X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ο Sebastian Vettel συμβουλεύει...

Μεγάλος θριαμβευτής του Grand Prix Καναδά του 2013 ήταν ο μετέπειτα παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel. Νίκη που ήρθε από την pole για τον Γερμανό που παρότι ήταν ταχύτερος στις κατατακτήριες και τις δύο προηγούμενες σεζόν, δεν είχε καταφέρει να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του Μόντρεαλ.

Λίγο πριν από τη μάχη της εφετινής pole position στον Καναδά, ο οδηγός της Red Bull Racing είναι ο κατάλληλος για να περιγράψει τις απαιτήσεις του σιρκουί Gilles Villeneuve.

"Το σιρκουί του Καναδά είναι υψηλών ταχυτήτων και πολύ απαιτητικό, με την αγωνιστική διαδρομή να περικυκλώνεται από μπαριέρες και τσιμεντένιους τοίχους. Υπάρχει μεγάλος βαθμός ρίσκου, ειδικά στη στροφή 15, όπου αν κινηθείς μερικά εκατοστά πιο δεξιά απ’ ότι πρέπει, θα “γνωρίσεις” τον περίφημο "Τοίχο των Πρωταθλητών". Όμως η πρώτη ζώνη επικινδυνότητας, είναι λίγο μετά την εκκίνηση. Είναι πολύ στενή η πίστα σε αυτή την εναλλαγή αριστερής-δεξιάς, όπου το μόνο που έχει σημασία είναι να αποφύγεις την επαφή με άλλα μονοθέσια", σχολιάζει ο Vettel.

Ενδιαφέρον έχουν όμως και τα λόγια του teammate του στην Αυστριακή ομάδα, Daniel Ricciardo: "Αμφιβάλλω αν υπάρχει οδηγός που του λείπουν τα κίνητρα αλλά σίγουρα σε κάποια σιρκουί θέλεις περισσότερο να φτάσεις σε ένα καλό αποτέλεσμα. Συνήθως αυτά που έχουν υψηλές απαιτήσεις και συνέπειες σε κάθε σου λάθος. Σίγουρα το Μόντρεαλ εντάσσεται σε αυτή την κατηγορία. Κάθε chicane, ακόμα και η φουρκέτα, αποτελούν ευκαιρία να κερδίσεις ή αφορμή να χάσεις χρόνο. Όμως η πιο καθοριστική, είναι η τελευταία στροφή. Την προσεγγίζεις με πολλά χιλιόμετρα και αν φρενάρεις τη σωστή στιγμή, περάσεις σωστά πάνω από τα kerb, μπορεί να κερδίσεις πολύ χρόνο. Το κακό είναι πως αν κάνεις λάθος, σε περιμένει ο τοίχος. Είναι σαφές το δίλημμα. Κάποιοι κινούνται συντηρητικά και θυσιάζουν ένα δέκατο για να περάσουν με ασφάλεια ενώ κάποιοι άλλοι παίρνουν το ρίσκο, προσπαθώντας να κερδίσουν έδαφος. Όσο πιο κοντά περάσεις από τον τοίχο, τόσο πιο γρήγορος θα είσαι".