X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Vettel: "Είχαμε λάθος στρατηγική"

Ο Sebastian Vettel εξηγεί τι έφταιξε και η Ferrari έχασε τη νίκη στην πρεμιέρα της Αυστραλίας

Μπορεί η Ferrari να έκανε εντυπωσιακό ξεκίνημα στο Grand Prix της Μελβούρνης, με τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen να περνούν στις δύο πρώτες θέσεις όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα, όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.

Η επιλογή της πολύ μαλακής γόμας ελαστικών μετά τη διακοπή του αγώνα από το ατύχημα των Fernando Alonso-Esteban Gutierrez «στοίχισε» στον Γερμανό που έχασε έδαφος και αρκέστηκε στην τρίτη θέση.

«Ακολουθήσαμε επιθετική οδό. Ίσως κρίνοντας εκ των υστέρων, να μπορούσαμε να είχαμε κάνει κάτι διαφορετικό. Όμως δεν θέλω να κατηγορήσω κάποιον. Είναι κρίμα που δεν τερμάτισε το δεύτερο μονοθέσιό μας αλλά νομίζω πως μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι. Η ομάδα δείχνει σε καλή κατάσταση, ξέρουμε πως μπορούμε να βελτιωθούμε και να ασκήσουμε πίεση στη Mercedes.

Σίγουρα είμαστε πιο κοντά απ’ ότι ήμασταν πέρυσι», είπε ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

Όσο για τον Kimi Raikkonen, προδόθηκε από τη μονάδα ισχύος της SF16-H και εγκατέλειψε.