H συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για το τελευταίο GP της Formula 1 στην Αυστρία, τις ανατροπές του ντουέτου της Mercedes επί του ντουέτου της Williams και το τι συμβαίνει με Ferrari, McLaren και τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastian Vettel.

SPIELBERG, AUSTRIA - JUNE 20:  Kimi Raikkonen of Finland and Ferrari walks through the paddock during practice ahead of the Austrian Formula One Grand Prix at Red Bull Ring on June 20, 2014 in Spielberg, Austria.  (Photo by Mark Thompson/Getty Images)
SPIELBERG, AUSTRIA - JUNE 20: Kimi Raikkonen of Finland and Ferrari walks through the paddock during practice ahead of the Austrian Formula One Grand Prix at Red Bull Ring on June 20, 2014 in Spielberg, Austria. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) GETTY IMAGES

Η συζήτηση:

16:19
Η πτήση του Πάνου Σεϊτανίδη από Αυστρία καθυστέρησε, αλλά σε πολύ λίγο θα είναι μαζί σας για να απαντήσει σε όλες τις ερωτήσεις σας.
16:19
Μέχρι τότε θυμηθείτε τι συνέβη στο Grand Prix της Αυστρίας ΕΔΩ.
16:26
fotislab : Καλησπερα Πανο. Πιστευεις οτι η williams μπορει να κανει και αλλες εκπληξεις φετος στην μονοτονια της Mercedes?
16:27
Καλησπέρα και καλώς ήλθατε στο σχολιασμό όσων έγιναν στο GP Αυστρίας!
16:30
Οι αεροπορικές μας έβγαλαν λίγο εκτός προγραμματισμού σήμερα αλλά μέχρι τις 18.30 θα είμαστε μαζί να συζητήσουμε για το πως οι Mercedes έφτασαν ξανά στο 1-2!
16:32
Να ξεκίνησουμε με την ερώτηση για τη Williams...
16:36
Νίκος : Πάνο η Ferrari φάνηκε πιο δυναμική ενώ η red bull δεν τα πήγε πολύ καλά,τι πιστεύεις ότι συνέβαλε προς αυτή την κατεύθυνση?
16:38
Διονυσης : Καλησπέρα Πάνο..πιστεύεις πως η Ferrari θα ανακαμψει..? Επίσης θεωρεις πως υπάρχει κάποιο promotion απέναντι στον alonso.?
16:41

Φίλε Φώτη, η χάραξη της αγωνιστικής διαδρομής στο Red Bull Ring βόλευε τις Williams. Έχουν όμως γενικά σταθερή παρουσία και μέχρι τώρα τους έλειπε η τύχη. Η μάχη για τη δεύτερη θέση θα συνεχιστεί μέχρι τέλους πιστεύω.

16:41
Jimbo : Γιατι ο κιμι τα παει τοσο χαλια στην φερραρι ?
16:42
Νίκος : Πάνο η Ferrari φάνηκε πιο δυναμική ενώ η red bull δεν τα πήγε πολύ καλά,τι πιστεύεις ότι συνέβαλε προς αυτή την κατεύθυνση?
16:42
Σωκρατης : ο κιμι παλι στα χαμενα ητανε .. πολυ μακρια απο τον γνωστο κιμι .. τι γινεται με δαυτον ? τοσο χειροτερος ειναι απο αλονσο .. ?
16:42
tasos : me thn ferrari ti ginete?? gt dn paei kala??
16:42
Παύλος : Πάνο πότε πιστεύεις ότι θα είναι η χρονιά της φερράρι???
16:42
γιωργος : Πανο τελικα πιστευεις οτι η επιλογη του Κιμι για τους κοκκινους ηταν κακη? με βαση τις εμφανισεις μεχρι τωρα? ενταξει ειναι κ ατυχος αλλωστε ποιον εχουν χτυπησει 2 φορες πισω απο safety car αλλα κ παλι...
16:43
Πολλές οι ερωτήσεις για τη Ferrari και εύλογοι οι προβληματισμοί. Πάμε να τα δούμε ένα ένα...
16:47
Διονύση πραγματική ανάκαμψη... είναι πολύ αργά πια για να δούμε. Ωστόσο, επειδή η μάχη των θέσεων 2 έως 6 στους κατασκευαστές θα είναι μεγάλη και κάθε θέση σημαντική, θα συνεχιστεί η εξέλιξη της F14T.
Νίκο δεν την είδα και τόσο δυναμική, πιστύεω πως ήταν μία ακόμα προσωπική προσπάθεια του Alonso, που κράτησε ζωντανά τα ελαστικά του και κατάφερε να τερματίσει κοντά στις Williams.
H χρονιά της Ferrari... ούτε χαρτορίχτρα δεν έχει απάντηση Παύλο σε αυτό το ερώτημα.
Ο Alonso δεν θεωρώ πως έχει καλύτερη αντιμετώπιση από τον Κίμι. 
16:49
Όσο για τον Φινλανδό, ήταν και ο ίδιος ξανά προβληματισμένος από την απόδοση του. Όπως χαρακτηριστικά μου είπε χθες ο Jacques Villeneuve, δεν είναι ένας και δύο αγώνες που υστερεί. Είναι οκτώ και αυτό σημαίνει πως δύσκολα θα βρει λύσεις. Ο Villeneuve πιστεύει πως ο Κίμι έχει χάσει την ταχύτητά του. Εγώ πιστεύω πως η F14T δεν του ταιριάζει καθόλου και δυσκολεύεται να εξοικειωθεί με τα νέα δεδομένα. Σίγουρα είναι η μεγαλύτερη απογοήτευση της σεζόν.
16:51
Να υπενθυμίσω πως τα μηνύματα σας εμφανίζονται σε "ομάδες" ανάλογα το θέμα τους, για να προλάβουμε να καλύψουμε όλες τις ερωτήσεις. Ενδεχομένως λοιπόν να εμφανιστεί και να απαντηθεί με κάποια καθυστέρηση. Την υπομονή σας λοιπόν!
16:51
giannisstam : Καλησπερα Πανο.. Κατα την γνωμη σου ο lewis η o nico πρεπει να παρει το πρρωταθλημα απο τα οσα εχουμε δει μεχρι τωρα?
16:51
Κυριάκος : Καλησπέρα κύριε Σεϊτανίδη.. Σε περίπτωση που ο Χάμιλτον χάσει το πρωτάθλημα οδηγών απ'τον Ρόσμπεργκ, πόσο πιθανό βλέπετε το ενδεχόμενο να την κάνει απ' το Μπράκλεϊ με ελαφρά;;(Προσωπικά βλέπω πολύ δύσκολο το μεγάλο ''εγώ'' του Λιούις να συμβιβαστεί στην ιδέα της ήττας, ειδικά από έναν οδηγό που θεωρούσε του χεριού του όταν πήγε στην Μερκ)
16:51
Dimitris Kalaitzidis : Πάνο, την άποψη σου για τα πιο αργά pit stops του Hamilton έναντι του Rosberg? Ατυχία ή κάτι άλλο...
16:52
Κωνσταντίνος : Όπως ολα δείχνουν ο Hamilton, αν και κατα την γνώμη μου γρηγορότερος του Rosberg αλλά άτυχος, δύσκολα θα σηκώσει το δεύτερο του πρωτάθλημα. Πιστεύεις ότι η Mercedes το έχει αποδεχτεί αυτό και τον έχει τοποθετήσει σε ρόλο δεύτερου;; Δεν ειναι δυνατόν εδω και τόσους αγώνες να του κάνουν τόσο αργά pitstop....
16:52
spinos : Καλησπερα Πανο για την μαχη χαμιλτον ροσμπεργκ εχω την εντυπωση οτι η mercedes παιζει λιγο υπερ του ροσμπεργκ.Τι αποψη εχεις εσυ και τι πιστευεις οτι φταει στη φερραρι και κλαταρει ετσι στους αγωνες π.χ ενω χθες ο αλονσο εχει το ρυθμο να φτασει τον μασσα ξαφνικα ενω εχει πιο φρεσκα ελαστικα ανοιγει για πλακα ξανα η διαφορα απο 1 σε 3.5 sec
16:52
marios : Θα συνεχίσει κ στους υπολοιπους αγώνες η Μερσέντες να χρήζει νικητη οποίον βγαίνει πρώτος στις κατατακτήριες?
16:57
Γιάννη "πρέπει" δεν υπάρχει. Από τη μία ο Nico είναι πιο σταθερός, την ώρα που ο Lewis είναι πιο άτυχος.
Δημήτρη και Κωνσταντίνε, παίζουν 50-50 στη Mercedes, δεν έχω καμία αμφιβολία για αυτό. Συμπτωτικά είναι αυτά. Δεν έχουν πιστεύω λόγο να κάνουν κάτι τέτοιο.
Κυριάκο είναι ενδιαφέρουσα η διάσταση που δίνεις. Όμως πιστεύω πως ακόμα κι αν χάσει τον τίτλο ο Lewis, θα είναι μεγάλο ρίσκο να αφήσει ομάδα που σαρώνει. Πιο πιθανό θα είναι να μείνει για τη ρεβάνς!
Μάριε όποιος είναι στην pole ή εκκινεί και κυρίως στρίβει στην 1η στροφή ψηλότερα στην κατάταξη, έχει προβάδισμα.
16:59
Για να ολοκληρώσω την απάντηση στον Σπύρο, νομίζω πως η Ferrari πονάει πιο πολύ τα Σάββατα. Στους αγώνες, όταν δεν είναι ένας γύρος στο όριο αλλά μαραθώνιος, τα πάει καλύτερα. Με τον Alonso βέβαια. Αλλά η F14T υστερεί. Σε μονάδα ισχύος έναντι της Merc, σε αεροδυναμική απόδοση έναντι Merc, RBR, ίσως και άλλους...
16:59
kostas : yparxei endexomeno mia omada pou dn exei monada isxyos mercedes na kontrarei tis merc h tis williams?
17:00
Ανάλογα την πίστα Κώστα. Στην Αυστρία όσοι είχαν Renault ήταν καταδικασμένοι. Στο Silverstone θα δούμε πιο δυνατή τη Red Bull....
17:00
vasilis : καλησπερα πανο,πως ειναι ο ηχος φέτος και γενικα η αισθηση απο τα μονοθεσια σε σχεση με αλλες χρονιες;φευγω δευτερα για silverstone και πολυ φοβαμαι οτι θα απογοητευτω..
17:01
Κατ΄ αρχήν, καλή διασκέδαση Βασίλη! Πρώτη φορά άκουσα από κοντά τα νέα μονοθέσια. Από τη μία ο ήχος έχει πιο πολύ ενδιαφέρον, αντί για το παρατεταμένο βουητό, "ακούς" τη λειτουργία του κινητήρα, πως "αναπνέει" αλλά κακά τα ψεματα, είναι πολλά ντεσιμπέλ κάτω. Καμία σχέση με GP2 ή GP3
17:02
mic96 : Ο ΤΠ είχε πει πως θα έδειχναν κάτι για τον Σταθάκη στο F1 countdown, τελικά τι έγινε;
17:02
Δεν ξέρω ούτε το πρώτο σκέλος, ούτε το δεύτερο φίλε μου. Σόρι.
17:03
spyros : Βλέποντας από την τηλεόραση τον αγώνα φάνηκε ότι υπήρχε πολύς κόσμος να πήγε για να παρακολουθήσει.Πιστεύεις ότι η παρουσία του κόσμου στην Αυστρία είναι μια απάντηση στον Ecclecstone σχετικά με τις πίστες στην Ασία που μένουν επί των πλείστων άδειες;
17:05
Όπως είπα στη χθεσινή τηλεφωνική επικοινωνία την ώρα της μετάδοσης του Alpha, είχε λείψει στην Αυστρία η F1 αλλά μάλλον είχε λείψει και από την F1 η Αυστρια. Απίστευτη ατμόσφαιρα, φανταστικό σκηνικό, το Red Bull Ring ήταν εντυπωσιακό, παραδοσιακό στη διαδρομή αλλά υπέρ-σύγχρονο σε εγκαταστάσεις, ήταν μια πραγματική γιορτή. Όμως εκεί, δεν πληρώνει το κράτος (όπως συνήθως συμβαίνει), πληρώνει η Red Bull. Και για την πίστα και για τα δικαιώματα, όλα...
17:05
Γιωργος Λ : Καλησπερα σας...Οπως ειπωθηκε χθες στην μεταδοση του αγωνα πιστευετε πως η αγωνιστικη πτωση του Vettel οφειλεται και στο οτι εγινε πατερας πριν λιγους μηνες?...Ευχαριστω.
17:07
Γιώργο είναι μία άποψη και είναι σεβαστή. Στην περίπτωση του Vettel, θεωρώ πως δεν τον έχει επηρεάσει καθόλου. Πιο πολύ τον τρομάζει η ησυχία του κινητήρα της Renault, παρά το κλάμα της κόρης του...
Ο Massa που είπε το Σάββατο πως ο γιος του, αποτελεί κίνητρο για να συνεχίζει και να πιέζει. Ίσως κάποιος άλλος να το θεωρεί λόγο να κόβει.
17:07
Διονυσης : Αγαπητέ Πάνο θα ήθελα σαν παράκληση σε εσένα και σε όλη την ομάδα που μας μεταδίδει τον αγωνα..να δημιουργηθει ένα βίντε με ένα σύντομο flashback με την καριερα του κιμι ωστε να δουμε τι ειναι πραγματικα..και γτ εφτασε σε αυτο το σημειο!
17:09
Διονύση το καταγράφω, καλή η ιδέα!
Γιώργο (Ράγκο), καλησπέρα και σε εσένα αλλά καταλαβαίνεις πως το μήνυμα σου, ούτε μπορώ να το δημοσιεύω με τις συγκεκριμένες εκφράσεις, ούτε να το σχολιάσω αφού δεν μου αρέσει να αναφέρομαι σε συναδέλφους χωρίς να μπορούν να συμμετέχουν στη συζήτηση. Σε ευχαριστώ όμως που συμμμετείχες στη συζήτηση.
17:09
Tzanetos : Καλησπέρα Πάνο! Δυνατός ο Massa όλο το Σαββατοκύριακο. Τι έφταιξε κι έχασε τόσο εύκολα τη θέση του? Ήταν λάθος στρατηγικής?
17:10
Καθυστέρησαν να τον βάλουν για Pit stop, έχοντας αναλύσει επί ώρες τα δεδομένα από Σάββατο κ Παρασκευή και εκτιμώντας πως αν έμπαινε νωρίτερα, θα έχανε πολύ στο δεύτερο stint. Πάντως όταν μία ομάδα που δεν συνηθίζει να κερδίζει, είναι μπροστά, εύλογα ακολουθεί συντηρητική προσέγγιση σε επιλογές/στρατηγικές.
17:11
Αλέξανδρος : Πάνο καλησπέρα,θεωρεις πως ήταν τυχαίο γεγονός το 1-2 στις κατακτήριες για τη williams(λάθη των mercedes) και πως εξηγείται η τεράστια διαφορά μεταξύ των δύο ομάδων σε ρυθμό αγώνα?
17:11
kostas : σχετικα με την εκκινηση του αγωνα εχω την εξης ερωτηση:ειναι ο χαμιλτον τοσο γρηγορος η οι υπολοιποι υστερουν σε τοσο μεγαλο βαθμο απο τισ mercedes
17:11
Διονυσης : Ευχαριστω Πάνο!
17:13
Αλέξανδρε συνετέλεσαν σε αυτό και τα λάθη των οδηγών της Mercedes (εκτός από τις μεγάλες ευθείες που βοηθούν και τους δύο έναντι των Fer/Renault). Η Mercedes, όπως λέει και ο Κώστας, είναι πολύ μπροστά. Φάνηκε από το πως τους κατάπιε σε ένα γύρο ο Hamilton και από ένατος, ανέβηκε τέταρτος. Το πλεονέκτημα των Γερμανών, είναι μεγάλο και ας μη γελιόμαστε. Δεν καλύπτεται.
17:13
dimitris vettel : pano na kanw mia erwtisi? pisteueis oti i red bull tha einai kaliteri sto silvestrone.....h pali ta idia tha exoume apo thema kinitira renault logo eutheias..
17:13
Βαγγέλης : Καλησπέρα φίλε Πάνο,ποία είναι η αποψή σου σχετικά με τον φέτελ φέτος? δεν δείχνει την ανταγωνιστικότητα που είχε της άλλες χρονιές.
17:14
bill : Πανο,καλησπέρα. Γιατί η Red Bull Racing αντιμετοπίζει αυτα τα προβλήματα ? Πότε πιστεύεις οτι θα σταματήσει η κυριαρχία της Μercedes ?
17:17
Βαγγέλη όπως ακριβώς και ο Raikkonen, δεν ξέχασαν να οδηγούν από τη μία μέρα στην άλλη. Τα νέα μονοθέσια, με τις νέες τεχνολογίες, απαιτούν πολύ μεγάλες αλλαγές στο οδηγικό στιλ. Άλλοι οδηγοί, βοηθούμενοι από τα μονοθέσια τους ενδεχομένως, προσαρμόζονται πιο εύκολα. Άλλοι όχι.
Στο Silverstone Δημήτρη, επειδή έχει αρκετές καμπές, περιμένω τις Red Bull στο ρόλο του best of the rest. Όσο για τους λόγους που αναζητά ο Βασίλης... είναι στο 90% στη μονάδα ισχύος της Renault. Αεροδυναμικά, η RB10 νομίζω πως είναι #2. Από μονάδα ισχύος όμως.... #6
17:17
αγγελος : ολο για αναβαθμισεις μας μιλαει ο boullier και βελτιωση μηδεν..
17:19
Το γεγονός πως οι αναβαθμίσεις δεν φαίρνουν εντυπωσιακά αποτελέσματα, δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν. Είναι αγώνας δρόμου για όλους και ενδεχομένως, σε κάθε "στροφή" του πρωταθλήματος, η αντίπαλη ομάδα να έχει ακόμα καλύτερες αναβαθμίσεις και να ξεφύγει κι άλλο. Η MP4-29 δεν είναι ανταγωνιστική, είναι η 4η από τις ομάδες της Mercedes και νομίζω πως  αν και θα παλέψουν για ότι καλύτερο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, η προσοχή έχει πέσει στο 2015 με τη Honda.
17:19
Mike : τι θα γινει με τον Αλονσο? γιατι δεν φευγει απο τη Ferrari τοσο καλα πληρωνεται ?
17:19
γιωργης29β : Πάνο, πιστεύεις πως ο Αλόνσο μπορεί να φύγει στο τέλος στο σεζόν από την Φερραρι? Αν ναι, πού μπορεί να πάει?
17:22
Μιχαλη... ναι, πολύ καλά πληρώνεται αλλά παντού πολύ καλά θα πληρωνόταν. Το θέμα είναι που να πάει. Mercedes δεν, Red Bull δεν, η μοναδική επιλογή για να απαντήσω και στον Γιώργη, ακόμα κι αν δεν υπάρχει κάτι περισσότερο από φήμες, είναι η McLaren. Ναι, παρά το ένοχο παρελθόν. Θα μου πείτε, "μα η McLaren τα πάει χειρότερα"!
Έχει όμως την προοπτική της Honda. Στη Ferrari, πέντε χρόνια, μόνο υποσχέσεις του δίνουν...
17:23
sb777 : good job panos. good job
17:23
Να σαι καλά!
17:24
Σταύρος : Οσο αφορά τις Mclaren το οτι δεν υπάρχουν είναι γιατι έχουν εγκαταλείψει τα όποια σχέδια που είχαν ετσι ώστε να επικεντρωθούν στην συνεργασία με την Honda, η κάτι άλλο παίζει?
17:25
Σταύρο όπως είπα και πιο κάτω, δεν έχουν εγκαταλείψει κάτι (ακόμα) αλλά εύλογα το μυαλό είναι στο 2015.
17:25
Γιάννης 8181818181 : Δηλαδή η Μακλάρεν εξ αρχής είχε ρίξει το βάρος στο 2015 με τους Χόντα κινητήρες ??? Εσύ θεωρείς πως θα είναι ανταγωνιστική με Χόντα ???
17:25
Αλεξης : Καλησπερα Πανο..Βλεπεις ενδεχομενη συνεργασια Mclaren Honda + Alonso? Η μια συνεργασια Honda- Ferrari?
17:27
Αλέξη τοι πρώτο σκέλος το απάντησα μόλις. Το δεύτερο δεν μπορεί να υπάρξει. Η Ferrari θα συνεχίσει εσαεί να φτιάχνει μόνη της τους κινητήρες.
Γιάννη όχι δεν είπα αυτό. Έτσι όπως πάει η χρονιά, θα στραφούν σιγά-σιγα προς τα εκεί.
Όσο για το αν θα είναι ανταγωνιστικοί, πιστεύω όχι άμεσα.
17:27
williams : Οι τεχνικοι της γουιλιαμς θυμισαν φεραρι στα πιτ-στοπ.Κριμα μπορουσε το 1-2 η ομαδα
17:27
Χρήστος λαρισα : πανο τι γνωμη έχεις γοα τα pit stop της mercedes για πιω λογο ειναι τόσο αργα το Hamilton, εγω πιστεύω οτι κατι υπσρχει ειναο μεγαλη η διαφορα στο 1,1
17:29
Παιδιά οκ, συμπτωματικές είναι οι όποιες καθυστερήσεις σε κάποια pit stop. 20+ άνθρωποι, 4 λάστιχα, σε 2-3 secs.... είναι δύσκολο να είσαι πάντα τέλειος. Νομίζω όμως πως θα περνούσαν όπως και να έχει οι Mercedes.
17:29
Όλγα Αναγνωστάκη : Με τους Φινλανδούς θα ασχοληθώ :) Το μονοθέσιο δεν ταιριάζει στον Kimi. Δεκτό. Μήπως όμως μετά από τόσο καιρό πρέπει να βρει και ο Φινλανδός έναν τρόπο να προσαρμόσει το στυλ του στο μονοθέσιο αφού δε γίνεται το αντίθετο; Εγώ αυτό περιμένω από έναν κορυφαίο οδηγό. Απ'την άλλη ο Valtteri μου είχε τραβήξει την προσοχή από πέρυσι, και φέτος μου αρέσει πολύ. Πιστεύεις οτι θα δούμε πράγματα από τον Bottas στο μέλλον;
17:29
κωστας : παιδια μην τρελενεστε με τα πιτ στοπ στον καναδα αργησαν τον rosberg. τυχαιο ηταν
17:31
Όλγα πράγματι τα συγχωροχάρτια για τον Kimi τελειώνουν σιγά σιγά. Δεν μπορώ να εξηγήσω την αδυναμία του. Δεν είναι πως απλά χάνει από τον Alonso. Χάνει εύκολα και με διαφορά.
Ο Bottas είχε δείξει πως είχε την ταχύτητα, σιγά-σιγά ωριμάζει κιόλας. Πιστεύω τώρα που μπορεί να "ανδρωθεί" με την ανταγωνιστική Williams, θα μπορέσει να μας δείξει περισσότερα. Πόσα; Θα δούμε...
17:32
kostas : sxetika me thn pista f1 pou elegan oti 8a ftia3oun yparxei kapoia enhmerosh?
17:33
Αν εννοείς την πίστα, μην περιμένεις άδικα...
17:33
Παύλος : Καλησπέρα Πάνο,Είδα στον αγώνα ότι για μια στιγμή έβγαλε φωτιά η ρόδα του Χάμιλτον..Τη ακριβώς έγινε?
17:34
Παύλο δεν το είδα, θα ήταν κάποια στιγμή που θα βρισκόμουν στη μεικτή ζώνη. Επιφυλάσσομαι...
17:35
Ορέστης : Καλησπέρα Πάνο, ποια η γνώμη σου για την επιστροφή της Honda από του χρόνου; Πιστεύεις ότι μπορεί να πρωταγωνιστήσει-έστω να απειλήσει ή ότι έχει χάσει το παιχνίδι όντας τόσα χρόνια εκτός f1, πόσο μάλλον με τους νέους κινητήρες; Επίσης, πιστεύεις ότι η mercedes χτίζει κυριαρχία για τα επόμενα 2-3 χρόνια ή μπορούν να αλλάξουν τα δεδομένα οι άλλοι κατασκευαστές κινητήρων;
17:36
Ορέστη ελπίζουμε όλοι πως το 2015 δεν θα έχει την ίδια κυριαρχία η Mercedes. Για Honda, είναι μεγάλο ερωτηματικό. Νομίζω πως η καθυστέρηση ενός έτους θα είναι μειονέκτημα στον τομέα της αξιοπιστίας. Όμως από την άλλη, έχουν περισσότερο χρόνο να προετοιμαστούν και σίγουρα, κάποια γνώση όσων "φοράει" φέτος η McLaren.
17:36
ΣΠΥΡΟΣ ΑΠΟ ΔΡΑΜΑ : ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΕΧΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗ ΦΕΡΡΑΡΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΑΝΟ. ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΩ ΤΟ 2008 ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΑΣΕ ΑΠΟ ΣΥΓΓΥΡΙΕΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΑΙΑ ΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΧΑΟΣ. ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ? ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΡΟΣ ΜΠΡΑΟΥΝ?
17:36
Νίκος : Πάνο, μόνο οι τυφλοί δε βλέπουν τι γίνεται στη φεράρι και τι αντιμετώπιση έχουν Αλόνσο-Κίμι. Από 5-7 που ήταν πριν το πιτ στοπ, 7-14 βγήκαν. Φοβερό pit strategy για ακόμα μία φορά. Για το αμάξι, τι να πώ...μετά από 2 μόλις γύρους του ζητούσαν να πάει πιο σιγά γιατί είχαν πρόβλημα τα φρένα...
17:37
Αλέξανδρος : Σχετικά με τη Ferrari,πιστεύεις πως για την εικόνα της ομάδας σε μεγάλο βαθμό παίζει ρόλο η πληθώρα σε Ιταλούς και η ανυπαρξία αγγλικού εγγεφάλου(ros brown) και γερμανικής πειθαρχίας?Θα μπορούσε να υπάρξει προοπτική επιστροφής του Flavio Briatore στην f1 και ειδικά στη ferrari?
17:39
Καλησπέρα στη Δράμα! Θα ήταν μία καλή προοπτική αλλά δεν πιστεύω πως θα γυρίσει. Έχω πολλάκις γράψει την άποψη μου, πως πρέπει να υπάρχει εμβληματική φυσιογνωμία. Αφεντικό με τα όλα του. Δεν το έχουν. Όπως λέει ο Αλέξανδρος, ο Briatore Θα ήταν ιδανικός, συμφωνώ πλήρως. Όχι όμως και ο Montezemolo, που επέλεξε τώρα τον Mattiacci, αύριο κάποιον άλλο...
Νίκο δεν συμφωνώ. Για ποιο λόγο να πάρει πίσω η Ferrari τον Kimi, να εκτεθεί παραδεχόμενη πως κακώς τον αποδέσμευσε, αν είναι να τον "ρίχνει";
17:40
Αλέξανδρος : Daniil Kvyat,η αποκάλυψη της χρονιάς,παρά την εγκατάληψη?Μήπως θα πρέπει να αρχίσουμε σιγά σιγά να ασχολουμαστε με τη νέα γενιά πρωταθλητών και όχι με οδηγούς όπως ο Raikkonen και ο Button,που δεν δείχνουν τη δυναμική που παρουσίαζαν νεώτεροι?
17:42
Απ' όταν το είπα, πηγαίνει από το κακό στο χειρότερο! Τον γκαντέμιασα! Ναι, με έχει εντυπωσιάσει ο Ρώσος. Τον φοβόμουν... Αστραχάν αλλά Petrov αλλά αποδεικνύεται πολύ σοβαρός.
Όσο για τη σύγκριση που κάνεις Αλέξανδρε, οι rookies έχουν πλεονέκτημα γιατί πρέπει απλά να μάθουν τα φετινά μονοθέσια. Οι παλιοί, πρώτα να ξε-μάθουν όσα ήξεραν και μετά να προσαρμοστούν.
17:42
Γιάννης 8181818181 : Εγώ βλέπω σε μια πενταετία τη Force India να χτυπάει τίτλο....μου θυμίζει αρκετά την Ρεντ Μπουλ στα πρώτα μετά Τζάγκουαρ χρόνια. Συμφωνείς ??? Τα χρώματα της μακλάρεν τώρα με χόντα θα επιστρέψουν στο κόκκινα άσπρο της εποχής Σένα-Προστ ??? για το γούρι !
17:42
vasilis : Πανο,ποια η γνωμη σου για τον perez φετος;εμενα ειναι η ευχαριστη εκπληξη μετα τους ric και kvyat.στεκεται πολυ καλα διπλα στον hulk και πιο σταθερος απο περσι,μακρυα απο το αγχος της Mclaren.p.s ακομα δν εχω πειστει που θα σταματούσε ο massa αν δν επεφτε πανω στον perez
17:44
Γιάννη δεν είναι ίδια περίπτωση. Λιγότερα χρήματα, λιγότερα πρόσωπα που κάνουν τη διαφορά (τύπου Newey). Είναι φέτος ευνοημένοι από τους κινητήρες της Mercedes αλλά νομίζω πως πλησιάζει ταβάνι.
17:46
Βασίλη πράγματι εκπλήσσει. Ειδικά κόντρα στον Hulk. Περίμενα να χάνει κατά κράτος, αυτό κάθε άλλο παρά συμβαίνει. Ήταν άτυχος γιατί πνίγηκε πέρυσι στη μετριότητα της McLaren. Κλείνει πολλά στόματα πάντως.
Για Καναδά, ο Perez έπεσε πάνω του. Όλοι εκεί πρέπει να κάνουν λίγο δεξιά, ο Μεξικανός έμεινε ευθεία. Αλλά έχεις δίκιο, ήταν αμφίβολο το που θα φρέναρε ο Massa αν δεν είχαν συγκρουστεί.
17:47
Ορέστης : Το περιστατικό που αναφέρει ο φίλος ήταν ότι στιγμιαία πήρε φωτιά το δισκόφρενο του hamilton από την υπερθέρμανση και το έδειξε σε αργή κίνηση. Ήταν από τα πιο εντυπωσιακά πλάνα..
17:47
Βαγγέλης : Συμφωνώ Πάνο,Αλλά ο ricciardo έχει βάλει ''γυαλιά'' στον φέτελ φέτος.
17:47
Αληθεια είναι αυτό.
17:48
Δημήτρης : Πάνο αν θες φυσικά απαντάς,εσύ ποιά ομάδα υποστηρίζεις?
17:49
Μόνο Ολυμπιακό και Ατρόμητο! Σοβαρά μιλώντας, πριν από 14 χρόνια, πήρα την απόφαση να αφήσω το αθλητικό ρεπορτάζ γιατί έκρινα πως δεν ήμουν αντικειμενικός και δεν μπορούσα να κάνω καλά τη δουλειά μου. Στράφηκα σε σπορ που να απολαμβάνω ανεξαρτήτως χρωμάτων/ομάδων/ονομάτων. Η καλύτερη επιλογή που έχω κάνει!
17:49
pvez : Πανο εγραψες ενα αρθρο με τιτλο. Σφυρα το και εληξε, για την κυριαρχια του Hamilton. Το πιστευεσι ακομα? Ευχαριστω Παυλος
17:49
Γιωργος Λ : O Hamilton με τον Rosberg εχουν θεωρητικα το ιδιο μονοθεσιο (το λεω απο αποψη χαρτογραφησεων)....Αν ειναι καλυτερος απο τον Rosberg τοτε γιατι δεν μπορει να τον περασει,εχει τις ευκαιριες του κατα την ροη του αγωνα...Ευχαριστω.
17:53
Από εκείνο το κείμενο καλώς ή κακώς για τον Lewis άλλαξαν πολλά. Έγινε ότι έγινε στο Μονακό, ήρθε η εγκατάλειψη στον Καναδά, το λάθος το Σάββατο στην Αυστρία. Για μένα είναι χωρίς αμφιβολία ταχύτερος. Όμως μετά την εγκατάλειψη της Αυστραλίας, του πήρε 4 τέλειους αγώνες για να καλύψει το χαμένο έδαφος. Τώρα;
Τον ρώτησα πάντως χθες, είπε: "Έχουμε ακόμα 11 αγώνες μπροστά μας, δεν θα πιέσω καταστάσεις", αναφερόμενος στο πόσο γρήγορα θα πρέπει πάλι να τον πιάσει στη βαθμολογία.
Γιώργο μπορεί πολλές φορές να βλέπουμε εμείς σημεία που μπορεί να υπάρξει μάχη, όμως η ομάδα να έχει ήδη καθορίσει καταστάσεις. Επίσης είναι ίδια μονοθέσια επί της αρχής. Με διαφορετικά επίπεδα φθοράς στα ελαστικά, διαφορετική ενδεχομένως κατανομή πέδησης όπως συνέβη στον Καναδά (το πλήρωσε ακριβά ο Lewis εκεί) κ.α.
17:54
Γιώργος : Πάνο λίγο άσχετο αυτό που θα σε ρωτήσω αλλά ο Νόρμπερτ Χάουγκ που είναι τώρα και ποιός είναι ο ρόλος του ? γιατί εχω πολύ καιρό να τον δω..
17:55
Γιώργο είναι τηλεσχολιαστής στο γερμανικό ARD στους αγώνες του DTM! Ως δημοσιογράφος ξεκίνησε άλλωστε...
17:57
χρηστος λατισα : μπορει να εχεις δικιο με τα pit stop αλλα η διαφορα αυτην κρίνει πρωτάθλημα μερικές φορες
17:58
Δίκιο έχεις κι εσύ, ανάμεσα σε Nico/Lewis, η μάχη θα κριθεί στις λεπτομέρειες
17:59
Αλεξης : Πανο.Το 15 μπορει μια ομαδα να δημιουργησει εντελος νεο κινητηρα βαση κανονισμων παντα η θα πρεπει να εξελιξη αυτον που εχει?
18:00
Αλέξη ακόμα και όσοι υστερούν, με το να αρχίσουν από το μηδέν είναι σα να πετάνε στα σκουπίδια όλη τη δουλειά. Εντελώς νέους κινητήρες δεν θα δούμε αλλά ειδικά η Renault, έχει πολλή δουλειά να κάνει.
18:00
Αντωνης : γελαει ο χακινεν ο βιλνεβ ο μοντογια ο σουμαχερ(αντε με το καλο να γινει καλα) κλπ κλπ με την τωρινη φορμουλα1 !! τι πρεπει να γινει για να αλλαξει ολο αυτο κ.Πανο??? η φεραρι ειναι τραγικης...εγω μονο εναν ρικιαρντο βλεπω να προσπαθει και λιγο τις γουιλιαμς αλλα μεχρι εκει
18:02
Αντώνη θα εκπλαγείς (όπως κι εγώ) αλλά ο Villeneuve που κράζει συνήθως όλους και τα πάντα, μου είπε χθες πως από τη στιγμή που υπάρχει θέαμα και ωραίοι αγώνες (παρά την κυριαρχία της Mercedes) είναι όλα καλά! Κι ας μη συμφωνεί επί της αρχής με τις αλαγές...
Δεν τα βλέπεις μόνο εσύ, όντως, Williams, Ricciardo, εγώ θα προσθέσω Alonso και Force India.
18:02
bill : Πάνο, τη πιστεύεις ότι θα γίνει στο Silverstone ? Θα έαχουμε πάλι την κυριαρχία της Μercedes ? Την Red Bull Racing πως την βλέπεις στο Silverstone ?
18:03
Πιο ανταγωνιστική αλλά οι W05 δεν μπορούν να απειληθούν αν δεν έχουν πρόβλημα.
18:03
Γιάννης Κύπρος : Με τις μικρές Marussia και Caterham τι συμβαίνει Πάνο ??? χρόνια τώρα είναι λες και αγωνίζονται σε άλλο πρωτάθλημα ??? γιατί τόσο πίσω ??? είναι απλά θέμα χρημάτων ή ανικανότητας ???
18:05
Καλή ερώτηση. Δεν λείπουν τα πρόσωπα. Ο Symonds ήταν σύμβουλος στη Marussia, στη Caterham ήταν ο Mark Smith, είναι ο John Iley κ.α. Φταίνε τα μικρά budget... γιατί παλεύουν να φτάσουν σε ένα "χ" επίπεδο όπου βρίσκονται οι άλλοι. Όμως ταυτόχρονα οι άλλοι εξελίσσονται και μάλιστα με πιο γρήγορους ρυθμούς...
18:05
Αλέξανδρος : Δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα του Hamilton.Aς μην ξεχνάμε έχει και δύο εγκαταλήψεις.Αυτό που έπρεπε να κάνει στον προηγούμενο αγώνα το έκανε(έμεινε ζωντανός εκκινώντας 9ος).Είμαστε στο μέσο τησ σεζόν και το ερώτημα είναι αν θα αντέξει ο Ροζμπεργκ μόλις αντιστραφούν οι ρόλοι...
18:08
Αν οι ρόλοι ήταν αντεσταμένοι, θεωρώ πως το παιχνίδι θα είχε τελειώσει. Ομως οι εγκαταλείψει κοστίζουν πολύ ακριβά. Πάρα πολύ ακριβά. Γιατί ξέρουν πως σε κάθε GP, είναι λογικά 1-2 άρα τα περιθώρια ροκανίσματος της διαφοράς είναι μικρά. Για τον Lewis, θα ήταν καλύτερο να υπάρχει ανταγωνισμός, μία ομάδα που να τους κόβει βαθμούς. Τώρα ή είναι 25-18 ή 18-25. Με εξαίρεση τις εγκαταλείψεις. Που και οι δύο είναι στην πλευρά του Lewis. Θα μπορούσε από -29, να είναι μπροστά και με αντίστοιχη μάλιστα διαφορά!
18:08
a.t. : Πανο πολυ καλα τα λες για Lewis & Nico αλλα μην ξεχνας οτι στο τελευταιο gp θα παρουν διπλασιους βαθμους...και μπορει εκει να κριθει ο τιτλος των οδηγων...χωρις να το ευχομαι πιστευω οτι θα εχουμε την ιδια κατασταση οπως με lewis/fernando...προς το τελος τισ σεζον..εκτος και αν η ομαδα επιλεξει πρωτο οδηγο!!
18:11
Θεωρώ δεδομένο πως όλα θα κριθούν στον τελευταίο αγώνα. Πολύ δύσκολα θα φτασουν εκεί με διαφορά άνω των 50 βαθμών. Θα πρέπει να είναι αλάνθαστος και χωρίς προβλήματα μέχρι τέλους ο Rosberg και να έχει κι άλλες εγκαταλείψεις ο Hamilton. Δεν γίνεται όλη τη χρονιά, όλα τα στραβά να είναι μόνο στη μία πλευρά του γκαράζ!
18:11
Γιώργος : Πασά τι γίνεται τελευταία και όλοι έχουν πρόβλημα με τα φρένα ? γιατί αν θυμάμαι καλά τέτοιο θέμα δεν υπήρχε πέρυσι
18:13
Τα νέα φρένα με το σύστημα brake-by-wire αποτελούν νέα τεχνολογία. Παίζει ρόλο και το οδηγικό στιλ και μη ξεχνάμε πως πρέπει να εξετάζουμε πλέον το μονοθέσιο ως μία μονάδα αφού ηλεκτροκινητήρας, κινητήρας εξωτερικής καύσης, μπαταρίες, φρένα, συνδέονται πλέον όλα μεταξύ τους.
18:14
Πάμε και σε μία τελευταία ερώτηση καθώς ολοκληρώνουμε τη διάρκεια του "GP" μας και η προσοχή θα στραφεί εύλογα στη Βραζιλία και τους αγώνες του Μουντιάλ...
18:14
Αλέξανδρος : Τα προβλήμτατα δεν αφορούν μόνο τα φρένα,αλλά κυρίως τις νέες μονάδες ισχύος,από τις οποίες προέρχονται
18:14
nikos tziallas : τι γινεται με την mclaren? όλο αναβαθμισεις λενε ότι κανουν, και όλο πιο πίσω βρίσκονται. Σαν να κανουν δημοσιες σχεσεις παρα κατι χειροπιαστο προ ςτο καλυτερο.
18:16
Δεν θα το έλεγα δημόσιες σχέσεις. Απλά δεν έχουν ρυθμό εξέλιξης καλύτερο των άμεσων ανταγωνιστών τους. Άρα δεν καλύπτουν τη διαφορά.
Να απαντήσω και σε έναν φίλο που ρώτησε νωρίτερα για τα χρώματα της McLaren-Honda, αν δηλαδή θα είναι το κόκκινο-άσπρο της κυριαρχίας των εποχών Prost-Senna.
Το χρώμα του μονοθεσίου θα εξαρτηθεί από τον μεγάλο χορηγό - τον οποίο ακόμα αναμένουμε. Στα δικά του χρώματα θα ντυθεί το μονοθέσιο.
18:16
Γιώργος : για να λες οτι παίζει ρόλο το οδηγικό στιλ τότε ο Χάμιλτον θα έχει πολλά προβλήματα στην συνέχεια..
18:16
a.t. : φυσικα και θα θυμασαι την περσινη χρονια με vettel & webber...ολα τα στραβα στον αυστραλο....φετος παλι,ο vettel εχει τις ατυχιες του σε σχεση με ric. στην mercedes απολογισμο ατυχιας θα κανουμε στο τελος της χρονιας φετος...
18:17
Είχα βρει πέρυσι ένα αφιέρωμα-καταγραφή, που είχε όλα τα περιστατικά και αποδείκνυε πως είχαν σχεδόν τον ίδιο αριθμό τεχνικών προβλημάτων. Απλά του Webber έρχονταν πιο κρίσιμες στιγμές.
18:18
antonis : kalispera pano mia enstasi me aformi tin epikefalida o raikonnen xafnika xexase na odigai?
18:19
Αντώνη ακριβώς αυτό ανέφερα και νωρίτερα, δεν ξεχνάς να οδηγείς. Απλά οι απαιτήσεις του περίπλοκου φετινού μονοθεσίου, πάνε κόντρα στο οδηγικό του στιλ κτλ. Αδυνατεί να προσαρμοστεί και να βρεί λυσεις. Πέρασαν ήδη 9 αγώνες, τα συγχωροχάρτια σώνονται!
18:19
Γιώργος : βασικά αν μπορείτε κάντε και ενα αφιέρωμα στον Χάκκινεν :D είναι που μας έχει λείψει πολύ
18:19
Gentleman Racer!
18:20
Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τη συμμετοχή, παρά την ασυνήθιστη για εμάς ώρα συζήτησης! Καλή συνέχεια και προσοχή στους δρομους!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ