X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Οδηγός επιβίωσης στο Μονακό από τον Prost

Μία νίκη στους στενούς δρόμους του Μόντε Κάρλο αποτελεί το απόλυτο highlight στην καριέρα ενός οδηγού. Πόσο μάλλον αν στο… δρόμο για την κατάκτηση τεσσάρων παγκόσμιων τίτλων, έχει κερδίσει και ισάριθμες φορές τον δυσκολότερο αγώνα στο καλεντάρι της Formula 1!

O λόγος για τον σπουδαίο Alain Prost, τον "Κύριο Καθηγητή", νικητή στο Πριγκιπάτο το 1984, το 1985, το 1986 και το 1988, πάντα με τη McLaren. Ποιος καταλληλότερος λοιπόν για να μοιραστεί τον δικό του "οδηγό επιβίωσης" στο Μονακό;

Για να κερδίσει λοιπόν κάποιος εκεί πρέπει:

- Να αποφύγει ενδεχόμενα ατυχήματα στην εκκίνηση καθώς ο μισός αγώνας κρίνεται όταν σβήνουν τα κόκκινα φώτα

- Να διατηρεί συνεχώς την αυτοσυγκέντρωση του. Ακόμα και στιγμιαίος αποπροσανατολισμός, μπορεί να φέρει την καταστροφή! Σε αυτό τον αγώνα, μερικές φορές η υπομονή είναι σημαντικότερη από την ταχύτητα

- Να έχει μελετήσει καλά. Να έχει εντοπίσει κάθε μυστικό της πίστας, να δουλέψει στα ελεύθερα δοκιμαστικά για να βρει το σωστό set up και να εκκινήσει όσο γίνεται ψηλότερα τον αγώνα

- Να προφυλάξει τα ελαστικά του. Αν οδηγεί όλο τον αγώνα στο όριο, είναι χαμένος. Πρέπει να έχεις σχέδιο και να επιτίθεσαι όταν πρέπει.

Για όλες τις εξελίξεις στη Formula 1 μπορείτε να με βρείτε στο twitter και στο facebook!

24MEDIA NETWORK