X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ξεκινά από την... ουρά: 35 θέσεις ποινής για τον Alonso

Ο Ισπανός θα εκκινήσει από την ουρά του grid το Grand Prix Βελγίου.

Με το αριστερό ξεκίνησε το Grand Prix Βελγίου για τον Fernando Alonso. Μπορεί η αναβαθμισμένη μονάδα ισχύος που ετοίμασε η Honda εκμεταλλευόμενη επτά από τα διαθέσιμα tokens εξέλιξης να ήταν στη διάθεσή του, όμως μία διαρροή υγρών στο ERS περιόρισε τον Ισπανό σε ρόλο θεατή στο FP1.

Τελικά αποδείχθηκε πως έπρεπε να αντικατασταθούν το τούρμπο, ο κινητήρα εσωτερικής καύσης, η MGU-K, η MGU-H, η CE αλλά και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Κάνοντας τα μαθηματικά, οι ποινές που προκύπτουν από τα παραπάνω φτάνουν τις 35 θέσεις στο grid του 13ου αγώνα της σεζόν!

Κι αυτό διότι ο Ισπανός βρισκόταν ήδη στο όριο, έχοντας χρησιμοποιήσει πέντε μονάδες από κάθε μέρος που αποτελεί την υβριδική μηχανή της Honda.