X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το Game Changer in Digital Marketing

Mε τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 5 Οκτωβρίου, το 1ο συνέδριο Game Changer in Digital Marketing, στην Κεντρική Σκηνή του Ιδρύματος Ωνάση.

Το συνέδριο διοργανώθηκε από την 24MEDIA, τον μεγαλύτερο Όμιλο ψηφιακών μέσων, σε συνεργασία με την εταιρεία στρατηγικής επικοινωνίας «Συμεών Γ. Τσομώκος». Στο συνέδριο συμμετείχαν περισσότεροι από 600 επαγγελματίες του ψηφιακού marketing και στελέχη εταιρειών.

Related content

Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO 24MEDIA

Εξειδικευμένα στελέχη των εταιρειών The New York Times, Alibaba Group, Viber, TOMS, Copa90, Playbuzz, Parse.ly αναφέρθηκαν διεξοδικά στις τελευταίες εξελίξεις στον κλάδο του digital marketing και παρουσίασαν τις καλύτερες πρακτικές δίνοντας έναν ιδιαίτερα έντονο διεθνή χαρακτήρα στο συνέδριο.

Σταύρος Δρακουλαράκος, CEO 24MEDIA, Θ.Φέσσας, Πρόεδρος ΣΕΒ, Δημήτρης Μάρης, Πρόεδρος 24MEDIA

Το συνέδριο άνοιξε ο Πρόεδρος του ΣΕΒ, κ. Θεόδωρος Φέσσας και ο ΓΓ ψηφιακής Πολιτικής, κ. Γιάννης Ταφύλλης ενώ ο ΓΓ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Δρ. Λευτέρης Κρέτσος παρουσίασε την πολιτική της κυβέρνησης για την ψηφιακή ενημέρωση.

Nelly Gocheva, Gloval Editor, T brand Studio, New York Times

Χορηγός της εκδήλωσης ήταν η WIND ενώ ως υποστηρικτές συμμετείχαν η Tempo OMD Hellas, η Globe One Digital, η Generation Y, το BCA College, το Athens Tech College. Επίσημος Αερομεταφορέας της εκδήλωσης ήταν η AEGEAN.

Related content

Κεντρική Σκηνή Ιδρύματος Ωνάση

Χορηγοί Επικοινωνίας του συνεδρίου ήταν η Direction Business Network με το AdBusiness, Business Today, Αdvertising.gr, Βusinessnews.gr και η Huffington Post Greece.

AtanasRaykov, Head of Telecom Partnerships & General Manager CEE,Viber

Το Game Changer in Digital Marketing πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα των: GRECA, ΕΔΕΕ, ΕΕΔΕ, ΕΝΕΔ, ΙΑΒ, ΣΔΕ.

Related content

Λευτέρης Πετρούνιας, Χρυσός Ολυμπινίκης στους κρίκους

Περισσότερες πληροφορίες για το συνέδριο μπορείτε να βρείτε στο www.gamechanger.gr

Philip Mitchelson, Marketing Director,Copa90, BigBalls Media

Olga Amangeldyeva, Head of Business Development Department at Alibaba Mobile,Dmitriy Lushnikov, Head of Marketing atAlibaba Mobile Business Group

24MEDIA NETWORK