X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τα διπλά θέλει ο Αλόνσο για να μείνει στη Ferrari

Ο Φερνάντο Αλόνσο κοστολογεί πολύ ακριβά τον εαυτό του. Περισσότερο από κάθε άλλον αθλητή στον πλανήτη και μόνο υπό αυτούς τους οικονομικούς όρους θα παραμείνει στη Ferrari.

Η ιταλική ομάδα έχει ήδη κάνει κρούση στον Ισπανό προκειμένου να επεκτείνουν τη συνεργασία τους που λήγει το 2016 για άλλα τρία χρόνια. Μόνο που το ποσό που άκουσε ήταν ολίγον τι απαγορευτικό.

Σύμφωνα με τη γερμανική Bild, ο Αλόνσο ζήτησε 35 εκατ. ευρώ το χρόνο για ν' ανανεώσει το συμβόλαιό του, ήτοι 105 εκατ. μέχρι το 2019! Ζητάει δηλαδή αύξηση 100% στις ετήσιες απολαβές του, δεδομένου ότι τώρα αμείβεται με 18 εκατ, και ταυτόχρονα να γίνει ο πιο ακριβοπληρωμένος, βάσει συμβολαίου, αθλητής του κόσμου.

Κατά το ρεπορτάζ, ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ποντάρει στο γεγονός ότι κρατάει μόνος του τη Scuderia σ' ένα ανταγωνιστικό επίπεδο, μολονότι το μονοθέσιο που του έχουν δώσει δεν συγκρίνεται με εκείνο της Mercedes.

Σε αυτή τη φάση η Ferrari δεν μπορεί να δώσει αυτό το ποσό και τηρεί στάση αναμονής. Νωρίς είναι ακόμα...

24MEDIA NETWORK