X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Νέες αλλαγές στη Ferrari

Αναδιάρθρωση στο τμήμα αεροδυναμικής της ιταλικής ομάδας.

Η μέτρια αγωνιστική σεζόν την οποία διανύει φέτος η Scuderia Ferrari έχει φέρει αλλαγές στην τεχνική της ομάδα. Μετά την αποχώρηση από το Μαρανέλο του τεχνικού διευθυντή σασί, James Allison, το ρόλο καλύπτει ο Mattia Binotto, που όμως ανήκει περισσότερο στον τομέα των μονάδων ισχύος. Ήταν λοιπόν αναμενόμενο πως θα υπήρχαν και περαιτέρω αλλαγές.

Αυτές ανακοινώθηκαν στο περιθώριο του ιταλικού Grand Prix, ενός αγώνα πολύ σημαντικού για τη Scuderia. Νέο πρόσωπο στο τμήμα αεροδυναμικής για τη Formula 1, είναι ο Enrico Cardile, που μέχρι πρότινος εργαζόταν στο τμήμα GT της εταιρείας. Υπάρχει όμως και νέα φιλοσοφία, ακολουθώντας το μοντέλο της McLaren, που δεν εξαρτάται σε πρόσωπα αλλά αφορά περισσότερο συλλογή δουλειά.

Ο Dirk de Beer, που μέχρι πρότινος είχε ρόλο επικεφαλής αεροδυναμικής, άλλαξε ρόλο (δεν γνωστοποιήθηκαν τα νέα του καθήκοντα) και τη θέση του παίρνει ο Γάλλος David Sanchez (με θητείες σε Renault και McLaren) που θα αποτελεί ουσιαστικά το δεξί χέρι του Cardile.

Όλα τα παραπάνω έχουν ήδη τεθεί σε ισχύ και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Gestione Sportiva, Maurizio Arrivabene, θα βοηθήσουν την ιστορική ομάδα να βρει το δρόμο της και να αμφισβητήσει του χρόνου την κυριαρχία της Mercedes. Ίσως να είναι και το τελευταίο χαρτί του Ιταλού καθώς ο πρόεδρος της Ferrari, Sergio Marchionne, δεν πρόκειται να κάνει πολλή υπομονή ακόμα.