X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Ιαπωνίας: Προελαύνει ο Solberg, χαλάρα ο Loeb

Σκληρή ήταν η μάχη κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ιαπωνίας. Στις δώδεκα ειδικές διαδρομές του σκέλους, οι Peter Solberg και Marcus Gronholm "ανέβασαν" στο μέγιστο τις στροφές των μηχανών των Subaru Impreza και Peugeot 307 αντίστοιχα, αναζητώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Σκληρή ήταν η μάχη κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας του Ράλι Ιαπωνίας. Στις δώδεκα ειδικές διαδρομές του σκέλους, οι Peter Solberg και Marcus Gronholm "ανέβασαν" στο μέγιστο τις στροφές των μηχανών των Subaru Impreza και Peugeot 307 αντίστοιχα, αναζητώντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

"Κερδισμένος", ωστόσο, ήταν ο Νορβηγός, άλλοτε παγκόσμιος πρωταθλητής,ο οποίος εκμεταλλευόμενος τη διαφορά που είχε εξασφαλίσει από την πρώτη ημέρα, διατηρήθηκε στην πρώτη θέση έχοντας πλέον να διανύσει λίγα χιλιόμετρα για τους δέκα βαθμούς της νίκης.

Όχι πως ο Gronholm έμεινε πίσω, αφού με την εκπληκτική απόδοσή του και τις πέντε ειδικές διαδρομές που κέρδισε προσπέρασε τον Sebastian Loebκαι τον άφησε στην τρίτη θέση της γενικής κατάταξης. Είναι αλήθεια πάντως πως ο Γάλλος πρωταθλητής οδηγεί συντηρητικά δίχως να πιέζει την Xsara τουγνωρίζοντας ούτως η άλλως πως ακόμη και οι έξι βαθμοί θα του χαρίσουν την ευκαιρία να πανηγυρίσει έναν ακόμη τίτλο.

Τα σπουδαία πάντως αναμένονταιτην Κυριακή, οπότε θα πέσει η καρό σημαία του τερματισμού. Είτε ο Loebθα ανοίξει τις σαμπάνιες του πρωταθλητή, είτεοι διώκτες του θα διατηρήσουν τις λιγοστές ελπίδες του για την κατάκτηση του τίτλου.

Η πρώτη δεκάδα

01. Solberg Subaru Impreza
02. Gronholm Peugeot 307 +32.3
03. Loeb Citroen Xsara +01.11.1
04. Galli Mitsubishi Lancer +02.42.7
05. Rovanpera Mitsubishi Lancer +02.43.8
06. Atkinson Subaru Impreza +02.53.7
07. Duval Citroen Xsara +02.55.6
08. Gardemeister Ford Focus +04.05.2
09. Kresta Ford Focus +04.21.9
10. Carlsson Peugeot 307 +05.36.2










24MEDIA NETWORK