X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Με αναβαθμισμένες μονάδες ισχύος η Honda

Οι Ιάπωνες προσπαθούν να βοηθήσουν τη McLaren στο δεύτερο μισό της σεζόν.

Το καλοκαιρινό διάλειμμα για την Formula 1 αποτελεί παρελθόν αν και όπως φαίνεται, στη Honda δεν έκαναν διακοπές. Στο Grand Prix Βελγίου που σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου μισού της σεζόν, η ιαπωνική εταιρεία φέρνει αναβαθμισμένες μονάδες ισχύος, επιδιώκοντας να δώσει… ώθηση στη McLaren, στην προσπάθειά της να κλέψει την έκτη θέση στη βαθμολογία κατασκευαστών από τη Scuderia Toro Rosso.

H Honda λοιπόν ξόδεψε επτά από τα δέκα tokens που της είχαν απομείνει, πραγματοποιώντας αναβαθμίσεις στο θάλαμο καύσης, τον υπέρ-τροφοδότη και τον κομπρέσορα. Αποσκοπούν στο να κάνουν πιο αποτελεσματικό το συνολικό πακέτο της Honda, αποσκοπώντας περισσότερο στη βέλτιστη λειτουργία παρά στην αύξηση της ιπποδύναμης.

Τόσο ο Fernando Alonso όσο και ο Jenson Button έχουν στη διάθεσή τους τις αναβαθμισμένες μονάδες ισχύος στα ελεύθερα δοκιμαστικά του Βελγίου. Για τον Ισπανό, αυτό σημαίνει πως όλα τα μέρη της υβριδικής μηχανής έχουν φτάσει στον αριθμό #5. Κάθε αλλαγή από εδώ και πέρα θα φέρει ποινή στο grid. Όσο για τον Βρετανό, είναι η πέμπτη μονάδα εσωτερικής καύσης, ο πέμπτος υπέρτροφοδότης αλλά και οι πέμπτες κατά σειρά MGU-K και MGU-H.