X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

Σε υψηλά επίπεδα η τηλεθέαση του ντέρμπι

Έπρεπε να φτάσουμε στον τέταρτο τελικό και να πάρει τα πάνω του τηλεοπτικά το μπασκετικό ντέρμπι.

Σε σχέση με τις προηγούμενες τρεις αναμετρήσεις, ο τελικός της Κυριακής στο ΣΕΦ που μεταδόθηκε από τη δημόσια τηλεόραση ήταν αυτός με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση.

Συγκεκριμένα, ο αγώνας του Ολυμπιακού με τον Παναθηναϊκό είχε μέσο όρο στο γενικό σύνολο 7% με 22% και στο δυναμικό κοινό 8% με 30%. Μάλιστα, το πικ στο δυναμικό κοινό ήταν 9% με 33,4%.

Με δεδομένο το ενδιαφέρον που υπάρχει πλέον, το ντέρμπι της Τετάρτης, το οποίο θα μεταδοθεί ξανά από τη ΝΕΡΙΤ, αναμένεται να κάνει ρεκόρ τηλεθέασης στη σειρά των τελικών της Α1 μπάσκετ.

24MEDIA NETWORK