X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

"Παραθυράκι" επιτρέπει την εξέλιξη των κινητήρων το 2015

Η διατύπωση των τεχνικών κανονισμών της FIA για το 2015 δεν προσδιορίζει με σαφήνεια σε ποιο χρονικό σημείο μέσα στη σεζόν οι κατασκευαστές πρέπει να καταθέσουν τους κινητήρες τους κι αυτό αφήνει το περιθώριο να συνεχίσουν την εξέλιξή τους.

Αυτό το "παραθυράκι" δηλαδή επιτρέπει στους κατασκευαστές να ξεκινήσουν τη σεζόν χωρίς να είναι υποχρεωμένοι να έχουν καταθέσει τον πρότυπο κινητήρα πριν από τον πρώτο αγώνα. Βέβαια, δεν μπορούν να αλλάξουν ολόκληρη τη μονάδα ισχύος αλλά μόνο τα 32 σημεία που επιτρέπουν οι κανονισμοί.

Αυτός είναι ένας έμμεσος τρόπος για τις Ferrari και Renault να προσπαθήσουν να καλύψουν τη διαφορά από τη Mercedes, καθώς στις προηγούμενες διαπραγματεύσεις η Mercedes δεν δέχτηκε αλλαγή στους κανονισμούς για να μπορεί να συνεχιστεί η εξέλιξη μέσα στη σεζόν.

Την αστοχία στη διατύπωση του συγκεκριμένου σημείου των τεχνικών κανονισμών εντόπισε πρώτος ο James Allison της Ferrari και το ανέφερε σε μια συνεδρίαση του Γρουπ Στρατηγικής της F1 και τελικά εκπρόσωπος της FIA παραδέχτηκε ότι όντως έτσι συμβαίνει.

Η ελευθερία στην εξέλιξη φυσικά αφορά και τη Mercedes, δεν αφορά όμως τη Honda, που ως νέος κατασκευαστής πρέπει να ομολογκάρει τη δική της μονάδα ισχύος μέχρι τις 28 Φεβρουαρίου του 2015.