X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Αργεντινής: Νικητής ο Λάτβαλα

Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα πήρε τη δεύτερη νίκη του στη φετινή σεζόν, τερματίζοντας στην 1η θέση του Ράλι Αργεντινής έναν χρόνο μετά από το "παρθενικό" βάθρο που πανηγύρισε στη χώρα της Λατινικής Αμερικής ως οδηγός της Volkswagen.

Ο Φινλανδός, με Polo R, επικράτησε του ομόσταυλού του και παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ με 1:26.9, σημειώνοντας την 9η σερί νίκη της γερμανικής κατασκευάστριας εταιρίας, καταρρίπτοντας το σχετικό ρεκόρ που κατείχε η Citroen.

Κάτω από πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες, αφού η ομίχλη περιόρισε κατά πολύ την ορατότητα και η λάσπη την δυνατότητα των αυτοκινήτων, ο Γάλλος δεν κατάφερε να ακολουθήσει τον ρυθμό του Λάτβαλα και η διαφορά τους αυξήθηκε κατά σχεδόν ένα λεπτό στις 4 ειδικές διαδρομές της ημέρας, μήκους 76,78 δευτερολέπτων.

Ο Οζιέ, πάντως, πήρε το μάξιμουμ των βαθμών στο power stage και προπορεύεται στην κατάταξη των οδηγών με 24 βαθμούς του ομόσταυλού του.

Το βάθρο του ράλι συμπλήρωσε ο Κρις Μικ, ο οποίος βρέθηκε για δεύτερη φορά σε αυτήν τη θέση με τη Citroen DS3, οδηγώντας πολύ πιο προσεκτικά μετά από τις εξόδους του σε Μεξικό και Πορτογαλία, με συνέπεια να τερματίσει 5:54.7 αργότερα από τον Λάτβαλα.

Ο Νορβηγός Αντρέας Μίκελσεν δεν κατάφερε να τον προσπεράσει στο τέλος με το Polo R του, παρότι έκλεισε την απόσταση σε 23,6 δευτερόλεπτα.

Τα αποτελέσματα

Λάτβαλα 4:41:24.8

Οζιέ 4:42:51.7 +1:26.9

Μικ 4:47:19.5 +5:54.7

Μίκελσεν 4:47:43.1 +6:18.3

Νεβίλ 4:49:50.6 +8:25.8

Κούμπιτσα 4:51:32.8 +10:08.0

Έβανς 4:51:57.0 +10:32.2

Πρόκοπ 4:53:28.7 +12:03.9

Χίρβονεν 5:01:19.6 +19:54.8

Αλ Ατίγια 5:04:35.0 +23:10.2

24MEDIA NETWORK