Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη
Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε για 2 ώρες με τους αναγνώστες του Contra.gr για τη νίκη του Nico Rosberg στο Hockenheim, το ατύχημα του Felipe Massa όλα όσα έγιναν στο Grand Prix της Γερμανίας.
Η συζήτηση:
Κωνσταντίνε, με τον τελευταίο αγώνα να χαρίζει 50 βαθμούς στον νικητή, θα είναι ανοιχτί μέχρι τέλους.
Τάσο Νο1 οδηγός με τον Hamilton στην ίδια ομάδα, δεν γίνεται. Θα έχουν και το 2015 καθεστώς ισότητας.
Δημήτρη λογικά αντίδραση ήταν, για να είναι καλυμμένοι για παν ενδεχόμενο. Δεν πιστεύω όμως πως θα άλλαζαν πολλά αν έμπαινε στα pit 2-3 γύρους μετά.
Για Ουγγαρία... δεν νομίζω πως μπορεί κάποιος να χρίζει περισσότερο τον έναν οδηγό της Mercedes από τον άλλο.
Συμφωνούμε για Ricciardo Παναγιώτη, αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη (μαζί με Bottas). Και είναι και πολύ καλό παιδί. Από εκεί και πέρα, έχοντας στο ενεργητικό του σερί πολύ καλών εμφανίσεων και έχοντας την RB10 υπάκουη στα θέλω του, έχει το πάνω χέρι από τον Vettel τη δεδομένη χρονική στιγμή. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως η διαφορά τους στη βαθμολογία, που είναι και μικρή άλλωστε, σημαίνει πως είναι καλύτερος από έναν 4 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Ίσως στο μέλλον να αποδειχθεί αλλά ακόμα είναι νωρίς. Πάντως πράγματι, ο Ricciardo δίνει ρεσιτάλ φέτος.
Όσο για το 2015, δεν ξέρω αν το "soft" που λέει ο φίλος Λευτέρης είναι απαραίτητα κακό. Το στιλ του Button ήταν αυτό που όταν ήταν στην ίδια ομάδα ο Hamilton, δεν αποτελούσε απλά αντίβαρο αλλά έφερνε τον ίδιο αριθμό νικών/βάθρων/βαθμών κτλ.
Αντιλαμβάνομαι πως ο Dennis θέλει άλλο πρώτο όνομα, σίγουρα όμως η Honda θα ήθελε τον Button. Το σενάριο Alonso, ότι και να λέγεται μπροστά σε μικρόφωνα και κάμερες, δεν το ξεγράφω. Όμως όσο περνάει ο καιρός, λιγοστεύουν οι πιθανότητες. Νομίζω πολλά για το δίδυμο του 2015 θα κριθούν στους αγώνες μέχρι και τέλος Σεπτεμβρίου.
Καλησπέρα Βασίλη. Ύποπτη δεν νομίζω. Ο ίδιος άνθρωπος αποφασίζει πάντα, ο Charlie Whiting. Από εκεί και πέρα, η συνέντευξη προβλήθηκε στην τηλεοπτική εκπομπή του Alpha, στο GP Μ. Βρετανίας.
Μαζί και ο Alonso που ήλπιζε να έχει την ευκαιρία να διεκδικήσει τον 3ο του τίτλο. Όμως η Ferrari, για να απαντήσω και στον Μάριο, υστερεί παντού: σε μονάδα ισχύος, σε αεροδυναμική, σε αποφάσεις στρατηγικής. Τι να πρωτοδιορθώσεις. Και πότε;
Γιάννη δεν περιμένω μεταμόρφωση το 2015 και όπως λέει και ο Δημήτρης, μετά από 5 χρόνια υποσχέσεις, πως να πείσεις τον Alonso... το θέμα είναι πως πλην της McLaren, δεν υπάρχει αλλού ιδιαίτερη προοπτική. Σε RBR και Mercedes οι θέσεις είναι γεμάτες.
Εύχαριστες εκπλήξεις φυσικά οι Ricciardo/Bottas, δυσάρεστη, προφανώς ο Kimi...
1. Schumacher 2. Senna και κάπου εκεί και Clark, Lauda, Stewart, Prost κτλ
Το μονοθέσιο φίλε Θάνο είναι το 80%. Με κακό μονοθέσιο, δεν πας πουθενά. Όμως είναι η αξία του οδηγού που μπορεί να κάνει τη διαφορά στο τέλος.
Το αν ήταν λάθος επιλογή ή όχι, δεν θα το μάθουμε ποτέ καθώς κάθε απάντηση θα είναι θεωρητική.
Φέτος, η Mercedes έχει μεγάλη διαφορά αλλά τουλάχιστον έχουμε μάχη για τη νίκη κ τον τίτλο. Καλώς ή κακώς, δεν είναι ενιαίο πρωτάθλημα. Όποιος κάνει καλύτερα τη δουλειά του, έχει και το πάνω χέρι.
Ραντεβού σε μία εβδομάδα με το GP Ουγγαρίας!