X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Γερμανίας: Μονόλογος Latvala, έξοδος Ogier

Το Ράλι Γερμανίας εξελισσόταν σε μονομαχία μεταξύ των οδηγών της Volkswagen, ωστόσο η έξοδος του Sebastien Ogier είχε ως αποτέλεσμα ο Jari-Matti Latvala να αναλάβει τα ηνία μετά την 6η ΕΔ και να αποκτήσει σαφές προβάδισμα για τη νίκη.

Η έναρξη της ΕΔ καθυστέρησε για περισσότερο από μισή ώρα, ενώ ύστερα από περίπου 7χλμ. ο Sebastien Ogier είχε έξοδο με το Polo. Η ατυχία του ήταν ότι βρέθηκε σε ένα παράλληλο με την ΕΔ δρόμο, από τον οποίο όμως δεν μπορούσε να επιστρέψει στην κανονική διαδρομή.

Ως εκ τούτου ο Jari-Matti Latvala απέκτησε προβάδισμα άνω των 30 δευτερολέπτων, με το οποίο αν αποφύγει τα λάθη τις δύο επόμενες ημέρες θα είναι σε πάρα πολύ καλή θέση για να πανηγυρίσει δεύτερη συνεχόμενη νίκη και να μπει πάρα πολύ δυνατά στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος.

Ο Kris Meeke με τo Citroen DS3, από την πλευρά του, βρίσκεται στη 2η θέση, ενώ πίσω του κατά μόλις 5,6 δευτερόλεπτα βρίσκεται ο Dani Sordo, που πέρυσι κέρδισε τον αγώνα και φέτος έχει υψηλές φιλοδοξίες.

Το δυσκολότερο μέρος του Ράλι Γερμανίας, πάντως, δεν έχει έρθει ακόμα, αφού τα πληρώματα καλούνται να αντιμετωπίσουν τις 8 ΕΔ του Σαββάτου (23/8).

Η κατάταξη μετά την SS6:

1. J. Latvala, Volkswagen, 59:36.8

2. K. Meeke, Citroen, +37.0

3. D. Sordo, Hyundai, +42.6

4. A. Mikkelsen, Volkswagen, +45.6

5. T. Neuville, Hyundai, +53.1

6. M. Hirvonen, M-Sport, +55.0

7. E. Evans, M-Sport, +1:00.2

8. M. Ostberg, Citroen, +1:01.9

9. B. Bouffier, Hyundai, +1:35.6

10. M. Prokop, Jipocar Czech National Team, +2:7.1

Oι νικητές των ειδικών

SS1: S. Ogier

SS2: S. Ogier

SS3: J. Latvala

SS4: S. Ogier

SS5: J. Latvala

SS6: J. Latvala