X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Δεν ξετρέλαναν οι φανέλες του Παναθηναϊκού...

Ανάμεικτα συναισθήματα άφησε στους φίλους του Παναθηναϊκού η παρουσίαση των καινούργιων εμφανίσεων για τη νέα αγωνιστική σεζόν. Όχι πως άλλαξε τίποτα δηλαδή από την προ ημερών διαρροή και τις αντιδράσεις που είχε προκαλέσει η αποκάλυψη των τριών φανελών.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΝΕΕΣ ΦΑΝΕΛΕΣ (EUROKINISSI SPORTS / ΘΑΝΑΣΗΣ ΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ) EUROKINISSI SPORTS

Η αλήθεια είναι πως η εντυπωσιακή είναι η τρίτη, η μαύρη, με το ανάγλυφο τριφύλλι, η οποία αναμένεται να έχει και τη μεγαλύτερη επιτυχία στις πωλήσεις. Η πιο αδιάφορη είναι η δεύτερη, η άσπρη, που είναι ακριβώς η ίδια με την περσινή παρά το γεγονός πως πρόκειται για διαφορετικές εταιρείες αθλητικής ένδυσης.

Οσον αφορά στην πρώτη, δεν προκάλεσε ιδιαίτερο θαυμασμό, κυρίως λόγω της λεπτομέρειας στα μανίκια (πράσινο ανοικτό). Μάλιστα, πολλοί έδειξαν την προτίμησή τους στην πράσινη φανέλα που χρησιμοποίησε ο Παναθηναϊκός στα φιλικά παρά στην επίσημη!

Οπως και να 'χει, καλό είναι το μάρκετινγκ της ΠΑΕ να πάρει πιο σοβαρά το θέμα των εμφανίσεων όπως γίνεται στα μεγάλα ευρωπαϊκά κλαμπ και όπως γίνεται τα τελευταία χρόνια από τους υπόλοιπους τρεις του περίφημου Big-4. Η φανέλα είναι η πρώτη, μεγάλη, εντύπωση του κόσμου για τη νέα σεζόν και καλό θα ήταν να μην ξενερώνει εξ αρχής. Ειδικά στον Παναθηναϊκό που ο κόσμος έχει πολλούς λόγους να ξενερώνει.

Αυτοί, λοιπόν, που σκέφτηκαν να δώσουν άρωμα... Survivor στην επίσημη παρουσίαση, ας σκεφτούν την επόμενη χρονιά να κάνουν κάτι το ξεχωριστό και στις φανέλες για να προσελκύσουν κόσμο. Κι αυτά έσοδα είναι. Έστω κι αν, όπως λένε πολλοί απογοητευμένοι, τι να την κάνεις την φανέλα αν δεν υπάρχει καλό... περιεχόμενο.

Σ.Κ.

24MEDIA NETWORK