X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ποινή "χάδι" για τον Rosberg

Ο Γερμανός κρίθηκε υπαίτιος για τη σύγκρουση με τον Hamilton αλλά…

Οι αγωνοδίκες του Grand Prix Αυστρίας έκριναν πως ο Nico Rosberg είχε τελικά υπαιτιότητα στη σύγκρουση με τον Lewis Hamilton στον τελευταίο γύρο του ένατου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ωστόσο, η ποινή την οποία επέβαλλαν, δεν του επέφερε ιδιαίτερες συνέπειες.

Ο οδηγός της Mercedes έλαβε ποινή 10 δευτερολέπτων στον τελικό του χρόνο, πράγμα που δεν είχε επίπτωση στην θέση την οποία κατέλαβε στο Red Bull Ring αφού παρέμεινε τέταρτος. Παράλληλα δέχθηκε επίπληξη γιατί συνέχισε με τη W07 Hybrid να έχει υποστεί εκτενείς ζημιές αλλά και δύο βαθμούς ποινής στη σούπερ λισάνς του.

Όπως ανέφερε η σχετική ανακοίνωση: "Αναγνωρίζουμε τις ιδιαίτερες συνθήκες του ατυχήματος και το γεγονός πως ο οδηγός μείωσε την ταχύτητα του αισθητά, ώστε να μειώσει το ρίσκο για τους άλλους οδηγούς".

Όσο για τη σύγκρουση, η ετυμηγορία ήταν: "Έχοντας εξετάσει τα video, τα στοιχεία τηλεμετρίας αλλά και τις τοποθετήσεις των δύο οδηγών, είναι σαφές πως το μονοθέσιο με τον αριθμό 44 ήταν μπροστά από το μονοθέσιο με τον αριθμό 6 –και πως ο οδηγός του μονοθεσίου με τον αριθμό 44 θα μπορούσε να στρίψει αν δεν υπήρχε η σύγκρουση. Όμως δεν του το επέτρεψε το μονοθέσιο με τον αριθμό 6, ο οδηγός του οποίου είναι υπαίτιος του ατυχήματος".

Τα παραπάνω διατηρούν και τη διαφορά των δύο οδηγών στους 11 πόντους. Ωστόσο η ξεκάθαρη θέση των αγωνοδικών κατά του Rosberg, θα παίξει το ρόλο της στον τρόπο με τον οποίο η Mercedes θα χειριστεί εσωτερικά το συμβάν.