X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ούτε στη Red Bull πίστευαν ότι... νίκησε ο Ρικιάρντο στο Μονακό

Ασυναγώνιστος στο κλασικότερο γκραν πρι της σεζόν ο Αυστραλός πιλότος της Red Bull, επανέλαβε ό,τι πριν από δύο χρόνια. Η απρόσμενη "υποδοχή" από τους επικεφαλής της ομάδας του.

"Καλή δουλειά, φίλε. Δεν ξέρω πως το έκανες αυτό". Τούτη ήταν η ατάκα που ακούστηκε τη στιγμή που ο Ντάνιελ Ρικιάρντο περνούσε τη γραμμή του τερματισμού στο γκραν πρι του Μονακό αντικρίζοντας πρώτος την καρό σημαία.

Ήταν το ιδανικό φινάλε ενός παραδισένιου τριημέρου για τον Αυστραλό της RBR, ο οποίος άρχισε πρώτος τον αγώνα, χάρη στον καλύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές, και -παρά την πίεση που σε συγκεκριμένα κομμάτια του αγώνα ένιωσε- έμεινε εκεί ως το τέλος.

Η έβδομη νίκη της καριέρας του Ρικιάρντο βρήκε τον Ζεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) στη δεύτερη θέση και τον Λιούς Χάμιλτον (Mercedes) στην τρίτη, με αποτέλεσμα η μεταξύ τους διαφορά να μειωθεί κατά τρεις βαθμούς. Είχε δηλαδή ο Βρετανός τις λιγότερες πιθανές απώλειες.

Συνολικά πάντως ο αγώνας στους δρόμους του Μόντε Κάρλο ήταν απ' αυτούς που θα ξεχαστούν. Διότι έλειψε το ρίσκο και η επιθετικότητα.

Την είδαμε μονάχα από τον Μαξ Φερστάπεν, που τον διακρίνει η άγνοια κινδύνου και η επιπολαιότητα, όταν προσπερνούσε τον Κάρλος Σάινθ, που τον αργοπορούσε, και καβαλούσε το κέρμπ. Χωρίς πάντως να προλάβει να... καβαλήσει και τον Νίκο Χούλκενμπεργκ.

24MEDIA NETWORK