To ΜotoGP επιστρέφει, με το μισό grid να αλλάζει το 2021

Το ΜotoGP θα κάνει το restart με 13 αγώνες στην Ευρώπη και πίστες να φιλοξενούν περισσότερες από μια δοκιμασίες, πριν γίνουν ταξίδια σε άλλες ηπείρους. Τουλάχιστον οι μισοί αναβάτες θα αλλάξουν ομάδες το 2021.

Ο Μαρκ Μάρκεθ συμφώνησε να μείνει εκεί όπου είναι έως το 2024, με τις μισές ομάδες να αλλάζουν τουλάχιστον έναν αναβάτη το 2020.
Ο Μαρκ Μάρκεθ συμφώνησε να μείνει εκεί όπου είναι έως το 2024, με τις μισές ομάδες να αλλάζουν τουλάχιστον έναν αναβάτη το 2020. AP PHOTO/ALBERTO SAIZ

Όταν είχε τεθεί θέμα lockdown, το MotoGP είχε κάνει την αρχή και ακολούθησε η Formula 1 -καθώς η εκκίνηση της σεζόν της πρώτης προηγήθηκε αυτής της δεύτερης. Στα του restart, έγινε το ανάποδο. Κατ' αρχάς ενημέρωσε η Formula 1 την ημερομηνία και τον τρόπο επιστροφής στις πίστες και σήμερα το έκανε και το MotoGP.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα επιστρέφει με 13 αγώνες που θα γίνουν στην Ευρώπη. Στο πλάνο υπάρχουν άλλοι τέσσερις (σε ΗΠΑ, Αργεντινή, Ταϊλάνδη και Μαλαισία). Η αγωνιστική περίοδος θα 'χει ολοκληρωθεί έως τις 13/12 και το οριστικό πρόγραμμα θα 'χει ανακοινωθεί έως τις 31/7. Ας δούμε όμως, την πρόθεση που υπάρχει.

✘ Το restart θα γίνει στο Circuito de Jerez-Ángel Nieto της Aνδαλουσίας, την Κυριακή 19/7. Εκεί θα γίνει και ο δεύτερος αγώνας, μια εβδομάδα αργότερα. Εξακολουθεί να εκκρεμεί το ΟΚ της ισπανικής κυβέρνησης. Το αυτό ισχύει και για όλε τις άλλες χώρες που υπάρχουν στο πρόγραμμα.

✘ Η συνέχεια θα βρει τις ομάδες στην Τσεχία, με το Automotodrom Brno να αναλαμβάνει όσα γίνουν στις 9/8.

✘ Στις 19/8 το ραντεβού θα δοθεί στο Red Bull Ring-Spielberg της Αυστρίας, όπου θα μείνουν τα πληρώματα έως τις 23/8 και για τον 5ο αγώνα.

✘ Το Misano World Circuit Marco Simoncelli επίσης, θα 'χει back to back υποχρεώσεις, στις 13/9 και στις 20/9.

✘ Δυο αγώνες θα γίνουν και στη MotorLand Aragon, της Βαρκελώνης (18/10 και 25/10), όπως και στο Comunitat Valenciana- Ricardo Torno (8/11 και 15/11).

H πρώτη αλλαγή ηπείρου θα γίνει με προορισμό τις ΗΠΑ και το Circuit of the Americas. Από εκεί το ενδιαφέρον θα μεταφερθεί  στο Termas de Rio Hondo της Αργεντινής, στο Chang International Circuit της Ταϊλάνδης και το Sepang International Circuit της Μαλαισίας.

Ενόσω ήταν σε παύση οι εκδηλώσεις, ο Μαρκ Μάρκεθ αποφάσισε να μείνει στη Ηonda Racing Corporation έως το 2024, υπογράφοντας τη σχετική επέκταση του συμβολαίου του. Από φέτος, θα 'χει για συμπαίκτη τον αδελφό του, Άλεξ. “Η Honda μου έδωσε την ευκαιρία να αγωνιστώ στο MotoGP το 2013” είπε ο πρωταθλητής, ο οποίος έχει φορέσει τα έξι από τα τελευταία επτά 'στέμματα' και άρα δεν έχει λόγο να πάει κάπου αλλού. Ο 27χρονος χαρακτηρίστηκε από τον πρόεδρο της εταιρίας, Γοκισίγκε Νομούρα ως 'ο πιο επιτυχημένος αναβάτης, στην ιστορία της ομάδας μας'. Είπε και ότι οι δυο πλευρές δούλευαν καιρό επί της επέκτασης. Και όχι, δεν ασχολήθηκαν με την επέμβαση που υποβλήθηκε ο Ισπανός στον ώμο το Νοέμβρη, μετά δυο πτώσεις που 'χε. Στη μία, έπεσε, πήγε στο νοσοκομείο, γύρισε στην πίστα και έκανε τον γύρο με τον καλύτερο χρόνο.  

Αν δεν θυμάσαι το grid, πάτα το play. Πριν το κάνεις, να σου πω ότι ο Πολ Εσπαργκάρο θα ολοκληρώσει φέτος τη θητεία του στην ΚΤΜ και μετά θα πάει στη Honda. Στη θέση του Άλεξ Μάρκεθ, που θα έλεγες πως ήταν σίγουρας, μετά το νέο τετραετές συμβόλαιο του αδελφού του. Μόνο που ο πρωταθλητής του Moto2 είχε πει πως θέλει να αποδείξει φέτος πως αξίζει την επέκταση με την HRC. Τους μήνες που ακολούθησαν, η Honda επέλεξε να προχωρήσει με τον Εσπαργκάρο -θα ανακοινωθεί όταν λήξει το συμβόλαιο που 'χει με την ΚΤΜ- και να στείλει τον Άλεξ Μάρκεθ στην LCR Honda. Και έτσι γίνεται αμφίβολο το μέλλον του Καλ Κράτσλοου σε αυτή, δεδομένου ότι ο άλλος αναβάτης είναι ο Τακαάκι Ναγκάμι -τον οποίον στηρίζει η πετρελαϊκή εταιρία Idemitsu. 

Κενό για το 2021 υπάρχει

✎ στην Ducati -έχει συμφωνήσει με τον Τζακ Μίλερ και ψάχνει τον δεύτερο -δεν θα συνεχίσουν οι Αντρέα Ντοβιτσιόζο και Ντανίλο Πετρούτσι. Σύμφωνα με την επίσημη ιστοσελίδα του MotoGP, φαβορί για τη δεύτερη μηχανή είναι ο Χόρχε Μάρτιν, μέλος τη Red Bull KTM Ajo.

✎ στην Red Bull KTM Factory Racing -με τον Εσπαργκάρο να πηγαίνει στην Honda και τον Μπραντ Μπάιντερ να μην έχει υπογράψει επέκταση. Οι πληροφορίες θέλουν τον Ντοβιτσιόζο να πηγαίνει προς αυτήν την κατεύθυνση.

✎ στην Petronas Yamaha SRT -οι πληροφορίες θέλουν τον Βαλεντίνο Ρόσι να είναι προ της ολοκλήρωσης της συμφωνίας για να αγωνιστεί με αυτήν την ομάδα το 2021. Για το 2020 οι αναβάτες θα είναι οι Φάμπιο Κουαρταράρο και Φράνκο Μορμπιντέλι. Ο πρώτος το πιθανότερο είναι να πάρει τη θέση του 'Γιατρού' στην Monster Energy Yamaha MotoGP.

✎  στην Pramac Racing -ο Μίλερ θα πάει στην Ducati και το συμβόλαιο του Φρανσέσκο Μπαγνάια τελειώνει. Το πιθανότερο είναι να μείνει ο τελευταίος και να προωθηθεί ο Γιόχαν Ζάρκο από την Reale Avintia Racing (επίσης της Ducati).

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ