X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Κορσικής: Δεν... βαριέται ο Loeb

Πριν από δύο αγώνες εξασφάλισε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, ο Sebastian Loeb ωστόσο δεν δείχνει χορτασμένος.

Πριν από δύο αγώνες εξασφάλισε τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, ο Sebastian Loeb ωστόσο δεν δείχνει ακόμη χορτασμένος. Μέσα στην πατρίδα του (Γαλλία, Ράλι Κορσικής) και μπροστά στο φανατικόκοινό του, ο Γάλλος οδηγός της Citroen έκανε... πάρτι και κέρδισε για πρώτη φορά το συγκεκριμένο Ράλι, στο οποίο προπορευόταν από την πρώτη ειδική.

Ο Loeb έγινε ο πρώτος οδηγός που στο Ράλι της Κορσικής κέρδισε και τιςδώδεκα ειδικές διαδρομές. Παράλληλα απέχει μόλις επτά νίκες από την πρωτιά στη λίστα των οδηγών με τις περισσότερες καρό σημαίες. Πρώτος εκεί παραμένει ο Ισπανός Sainz.
Με τους δέκα μάλιστα πόντους που χάρισε στη γαλλική ομάδα, την έφερε προ της κατάκτησης του παγκοσμίου πρωταθλήματος κατασκευαστών, καθώς η διαφορά από τη δεύτερη Peugeot έφτασε τους τριάντα βαθμούς (160 έναντι 130). Εξάλλου, η έτερη γαλλική ομάδακατάφερε να μαζέψειμόλις ένα βαθμό από την όγδοη θέση του Nicolas Bernardi.

Κατά τ' άλλα, ο Toni Gardenmeister με το Ford Focus βρέθηκε στη δεύτερη θέση, ενώ ακολούθησαν τα δυο Subaru Impreza με τους Peter Solberg και Stephan Sarrazin.

Η πρώτη εξάδα

1. Loeb-Citroen 3 ώρες 35:46.7
2. Gardenmeister-Ford + 1:51.7
3. Solberg-Subaru + 2:42.0
4. Sarrazin-Subaru + 3:34.2
5. Kresta-Ford + 5:21.5
6. Bengue-Skoda + 5:27.8






24MEDIA NETWORK