Ο ύμνος στο Super Bowl ήταν under

Το Super Bowl είναι η πιο ακριβή βραδιά, για τις διαφημίσεις και μια από τις πιο πολυάσχολες του -αθλητικού- χρόνου, για τα στοιχήματα. Οι επιλογές είναι δεκάδες. Μπορείς να μετέχεις, ακόμα και αν δεν ξέρεις τι χρώμα είναι η μπάλα του football.

H Nτέμι Λοβάτο απασχόλησε ουκ ολίγα στοιχήματα, τη βραδιά του Super Bowl. Ένα αφορούσε το πόσο θα 'τραβήξει' το 'brave' με το οποίο ολοκλήρωσε τον ύμνο.
H Nτέμι Λοβάτο απασχόλησε ουκ ολίγα στοιχήματα, τη βραδιά του Super Bowl. Ένα αφορούσε το πόσο θα 'τραβήξει' το 'brave' με το οποίο ολοκλήρωσε τον ύμνο. AP PHOTO/SETH WENIG

Το Super Bowl είναι ό,τι πιο ακριβό υπάρχει εκεί έξω, σε αθλητικό event. Το αντίστοιχο ισχύει και για τον τηλεοπτικό χρόνο που παρέχεται σε εταιρίες, οι οποίες ενδιαφέρονται να διαφημιστούν εκείνες τις ώρες. Φέτος, τα 30'' έφτασαν στα 5.6 εκατομμύρια δολάρια. Δηλαδή, κάθε δευτερόλεπτο κόστισε 186.666 δολάρια.

Ο Γιάννης Δημητρέλλος σε ενημέρωσε για τα 12 σποτ που ξεχώρισαν τα ξημερώματα. Από το 1967, όταν έγινε το πρώτο Super Bowl και άρα η πρώτη μετάδοση, έως τη σήμερα ημέρα υπάρχει διαφορά πολλών μηδενικών: τα 30'' του σεφτέ έφτασαν έως τα 42.500 δολάρια. Έφτασαν στο 1 εκατομμύριο το 1994.

Σύμφωνα με την Ad Age μεταξύ του 1967 και του 2017, οι διαφημιζόμενοι είχαν δώσει 4.9 δισεκατομμύρια δολάρια για το προνόμιο της προβολής των spots, κατά τη διάρκεια του Super Bowl, που είναι και μια από τις βραδιές με τα περισσότερα ΄πονταρίσματα', εξ όσων υπάρχουν στο παγκόσμιο αθλητικό καλεντάρι. Οι επιλογές είναι αμέτρητες και αφορούν τα πάντα. Θα ήθελα να σου μιλήσω για τα πιο τρελά.

Εν αρχή ην ο ύμνος

Η Ντέμι Λοβάτο ανέλαβε τον εθνικό ύμνο, με τον οποίον αρχίζουν όλα τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα στις ΗΠΑ. Ήταν η πρώτη της εμφάνιση, μετά την υπερβολική δόση ναρκωτικών ουσιών που πήρε πέρυσι και λίγο έλειψε να αποχαιρετήσει το μάταιο τούτο κόσμο. Οι εταιρίες ζήτησαν από το λαό να ποντάρει στο βασικό χρώμα των ρούχων που θα επέλεγε να φορέσει. Το μαύρ έδινε +125, το ροζ +800. Φορούσε λευκά.

Δεν ήθελες να βάλεις λεφτά σε αυτό; Μπορούσες να στοιχηματίσεις στο αν θα ξεχαστεί. Αν θα παραλείψει κάποια λέξη, αν θα κάνει κάποιο λάθος -φαινόμενο που είναι σύνηθες. Έβαζες 60 δολάρια στο 'όχι'; Κέρδιζες 10. Η φετινή ερμηνεύτρια ήταν 'flawless'.

Υπήρχε στοίχημα για το αν θα χρησιμοποιήσει stand για το μικρόφωνο της, αλλά το αγαπημένο μου ήταν αυτό για το χρόνο που θα χρειαζόταν η Λοβάτο για να κάνει τη δουλειά της. Κάθε καλλιτέχνης έχει ένα 'ταβάνι', εν τούτοις κάποιοι το έχουν πάρει στο παρελθόν προσωπικά και 'χουν 'σπάσει' τα όρια. Η Λοβάτο που λες, χρειάστηκε 1.50. Το στοίχημα ήταν under. Aυτοί που 'χαν μελετήσει, το 'έπιασαν', καθώς αυτή ήταν η έκτη παρουσία της σε αθλητικά events, για τον ίδιο λόγο. Τις 4 τελείωσε σε λιγότερο από δυο λεπτά. Στην τελευταία (το παιχνίδι του Μέιγουεδερ με τον ΜακΓκρέγκορ) έκανε 2.11. Υπήρχε στοίχημα και αν θα 'τραβήξει' το 'brave' στο φινάλε, πάνω ή κάτω από 5.5 δευτερόλεπτα (η συμβουλή ήταν 'κάντε το μόνοι σας και προσθέστε 1.5'').

Από εκεί και πέρα, οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να βάλουν λεφτά στο χρώμα του ισοτονικού ποτού που ρίχνει η πρωταθλήτρια ομάδα στον κόουτς, στο αν οι πρωταθλητές θα δεχθούν να επισκεφτούν τον Λευκό Οίκο, στο αν θα τουιτάρει κάτι ο Ντόναλντ Τραμπ για το event, στο 'ποια διαφήμιση θα εμφανιστεί πρώτη; Του Τραμπ ή του Μάικλ Μπλούμπεργκ;', στα πόσα tweets θα κάνει η κοπέλα του Πάτρικ Μαχόνς (αναδείχθηκε MVP), στο αν θα κάνει παίκτης πρόταση γάμου στη σύντροφο του μέσα στο γήπεδο, στο 'ποιον θα ευχαριστήσει πρώτο ο MVP και, στο αν θα διαγράφεται ο πισινός της Λόπεζ σε αυτό που θα φορούσε στο σόου του ημιχρόνου. Πέραν αυτών που αφορούσαν το καθαρά αθλητικό κομμάτι, έτσι;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK