X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Το νέο πιο μαλακό από το μαλακό ελαστικό της Pirelli

H Pirelli ανακοίνωσε την παραγωγή ενός πέμπτου διαφορετικού τύπου ελαστικού που θα χρησιμοποιούν οι ομάδες της Formula 1 από τη νέα σεζόν.

Πέντε διαφορετικές θα είναι οι κατηγορίες των διαθέσιμων ελαστικών για τις ομάδες της Formula 1 στη διάρκεια της επόμενης σεζόν.

Η Pirelli, μετά τις ανακοινώσεις της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, έδωσε λεπτομέρειες για το νέο "προϊόν", το οποίο θα είναι ακόμη πιο μαλακό από τα υπάρχοντα και θα φέρει τον τίτλο ultrasoft. Τούτο σημαίνει ότι οι ομάδες θα μπορούν να επιλέγουν από μεγαλύτερη γκάμα για καθέναν από τους αγώνες του 2016, αφού πλέον από τις πέντε διαφορετικές γόμες θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις τρεις κατά τη διάρκεια του τριημέρου.

Τις δύο εξ αυτών θα τις προσφέρει υποχρεωτικά η κατασκευάστρια εταιρία, κρίνοντας αναλόγως των συνθηκών της εκάστοτε πίστας. Πρόκειται φυσικά για τα στεγνά ελαστικά και όχι για τα βρόχινα.

Κατά τ' άλλα, κάθε ομάδα θα μπορεί να χρησιμοποιεί 13 ζευγάρια ελαστικών για κάθε μονοθέσιο από την Παρασκευή μέχρι την Κυριακή. Είναι ένας από τους βασικούς κανονισμούς που δεν άλλαξε.

Επίσης, κάθε ομάδα θα έχει συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο να ενημερώσει για την επιλογή της και μέχρι δύο εβδομάδες πριν από τον αγώνα αυτή θα είναι κρυφή. Αν λήξει η προθεσμία, την επιλογή θα έχει η FIA. Φυσικά και για κάθε οδηγό, η στρατηγική μπορεί να διαφέρει.

Τέλος, κάθε τύπος ελαστικού θα καθορίζεται από διαφορετικό χρώμα στο πλάι, όπως και συμβαίνει.

24MEDIA NETWORK