X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Πόσο θα επηρέαζε το "halo" το ατύχημα του Alonso

Τι θα άλλαζε αν η McLaren είχε το σύστημα επιπλέον προστασίας των οδηγών που δοκιμάζει η FIA;

Μετά τις τρομακτικές εικόνες από την ανεξέλεγκτη πορεία του μονοθεσίου του Fernando Alonso στο ατύχημα που είχε στο Grand Prix Αυστραλίας, πολλοί έσπευσαν να τονίσουν πως αν αυτό έφερε το "halo", ίσως να μην ήταν τόσο τυχερός.

Υπενθυμίζουμε πως πρόκειται για ένα νέο σύστημα που σχεδιάστηκε για να προστατεύει το κεφάλι του οδηγού, εξ ου και το όνομα halo=φωτοστέφανο. Όμως όπως συνήθως ισχύει σε τέτοιες περιπτώσεις, η λύση ενός προβλήματος, μπορεί να φέρει ένα νέο.

Πράγμα που δεν συμμερίζεται ο έτερος πιλότος της McLaren-Honda, Jenson Button που έκανε μία "ιεράρχηση" των κινδύνων που μπορεί να αντιμετωπίσουν οι πιλότοι της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Μιλώντας στη μεικτή ζώνη μετά το τέλος του εναρκτήριου αγώνα του 2016, ο Βρετανός τόνισε: "Δεν υπήρχε ανάγκη να απεγκλωβιστεί γρήγορα. Γενικά είναι περισσότερες οι πιθανότητες τραυματισμού όταν κάτι χτυπήσει τον οδηγό στο κεφάλι, παρά όταν το μονοθέσιο έχει αναποδογυρίσει. Είναι ασυνήθιστο να συμβαίνει αυτό κι ακόμα πιο σπάνιο το να υπάρχει διαρροή καυσίμου αφού πλέον υπάρχουν σχετικές τεχνολογικές δικλείδες. Γι’ αυτό είναι προτιμότερο να έχουμε το halo".

24MEDIA NETWORK