X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το GP Καναδά σε αριθμούς

Ο Πάνος Σεϊτανίδης παρουσιάζει το σιρκουί Gilles Villeneuve βάσει... αριθμών!

3: ο μέγιστος αριθμός δυνάμεων G που ασκούνται στους οδηγούς. Στη στροφή για 0.5 sec!

7: τα σημεία πέδησης κατά μήκους της αγωνιστικής διαδρομής.

18: το ποσοστό % που οδηγοί πατούν φρένο στο γύρο.

52: Οι αλλαγές σχέσεων ανά γύρο. *

55: η χαμηλότερη ταχύτητα στο apex της στροφής 10.

58.4: το ποσοστό % που οι οδηγοί πατούν τέρμα γκάζι στο γύρο.*

70: οι γύροι του αγώνα.

270: σε χιλιόμετρα ανά ώρα, η υψηλότερη ταχύτητα σε κορυφή στροφής (11).*

325: σε χιλιόμετρα ανά ώρα, η υψηλότερη τελική ταχύτητα, πριν τη στροφή 12.*

950: η μεγαλύτερη απόσταση που οι οδηγοί καλύπτουν πατώντας τέρμα γκάζι.

1010: η μεγαλύτερη ευθεία.

1978: η χρόνια της πρώτης διεξαγωγής GP στο Μόντρεαλ.

4.261: το μήκος της αγωνιστικής διαδρομής σε μέτρα.

305.270: το συνολικό μήκος του αγώνα.

*Στοιχεία βάσει των περυσινών δεδομένων που ενδεχομένως κάποια από αυτά διαφοροποιηθούν με τις φετινές μονάδες ισχύος.

*Ραντεβού τη Δευτέρα (9/6) στις 21:30 για να σχολιάσουμε παρέα όλα όσα έγιναν στο Grand Prix του Καναδά!

Για όλες τις εξελίξεις στη Formula 1 μπορείτε να με βρείτε στο twitter και στο facebook!

24MEDIA NETWORK