X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τα διαθέσιμα ελαστικά για το GP ΗΠΑ

Πόσα και ποια Pirelli έχει κάθε οδηγός για τον αγώνα του Τέξας

Το Circuit of the Americas φιλοξενεί απόψε τον δέκατο-όγδοο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1 και όπως συμβαίνει στη σύγχρονη εποχή του σπορ, τα ελαστικά, η συμπεριφορά και η φθορά τους, αναμένεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα.

Λίγες ώρες λοιπόν πριν από την εκκίνηση στο Ώστιν των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, ας δούμε αναλυτικά πόσα σετ, ποιας γόμας και σε τι κατάσταση έχει κάθε οδηγός. Όπως μπορείτε να δείτε στο αναλυτικό infographic, οι οδηγοί των Mercedes και Ferrari έχουν πανομοιότυπες επιλογές, ενώ στη Red Bull υπάρχουν σημαντικές διαφοροποιήσεις.

Άλλωστε σε ότι αφορά στην αυστριακή ομάδα, ο διαχωρισμός των στρατηγικών άρχισε από το Q2 όπου ο Max Verstappen έκανε τον ταχύτερο γύρο του με τη μαλακή και όχι την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli. Και με αυτή θα εκκινήσει τον αγώνα, όπως άλλωστε και τα ασημί βέλη.

Δείτε αναλυτικά:

Να σημειώσουμε πως σύμφωνα με την Pirelli, η μέση γόμα δεν πρέπει να χρησιμοποιηθεί για περισσότερους από 30 από τους 54 γύρους του αγώνα. Το μέγιστο όριο για τη μαλακή γόμα είναι οι 21 γύροι ενώ για την πολύ μαλακή, οι 15.

24MEDIA NETWORK