X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Valentino Rossi: Με το Νο 7 στο κράνος

Η σεζόν στο χώρο των Moto Gp φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος της και οι ομάδες βρίσκονται στις πίστες της Jerez και της Sepang για τις τελευταίες δοκιμές ενόψει της νέας χρονιάς του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η πίστα της Μαλαισίας, εξαιτίας κυρίως, της παρουσίας του παγκόσμιου πρωταθλητή, Valentino Rossi.

Η σεζόν στο χώρο των Moto Gp φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος της και οι ομάδες βρίσκονται στις πίστες της Jerez και της Sepang για τις τελευταίες δοκιμές ενόψει της νέας χρονιάς του Παγκοσμίου πρωταθλήματος. Περισσότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η πίστα της Μαλαισίας, εξαιτίας κυρίως, της παρουσίας του παγκόσμιου πρωταθλητή, Valentino Rossi.

Ο Ιταλός δοκίμασε τη νέα Yamaha YZR-M1 φορώντας ένα κράνος όπου δέσποζε το νούμερο 7. Με αυτόν τον τρόπο θέλησε να θυμήσει σε όλους τους επίδοξους διεκδικητές του τίτλου ότι "κουβαλάει στην πλάτη του" συνολικά, 7 παγκόσμια πρωταθλήματα σε όλες τις κατηγορίες.

Ο Rossi σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αφήνοντας πίσω του, βάσει των ανεπίσημων αποτελεσμάτων, το δίδυμο της Fortuna Honda που συνθέτουν οι Marco Melandri και Toni Elias. Στη Sepang παρουσίασε το νέο τη πρωτότυπο και η Kawasaki με τον Ιάπωνα αναβάτη, Shinya Nakano να δείχνει απόλυτα ευχαριστημένος από την πρώτη επαφή.

Στην Jerez της Βαλένθια, τα βλέμματα στράφηκαν στους Sete Girebnau και Loris Capirossi οι οποίοι δουλεύουν πάνω στην νέα Descosedici GP6. Περισσότερη προσοχή δόθηκε στο τσεκάρισμα των νέων ελαστικών της Bridgestone και στις νέες αναρτήσεις, Ohlins.

Η βελτίωση των καιρικών συνθηκών, σε σχέση με την πρώτη ημέρα των δοκιμών, επέτρεψε στους δύο αναβάτες της Ducati να ολοκληρώσουν 66 και 61 γύρους αντίστοιχα και να σημειώσουν τους δύο ταχύτερους χρόνους. Ο Gibernau ξεπέρασε τον νέο του ομόσταυλο κατά 23 χιλιοστά του δευτερολέπτου