Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Το Grand Prix της Σαγκάης, ο θρίαμβος του Lewis Hamilton και η δυσαρέσκεια του Sebastian Vettel αποτέλεσαν τα βασικά θέματα συζήτησης του Πάνου Σεϊτανίδη στο LIVE CHAT με τους αναγνώστες του Contra.gr.

Ο διάλογος με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Μπείτε στο διάλογο:

18:37
Καλησπέρα, Χρόνια Πολλά και καλώς ήλθατε στο Live chat για το Grand Prix της Κίνας!
18:39
Στο πλαίσιο της νέας μας συνεργασίας με το Contra.gr, μετά από κάθε αγώνα της Formula 1, θα έχουμε τη δυνατότητα επικοινωνίας και συζήτησης για όσα έχουν προηγηθεί εντός πίστας.
18:41
Η συζήτησή μας θα ξεκινήσει στις 19:00, οπότε περιμένω τα σχόλια και τις ερωτήσεις σας!
18:59
Πήγε 19.00ξεκινάμε λοιπόν τη συζήτηση μας!
19:00
xamilton : η εικονα στους πρωτους 4 αγωνες δειχνει για φετος περιπατο Mercedes. υπαρχει περιπτωση να αλλαξει τιποτα σε 3 βδομαδες στην ισπανια και να ειναι αλλος μπροστα?
19:01

H αλήθεια είναι πως η Mercedes δείχνει να έχει όχι απλά πλεονέκτημα αλλά μεγάλο πλεονέκτημα. Είναι χαρακτηριστικό πως στο Μπαχρέιν χρειάστηκε μόλις 10 γύρους μετά το safety car για να φύγει μισό λεπτό μπροστά από τους υπόλοιπους. Από Ισπανία και μετά, όλοι έχουν αναβαθμίσεις, RBR/Ferrari/McLaren κτλ είναι μεγάλες ομάδες, με μεγάλα μυαλά που δουλεύουν υπερωρίες για να ψαλιδίσουν αυτή τη διαφορά. Αν θα τα καταφέρουν και κυρίως με τι βαθμό, μένει να το δούμε. Πάντως δεν θα πόνταρα κόντρα στις Mercedes.

19:01
george32 : Καλημέρα΄Πάνο και χαίρομαι που μπορούμε να τα λέμε από εδώ. Πώς βλέπεις τη Red Bull; Γιατί τέτοια πτώση ο Φέτελ; Υπάρχει πρόβλημα με το αυτοκίνητό του;
19:03
Κ εμένα είναι χαρά μου που έχουμε αυτό το νέο τρόπο επικοινωνίας. Στο ερώτημά σου...
Νέα εποχή, νέα μονοθέσια, νέες τεχνολογίες. Οι οδηγοί είναι σε άγνωστα νερά και νομίζω πως το μεγαλύτερο πρόβλημα του Seb έναντι του Ricciardo, είναι η φθορά των ελαστικών. Η Red Bull ήταν αιώνες πίσω, έχει βελτιωθεί πολύ αλλά ακόμα έχει δρόμο.

19:04
Για τον φίλο Νίκο που ρώτησε για τις ελπίδες του Lewis αλλά κατά λάθος (ακόμα μαθαίνω το διαχειριστικό σύστημα, άρα την υπομονή σας...), τον θεωρώ φαβορί
19:04
FerrariFan : Πανο εχει ακουστει κατι για ross brawn και ferrari;
19:05
Η θέση του Domenicali καλύφθηκε. Για τον Brawn, Πιο πιθανό είναι να τον δούμε στη Honda με κάποιο ρόλο, εάν και εφόσον βαρεθεί το ψάρεμα!
19:05
Σπύρος : Πάνο, το σχόλιο σου για το 'think about boxing' του vettel? Πιστεύω άνοιξε τη γραμμή του όταν είδε ότι ήδη είχε χάσει τη μάχη από τον Ricciardo
19:06
Σπύρο καθυστέρησε όσο μπορούσε, είδε πως δεν έχει τον ρυθμό να τον κρατήσει πίσω του, έκανε στην άκρη. Αν ένιωθε πως είχε την ταχύτητα, ίσως τον δυσκόλευε κι άλλο αλλά βλέπει πως "τρώει" περισσότερο τα ελαστικά του και χάνει σε απόδοση...
19:06
Στράτος Σεπετσής : Περιμενεις μειωση της διαφορας στην Βαρκελωνη απο πλευρας Ferrari ?
19:08
Στράτο όλοι θα έχουν το πρώτο σημαντικό κύμα αναβαθμίσεων στα μονοθέσια τους στη Βαρκελώνη. Άρα περιμένω όλοι να βελτιωθούν λίγο. Το πόσο, μένει να αποδειχθεί. Πάντως σήμερα αποδείχθηκε πως έλεγαν αλήθεια πως το Μπαχρέιν θα ήταν το ναδίρ τους...
19:08
Konstantinos laco : Pano h mera me thn nixta stous teleytaious 2 agones pws to eksigeis?
19:09
Αν εννοείς για τη Ferrari, παίζει σημαντικό ρόλο η κάθε πίστα, τα χαρακτηριστικά της. Άλλες βολεύουν συγκεκριμένα μονοθέσια, άλλες καθόλου....
19:09
andrin : Kalispera pano eime xaroumenos gt vgige protos me diafora apo to teymet tou aftos gia ti gnomi mou eine o kaliteros eidika apo to rzberg pou meriki lene oxi
19:10
Έχουμε να κάνουμε με τους καλύτερους οδηγούς του κόσμου. Στα σημεία, βλέπω κ εγώ τον Hamilton μπροστά αλλά πρέπει να το αποδείξει και εντός πίστας. Το κάνει ήδη αλλά έχουμε ακόμα δρόμο μπροστά μας.
19:10
ΣΠΥΡΟΣ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η MERCENTES ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΕΤΕΛ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΕΚΝΕΒΡΙΖΕΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΠΕΡΝΕΟΛΑ ΚΑΛΑ
19:11
Χρόνια Πολλά Σπύρο. Συμφωνώ για τη Mercedes. Όσο για τον Vettel, νομίζω πως το διαχειρίζεται με πολλή ψυχραιμία. Μη ξεχνάς πως δεν είναι μόνο πως υστερούν από τις W05, χάνει κι από τον teammate του κι αυτό δεν το έχει συνηθίσει. Μέχρι στιγμής όμως, νομίζω το χειρίζεται καλά.
19:12
Μάριος, : Σχόλο για τις συγκρουσεις των wiliams στην εκινηση, εφταιγαν και οι 2 οδηγοι της για το καθε περιστατικο?
19:13
Νομίζω πως και στις δύο περιπτώσεις Μάριε, είχαμε racing incidents. Άλλωστε δεν είδαμε και τους αγωνοδίκες να επεμβαίνουν. Για τον Massa, ίσως ήταν αισιόδοξη η κίνηση του αλλά με τόσο καλή εκκίνηση, πήγε για το θαύμα, δεν του βγήκε. Όσο για Bottas, αν κάποιος έφταιγε, θα ήταν αυτός. Αλλά γνώμη μου πως ήταν όλα σε αγωνιστικά πλαίσια
19:13
Χρηστος : Πιστευω πως αν εξαιρεσεις τον Ηamilton, που εκανε εναν αγωνα μονος του, ηταν και αυτος ενας πολυ ενδιαφερον αγωνας. Ποια ειναι η γνωμη σου γι'αυτο;
19:14
Θα ήθελα να πω το αντίθετο αλλά σήμερα δεν είδα το χάος του Μπαχρέιν. Το σίγουρο είναι πως οι διαφορές ανάμεσα σε 4-5 ομάδες που ακολουθούν τη Mercedes, είναι μικρές. Κι αυτό θα μας χαρίσει πολύ θέαμα στη συνέχεια...
19:15
Δημήτρης : Καλησπέρα και χρόνια πολλά Πάνο.Χαοτική διαφορά mercedes και των υπολοίπων.Περιμένεις κάποια στιγμή να κλείσει ή θα το πάρει εύκολα ο hamilton όπως ο button;
19:16
Δημήτρη έφερες ένα πολύ εύστοχο παράδειγμα. Νέοι κανονισμοί, μία ομάδα τους εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο και είναι πολύ μπροστά... η διαφορά με το 2009, είναι πως νομίζω πως θα έχουμε περισσότερη κόντρα Lewis/Nico απ' ότι Jenson/Button. Μακάρι μέχρι τέλους
19:17
Sakis : Καλησπέρα και χρόνια πολλά..Εδω και 2 χρόνια εχω βαρέθει να τρωω πικρές όντας οπαδός της McLaren.
19:17
Σάκη ρόδα είναι και γυρίζει. Οι αυτοκρατορίες είναι για να πέφτουν κ ακόμα και οι μεγάλες ομάδες έχουν δύσκολες περιόδους. Οι αλλαγές θα φέρουν βελτίωση και περιμένουμε με ενδιαφέρον τη συνεργασία με τη Honda από του χρόνου
19:18
Σκουντερια : Πανο,πιστευεις οτι τα γουιλιαμς εχουν ανταποκριθει στις προσδοκιες στην αρχη της σεζον?Επισης ξερουμε τι συνεβη με το πιτ στοπ του φελιπε??
19:19
Τις περιμέναμε πιο δυνατές. Αυτό είναι αλήθεια. Όμως όπως έλεγε και ο Massa σήμερα, είχαν πολλές ατυχιες έως τώρα. Όπως στο pit stop όπου αρχικά είχαν τους πίσω τροχούς ανάποδα κ μετά είχαν και επιπλέον πρόβλημα στο "κούμπωμα". Δεν έχουν διευκρινήσει ακόμα τι ακριβώς έφταιξε. Τις περιμένω πιο δυνατές στην Ευρώπη
19:20
Όπως καταλαβαίνετε, τα "προβλήματα νεότητας" συνεχίζονται, γι' αυτό και βλέπετε απαντήσεις μου χωρίς "υπογραφή". Που θα πάρει, θα το συνηθίσω. Και θα προσπαθήσω να απαντήσω σε όλες τις ερωτήσεις σας, η συμμετοχή είναι εντυπωσιακή! Συνεχίζουμε λοιπόν!
19:21
θανασης : το θεωρεις σωστο αυτο που κανανε στον φετελ.στην ρεντ μπουλ δεν λεγανε οτι δεν ακολουθουνε τετοιες στρατηγικες και οτι δεν ξεχωριζουν καποιον παιχτη τους?
19:22
Όταν υπάρχει μάχη στα ίσια, υπάρχει ισότητα. Όταν ένας οδηγός έχει σαφές πλεονέκτημα, δεν έχει νόημα να τον κρατάς πίσω από τον άλλο. Δίνει πολλές απαντήσεις φέτος η Red Bull σχετικά με την ισότητα εντός των τειχών...
19:22
Makis : Κάτι τρέχει με τον Vettel;
19:22
Δεν έχει φέρει ακόμα την RB10 στα μέτρα του, δεν έχει βρει ιδανικό set-up, τρώει πιο εύκολα απ' ότι έχει συνηθίσει τα ελαστικά του
19:23
zisis : Pws eidate tin ferrari simera;
19:24
Πιο δυνατή απ' ότι περίμενα. Βέβαια στα χέρια του ενός οδηγού...
19:24
Αντωνης : Πανο,μηπως μπορεις να μου πεις τι εκανε η ferrari και πηρε τους 20 παραπανω ιππους γτ δεν καταλαβα!!!ευχαριστω!!
19:25
Αναβάθμιση software και νέα σύνθεση καυσίμου. Άυτά, όπως και ο αριθμός των 20 hp, φυσικά δεν είναι επίσημα, φημολογούνται...
19:25
Μαρία Μ. : Η Ferarri γιατί τόσο χάλια για άλλη μία χρονιά;;;;Υπάρχει περιθώριο ανάκαμψης;;;Η απλά είναι φέτος η χρονιά της Mercedes?
19:27
Μαρία αυτό είναι γρίφος για δυνατούς λύτες. Όπως χαρακτηριστικά έγραφα στο blog εδώ στο contra μετά το προηγούμενο GP, πρέπει να βρουν τι κάνουν ΤΟΣΟ λάθος για ΤΟΣΟ καιρό. Η απομάκρυνση Domenicali, χωρίς να φταίει καθαρά αυτός, είναι μία αρχή. Χρειάζεται "αφεντικό" που να τρίζει τα δόντια. Δεν ξέρω αν αυτός θα είναι ο Mattiacci ή όχι.
19:27
Sakis : Τι γινεται και μια εμπειρη ομάδα σαν την McLaren και με την καλύτερη φέτος μονάδα ισχύος να υστερεί τόσο
19:28
Σε δύσκολη περίοδο η McLaren. Οι πολλές αλλαγές, δεν γίνεται να έχουν άμεστο αντίκτυπο. Όσο για τη μονάδα ισχύος, δεδομένου πως οι Ιάπωνες της Honda ξενυχτούν ήδη στο MTC, υποπτεύομαι πως η Mercedes δεν δίνει και το τελευταίο spec της μονάδας ισχύος. Αλλά μετά την Αυστραλία, σίγουρα την περίμενα κ εγώ πιο δυνατή
19:29
Χάρης : Καλησπέρα Πάνο και χρονια πολλα...θα ήθελα την προσωπική σου άποψη για το αν συμφωνείς κ εσυ με την άποψη οτι η νεα f1 ειναι βαρετή
19:29
Κάθε άλλο Χάρη. Οκ, η Mercedes είναι μπροστά αλλά πίσω γίνεται χαμός
19:30
HellasKRGT : O Λιούις πέρυσι έλεγε πως είναι βαρετό να βλέπει τον Φέτελ να κερδίζει τόσο άνετα.Και είπε πως δεν θα του άρεζε να κερδίζει κατ'αυτόν τον τρόπο.Τώρα τι θα πει;
19:30
Είμαι σίγουρος πως έχει ξεχάσει ήδη αυτές τις δηλώσεις...
;)
19:30
Stelios : Πανο πιστευεις οτι ο λιουις θα συνεχισει το σερι νικων του και στους επομενους αγωνες η ο ροζμπεργκ θα αντεπιτεθει??
19:31
Νομίζω οι νίκες θα είναι μοιρασμένες αλλά... μάλλον ο Hamilton Θα έχει το πάνω χέρι στο τέλος
19:33
Για να σας προλάβω όλους, κάποιες ερωτήσεις που έχουν καλυφθεί σε προηγούμενη απάντηση, δεν θα απαντηθούν εκ νέου για να καλύψουμε κάθε ερώτημα!
19:33
hakkinen : xronia polla ti ginete fetos sta garage tis mclaren ...yparxoun elpides i pame gia tou xronou?
19:34
Δυναμικό ξεκίνημα, απογοητευτική συνέχεια... για τίτλο σίγουρα όχι αλλά μένει να δούμε αν θα επιστρέψουν στη μάχη του best of the rest
19:34
ΣΠΥΡΟΣ : Ο ΦΕΤΕΛ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΧΑΝΕΙ
19:35
Με εντυπωσιάζει με τον τρόπο με τον οποίο αποδέχετε την ήττα φέτος. Δεν το περίμενα και το χειρίζεται πολύ καλά.
19:35
xamilton : πανο θα ηθελα την αποψη σου αν αυτο που γινεται φετος στην rbr με φετελ-ρικιαρντο ,σου ξυπναει μνημες 2007 και την κοντρα αλονσο χαμ.
19:35
Όχι, είναι πιο ήπια τα πράγματα. Τότε ο Alonso είχε πάει με ξεκάθαρο καθεστώς Νο1 και είχε βρει άλλα πράγματα. Μεγάλη ιστορία....
19:36
Vagos : Δεν κατάλαβα τι ισχύει με την καρό σημαία σήμερα..
19:37
Καλή ερώτηση! Για κάποιο λόγο, έπεσε κατά λάθος ένα γύρο νωρίτερα! Άρα ως τελικά αποτελέσματα, ισχύουν αυτά στο τέλος του 54ου γύρου. Γι'΄αυτό ο Bianchi είναι μπροστά από τον Kobayashi
19:37
Γιαννης Π. : Γιατι κατηγορείτε τον Κιμι και όχι την ομάδα για την καταληξη στους αγώνεςκαι λέτε ότι δεν δουλευει όσο θα έπρεπε;έχει αναφέρει ότι το μονοθέσιο είναι μη βολικο
19:37
Φίλε Γιάννη δεν έχω κάνει τέτοιο σχόλιο. ΑΝτιθέτως νομίζω πως φέτος δουλεύει πολύ αλλά η F14 T δεν.... του κάθεται ακόμα!
19:38
ΣΠΥΡΟΣ : ΣΤΗ ΙΣΠΑΝΙΑ ΤΙ ΑΝΑΒΑΘΜΗΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ
19:39
Παντού! Όλοι θα έχουν πολλές αναβαθμίσεις, θα μας ενημερώσουν όταν έρθει η ώρα
19:39
f1fun32 : Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Η υστερηση της Red-Bull στις ευθείες μπορεί να οφείλεται στην κοντή κλιμάκωση του κιβωτιου ταχυτητων;
19:41
Μπορεί να συνεπικουρεί στο πρόβλημα αλλά το βασικό μειονέκτημα, αφορά στη μονάδα ισχύος της Renault. Φημολογείται πως είναι αρκετά άλογα κάτω από της Mercedes.
19:42
Γιαννης Π. : Παντως κατι τετοιο ακουσα στην σημερινη μεταδοση και κατι παρομοιο με τους διακοπτες του μονοθεσιου
19:43
Δεν ειπώθηκε από εμένα, είναι λογικό να έχουμε διαφορετικές απόψεις σε κάποια θέματα με τους συνεργάτες μου.
19:43
ferrari : πως βλεπεις την ferrari και τι γινεται με raikkonen πολυ πισω σε σχεση με τον fernado;
19:43
Kimi : Πανο χρονια πολλα. Ο Κιμι ,φετος, πιστευω οτι θα απομυθοποιηθει. Θα εχει μεγαλη υστερηση εναντι του Φερναντο. Που οφειλεται η μεχρις ωρας υστερηση αυτη;
19:43
KimiFan : Πως το βλέπεις το Kimi-Alonso;Θα ξεπεράσει τα προβλήματα και την ατυχία και θα επανέλθει ο Φινλανδός;
19:43
Raikkonen: : Καλησπερα πανο...Πως βλεπεις τα πραγματα με την φερραρι θα προλαβει να ανακαμψει?Ο κιμι θα μπορεσει να εχει ενα μονοθεσιο πιο πολυ στο στυ οδηγησης του?
19:43
ferrari : Raikkonen πολυ πίσω σε σχέση με Fernado γιατί;
19:44
Σπύρος : Πάνο τι συμβαίνει με τον iceman?
19:44
Θανάσης : vlepw megales diafores metaksy twn 2 odhgwn ths ferrari .Poy ofeiletai ayto? sthn periodo prosarmoghs toy Raikkonen h' mhpws yparxei kai diafora sto team toys?
19:44
γιαννης : βλεπω τον αλονσο να παλευει και πολλες φορες να φερνει καλο αποτελεσμα σε αντιθεση με τον ραικονεν που δεν πηγαινει και πολυ καλα.μηπως ο φερ ειναι τοσο καλυτρς
19:47
Μαζεμένα τα ερωτήματα για Ferrari. O Κιμι σήμερα δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Δυσκολεύεται πολύ, είναι αλήθεια κ αυτό αποδεικνύει πόσο περίπλοκα είναι τα φετινά μονοθέσια. Ο Αλονσο έχει το πάνω χέρι όντως σερί 5 χρονια στην ομάδα και σε τέτοιες περιπτώσεις, με λεπτές ισορροπίες, ίσως ένα... κλικ να είναι αυτό που κάνει τη διαφορά. Ο Ισπανός το έχει βρει, πάντα το έβρισκε. Ο Κίμι, θέλει το μονοθέσιο στα μέτρα του για να διαπρέψει. Σίγουρα είναι η έως τώρα απογοήτευση.
19:50
stefanos : Καλησπερα Πανο.Στον σημερινο αγωνα οι κινητηρες φεραρι γυρνουσαν σε μεγαλυτερο οριο στροφων απο προηγουμενους αγωνες η μου φανηκε;
19:50
Ομολογώ πως δεν το πρόσεξα Στέφανε
19:50
Dimitris : Ποιος είναι για σενα ο καλύτερος μη πρωταθλητής στο grid?
19:51
Εύκολη απάντηση Δημήτρη: Nico Hulkenberg!
19:51
ForzaFerrari : Πανο πιστευεις πως τελικως η επιλογη του raikkonen εναντι του Hulk ηταν λανθασμενη???θα βαρανε τα κεφαλια τους στη ferrari???
19:52
Κανένας δεν μπορεί να πει πως ο Hulk θα τα πήγαινε καλύτερα με το συγκεκριμένο μονοθέσιο ή όχι. Σίγουρα ο Hulk αξίζει κάτι καλύτερο αλλά ο Kimi είναι ίσως ο πιο... pure racer όλων στο grid. Τουλάχιστον όταν έχει το μονοθέσιο που θέλει...
19:52
Σάκης : Γεια σας... εγω προσωπικα εχω την απορια... τι να πηγε αραγε τοσο στραβα με την τηλεμετρια?
19:53
Black out Σάκη. Από το γύρο σχηματισμού νέκρωσαν όλα...
19:53
hakkinen : vettel μακράν ο πιο αντιπαθητικός πιλοτος όλων
19:54
Έκαστος με την άποψη του. Εκτός... κόκπιτ όμως, σε διαβεβαιώ πως είναι από τους πιο ευχάριστους και φιλικούς οδηγούς.
19:54
Konstantinos Laco : Πανο στον αγωνα ειπες οτι ο ρικ ξεμπροστιαζει τον γουεμπερ και οχι τοσο τον φετ.Το ενδεχομενο φετος η ομαδα να δινει ισαξιο μονοθεσιο για πρωτη φορα τ αποκλιις
19:55
Για ποιο λόγο να μη το έκανε τα προηγούμενα χρόνια και να το κάνει τώρα; Οι ομάδες θέλουν να είναι στην κορυφή. Σίγουρα ο Seb είχε εύνοια έναντι του Webber λόγω Helmut Marko αλλά φέτος αποδεικνύεται πως αν ο teammate είνια πιο γρήγορος, κάνει κι αυτός στην άκρη
19:55
AlexK : Πανο καλησπερα κ χρονια πολλα, δεν εχω καταλαβει τι παιζει φετος με τα ηλεκτρικα συστηματα ενεργειας αν δηλαδη το ενεργοποιουν οι οδηγοι και ποιο απο τα 2?
19:55
Φέτος είναι όλα αυτόματα
19:55
άγγελος : Ο αλονσο ειμαι σίγουρος πτι θα φύγει. Να περιμενουμε του χρονου οτι θα παει σε καμια μακλαρεν;
19:56
Να σου πω την αλήθεια Άγγελε... κι εγώ αυτό πιστεύω!
19:56
Αλκης : Καλησπέρα και Χριστός Ανέστη. Τελικά....ο πιλότος κάνει το μονοθέσιο ή το μονοθέσιο τον πιλότο; Τρανό παράδειγμα ο Vettel!! Πέραν του απαισιότατου ήχου των μονο
19:57
Ο καλύτερος οδηγός δεν θα πάει πουθενά με τη Marussia, ο χειρότερος όμως... δεν θα κερδίζει με Ferrari (αφήνω στην άκρη το διαστημόπλοιο της Merc). Παίζει καθοριστικό ρόλο το μονοθέσιο αλλά ο οδηγός είναι αυτός που μπορεί να κάνει τη διαφορά τις κρίσιμες στιγμές.
19:57
Νικος : γεια! πιστευεις πως στην ισπανια θα εχουμε την ανασταση της φερραρι και ιδιως του κιμι??? πιστευεις πως ο φινλανδος δεν ασχολειται η υπαρχει προβλημα στη F1AT?
19:57
Sokratis : Πανο τι γινεται με κιμι ? θα φτασει φετος στα επιπεδα του αλονσο ?
19:59
Όπως είπαμε για Kimi, ακόμα ψάχνεται με την F14Τ, δεν μπορεί να τη φέρει στα μέτρα του. Δεν είναι συγκεκριμένο πρόβλημα, απλά τα χαρακτηριστικά της, οι ιδιαιτερότητές της, είναι φαίνεται πιο κοντά στο στιλ του Alonso
20:00
Χαρης44 : Καλησπερα Πανο και χρονια πολλα...πιστευεις οτι βλεπουμε τον πιο ολοκληρωμενο οδηγικα χαμιλτον μετα το πρωταθλημα που κερδισε το 8;
20:01
Συμφωνώ αλλά από... το 2007. Η πρώτη του χρονιά ήταν η καλύτερη, μετά η πορεία πτωτική. Έλεγα και πέρυσι πως τον βλέπω αλλαγμένο προς το πολύ καλύτερο, το αποδεικνύει φέτος που έχει και καλό μονοθέσιο. Με έχει κερδίσει "αυτός" ο Hamilton...
20:01
Γιάννης : Τη γνώμη έχεις για το νέο ήχο?αυτό δεν είναι φόρμουλα είναι Playstation
20:01
Στράτος Σεπετσής : πως βλεπεις να εξελίσσεται η μαχη φεττελ ρικιαρντο ?
20:03
Ευχάριστη έκπληξη ο Ricciardo, περιμένω να λύσει τα θέματα φθοράς ελαστικών ο Vettel αλλά χαίρομαι πολύ που ο Daniel ξεκίνησε δυναμικά. Είναι πολύ καλός παιδί, γρήγορος οδηγός και θα μας αποσχολήσει για πολλά χρόνια
20:03
Σκουντερια : Ευχαριστω για την απαντηση και Χριστος Ανεστη!ξερεις αν υπαρχει θεμα ρευστοτητας στη γουιλιαμς,τοπ οποιο μπορει να επηρεασει την εξελιξη?
20:03
Δεν είναι ρευστότητας, είναι χρημάτων γενικά. Σίγουρα θα δυσκολευτεί να έχει την εξέλιξη των "μεγάλων"
20:04
Gr3kko : Νομίζω ότι φεύγοντας ο Webber άφησε κληρονομιά στον Vettel την γκαντεμια , αν κ πιστεύω θα ανακάμψει κ η ομάδα κ ο.ίδιος
20:05
Η εκδίκηση του γκαντέμη δηλαδή; Κ εγώ περιμένω να ανακάμψουν, το έχουν κάνει ήδη σε μεγάλο βαθμό
20:05
Χρηστος : Καλησπερα και Χρονια Πολλα.. Πανο τι πιστευεις οτι πρεπει να κανει η Ferrari για να κοντραρει τις Mercedes?
20:06
Χρόνια Πολλά Χρήστο. Δύσκολο να σου βρω απάντηση. Δεν ξέρω αν υπάρχει καν...
20:06
Βαγγος : Ο bianchi φαίνεται οτι είναι πολύ καλύτερος του Chilton. Παρόλα αυτά παραμένει είπες για λόγους οικονομικούς. Ποιοί είναι αυτοί; φέρνει χορηγούς; χρονια πολλά!
20:06
Ο Chilton φέρνει τα λεφτά, ο Bianchi τους κινητήρες Ferrari (οδηγός της είναι) και το ταλέντο. Καμία σχέση ανάμεσα στους δύο οδηγούς
20:07
kostas : ekseretiki douleia sto live tou agona pano. bravo. me eikones kai video, se sxedon real time. ante na kanei anastasi kai i ferrari stin barcelona!!! FORZA!!!!
20:08
Σε ευχαριστούμε Κώστα αλλά στο live δεν έχω συμμετοχή αφού κάνω τον τηλεοπτικό σχολιασμό εκείνη την ώρα. Τα credit στη Μαρίνα Στρίγγα και την υπόλοιπη ομάδα του Contra!
20:09
Υπενθυμίζω να ρίχνετε μία ματιά και σε προηγούμενες απαντήσεις, καθώς πολλά ερωτήματα έχουν ήδη απαντηθεί. Ελπίζω να τα προλάβω όλα σήμερα, μέρα που είναι!
20:09
θανος : Θα αναβαθμισουν τους κινητηρες οι υπολοιπες ομαδες μεχρι τον επομενο αγωνα ωστε να μπορουν να ανταγωνιστουν τη Mercedes?Γιατι εκει φαινεται οτι ειναι η διαφορα.
20:10
Δεν είναι μόνο η μονάδα ισχύος. Είναι το γεγονός πως αυτή είναι φτιαγμένη για να είναι "ένα" με την W05.
20:10
paragon : Καλησπέρα, διάβασα ότι ο Φάλοους υπέγραψε συμβόλαιο με την ΜακΛάρεν πριν κάποιους μήνες και τώρα τον άρπαξε η Ρεντ Μπουλ. Τι ισχύει;
20:11
Ανήκε στη Red Bull, πήρε άδεια... αποχώρησης για να πάει στη McLaren. Η Mc λέει πως υπέγραψε σε αυτή, η RBR πως όχι και πως τον επαναστρατολόγησε όταν αποφάσισε να φύγει και ο Προδρόμου. Η συνέχεια, στα δικαστήρια της γειτονιάς σας...
20:11
Δημήτρης Σωτηρίου : Χριστός Ανέστη,υγεία & ότι καλλίτερο σε όλους. Δεν έχω ερώτηση απλά ευχές. (& αναβάθμιση στους κινητήρες μπας και ακούσουμε ήχο της προκοπής)
20:12
Χρόνια πολλά Δημήτρη!
20:12
Xristos : Πάνο Hamilton Alonso οι δυο κορυφαιοι οδηγοι του Grid.. Ποια η άποψη σου:
20:13
"Παγίδα" η λέξη καλύτεροι. Ο Alonso θεωρώ πως είναι ο πιο ολοκληρωμένος. Μαζί με Alonso, Vettel, Kimi, είναι ίσως ένα επίπεδο πάνω από τους υπόλοιπους
20:13
kostas : ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ ΤΕΛΙΚΆ ΜΌΝΟ Ο ΣΟΎΜΑ ΚΑΤΆΦΕΡΕ ΝΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΕΙ ΜΙΑ ΟΜΆΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΆΡΕΙ ΤΊΤΛΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΆΞΟΥΝ ΌΛΟΙ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ. ΕΠΟΧΉ ΦΕΡΆΡΙ.
20:14
Σε ένα βαθμό συμφωνώ, έφερε γύρω του και σπουδαία ομάδα ανθρώπων: Brawn, Byrne κτλ. Ας ελπίσουμε να τα καταφέρει στη μάχη που δίνει. Η σκέψη μας είναι μαζί του.
20:15
Μάνος : Πού είναι ο Μπριατόρε? Υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει στην F1. Και αν ναι, πιστεύεις ότι θα ήταν καλή λύση για τη Ferrari?
20:15
Έχω πει πολλές φορές πως τον θεωρούσα ιδανικό για τη δουλειά. Αλλά πως να τον δεχτεί στο πλάι του ο Montezemolo;
20:16
Κωνσταντινος : Ελπιζω να ειδατε σημερα ολοι πως επαιρνε τα πρωταθληματα ο φετας, και ποσο παρανομουσε η red bull, ουτε τον riciardo δεν μπορουσε να περασει ο καλπικος πρωταθλη
20:17
Δεν συμφωνώ. Η F1 είναι πιο περίπλοκη από... ένα διαιτητικό σφύριγμα στο ποδόσφαιρο. Επίσης, λες σε σπορ δισεκατομμυριών να δέχονται οι αντίπαλοι "κλεψιές";
20:17
Άγγελος Γ. : Καλησπέρα και από εμένα.Πάνο θεωρείς τους περιορισμούς που θέτει η FIA στην F1 είναι για καλό ή για κακό;Π.Χ. τους περιορισμούς για την εξέλιξη.
20:17
Για καλό ή κακό δεν ξέρω. Γίνονται όμως για συγκεκριμένους λόγους. Κάποιες αλλαγές πιάνουν, κάποιες όχι.
20:18
Sotiris : Εγώ απορρώ πως γίνεται τα τελευταία χρόνια να ξεχωρίζει πάντα μια ομάδα και μετά το χάος?τι στο καλό είχε η Red bull τα προηγ. χρόνια και φέτος το χει ηMercedes
20:19
Η RBR μόνο το 2011 είχε μεγάλη διαφορά. Το 2010 και το 2012 όλα κρίθηκαν στο νήμα. Πέρυσι, η αλλαγή ελαστικών στα μέσα της σεζόν, της έδωσε πλεονέκτημα
20:19
Η RBR μόνο το 2011 είχε μεγάλη διαφορά. Το 2010 και το 2012 όλα κρίθηκαν στο νήμα. Πέρυσι, η αλλαγή ελαστικών στα μέσα της σεζόν, της έδωσε πλεονέκτημα
20:19
andrin : Pano an dite ton hamillton exi kapsi ligotera kfsima apo olous tous ipolipous gt pos na to kanoume eine apiastos bravo tou
20:20
Όταν δεν πιέζεις, δεν "καις" και καύσιμο...
20:20
Νέαρχος : Πιστεύω ότι στη RB δίνουν στους οδηγούς ισάξια μονοθέσια την πρώτη χρονιά κ μετά ευνοούν καθαρά τον "πρώτο" οδηγό. Η χρονιά θυμίζει την πρώτη των Vettel-Webber.
20:21
Απλά όταν ένας οδηγός έχει 100 β και ο άλλος 30, λογικό είναι ο προπορευόμενος να έχει πλεονέκτημα
20:21
Μαριος : Πανο ειναι θεμα ελαστικων οτι ο Φετελ ειναι μονιμως πισω απο τον Ρικιαρντο? Εγω πιστευω οτι τωρα που δεν εχει το γρηγοροτερο μονοθεσιο δεν μπορει να παλεψει.
20:22
Επειδή οδηγεί για μη δημοφιλή ομάδα κ όχι για Ferrari/Mclaren, τον έχουν υποτιμήσει πολύ. Άδικα.
20:22
Μιχάλης : Καλησπέρα και Χρόνια πολλά. Θέλω να πιστεύω ότι οι ομάδες με μη Mercedes σύνολο έχουν θελημένα μειωμένη απόδοση για λόγους αξιοπιστίας αν συμφωνείς Πάνο.
20:23
Στον πρώτο αγώνα ίσως αλλά όσο προχωράμε στη σεζόν, δεν κρατιούνται, πιέζουν όσο μπορούν
20:23
Δημητρης Σταυρου : Τοσες τεχνικες αλλαγες...και αποτελεσμα το πιο βαρετο ξεκινημα πρωταθληματος της δεκαετιας. Σε συνδιασμο με τον ηχο...το τελειο νανουρισμα!!!
20:23
Ήταν βαρετό το Μπαχρέιν; Δεν συμφωνώ. Αλλά για τίτλο, είπαμε, Ham vs Rosberg
20:24
panos : πανο γιατι ο αλφα δεν μεταδιδει ολους τους αγωνες απευθειας?????????????
20:24
Γιατί το συνδρομητικό έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα προβολής των πρωινών GP εδώ κ 3 χρόνια.
20:25
andrin : kala opos les den piezi tote gt o hamillton sto pekino kai ipolipi sto shangai
20:25
Γιατί δέκα γύροι ήταν αρκετοί για να χτίσει τη διαφορά που ήθελε. Η Mercedes στο Μπαχρέιν, έριχνε στο τέλος 2.5sec στο γύρο! Άκουσε με, δεν πίεζε
20:26
panos : δεν γινεται τουλαχιστον ο αλφα να παρει τα δικαιωματα των κατατακτηριων δοκιμων??????
20:26
Επίσης τα έχει αποκλειστικά ο ΟΤΕ
20:26
Πάμε και σε μερικές τελευταίες απαντήσεις...
20:27
ΑΧΙΛΛΕΑΣ : Πανο καλησπερα και χρονια πολλα!Ποια ομαδα πιστευεις θα ευνοησουν περισσοτερο οι στενοι δρομοι του μονακο?Λες να εχουμε καποια εκπληξη στο καλυτερο grand prix?!
20:28
Εκεί δεν μετρά και τόσο η αεροδυναμική, μετρούν όμως οι κινητήρες. Ίσως υπάρξουν εκπλήξεις, βασιζόμενες καθαρά στο ταλέντο του οδηγού
20:28
dimis : Χρόνια πολλά! Δεν αλλάζουν τον Montezemolo λεω εγω στη Ferrari
20:29
Και ποιος θα τον απολύσει; Ο εαυτός του;
Για τον φίλο που ρωτάει για Briatore τα είπαμε και πιο κάτω. Τον θεωρώ τον τέλειο άνθρωπο για τη δουλειά αλλά η Ferrari επέλεξε τον Mattiacci
20:29
Vagelis : Πάνο, που πιστεύεις οτι βρίσκονται τα προβλήματα στην Φερράρι. Αν μπορεί η RBR να τη συναγωνίζεται με το κινητήρα των χιλίων προβλημάτων της Renault, τι γίνετε?
20:30
Ο καθένας με τα προβλήματά του...
20:30
stefanos : Μπορει να αλλαξουν πολλα στην χρονια λογω της εξελιξης των κινητηρων που ειναι σε βρεφικο σταδιο.Μολις 12000 στροφες οι περισσοτεροι
20:30
Συμφωνώ, είναι ακόμα νωρίς. Αλλά το πλεονέκτημα της Mec είναι μεγάλο
20:31
Gr3kko : Πανο καλησπέρα. βλέποντας τον αγώνα στον A κάτι είπαν για τον ήχο αλλά το έχασα. μπορείς να πείς τι θα κάνουν;
20:32
kostas : telika me tin kainouria eksatmisi stin barkeloni ti ginetai??? tha exei kamia allagi, mono o ixos???
20:32
Η συζήτηση έχει να κάνει μόνο με την εξάτμιση και ιδέες που έχουν για να αυξήσει... τα ντεσιμπέλ. Ακόμα δεν έχει επισημοποιηθεί κάτι
20:32
Kwstas1977 : Kαλησπερα Πανο και χρονια πολλα....Formula 1 ειναι η Ferrari πανω απ ολους και ολα...Στην Ευρωπη θα δειτε την πραγματικη scuderia...FORZA FERRARI...
20:33
Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Μακάρι να μειωθούν οι διαφορές από τη Mercedes, να έχουμε και περισσότερο θέαμα. Είναι όμως αρκετά μπροστά οι W05. Για να δούμε με τα νέα πακέτα αναβαθμίσεων...
20:34
panos : πανο μπορει ο αλονσο να νικσει στην ισπανια?????
20:34
Αν κάτι πάει στραβά με τις Mercedes...
20:34
petros : pano, kanena neo gia ton neo xorigo tis mclaren?
20:35
Ακόμα τίποτα... η τελευταία φήμη έλεγε για τη Viber. Πάντως το σενάριο Sony για το 2015 παίζει γερά. Ίσως φέτος να μη δούμε κάτι άλλο αφού περνούν οι αγώνες και... δεν.
20:35
Αγγελος : Του χρόνου μπαίνει η ΧΟΝΤΑ στην ΜΑΚΛΑΡΕΝ… Οπότε ρίχνουν αρκετά χρήματα οι Ιάπωνες, παίρνουν και τον Αλόνσο και χτυπάνε πρωτάθλημα… Τι λες Πάνο;
20:36
Όπως είπα, δεν αποκλείω το σενάριο Αλόνσο. Δεν είμαι όμως σίγουρος πως οι κινητήρες της Honda θα είναι τόσο ανταγωνιστικοί.
20:37
panos : για ποσα χρονια ακομα εχει συμβολαιο ο οτε με την φ1?????
20:37
Νομίζω λήγει φέτος
20:37
Marios : Μονο ενα πραγμα ρε Πανο...ο Kimi τι σκατα εχει παθει;;Αυτο θυμιζει Massa και οχι Kimi...
20:38
Ακόμα δεν βολεύεται στην F14Τ, δεν είχε καθόλου πρόσφυση σήμερα, είναι και για εκείνον μυστήριο. Θα βρει λύση αλλά έχει ήδη χάσει πολύ έδαφος δυστυχως
20:39
Λοιπόν.. κάπου εδώ ρίχνουμε καρό σημαία! 100 λεπτά ερωταπαντήσεων, κάναμε ολόκληρο Grand Prix. Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, θα τα πούμε στην Ισπανία και είπαμε, πλέον η F1 "τρέχει" στο Contra! Να στε καλά, καλό βράδυ!

News 24/7

24MEDIA NETWORK