X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Loeb

Ο 13ος αγώνας του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι που διεξήχθη στην Ιαπωνία αποδείχθηκε και τυχερός για τον Sebastien Loeb. Ο Γάλλος οδηγός με Citroen Xsara, κατέλαβε τη δεύτερη θέση και εξασφάλισε και μαθηματικά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.

Ο 13ος αγώνας του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι που διεξήχθη στην Ιαπωνία αποδείχθηκε και τυχερός για τον Sebastien Loeb. Ο Γάλλος οδηγός με Citroen Xsara, κατέλαβε τη δεύτερη θέση και εξασφάλισε και μαθηματικά τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά. Ο Loeb οδηγώντας συντηρητικά στις πέντε τελευταίες ειδικές διαδρομές της τρίτης ημέρας, κατάφερε να διατηρήσει αρχικά, την τρίτη θέση που του αρκούσε για τον τίτλο και στη συνέχεια, εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Peter Solberg, ανέβηκε ένα σκαλί πιο πάνω.

Ο Νορβηγός οδηγός της Subaru στάθηκε εξαιρετικά άτυχος καθώς ήταν ο πρωτοπόρος της γενικής στις δύο πρώτες ημέρες αλλά το αυτοκίνητό του χτύπησε σε βράχο στην 25η και προτελευταία ειδική του αγώνα και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Νικητής αναδείχθηκε ο Φινλανδός, Markus Gronholm με Peugeot ανεβαίνοντας στο πρώτο σκαλί του βάθρου για δεύτερη φορά τη φετινή σεζόν (η πρώτη ήταν στη Φινλανδία) .

Το πρώτο πόντιουμ της καριέρας του πανηγύρισε ο Chris Atkinson οδηγώντας το Subaru Impreza στην τρίτη θέση.

Δύο συνεχόμενους τίτλους έχουν κατακτήσει επίσης οι Φινλανδοί Juha Kankkunen (1986-87) και Tommi Makinen (1996-97) αλλά και ο Ιταλός Massimo Biasion (1988-89).

Οσον αφορά τον Loeb στους τρεις αγώνες που απομένουν σε Γαλλία, Ισπανία και Αυστραλία, έχει το περιθώριο να βελτιώσει το σπουδαίο ρεκόρ που σημείωσε τη φετινή σεζόν, μετρώντας μέχρι στιγμής, οκτώ νίκες. Βέβαια, μην ξεχνάμε και το ρεκόρ των 6 συνεχόμενων νικών το οποίο, απλά δεν προλαβαίνει να βελτιώσει την περίοδο που διανύουμε. Υπενθυμίζουμε ότι ο Loeb είναι ο δεύτερος Γάλλος που κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά τον Didier Auriol το 1994.

Συνοπτικά η βαθμολογούμενη 8άδα στην Ιαπωνία:

1. M. GRΟNHOLM 3:25:32.
2. S. LOEB 3:26:54.
3. C. ATKINSON 3:28:12.
4. F. DUVAL 3:28:31.
5. H. ROVANPERΑ 3:29:31.
6. T. GARDEMEISTER3:30:04.
7. R. KRESTA 3:31:04.0
8. D. CARLSSON 3:32:11.1.






H Βαθμολογία
(3 γύρους πριν το τέλος)

Οδηγών

1. S. Loeb 107
2. M. Gronholm 71
3. P. Solberg 65
4. M. Martin 53
5. T. Gardemeister 50
6. H. Rovanpera 31
7. F. Duval 29
8. R. Kresta 18






Κατασκευαστών

1. Citroen 150
2. Peugeot 120
3. Ford 81
4. Subaru 78
5. Mitsubishi 58
6. Skoda 12




24MEDIA NETWORK