X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τι προκάλεσε το ατύχημα του Wehrlein;

Ο νεαρός Γερμανός ακόμα "ψάχνεται" σχετικά με την αιτία του κακού

Η πρώτη περίοδος των κατατακτήριων δοκιμών του Grand Prix Κίνας, διεκόπη για περίπου 25 λεπτά λόγω του ατυχήματος του Pascal Wehrlein.

Ο οδηγός της Manor έχασε τον έλεγχο μόλις τρία λεπτά μετά την έναρξη του Q1, ενώ βρισκόταν στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού και λίγο αφότου είχε ενεργοποιήσει το σύστημα DRS.

Ωστόσο, δεν πιστεύει πως έφταιγε αυτό: "Δεν είμαι σίγουρος πως το DRS με έκανε να χάσω τον έλεγχο. Ούτε το βρεγμένο οδόστρωμα. Προς το τέλος του Q3 ο Sergio Perez παραλίγο να έχει παρόμοιο ατύχημα με το δικό μου, παρότι η πίστα είχε στεγνώσει.

Νομίζω πως τη διαφορά έκανε ένας συνδυασμός πραγμάτων. Λίγο το βρεγμένο οδόστρωμα, λίγο η αναπήδηση που υπήρχε στο συγκεκριμένο σημείο. Υπήρχε μαζεμένο νερό αμέσως μετά από αυτό και το να πατάς εκεί με σλικ ελαστικά μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο. Όπως και έγινε. Σίγουρα είμαι απογοητευμένος. Αν χάσεις τον έλεγχο σε στροφή είναι συνήθως δικό σου λάθος. Όμως για να συμβεί κάτι τέτοιο στην ευθεία, κάτι περίεργο έχει συμβεί".

Ο Wehrlein που πέρυσι αναδείχθηκε ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του DTM, θα εκκινήσει το πρώτο του κινέζικο Grand Prix από την 21 θέση.

24MEDIA NETWORK