X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τα ελαστικά και οι στρατηγικές του τελικού!

Λίγο πριν την εκκίνηση του Grand Prix του Άμπου Ντάμπι, με το οποίο ολοκληρώνεται το φετινό παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 αλλά κρίνεται και ο πρωταθλητής, η Pirelli μας ενημέρωσε όπως συνήθως για τα διαθέσιμα σετ ελαστικών για κάθε οδηγό.

Μετά λοιπόν από τις τρεις περιόδους ελεύθερων δοκιμών και τη μάχη των κατατακτήριων, Lewis Hamilton και Nico Rosberg πάνε στην υπέρτατη μάχη με τις ίδιες επιλογές!

Έκαστος έχει στη διάθεσή του δύο φρέσκα σετ μαλακής γόμας (κίτρινα διακριτικά), ένα φρέσκο σετ πολύ μαλακής γόμας (κόκκινα διακριτικά) και τρία χρησιμοποιημένα σετ πάρα πολύ μαλακής γόμας (μωβ διακριτικά). Άρα έχουμε να κάνουμε για κόντρα στα ίσια ανάμεσά τους ενώ τις ίδιες ακριβώς επιλογές έχουν και οι οδηγοί της Ferrari.

Διαφοροποίηση έχουμε στους οδηγούς της Red Bull. Όχι τόσο στα διαθέσιμα σετ, εκεί απλά το ένα σετ πολύ μαλακής γόμας είναι χρησιμοποιημένο. Εκεί που είναι η διαφορά, είναι πως οι Daniel Ricciardo και Max Verstappen εκκινούν με τα πολύ μαλακά, σε αντίθεση με τους άμεσους ανταγωνιστές τους.

Δείτε αναλυτικά τις επιλογές:

Έως τώρα έχουμε δει τη μαλακή γόμα να χρησιμοποιείται μέχρι και για 28 γύρους, η πολύ μαλακή για 22 και η πάρα πολύ μαλακή για 20. Το Grand Prix στη Γιας Μαρίνα απλώνεται σε 55.

Όσο για τις πιθανές στρατηγικές, η Pirelli προβλέπει ως πιθανότερη αυτή των δύο pit stops. Για όσους εκκινούν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα, αλλαγή σε μαλακή στον 10 γύρο και μετά πάλι σε μαλακή στον 33. Για όσους εκκινούν με την πολύ μαλακή, τα pit stop προβλέπονται στους γύρους 12 και 34, αμφότερα για τοποθέτηση ελαστικών μαλακής γόμας.

24MEDIA NETWORK