X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Ιταλίας (δεύτερη ημέρα): Προσεκτικός ο Χίρβονεν

Ο Μίκο Χίρβονεν βαδίζει ολοταχώς για μία από τις πιο εύκολες νίκες της καριέρας του, αφού μετά τις εγκαταλείψεις των Λεμπ, Σόλμπεργκ και Λάτβαλα, δεν έχει... αντίπαλο στο Ράλι Ιταλίας.

Ο αγώνας του Σαββάτου δεν θύμισε καθόλου αυτούς των προηγούμενων ημερών, αφού οι περισσότεροι διατήρησαν τις θέσεις τους και ο πρωτοπόρος του Ράλι οδήγησε συντηρητικά για να κλειδώσει τη νίκη.

Ο Φινλανδός βρίσκεται στην 1η θέση με διαφορά που πλησιάζει το 1,5 λεπτό από τον Εβγκένι Νοβίκοφ και όλα δείχνουν ότι θα πανηγυρίσει την παρθενική του νίκη με τα χρώματα της Citroen.

Ανάλογη είναι η τακτική του Ρώσου οδηγού, ο οποίος -παραδόξως- είναι πολύ προσεκτικός και διατηρεί με ευκολία τη διαφορά από τον ομόσταβλό του, Οτ Τάνακ. Ο τελευταίος, πάντως, βρίσκεται πολύ κοντά στο πρώτο βάθρο της καριέρας του.

Πρόσωπο της ημέρας ήταν αναμφίβολα ο Μαντς Όστμπεργκ που κέρδισε τις τέσσερις από τις έξι Ε.Δ, καταφέρνοντας να αναρριχηθεί από την 7η στην 8η θέση, ενώ ο Σεμπαστιάν Οζιέ δίνει σκληρή μάχη με τον Κρις Άτκινσον για την κατάληψη της 5η θέσης.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την SS14:

1. Μ. Χιρβόνεν, Citroen, 3:10:51.7
2. Ε. Νόβικοφ, Ford, +1:25.2
3. Ο. Τάνακ, Ford, +2:20.6
4. Μ. Όστμπεργκ, Ford, +3:48.3
5. Σ. Οζιέ, VW Skoda, +4:30.5
6. Κ. Άτκινσον, Mino John Cooper, +4:34.4
7. Α. Μίκελσεν, VW Skoda, +6:06.2
8. Μ. Πρόκοπ, Czech Ford, +9:18.9
9. Π. Σόλμπεργκ, Ford, +10:15.0
10. Κ. Κρούντα, ME3 Ford, +10:56.6

Αναλυτικά οι νικητές των ειδικών:

1. SS1: Λεμπ
2. SS2: Χιρβόνεν
3. SS3: Χιρβόνεν
4. SS4: Χιρβόνεν
5. SS5: Οζιέ
6. SS6:Νόβικοφ
7. SS7: Νόβικοφ
8. SS8: Χιρβόνεν
9. SS9: Όστμπεργκ
10. SS10: Νόβικοφ
11. SS11: Όστμπεργκ
12. SS12: Όστμπεργκ
13. SS13: Λάτβαλα
14. SS14: Όστμπεργκ