X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Καμπάνια της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ για τα εισιτήρια διαρκείας

Η Ερασιτεχνική ΑΕΚ κυκλοφόρησε την προωθητική καμπάνια των εισιτηρίων διαρκείας των τμημάτων ενόψει της νέας σεζόν.

Οι άνθρωποι της "Ένωσης" έχουν ετοιμάσει μια οπτικοακουστική καμπάνια για να προωθήσουν τις κάρτες, με τις οποίες οι οπαδοί της ομάδας θα αποκτήσουν πρόσβαση σε όλες τις αθλητικές δραστηριότητες του σωματείου.

Η συγκεκριμένη καμπάνια θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος του καλοκαιριού ενώ θα παίξει και στα μάτριξ του Ολυμπιακού Σταδίου στο φιλικό με τη Σεβίλλη. Μάλιστα εκείνη τη μέρα (ενδεχομένως και στον αγώνα της πρεμιέρας με τον Πλατανιά) οι άνθρωποι της Ερασιτεχνικής ΑΕΚ οργανώνουν το στήσιμο ενός περιπτέρου στον περιβάλλοντα χώρο του Σταδίου, από το οποίο θα μπορούν να προμηθευτούν οι φίλοι του συλλόγου την κάρτα τους.

Οι παραπάνω κινήσεις εντάσσονται στο γενικότερο πλαίσιο της ενιαίας εικόνας της ΑΕΚ (για την οποία υπάρχει επιθυμία σε όλες τις παρυφές του Συλλόγου) ενώ στο μέλλον θα υπάρξουν κι άλλες καινοτομίες προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή αναζητείται τρόπος βελτίωσης της διαδικασίας της πληρωμής των συνδρομών από τα μέλη, ένα θέμα στο οποίο θα υπάρξουν νεότερα πολύ σύντομα.

Ιδού η καμπάνια:

24MEDIA NETWORK