X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τέλος στις ελπίδες για Audi στην F1

Οι Γερμανοί αποχωρούν από το WEC αλλά θα εστιάσουν σε άλλο θεσμό.

Χρόνια τώρα φημολογείται η εμπλοκή του VW Group στη Formula 1, είτε με τη Volkswagen, είτε με την Audi. Ωστόσο, πάντα η δικαιολογία ήταν πως όσο οι Γερμανοί μάχονταν σε αγώνες αντοχής, ήταν δύσκολο να έχουν ένα τέτοιο και τόσο κοστοβόρο παράλληλο πρόγραμμα.

Μετά από 18 χρόνια, με 13 νίκες στον θρυλικό 24ωρο αγώνα του Μαν, η Audi τελικά αφήνει τους αγώνες αντοχής και το WEC, όχι όμως για τη Formula 1.

Η μάρκα από το Ίνγκολσταντ στρέφεται στο πρωτάθλημα της Formula E, με τα αμιγώς ηλεκτρικά μονοθέσια! Κι αυτό διότι ο συγκεκριμένος θεσμός ταιριάζει με το προϊοντικό της μέλλον αφού από το 2018 λανσάρει τα πρώτα της αμιγώς ηλεκτρικά επιβατικά οχήματα.

Παράλληλα, η Audi όλα δείχνουν πως θα συνεχίσει την εμπλοκή της στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, γνωστό ως DTM, αλλά και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα RallyCross αν και εκεί, αντί για εργοστασιακή συμμετοχή, θα παρέχει εργοστασιακή υποστήριξη στην ομάδα του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2016, Mattias Ekstrom.