X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Ανοιχτό το κανάλι με τα... πετροδόλαρα

Η πώληση του Μάρκους Μπεργκ στην Αλ Αϊν άνοιξε ένα μεταγραφικό κανάλι που πολύ θα ήθελε να διατηρήσει ανοιχτό ο Παναθηναϊκός στη νέα προσπάθεια πωλήσεων που θα κάνει τον Ιανουάριο.

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (SUPERLEAGUE)(ICONPRESS/ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΟΥΝΤΟΥΜΗΣ) ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ ICON

Στην προσπάθεια που θα κάνει τον Ιανουάριο να πουλήσει ποδοσφαιριστές έτσι ώστε να αναπνεύσει οικονομικά, ο Παναθηναϊκός δεν έχει κανένα δικαίωμα να αποκλείσει καμία αγορά.

Ειδικά αυτές που προσφέρουν ζεστό χρήμα είναι στην πρώτη θέση των προτιμήσεων γι' αυτό και οι πράσινοι, μέσω του Κώστα Διαμαντόπουλου, φροντίζουν να κρατούν καθαρό το μεταγραφικό κανάλι με τις αραβικές χώρες.

Η μετακίνηση του Μάρκους Μπεργκ στην Αλ Αϊν πρόσφερε μία σανίδα σωτηρίας στον Παναθηναϊκό το καλοκαίρι και δεν αποκλείεται να υπάρξει πάλι ενδιαφέρον για ποδοσφαιριστή του "τριφυλλιού" και πάλι από χώρα που ξοδεύει αφειδώς τα πετροδόλαρα.

Υπό αυτήν την έννοια οι πράσινοι φροντίζουν να μαθαίνουν τα νέα της εν λόγω αγοράς και να μιλούν και με ανθρώπους που εμπιστεύονται για να έχουν τα μάτια τους ανοιχτά. Ποτέ, άλλωστε, δεν ξέρεις πότε μπορεί να σου προκύψει η καλή η πρόταση.

Ν.Γ.

24MEDIA NETWORK