ferrari, McLaren και τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Vettel.
Η συζήτηση:
Φίλε Φώτη, η χάραξη της αγωνιστικής διαδρομής στο Red Bull Ring βόλευε τις Williams. Έχουν όμως γενικά σταθερή παρουσία και μέχρι τώρα τους έλειπε η τύχη. Η μάχη για τη δεύτερη θέση θα συνεχιστεί μέχρι τέλους πιστεύω.
Νίκο δεν την είδα και τόσο δυναμική, πιστύεω πως ήταν μία ακόμα προσωπική προσπάθεια του Alonso, που κράτησε ζωντανά τα ελαστικά του και κατάφερε να τερματίσει κοντά στις Williams.
H χρονιά της Ferrari... ούτε χαρτορίχτρα δεν έχει απάντηση Παύλο σε αυτό το ερώτημα.
Ο Alonso δεν θεωρώ πως έχει καλύτερη αντιμετώπιση από τον Κίμι.
Δημήτρη και Κωνσταντίνε, παίζουν 50-50 στη Mercedes, δεν έχω καμία αμφιβολία για αυτό. Συμπτωτικά είναι αυτά. Δεν έχουν πιστεύω λόγο να κάνουν κάτι τέτοιο.
Κυριάκο είναι ενδιαφέρουσα η διάσταση που δίνεις. Όμως πιστεύω πως ακόμα κι αν χάσει τον τίτλο ο Lewis, θα είναι μεγάλο ρίσκο να αφήσει ομάδα που σαρώνει. Πιο πιθανό θα είναι να μείνει για τη ρεβάνς!
Μάριε όποιος είναι στην pole ή εκκινεί και κυρίως στρίβει στην 1η στροφή ψηλότερα στην κατάταξη, έχει προβάδισμα.
Ο Massa που είπε το Σάββατο πως ο γιος του, αποτελεί κίνητρο για να συνεχίζει και να πιέζει. Ίσως κάποιος άλλος να το θεωρεί λόγο να κόβει.
Γιώργο (Ράγκο), καλησπέρα και σε εσένα αλλά καταλαβαίνεις πως το μήνυμα σου, ούτε μπορώ να το δημοσιεύω με τις συγκεκριμένες εκφράσεις, ούτε να το σχολιάσω αφού δεν μου αρέσει να αναφέρομαι σε συναδέλφους χωρίς να μπορούν να συμμετέχουν στη συζήτηση. Σε ευχαριστώ όμως που συμμμετείχες στη συζήτηση.
Στο Silverstone Δημήτρη, επειδή έχει αρκετές καμπές, περιμένω τις Red Bull στο ρόλο του best of the rest. Όσο για τους λόγους που αναζητά ο Βασίλης... είναι στο 90% στη μονάδα ισχύος της Renault. Αεροδυναμικά, η RB10 νομίζω πως είναι #2. Από μονάδα ισχύος όμως.... #6
Έχει όμως την προοπτική της Honda. Στη Ferrari, πέντε χρόνια, μόνο υποσχέσεις του δίνουν...
Γιάννη όχι δεν είπα αυτό. Έτσι όπως πάει η χρονιά, θα στραφούν σιγά-σιγα προς τα εκεί.
Όσο για το αν θα είναι ανταγωνιστικοί, πιστεύω όχι άμεσα.
Ο Bottas είχε δείξει πως είχε την ταχύτητα, σιγά-σιγά ωριμάζει κιόλας. Πιστεύω τώρα που μπορεί να "ανδρωθεί" με την ανταγωνιστική Williams, θα μπορέσει να μας δείξει περισσότερα. Πόσα; Θα δούμε...
Νίκο δεν συμφωνώ. Για ποιο λόγο να πάρει πίσω η Ferrari τον Kimi, να εκτεθεί παραδεχόμενη πως κακώς τον αποδέσμευσε, αν είναι να τον "ρίχνει";
Όσο για τη σύγκριση που κάνεις Αλέξανδρε, οι rookies έχουν πλεονέκτημα γιατί πρέπει απλά να μάθουν τα φετινά μονοθέσια. Οι παλιοί, πρώτα να ξε-μάθουν όσα ήξεραν και μετά να προσαρμοστούν.
Για Καναδά, ο Perez έπεσε πάνω του. Όλοι εκεί πρέπει να κάνουν λίγο δεξιά, ο Μεξικανός έμεινε ευθεία. Αλλά έχεις δίκιο, ήταν αμφίβολο το που θα φρέναρε ο Massa αν δεν είχαν συγκρουστεί.
Τον ρώτησα πάντως χθες, είπε: "Έχουμε ακόμα 11 αγώνες μπροστά μας, δεν θα πιέσω καταστάσεις", αναφερόμενος στο πόσο γρήγορα θα πρέπει πάλι να τον πιάσει στη βαθμολογία.
Γιώργο μπορεί πολλές φορές να βλέπουμε εμείς σημεία που μπορεί να υπάρξει μάχη, όμως η ομάδα να έχει ήδη καθορίσει καταστάσεις. Επίσης είναι ίδια μονοθέσια επί της αρχής. Με διαφορετικά επίπεδα φθοράς στα ελαστικά, διαφορετική ενδεχομένως κατανομή πέδησης όπως συνέβη στον Καναδά (το πλήρωσε ακριβά ο Lewis εκεί) κ.α.
Δεν τα βλέπεις μόνο εσύ, όντως, Williams, Ricciardo, εγώ θα προσθέσω Alonso και Force India.
Να απαντήσω και σε έναν φίλο που ρώτησε νωρίτερα για τα χρώματα της McLaren-Honda, αν δηλαδή θα είναι το κόκκινο-άσπρο της κυριαρχίας των εποχών Prost-Senna.
Το χρώμα του μονοθεσίου θα εξαρτηθεί από τον μεγάλο χορηγό - τον οποίο ακόμα αναμένουμε. Στα δικά του χρώματα θα ντυθεί το μονοθέσιο.