Ο Σπύρος Γιαννιώτης ξέρει πώς πρέπει να κολυμπήσεις στο Santorini Experience 2019

Με αφορμή το Santorini Experience 2019 ο αργυρός Ολυμπιονίκης και παγκόσμιος πρωταθλητής ανοικτής θάλασσας, Σπύρος Γιαννιώτης, φτιάχνει το απαραίτητο manual για όλους εκείνους που θέλουν να δοκιμάσουν την αξέχαστη αυτή εμπειρία.

Ο Σπύρος Γιαννιώτης κολυμπάει στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου
Ο Σπύρος Γιαννιώτης κολυμπάει στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου ELIASLEFAS.COM

Το νερό είναι ο κόσμος του και το κολύμπι η ζωή του. Η απεραντοσύνη της θάλασσας δεν τον φόβισε ποτέ. Είναι ο βασιλιάς μιας υδάτινης και διαφανούς πραγματικότητας που τον γοητεύει, κάθε φορά που βρίσκεται μέσα της. Ένας σύγχρονος Ποσειδώνας είναι ο Σπύρος Γιαννιώτης, χρόνια τώρα δαμάζει τα κύματα δοκιμάζοντας τις αντοχές του υπό τις πιο απαιτητικές συνθήκες.

Ο πλέον κατάλληλος, δηλαδή, για να καθοδηγήσει όσους σκοπεύουν να τεστάρουν τον εαυτό τους. Όσους είναι διατεθειμένοι να συμμετάσχουν στο Santorini Experience 2019 και να ζήσουν την απόλυτη αθλητική εμπειρία, η οποία θα διοργανωθεί για πέμπτη διαδοχική χρονιά σε έναν από τους πιο ξεχωριστούς τουριστικούς προορισμούς παγκοσμίως. Εμείς, ως Contra.gr, στον Έλληνα ολυμπιονίκη και παγκόσμιο πρωταθλητή απευθυνθήκαμε για να προετοιμαστούμε κατάλληλα πριν από το ραντεβού του τριημέρου 4-6 Οκτωβρίου.

Εσύ απλώς τύπωσε και φύλαξε τις οδηγίες που έφτιαξε ο Σπύρος Γιαννιώτης. Αυτός γνωρίζει πολύ καλά πως:

Ο Σπύρος Γιαννιώτης ξέρει πώς πρέπει να κολυμπήσεις στο Santorini Experience 2019
Ο Σπύρος Γιαννιώτης στη διαδρομή του Santorini Experience ELIASLEFAS.COM

✔ Κάθε κολυμβητής χρειάζεται πρώτα απ' όλα να κάνει έναν ισορροπημένο ύπνο κάποιες μέρες πριν από τον αγώνα του. Επίσης, είναι καλό είναι να μην φτάνει τελευταία στιγμή στον αγώνα, αλλά να έχει μια με δυο μέρες πριν για καλύτερο εγκλιματισμό.

✔ Αρκούν 10-15 λεπτά προθέρμανση έξω από το νερό με διατάσεις. Αν το επιθυμούμε, μπορούμε να κολυμπήσουμε και λίγο πριν δοθεί η εκκίνηση του αγώνα.

✔ Καλό είναι να μην γίνεται λήψη κάποιας τροφής πριν από τον αγώνα, καθώς μπορεί να σταθεί επικίνδυνο. Γενικά αυτό που προτείνεται, είναι το τελευταίο μας γεύμα να γίνεται 2 με 3 ώρες πριν από τον αγώνα. Επίσης, η λήψη κάποιου ενεργειακού τζελ ή energy drink συστήνεται πριν από τον αγώνα, αλλά με μέτρο.

✔ Καλό είναι ένας αρχάριος να ξεκινήσει πολύ άνετα, ότι θα έκανε σε μια προπόνηση του σε πισίνα ή θάλασσα. Έτσι θα μπορεί να κάνει σωστή κατανομή την ενέργειας του. Ένας προπονημένος αθλητής σίγουρα θα μπορεί να το κρίνει καλύτερα ο ίδιος, αλλά καλό είναι να μην ξεκινήσει γρήγορα. Αρχάριος ή επαγγελματίας, το σίγουρο είναι ότι ο κολυμβητής θα απολαύσει την μοναδική αυτή διαδρομή με απόλυτη ασφάλεια.

Ο Σπύρος Γιαννιώτης ξέρει πώς πρέπει να κολυμπήσεις στο Santorini Experience 2019
Ο Σπύρος Γιαννιώτης στο Santorini Experience

✔ Η συγκεκριμένη κολυμβητική διαδρομή μπορεί να είναι και μοναδική στο είδος της. Η αίσθηση του να κολυμπάς στα καταγάλανα νερά του Αιγαίου, από το ηφαίστειο στο παλιό λιμάνι των Φηρών είναι εξαιρετική! Η επιβλητική δε θέα του νησιού από την θάλασσα είναι μοναδική! Πρόκειται για έναν κολυμβητικό αγώνα που έχει την έγκριση της Κολυμβητικής Ομοσπονδίας Ελλάδας και τηρεί όλους τους κανονισμούς της FINA. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό το συναίσθημα της ασφάλειας που νιώθεις και σου προσφέρουν τα σκάφη που βρίσκονται συνέχεια κοντά σου από την Ένωση Λεμβούχων Σαντορίνης.

✔ Ο ρυθμός είναι σημαντικός για τη σωστή διαχείριση τον δυνατοτήτων μας.

✔ Η θερμοκρασία του νερού στη Σαντορίνη θα είναι ιδανική, όποτε δεν θα χρειαστεί κάποιο μαγιό για χαμηλές θερμοκρασίες. Το σκουφάκι το παρέχει η διοργάνωση. Γυαλάκια καλό είναι να έχουμε για να μην μας ενοχλεί η θάλασσα και να βλέπουμε την πορεία μας. Επίσης, κάθε αθλητής θα έχει την σημαδούρα του με ευδιάκριτα χρώματα που θα την παρέχει η διοργάνωση. Από εκεί και πέρα πρέπει να έχετε το αντηλιακό σας μαζί και βαζελίνη για να μην έχουμε συγκάματα από την τριβή μέσα στη θάλασσα από το κολύμπι.

✔ Ο αθλητής θα πρέπει να ξεκινήσει τον αγώνα του χωρίς φόβο. Ανά πάσα στιγμή θα βρίσκεται κάποιος από την διοργάνωση (ναυαγοσώστης, διασώστης) δίπλα του, να προσέχει κάθε του κίνηση. Από εκεί και πέρα το σημαντικό είναι να το διασκεδάσει και να μην παρασυρθεί από ένα γρήγορο ρυθμό και κουραστεί παραπάνω από όσο αντέχει ο οργανισμός του.

✔ Μια καλή αρχή για προπόνηση είναι 2-3 φορές την εβδομάδα, από 2-3 χιλιόμετρα τη φορά. Άλλωστε τα οφέλη της κολύμβησης είναι λίγο ή πολύ γνωστά, όποτε η προπόνηση θα βοηθήσει τον κολυμβητή να διατηρήσει την υγεία του σε ένα καλό επίπεδο.

Ο Σπύρος Γιαννιώτης μετά τη διαδρομή του Santorini Experience
Ο Σπύρος Γιαννιώτης μετά τη διαδρομή του Santorini Experience VANGELIS PATSIALOS

Σας περιμένω όλους στο Santorini Experience, στις 4-6 Οκτωβρίου!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ