Ο Βαλέντινο Ρόσι επέστρεψε στις πίστες χωρίς να χρειαστεί την άδεια του MotoGP

Ο Βαλεντίνο Ρόσι ανέβηκε ξανά στη μηχανή του έπειτα από εβδομάδες απραξίας και ξεχύθηκε στην πίστα, σηκώνοντας πολλή σκόνη. Όχι σε πίστα MotoGP, σε πίστα... δική του.

Ο Βαλέντινο Ρόσι επέστρεψε στις πίστες χωρίς να χρειαστεί την άδεια του MotoGP

Το ποστ του Βαλεντίνο Ρόσι στο instagram την Παρασκευή δεν χωρούσε περιθώριο διάψευσης. "Επιτέλους, είμαστε ξανά στις μηχανές", γράφει μεταξύ άλλων ο 'γιατρός', ένας από τους κορυφαίους, αν όχι ο κορυφαίος, στην ιστορία του MotoGP. Ο Ιταλός αναβάτης της Yamaha, όμως, δεν είχε πάρει άδεια ούτε από την ιαπωνική ομάδα ούτε από το MotoGP για να επιστρέψει στις πίστες. Πώς κατάφερε να τρέξει ξανά, εν μέσω κορονοϊού; Η απάντηση βρίσκεται στους λόφους των Μάρκε, της ιταλικής περιφέρειας στην κεντρική Ιταλία, διαθέτει διάφορες πίστες, χωμάτινες και ασφάλτινες, και ονομάζεται 'VR46 Motor Ranch'.

Δίπλα στη μικρή κοινότητα της Ταβουλία, κοντά στο Ουρμπάνο, γενέτειρα του Ρόσι και περνώντας από το μνημείο που θυμίζει τη διάσπαση της Γοτθικής Αμυντικής Γραμμής των Ναζί στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, βρίσκεται μια έκταση που πλέον συνδέεται άρρηκτα με τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Μία έκταση που είχε αγοράσει ο πατέρας του, Γκρατσιάνο, και την οποία ο 'γιατρός' αγάπησε το φθινόπωρο του 2010, έχοντας δίπλα του τον καλό φίλο και αντίπαλο στις πίστες Μάρκο Σιμοντσέλι, καθώς και τον Ματία Παζίνι, που είχε κι αυτός μια μικρή εμπειρία στο MotoGP.

Οι πίστες στο 'Ράντσο' του Βαλεντίνο Ρόσι
Οι πίστες στο 'Ράντσο' του Βαλεντίνο Ρόσι

Η μοίρα τα έφερε έτσι ώστε οι 3 Ιταλοί να σχεδιάσουν να φτιάξουν μια πίστα 13 στροφών και μήκους 2,4 χιλιομέτρων, αλλά τελικά να μην την απολαύσει κανείς, τουλάχιστον στα πρώτα χρόνια της, αφού το 2011 στη Μαλαισία, έπειτα από μία πτώση του Σιμοντσέλι, ο Ρόσι και ο Κόλιν Έντουαρντς που ακολουθούσαν, τον χτύπησαν άθελά τους, με συνέπεια τον θάνατό του.

Το δυστύχημα επηρέασε εμφανώς τον 'γιατρό', τόσο σε προσωπικό όσο και σε αγωνιστικό επίπεδο. Δεν σταμάτησε να κυνηγάει το κοινό όνειρό τους, όμως, με συνέπεια να ολοκληρώσει τη μετατροπή της έκτασης σε έναν χώρο αφιερωμένο στους δύο τροχούς. Εκεί έστησε την αυτοκρατορία VR46, εκεί ίδρυσε και την VR46 Riders Academy, ψάχνοντας τους επόμενους μεγάλους αναβάτες που θα πετύχαιναν ό,τι δεν πρόλαβε ο αδικοχαμένος 'Σικ'.

Τα γραφεία της VR46, της εταιρίας του Βαλεντίνο Ρόσι
Τα γραφεία της VR46, της εταιρίας του Βαλεντίνο Ρόσι

Το 'Ράντσο', όπως ονομάζεται η εγκατάσταση, αποτελεί μεταξύ άλλων και καταφύγιο του Ρόσι, ο οποίος τα τελευταία χρόνια πραγματοποιεί εκεί ατομικές προπονήσεις για να εξακολουθεί, στα 41 πλέον, να συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο γρήγορων αναβατών στο grid. Μέσα στο χώμα και στη λάσπη που καλύπτουν τα χιλιόμετρα της πίστας, ο Ρόσι εξασκεί την τεχνική του και 'καθαρίζει' το μυαλό του. Παράλληλα, μαζί με τον Λούκα Μαρίνι (αναβάτης του Moto2 από το ίδιο χωρό με τον Ρόσι) και τον Φράνκο Μορμπιντέλι (αναβάτης του MotoGP, με την Petronas Yamaha πέρυσι), διδάσκουν τα μυστικά της αγωνιστικής οδήγησης υπό αντίξοες συνθήκες σε εκκολλαπτόμενους αντιπάλους.

Ο Βαλέντινο Ρόσι επέστρεψε στις πίστες χωρίς να χρειαστεί την άδεια του MotoGP

Κάτω από τις τραγικές συνθήκες που επέβαλαν το κλείσιμο των πάντων στην Ιταλία για αρκετές εβδομάδες, η επιστροφή του Ρόσι στο 'Ράντσο' του, έστω και για να... ξεσκουριάσει, μοιάζει να σηματοδοτεί την ανεπίσημη έναρξη της φετινής σεζόν στο MotoGP. Μία σεζόν που ήταν να αρχίσει στις 8 Μαρτίου στο Κατάρ και τελικά, αν δεν αλλάξει κάτι, θα αρχίσει στις 9 Αυγούστου στην Τσεχία και θα διαρκέσει μόλις 12 grand prix.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ