X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ράλι Σουηδίας: "Εμφύλιος" μεταξύ Λάτβαλα και Μίκελσεν

Ένα λάθος του Σεμπαστιάν Οζιέ στην πρώτη Ειδική Διαδρομή της ημέρας είχε ως αποτέλεσμα οι Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και Αντρέας Μίκελσεν να αποσπαστούν στη μάχη για την πρωτιά στο Ράλι Σουηδίας.

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής έκανε ένα οδηγικό λάθος στην πρώτη Ειδική Διαδρομή της ημέρας, με συνέπεια να καταλήξει στην ένατη θέση, 3:38.4 λεπτά πίσω από τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα και 3:34.8 από τον Αντρέας Μίκελσεν.

Ο Φινλανδός, ο οποίος δεν απέφυγε τα ατυχήματα, έχτισε αρχικά μία διαφορά περίπου 10 δευτερολέπτων, στις δύο τελευταίες ΕΔ της ημέρας όμως, ο Νορβηγός βελτίωσε αισθητά την απόδοσή του και την έριξε στα 3,6''.

Εκτός από τον Σεμπαστιάν Οζιέ (σ.σ. μετά το λάθος κέρδισε τις περισσότερες ΕΔ και επανήλθε στην πρώτη δεκάδα), η δεύτερη ημέρα δεν είχε καλό πρόσημο για την Huyndai, καθώς ο Τιερί Νοβίλ εγκατέλειψε στην όγδοη ΕΔ από σπασμένη ανάρτηση και ο Γιούχο Χάνινεν έσπασε έναν τροχή στη 12η.

Πάρα πολύ πίσω έμεινε και ο Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος είχε εξόδους στη 12η και τη 14η ΕΔ (σ.σ. συνολικά έχασε περίπου 25 λεπτά και πλέον κατοικεί στην 29η θέση), όπου οι θεατές τον βοήθησαν να επιστρέψει στο δρόμο.

Το Ράλι Σουηδίας συνεχίζεται το Σάββατο (8/2) με περισσότερα από 140 χιλιόμετρα και το μεγάλο ερώτημα είναι αν η Volkswagen θα δώσει εντολή στους οδηγούς της να μην ρισκάρουν, προκειμένου να εξασφαλιστεί το 1-2.

Η κατάταξη (μετά τη 16η ΕΔ)

1. Γ. Λάτβαλα, VW 1:48:47.6

2. Α. Μίκελσεν, VW +3.6

3. Μ. Όστμπεργκ, Citroen +43.0

4. Μ. Χιρβόνεν, M-Sport Ford +1:02.7

5. Ο. Τάνακ, M-Sport Ford +1:08.7

6. Κ. Μικ, Citroen +2:31.2

7. Χ. Σόλμπεργκ, Solberg Ford +2:47.0

8. Π. Τίντεμαντ, M-Sport Ford +2:48.4

9. Σ. Οζιέ, VW +3:38.4

10. Έ. Έβανς, M-Sport Ford +3:41.8

Οι νικητές των ειδικών

SS1: Α. Μίκελσεν, VW

SS2: Σ. Οζιέ, VW

SS3: Σ. Οζιέ, VW

SS4: Α. Μίκελσεν, VW

SS5: Ο. Τάνακ, M-Sport Ford

SS6: Α. Μίκελσεν, VW

SS7: Σ. Οζιέ, VW

SS8: Γ. Λάτβαλα, VW

SS9: Σ. Οζιέ, VW

SS10: Σ. Οζιέ, VW

SS11: Χ. Σόλμπεργκ, Solberg Ford

SS12: Σ. Οζιέ, VW

SS13: Σ. Οζιέ, VW

SS14: Σ. Οζιέ, VW

SS15: Σ. Οζιέ, VW

SS16: Α. Μίκελσεν, VW