X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Στo Γκραν Πρι του Μόντρεαλ έγινε κλοπή

O Σεμπάστιαν Φέτελ είδε πρώτος την καρό σημαία στο Μόντρεαλ. Παρ' όλα αυτά, ανέβηκε στο δεύτερο σκαλοπάτι του πόντιουμ, για ποινή που εφεσίβαλε η Ferrari. Τι συνέβη, τι ειπώθηκε και ποιο στοιχείο μπορεί να δικαιώσει τη Scuderia.

FORMULA1.COM

To Pirelli Grand Prix du Canada είναι αυτό στο οποίο η Ferrari έχει ιστορικά, τις περισσότερες πρώτες θέσεις. Είναι 14 και η τελευταία ήταν η περυσινή, όταν ο Σεμπάστιαν Φέτελ είδε πρώτος την καρό σημαία. Αυτό έγινε και φέτος. Παρ' όλα αυτά, η Ferrari δεν πήρε την πρώτη νίκη της χρονιάς.

Ο Γερμανός ανέβηκε στο δεύτερο σκαλοπάτι του πόντιουμ. Στο κορυφαίο πάτησε ο Λιούις Χάμιλτον, ο οποίο ισοφάρισε το ρεκόρ των περισσότερων νικών στο Μόντρεαλ (είναι οι 7 και μέχρι χθες άνηκε μόνο στον Μίκαελ Σουμάχερ). Μετά, τράβηξε κοντά του τον Φέτελ.

Γιατί ήταν δεύτερος ο Φέτελ, ενώ τερμάτισε πρώτος.

Τιμωρήθηκε με 5'', για τον τρόπο που επέστρεψε στην πίστα -αφότου πάτησε γρασίδι, υπό την πίεση του Λιούις Χάμιλτον. Η τιμωρία του ήταν για 'μη ασφαλή επιστροφή στην πίστα που οδήγησε άλλο αυτοκίνητο εκτός πίστας' . Παρεμπιπτόντως, δεν υπήρξε σύγκρουση.

Τι είχε γίνει το 2016, όταν ο Χάμιλτον ήταν στη θέση του Φέτελ.

Το Sky Sports βρήκε ανάλογη στιγμή του Χάμιλτον, στο Μονακό το 2016, με συμπρωταγωνιστή τον Ρικιάρντο. Τότε ο Βρετανός δεν είχε 'φάει' τιμωρία.

Τι συμβαίνει στο μονοθέσιο, όταν μπαίνει στο γρασίδι.

Δεν υπάρχει πρόσφυση (η φυσική δύναμη που συγκρατεί ένα όχημα στο έδαφος). Δεν ελέγχεται δηλαδή, το αυτοκίνητο.

Τι έγινε όταν είπαν στον Φέτελ για την τιμωρία.

Ο διάλογος που 'χε με την ομάδα του, είχε ως εξής:

Μπήκες στο γρασίδι και επέστρεψες. Έχεις απίστευτα κρατήματα.

Πού στο διάβολο υποτίθεται πως έπρεπε να πάω; Έχω ακόμα γρασίδι στα λάστιχα μου. Είναι δικό του το λάθος, εφόσον αποφάσισε να πάει στο συγκεκριμένο σημείο. Αν πήγαινε στην εσωτερική, θα με περνούσε.

ΟΚ, μείνε συγκεντρωμένος. Σε ακούμε. Μείνε συγκεντρωμένος. Μένουν άλλοι 10 γύροι.

-Είμαι συγκεντρωμένος, αλλά μας κλέβουν τον αγώνα.

Copy that.

Τι είχε να πει ο Χάμιλτον.

Δεν έκανε μεγάλες δηλώσεις, του τύπου 'δεν θέλω τέτοια νίκη'. Εξήγησε ότι “έστριψα κανονικά. Όταν επιστρέφεις στην πίστα, υποτίθεται πως το κάνεις με ασφάλεια. Όχι απευθείας”. Για το τέλος άφησε το ψήγμα του fair play, εξηγώντας ότι 'δεν θέλω νίκη, με ποινή' του ανταγωνιστή του.

Στην απονομή τον αποδοκίμασαν, με τον κάτοχο του τίτλου να λέει “δεν ξέρω γιατί με αποδοκιμάζουν, αφού δεν ήμουν εγώ αυτός που επέβαλε την ποινή”. Ο Φέτελ διέκοψε για να πει “ο κόσμος δεν πρέπει να γιουχαϊζει τον Λιούις. Όλοι είδατε τι έγινε”.

Τι έγινε αφότου τελείωσε ο αγώνας.

Ο Φέτελ δεν πήγε το αυτοκίνητο του στην pit lane, εκεί όπου ήταν η πινακίδα με το Νο2 -δηλαδή, τη θέση που τελικά, πήρε. Το άφησε στην αρχή της (της pit lane) και πήγε με τα πόδια μέχρι το σημείο που ήταν οι πινακίδες με την κατάταξη, για να τις αλλάξει.

Μετά εξήγησε πως “αν μπορείτε να μου δείξετε κάποιον που μπαίνει στο γρασίδι και την ίδια ώρα κοιτά στον καθρέφτη και μιλά με την ομάδα του, αυτός δεν είμαι εγώ. Αν έπρεπε να τα κάνω όλα αυτά μαζί, τότε πρέπει να βρω κάτι άλλο να κάνω. Στο τέλος της ημέρας, αυτό δεν είναι το σπορ που αγάπησα, όταν το παρακολουθούσα”.

Τι έκανε η Ferrari.

Βάσει των κανονισμών, η ομάδα του Φέτελ είχε 96 ώρες για να συγκεντρώσει τα στοιχεία που αποδεικνύουν -κατ' αυτήν- το άδικο της ποινής και να τα καταθέσει στην αρμόδια αρχή. Κατ' αρχάς, η Ferrari ενημέρωσε τη FIA άμεσα πως θα κάνει ένσταση και μετά προχώρησε στα επόμενα βήματα.

Το 'λάθος του αγώνα' για τους Ιταλούς.

Κατά την προσφιλή της συνήθεια, η Scuderia έκανε ένα ακόμα λάθος στρατηγικής -κάτι που κάνει από την αρχή της σεζόν. Το αφεντικό της ομάδας, Ματίας Μπινότο συνήθως καθυστερεί να δώσει τη σωστή εντολή -και κάθε καθυστέρηση σημαίνει καταπόνηση των ελαστικών, ώστε όταν μιλάει να είναι πρακτικά αδύνατη η εκτέλεση της οδηγίας που δίνει. Το συνηθέστερο 'θύμα' του είναι ο Σαρλς ΛεΚλερκ, με τον Σεμπάστιαν Φέτελ να 'χει προτεραιότητα https://www.contra.gr/sports/i-ferrari-protima-ton-fetel-kai-o-kosmos-ton-leklerk.7444300.html

Αυτήν τη φορά, ο Μπινότο ξέχασε να πει στον ΛεΚλερκ για την τιμωρία του Φέτελ. Ο Μονεγάσκος βρέθηκε στα 5'' από τον ομόσταυλο του, με τη Ferrari να μη του λέει ποτέ πόσο κοντά στη δεύτερη θέση ήταν. Σε σχετική ερώτηση, το αφεντικό απάντησε το εξής.

Ηταν λαθος μας. Ημασταν πολυ busy στο pit wall και απλα το ξεχασαμε. Θα επρεπε να το κανουμε, αλλα δεν το καναμε

Ο -τίμιος- ΛεΚλερκ είπε πως δεν θα άλλαζε κάτι στον τρόπο που οδήγησε, ακόμα και αν μάθαινε για την τιμωρία. “Είχα πιέσει πολύ για να τους πλησιάσω. Είδα πως έχουν τη δική τους μάχη, είδα και ότι ήμασταν αρκετά γρήγοροι. Πίεσα ώστε αν συνέβαινε κάτι να είχα την ευκαιρία να είμαι όσο πιο κοντά γινόταν”.

Το τζαρτζάρισμα των πρωτοπόρων δεν ήταν το μόνο.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο έδωσε τη μάχη του με τον Βάλτερι Μπότας και την κέρδισε. Αν δεις ωστόσο, την κατάταξη ο οδηγός της Mercedes ήταν 4ος και o Aυστραλός 'πιλότος' της Renault τερμάτισε 6ος.

Ο πιο γρήγορος γύρος ανήκει στον Mπότας.

Ο χρόνος του Βάλτερι Μπότας (1:13.078) ήταν ο καλύτερος όλων, με δεύτερο τον ΛεΚλερκ (1:14.356) και τρίτο τον Μαξ Φερστάπεν (1:14.767), ο οποίος τερμάτισε 5ος. Ο έτερος οδηγός της Red Bull, Πιέρ Γκάσλι ήταν 8ος.

O Τοίχος των Πρωταθλητών είχε και φέτος 'θύμα'.

Ένα από τα πιο δύσκολα tasks στο Circuit Gilles Villeneuve είναι ο τοίχος στην τελευταία chicane, γνωστός ως The Wall of Champions, καθώς έχουν πέσει εκεί όλοι οι πρωταθλητές.

Ο Αντόνιο Τζοβινάτσι έφτασε πολύ κοντά στο να προστεθεί στη μακροσκελή λίστα, αλλά τη γλίτωσε για χιλιοστά.

O Κέβιν Μάγκνουσεν (Renault) δεν τη γλίτωσε. Έχασε τον έλεγχο του αυτοκίνητο, στις κατατακτήριες, όταν η ρόδα του βρήκε στον τοίχο και μετά τα πάντα χάθηκαν. Ένα χειροκρότημα για την ομάδα του που πρόλαβε να φτιάξει το αυτοκίνητο on time. 

Δυο οδηγοί δεν τερμάτισαν.

Ο ένας ήταν ο νεαρότερος σε ηλικία, 'πιλότος', φέτος, ο 19χρονος Λάντο Νόρις της McLaren, ο οποίος τέθηκε εκτός λόγω υπεθέρμανσης φρένων που είχε ως συνέπεια τη διάλυση της δεξιάς ανάρτησης.

Ο Αλεξάντερ Αλμπόν, της Toro Rosso είχε σύγκρουση (με τον Πέρεθ) και ζημιά στο μπροστινό φτερό στην εκκίνηση (τον έκαναν σάντουιτς) και κατέστη αδύνατο να ολοκληρώσει. To φτερό του Αλμπόν βρήκε στο HALΟ του Γκροζάν.

Show more

24MEDIA NETWORK