X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Τι ελαστικά έμειναν σε κάθε οδηγό;

Η Pirelli μας δίνει πρόσβαση σε όλες τις σχετικές λεπτομέρειες.

Ένας παράγοντας που αναμένεται να παίξει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του βελγικού Grand Prix είναι τα ελαστικά. Ειδικά λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που είδαμε έως τώρα, με τη θερμοκρασία οδοστρώματος να φτάνει τους 42 στη μάχη των κατατακτήριων δοκιμών. Όμως κι επειδή έχουμε δει διαφορετικές επιλογές στην κορυφή!

Ο κάτοχος της pole position Nico Rosberg (Mercedes), οι δύο οδηγοί της Ferrari που εκκινούν από τη δεύτερη σειρά του grid και ο Daniel Ricciardo (Red Bull Racing) που εκκινεί πέμπτος, επέλεξαν στο Q2 να κάνουν τους καλύτερους γύρους τους με τα ελαστικά μαλακής γόμας. Και με αυτά υποχρεούνται να εκκινήσουν το 13ο GP της σεζόν, σε αντίθεση με τον Max Verstappen.

Ο νεαρός Ολλανδός που έγινε ο νεότερος που θα βρεθεί στην πρώτη σειρά εκκίνησης στην ιστορία της Formula 1, επέλεξε να γράψει τον καλύτερο χρόνο του στο Q2 με τα ελαστικά πολύ μαλακής γόμας. Αυτό ενδεχομένως να τον βοηθήσει στην εκκίνηση, όμως θα τον υποχρεώσει να κάνει πολύ μικρότερο πρώτο stint και να μπει πολύ νωρίς για την πρώτη αλλαγή ελαστικών. Πάντως όπως ξεκαθάρισε ο επικεφαλής της Red Bull Racing, Christian Horner, ήταν επιλογή του 18χρονου και όχι της ομάδας (ΕΔΩ LINK στο χθεσινό θέμα).

Ας δούμε όμως τι ελαστικά έχει κάθε οδηγός διαθέσιμα για τη μάχη του Σπα. Είναι χαρακτηριστικά πως υπάρχει μεγάλη ποικιλία, με τις Mercedes να έχουν επενδύσει περισσότερο στη μαλακή γόμα, σε αντίθεση με τις Ferrari/Red Bull που έχουν από τρία διαθέσιμα σετ πολύ μαλακής για κάθε τους οδηγό. Αναλυτικά:

Σύμφωνα με την Pirelli, όλα δείχνουν πως η λογική στρατηγική στον αγώνα στην καρδιά των Αρδεννών, είναι αυτή των τριών pit stop.

24MEDIA NETWORK