X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Στεγνός βγήκε από τη βροχή ο Χάμιλτον!

Έπειτα από δυόμισι ώρες διακοπής εξαιτίας των έντονων καιρικών φαινομένων, η μάχη της pole position στη Μόντσα ολοκληρώθηκε με μπόλικο σασπένς και τον Λιούις Χάμιλτον να κατακτά την πρωτιά στις κατατακτήριες δοκιμές.

Το Q3 για την pole position στην πίστα της Μόντσα στην Ιταλία ήταν κάτι παραπάνω από εξαιρετικό. Την ώρα που η βροχή έπεφτε ακατάπαυστα, ο Λιούις Χάμιλτον έδινε φοβερή μάχη κόντρα στις δύο Red Bull με τις εναλλαγές στην κορυφή να είναι συνεχόμενες.

Όλα αυτά συνέβαιναν ενόσω τα μονοθέσια της Ferrari αντιμετώπιζαν πολλά προβλήματα και αδυνατούσαν να μπουν στη διεκδίκηση του καλύτερου χρόνου.

Ο Βρετανός πιλότος εξασφάλισε την 69η pole position της καριέρας του με επίδοση 1.34.660 και έγραψε ιστορία όντας αυτός με τις περισσότερες στα χρονικά.

Πίσω από τον Χάμιλτον τερμάτισαν οι δύο Red Bull, ωστόσο ο Μαξ Φερστάπεν και ο Ντάνιελ Ρικιάρντο κουβαλούν ποινές για αλλαγές υβριδικών κινητήρων, εξέλιξη που ανέβασε στην πρώτη σειρά τον Στρολ της Williams.

Σχετικά με την υπόλοιπους, πίσω από τον Στρολ έρχεται ο Οκόν με την Force India και ο Βαλτέρι Μπότας με Mercedes.

AP Photo/Antonio Calanni

24MEDIA NETWORK