X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Πότε πάτησε φρένο η Ferrari

Η ιταλική ομάδα έχει σταματήσει καιρό τώρα την εξέλιξη της SF16-H.

Για πρώτη φορά από το 2014, η Ferrari βλέπει την πλάτη της Red Bull Racing στη βαθμολογία κατασκευαστών. Έχοντας συμπληρώσει τρεις αγώνες εκτός βάθρου, η ιταλική ομάδα ακολουθεί πτωτική πορεία, που συνδυάζεται και από εσωτερικές «θύελλες» όπως η αποχώρηση του τεχνικού διευθυντή James Allison.

O επικεφαλής της Gestione Sportiva, Maurizio Arrivabene, αποκάλυψε στο motorsport.com γιατί η ομάδα του έχει μείνει πίσω. "Δεν είχαμε ουσιαστική βελτίωση στον τομέα της παραγωγής κάθετης δύναμης από τη Βαρκελώνη και μετά. Αυτό είναι το πρόβλημα. Στον Καναδά είχαμε την αναβάθμιση κινητήρα και δεν φάνηκε. Ξέρουμε όμως σε ποιον τομέα πρέπει να επικεντρώσουμε τις προσπάθειες μας και θα δουλέψουμε σκληρά – αν και δεν θα είναι εύκολο.

Είναι δύσκολο να βρεις την τέλεια ισορροπία ανάμεσα στην αναζήτηση μηχανικής πρόσφυσης και πρόσφυσης βάσει αεροδυναμικής απόδοσης. Πρέπει να δουλέψουμε και στους δύο τομείς γιατί προς το παρόν, φαίνεται να μιλούν διαφορετικές γλώσσες οι υπεύθυνοι αυτών των δύο τμημάτων".

Πάντως ο Ιταλός ξεκαθάρισε πως παρότι πλέον η Ferrari έχει πέσει πίσω από τη Red Bull, δεν πρόκειται να παραδοθεί.

24MEDIA NETWORK