Καλοκαιρινές Νύχτες στην Χώρα του Ποτέ

Καλοκαιρινές Νύχτες στην Χώρα του Ποτέ

Το θερμό και αλλοπρόσαλλο καλοκαίρι που έχει φτάσει στην κορύφωση του παρουσιάζει ορισμένες ενδιαφέρουσες πτυχές που η μελέτη τους θα είναι χρήσιμη για την διαμόρφωση των μελλοντικών καταστάσεων. Από την επέτειο των Ολυμπιακών Αγώνων και την μονότονη διαδικασία των καλοκαιρινών προετοιμασιών, μέχρι τα παρασκηνιακά παιχνίδια εξουσίας και την εξαγορά- συγχώνευση της Reebok από/με την Adidas, ο αθλητικός μικρόκοσμος συνεχίζει να γυρίζει.

«Κινδυνεύουμε να πληρώνουμε κάθε χρόνο ένα στάδιο που δεν θα έχουμε» προειδοποιεί ο πρόεδρος της "Ολυμπιακά Ακίνητα" κ.Χρ.Χατζηεμμανουήλ σε συνέντευξη του στην Καθημερινή (07/08/2005).

Σαν μία ταινία που θυμόμαστε ότι την είδαμε και μας άφησε κάποιες θετικές εντυπώσεις, οι Ολυμπιακοί Αγώνες απομακρύνονται από την μνήμη μας με ταχύτατο ρυθμό. Η σκόνη των έργων απομακρύνθηκε δια μαγείας ακριβώς λίγο πριν τους αγώνες και προσγειώθηκε πάνω στα πλάνα αξιοποίησης του μεγαλεπίβολου project. Με την τελευταία αναφορά για το συνολικό κόστος των Αγώνων να ανέρχεται στα 13 δις.ευρώ, η εμφανής απουσία σχεδίου αξιοποίησης των εγκαταστάσεων απογοητεύει στην παρούσα φάση. Οι επετειακές τελετές είναι αδιάφορες και μέσα στο σημερινό οικονομικό περιβάλλον είναι προκλητικές.

Παρόλο που για όλα τα Ολυμπιακά Ακίνητα έχουν θεσπιστεί ειδικοί προνομιακοί όροι αξιοποίησης ( άδειες για την δημιουργία χώρων εστίασης, αύξηση συντελεστή δόμησης στον Αγ.Κοσμά για ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις, κτλ.) , η απουσία συγκεκριμένου σχεδίου για την επόμενη μέρα είναι ορατή. «Κινδυνεύουμε να πληρώνουμε κάθε χρόνο ένα στάδιο που δεν θα έχουμε» προειδοποιεί ο πρόεδρος της "Ολυμπιακά Ακίνητα" κ.Χρ.Χατζηεμμανουήλ σε συνέντευξη του στην Καθημερινή (07/08/2005).

Την ώρα που η επέτειος των ΟΑ έφερε ξανά στην επικαιρότητα την ανοικτή πληγή των εγκαταστάσεων και του προϋπολογισμού, οι ελληνικές ομάδες συνεχίζουν την πατροπαράδοτη «σκληρή και καλύτερη από ποτέ» προετοιμασία τους για να παρουσιαστούν πάλι μία ταχύτητα πιο κάτω (σε όλα τα επίπεδα) από τις ανταγωνίστριες τους στην Ευρώπη. Η τεχνοκρατική αναδιάρθρωση και η σταδιακή ωρίμανση της νοοτροπίας απαιτεί ικανούς managers στο τιμόνι και συντονισμό σκέψης και διάθεσης από την διοίκηση. Η απουσία οργανομένων φυτωρίων και σχολών για όλα τα στελέχη ( προπονητές, managers, κτλ) θα φέρνει την χώρα μας μονίμως στην δεύτερη ταχύτητα.

Τα λεγόμενα big clubs της χώρας μας έχουν ταυτιστεί τόσο πολύ με τους ιδιοκτήτες τους που σπαταλούν την ενέργεια τους σε ένα ανούσιο εγχώριο παρασκήνιο παρά στην ανάπτυξη τους και την είσοδο τους στην παγκόσμια αγορά. Ο ανταγωνισμός έχει ξεφύγει αλλά εμείς ούτε που σκεφτόμαστε τρόπους να τον καταδιώξουμε.

Σε λιγότερο από ένα χρόνο υπάρχει Παγκόσμιο Κύπελλο και είναι αρκετά πιθανό να απουσιάζουμε. Το παγκόσμιο αθλητικό χρήμα όμως θα είναι εκεί και η εξαγορά συγχώνευση της Reebok από την Adidas υποδηλώνει ότι οι δουλειές άρχισαν. Με πρώτο πεδίο μάχης την αγορά της Β.Αμερικής και στην συνέχεια το WC 2006 και τους Ολυμπιακούς στο Πεκίνο το 2008. "Για πρώτη φορά η Nike πρέπει να κοιτάξει λίγο πίσω από την πλάτη της γιατί κάποιος πλησιάζει..." δηλώνουν αναλυτές της συγκεκριμένης αγοράς.


Ένα ενδιαφέρον καλοκαίρι βρίσκεται στην ευθεία του τερματισμού του και μας προσφέρει άφθονα trailers για την σαιζόν που έρχεται. Εμείς διαλέγουμε το χρόνο και την παρέα για να απολαύσουμε την sport πλευρά της ζωής...

24MEDIA NETWORK