Συζήτηση για το final 8

Ο Τάσος Μαγουλάς και ο Νίκος Γιαννόπουλος συνομίλησαν με τους αναγνώστες του Contra.gr για την πρόκριση των "αιωνίων" στο final 8 της Ευρωλίγκας.

Συζήτηση για το final 8
spanoulis.jpg INTIME SPORTS

Διαβάστε όλον το διάλογο:

13:48
Αντώνης : Μπορεί ο Ολυμπιακός να βασίζεται στην τρομερή μέρα κάποιου παικτη του (χθες Παπανικολάου) για να μπορέσει να πάει ακόμα χηλότερα; ο στόχος λένε οτι ήταν το final 8, όμως αποκλεισμός από την Εφες θα είναι για μένα αποτυχία
13:48
Γιαλός : Δεν έχω δεί πολλές φορές σχήμα του Ολυμπιακού με Λό, Παπανικολάου, Περπέρογλου Πρίντεζι Χάινς...τί δε θα λειτουργούσε καλά κατω απο αυτή την πεντάδα?
13:48
georgia : αυτός ο παπανικολάου είναι μια ομάδα μόνος του φέτος, αν πάρει το τρόπαιο ο ολυμπιακός πρέπει να του το δώσουν στο σπίτι του, συμφωνείτε;;
13:48
Αντώνης : Μπορεί ο Ολυμπιακός να βασίζεται στην τρομερή μέρα κάποιου παικτη του (χθες Παπανικολάου) για να μπορέσει να πάει ακόμα χηλότερα; ο στόχος λένε οτι ήταν το final 8, όμως αποκλεισμός από την Εφες θα είναι για μένα αποτυχία
13:49
Καλό μεσημέρι και να είστε καλά.
13:50
Ξεκινώντας από την τοποθέτηση του Αντώνη όντως πιστεύω και εγώ ότι μία πιθανή αποτυχία του Ολυμπιακού κόντρα στη Εφές θα συνιστά αποτυχία. Αλλά έχω την αίσθηση ότι ο Ολυμπιακός θα περάσει.
13:51
georgia : ο παναθηναικός έχει ξαναπεράσει την μπαρτσελόνα, αλλά έχει πιθανότητες;;; δεν είναι πολύ μεγαλύτερη η διαφορά δυναμικότητας φέτος;;
13:51
Κώστας_@77 : καλησπέρα!! μετά από καιρό είδαμε ένα καλό ολυμπιακό.. με πολύ ενέργεια και διάθεση... αυτό μεταφράστηκε σε καλές άμυνες και έλεγχο των ριμπάουντς.. Δεν χωράνε πλέον κακές εμφανίσεις.. ούτε υπάρχει πίστωση χρόνου.. θα ήθελα το σχόλιο σας για την τύχη που μπορεί να έχει σε ένα παιχνίδι ο ολυμπιακός αν δεν είναι αποτελεσματικός από την περιφέρεια.
13:52
Αγαπητή Γεωργία νομίζω ότι στο ζευγάρι του Παναθηναϊκού με την Μπαρτσελόνα πολλά θα εξαρτηθούν από το βαθμό ετοιμότητας του Ναβάρο. Επίσης λάβε υπόψη ότι είναι off και ο Μάικλ.
13:53
Φίλε Κώστα όντως αυτό είναι πρόβλημα για τον Ολυμπιακό διότι οι ψηλοί του δεν απειλούν χαμηλά. Λύση γι' αυτό είναι η άμυνα.
13:53
anikanos : GEIA SOU NIKO...AN PERASEI O OSFP TI ELPIDES TOU DINEIS STON HMITELIKO ME CSKA?
13:54
Φίλε anikanos πάρα πολλές ελπίδες δίνω. Αλλοίμονο για τον πρωταθλητή Ευρώπης μιλάμε. Η ΤΣΣΚΑ αντιμετωπίζεται άνετα όχι ομως με τον τρόπο που την αντιμετώπισε ο Παναθηναϊκός.
13:56
Η πεντάδα με Λο Παπανικολάου Περπέρογλου, Χάινς και Πρίντεζη μου φαντάζει εκ πρώτης όψεως βαριά με δεδομένο ότι δεν υπάρχει άλλος κλασικός γκαρντ.
13:56
George K. IV. : Καλησπέρα και από εμένα! Τάσο ποια πιστεύεις ότι είναι η καλύτερη ομάδα στην Ευρωλίγκα φέτος? Ναι, δεν υπάρχει η ομάδα φόβητρο, αλλά κάποια θα έχει ένα μικρό προβάδισμα από τις άλλες...
13:56
Φίλε Τζορτζ για μένα η καλύτερη ομάδα φέτος είναι η Μπαρτσελόνα μακράν.
13:56
kostas : ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΔΙΝΕΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
13:57
georgia : άλλους καλούς center δεν έχει η μπάρτσα; ο σόφο με τον λασμέ μπορούν να πάρουν παιχνίδια;;;
13:57
Μην κρυβόμαστε Τζόρτζια η Μπαρτσελόνα είναι πλήρης στους ψηλούς. Οι Σόφο, Λάσμε και Γκιστ θα έχουν πολλή δουλειά να κάνουν.
13:58
Πέτρος : Νίκο μπορούν να πάνε τελικό οσφπ-παο η οχι?
13:59
Ο Ολυμπιακός φίλε Πέτρο έχει πολλές πιθανότητες. Ο Παναθηναϊκός πρέπει να κάνει υπέρβαση.
13:59
antwnis : Καλησπέρα. Ο Ολυμπιακός μετά από πολύ καιρό ακολούθησε σωστή τακτική δηλαδή πιεστική άμυνα ριμπάουντ και επιδίωξη fast break σχεδόν σε κάθε φάση που του δίνονταν η ευκαιρία με αποτέλεσμα να βρει αρκετά εύκολα καλάθια.Αν ακολουθήσει την ίδια τακτική με εφες η πρόκριση είναι δική του ..
14:00
Φίλε Αντώνη προσυπογραφώ αυτά που λες. Ο Ολυμπιακός πρέπει να τρέξει αλλά όχι χωρίς έλεγχο.
14:00
basilis 13 : nomizw oti exoume kaluterous paixtes apo mpartsa ,apla oi alloi einai mazi kairo ,alla emeis ektos diamantidh t exoume pio neous ,o nabbaro traumatias o saras 36 o lormpek 34 e re paidia nomizw tha perasoume t lete?
14:01
Φίλε Βασίλη  η φρεσκάδα είναι κάτι που θα παίξει ρόλο. Απλά να συνυπολογίσουμε ότι και ο Διαμαντίδης είναι ήδη 33 και από τα χέρια περνάει όλο το παιχνίδι.
14:01
Προβοκατσικος : Καλημερα Νίκο, Πως εξηγεις οτι ο παναθηναικος γκρινιαζει συνεχως για τον Ρήγα ενω εχει τοσους άσσους;
14:02
Ας μην μιλήσουμε για διατησία και παρασκήνιο αγαπητέ φίλε. Ας μιλήσουμε ΜΟΝΟ για μπάσκετ.
14:02
george : Σε αυτή την φάση θεωρώ ότι οι προκρίσεις θα κριθούν στις λεπτομέριες. Μην ξεχνάμε ότι η Μακάμπι στα μισά του Τοπ16 είναι από τις τελευταίες και στην συνέχεια χτύπησε και πρώτια. Οσες ομάδες υποτιμήσουν τον αντίπαλο θα το πληρώσουν.
14:03
kostas7arta : niko o printezis giati den xrisimopoihtike sto deutero hmixrono kai epekse o powell yparxei provlima traumatismou sti mesh?
14:03
kostas : ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑΤΕ ΓΙΑ Τ Ο ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΜΑΔΑ ΑΠΟ ΤΑ 4 ΖΕΥΓΑΡΙΑ.ΕΠΙΣΗΣ ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΕ ΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ Ο ΠΑΟ ΤΗΝ ΤΣΣΚΑ ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
14:04
Θεωρώ φίλε Κώστα ότι ο Παναθηναϊκός θα έπρεπε να ανοίξει περισσότερο το ρυθμό και να μην είναι τόσο στατικός στην επίθεσή του. Ποσοστά; Ολοι έχουν από 50% σε όλα τα ζευγάρια όσο κλισέ και αν ακούγεται.
14:05
Bulls : Kante mia grigori sygkrisi metaxy PAO kai BARCA. Se poio tomea nomizete yperexei o PAO kai se poio i BARCA?
14:05
Η Μπάρτσα υπερέχει σε αυτοματισμούς, εύρος ρόστερ και εμπειρία. Ο Παναθηναϊκός έχει πιο νέους παίκτες και έλλειψη άγχους.
14:06
georgia : πιστεύεις ότι για την αυτοπεποίθηση που προσπαθεί να χτίσει μια ομάδα όπως ο πάο είναι καλύτερο να αποκλειστεί από την μπάρτσα παρά να έχανε πρωτάθλημα και να αποκλειόταν από τον οσφπ;;;
14:06
Δεν νομίζω Γεωργία μου ότι υπάρχουν τέτοια διλήμματα.
14:07
ΝΙΚΟΣ ΛΡΣ : καλησπερα κ στους δυο..δυο ερωτησουλες.θα κινηθει ο παο για παιχτη για τους τελικους?ι σειρα με την μπαρτσα θα κριθει στους ψηλους η στην περιφερεια??
14:07
kostas7arta : pap gia nba ti les mporei?
14:07
Για μένα ο Παπ μπορεί άνετα στο ΝΒΑ αρκεί να συνεχίζει να δουλεύει πολύ. Διαρκώς βελτιώνεται.
14:08
Δημητρης : παιδια μια ερωτιση. ο jawai της μπαρτσελονα απο που τον πηραν?
14:09
Φίλε Δημήτρη ο Τζαβάι έπαιζε πέρυσι στην Ούνικς στη Ρωσία.
14:09
Γιώργος ΜΜΜ : Ο Παναθηναϊκός "ατύχησε" λόγω των κενών διαστημάτων που παρουσίασε σε πολλά παιχνίδια (με την Ρεάλ εδώ, με την Μάλαγα έξω κ.ά.) και από τον άτολμο προπονητή του. Προηγήθηκε με 16 πόντους με την Εφές και έπαιξε στατικά στο τελευταίο λεπτό και έχασε την διαφορά. Εχθές είπε στά τελευταία δευτερόλεπτα να μην κάνουν φάουλ και μετά δεν είχε χρόνο και άλλα τέτοια.
14:09
vagelis : NIKO ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΟΥΚΙΤΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ,ΑΝ ΝΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ
14:10
Ο Ούκιτς είναι πράγματι παίκτης-κλειδί αλλά θεωρώ ότι πλέον έχει χτίσει την αυτοπεποίθηση να παίζει συνεχόμενα καλά.
14:10
ΝΙΚΟΣ ΛΡΣ : καλησπερα κ στους δυο..δυο ερωτησουλες.θα κινηθει ο παο για παιχτη για τους τελικους?ι σειρα με την μπαρτσα θα κριθει στους ψηλους η στην περιφερεια??
14:10
cmalandr : Νομιζω ότι ο ολυμπιακος πρεπει να παρει πολλα από την ομαδα και ο σπανουλης να παιξει πιο δημιουργικο ρολο απο εκτελεστικο. ¨ετσι νομιζω θα εχουμε βελτιστο αποτελεσμα.
14:10
maria : ΚΥΡΙΕ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΤΟ RED PLANET ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ CONTRA.ΠΟΛΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΒΛΕΠΩ
14:11
Φίλη Μαρία καμία απαξίωση ό,τι βλέπω λέω. Περιμένω να μου πεις που διαφωνείς.
14:11
basilis 13 : o proponhths ths mpartsa erxomenos edw n paiksei m t osfp s mia erwthsh pou t kanane an fobatai kati eipe kata leksh t mono pou fobamai einai o diamantidhs alla k o sarras eipe d thelw n pesw m t pao ,
14:11
MixalisRodos : Γεια σας απο την ομορφη Ροδο. Πιστευω οτι η σειρα Ολυμπιακος - Εφες θα κριθει στο παθος τον ομαδων στην αμυνα στον ελεγχο των ριμπαουντ και στο ποσοστο μας απο το τριποντο. Μια ηττα στο σεφ ομως για τον Ολυμπιακο δεν σημαινει κατι γιατι τους εχουμε και εκτος τους τουρκους...παμε γερα ομαδαρα
14:12
kostas7arta : ti pithanothtes dineis gia na kanei ksana o olympiakos to repeat?niko
14:12
Φίλε Κώστα βήμα-βήμα θα πάει ο Ολυμπιακός όπως πέρυσι. Αν πάει Λονδίνο, ναι μπορεί να το σηκώσει ξανά κατά τη γνώμη μου αρκεί να παίζει στο κόκκινο όσο περισσότερο μπορεί.
14:13
giannhs : γεια σας,ειμαι ΟΣΦΠ και επειδη ολη τη χρονια ακουω πολλα,ακομα και απο φιλαθλους του ολυμπιακου οτι θα ναι αποτυχια αν δεν παει στο FINAL FOUR.καποιοι μαλιστα λενε οτι πρεπει να το ξαναπαρουμε!εγω θεωρω επιτυχια της ομαδας μας την εισοδο στους 8 και πιστευω οτι μπορουμε να περασουμε και τη ΕΦΕΣ!!Αλλα συνιστω ψυχραιμια και υπομονη,εχουμε ανεβασει το πηχη χωρις λογο,πιεζουμε την ομαδα!η μεγαλη αποτυχια για μενα ειναι να μην παρουμε το πρωταθλημα,οσο για την ΕΥΡΩΛΙΓΚΑ μην ξεχναμε οτι ακομα και ο ΠΑΟ που αντικειμενικα ηταν η κορυφαια ομαδα της 10ετιας δεν εκανε ποτε το repeat!παντως πολυ δυσκολα δεν θα ειναι στους 4 η ΤΣΣΚΑ και η ΜΠΑΡΤΣΑ,απο κει κ περα ποτε δεν ξερεις τι γινεται,με αποδειξη το περσινο αθλο του ΟΣΦΠ,κατα τη γνωμη μου το πιο μαγκικο(η ΤΣΣΚΑ ηταν υπερπληρεις τοτε,διαφορα 19 ποντων) τιτλο ελληνικης ομαδας,ισως μαζι με του ΠΑΟ επι της ΚΙΝΤΕΡ!παρακαλω θα ηθελα την αποψη σας,ευχαριστω!
14:13
giannis G7 : filan four olimpiakos makampi kai barca real.pious vlepeis teliko kai pia omada exei pithanotites kata tin gnomi sou???
14:13
Γιώργος ΜΜΜ : Για μένα τα ποσοστά είναι: Μπάρτσα - ΠΑΟ 70%-30%, ΤΣΣΚΑ - ΚΑΧΑ 65% - 35%, ΟΣΦΠ - ΕΦΕΣ 60% - 40%, ΡΕΑΛ - ΜΑΚΑΜΠΙ 55% - 45%
14:13
MixalisRodos : Πιστευω οτι ο Παπ πρεπει να μεινει τουλαχιστον 2 χρονια ακομα στον Ολυμπιακο. Αλλιως θα παει στο ΝΒΑ και θα χαθει αναμεσα στ αστερια...
14:13
νικος : ο διαμαντιδης δειχνει κουρασμενος, δεν θα ηταν καλυτερα να παρει ανασες για να στηριχτους και οι αλλοι στα ποδια τους;
14:14
Ο Διαμαντίδης Νίκο είχε πρόβλημα την τελευταία εβδομάδα αλλά δεν το βοηθάει και το κορμί το που δείχνει βαρύ. Θα παίξει περισσότερο με το μυαλό παρά με το σώμα.
14:14
Γιώργος ΜΜΜ : Για μένα τα ποσοστά είναι: Μπάρτσα - ΠΑΟ 70%-30%, ΤΣΣΚΑ - ΚΑΧΑ 65% - 35%, ΟΣΦΠ - ΕΦΕΣ 60% - 40%, ΡΕΑΛ - ΜΑΚΑΜΠΙ 55% - 45%
14:15
Μαρία πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός έχει περισσότερες πιθανότητες από τον Παναθηναϊκό αλλά αυτό μπορεί να μην σημαίνει κάτι. Στην παρούσα φάση ο Σπανούλης είναι καλύτερος και πιο φρέσκος από τον Διαμαντίδη.
14:16
kostas : ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΙΧΤΗ ΤΩΡΑ Π.Χ. Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΠΑΙΧΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ Η ΟΧΙ?
14:16
giannis G7 : filan four olimpiakos makampi kai barca real.pious vlepeis teliko kai pia omada exei pithanotites kata tin gnomi sou???
14:17
Αρκετά πιθανή η τετράδα που δίνεις Γιάννη. Από εκεί και πέρα όλα παίζονται.
14:17
Γιώργος : πιστεύεις ο Ολυμπιακός μπορεί να πάρει περισσότερα από Πάουελ - Πέρκινς στη φάση των 8?
14:18
Φίλε Γιώργο εμένα ο Πάουελ μ' αρέσει, στην επίθεση είναι αποτελεσματικός αλλά αποφεύγει τις επαφές. Το πρόβλημα είναι η άμυνά του. Ο Πέρκινς μέχρι στιγμής είναι απογοητευτικός αλλά αυτό μπορεί να αλλάξει.
14:18
Γιώργος ΜΜ : Νίκο συμφωνείς με τα ποσοστά μου; Χωρίς τα θεωρητικά 50% - 50%
14:18
anikanos : pws 8a einai auto tozeygari re magkes mou???....afou real kai makampi paizoun mazi twra...elaaaaaaaaaa
14:19
Μας διόρθωσε ο anikanos.
14:19
Γιαλός : Και ένα δεύτρο...Δε ξέρω εαν αυτός είναι ο ρόλος του, αλλα νομίζω οτι ο Σπανούλης κρατάει τη μπάλα στα χέρια του πιό πολυ απο όσο χρειάζεται, με αποτέλεσμα να κάνει πολλά λάθη. Είμαι υπέρ στο να εκτελεί τις περισσότερες επιθέσεις μιά και αυτός είναι το μεγαλύτερο όπλο του ολυμπιακού, αλλά νομίζω΄οτι θα μπορούσε να παίζει πιο πολύ ώρα χωρίς τη μπάλα έτσι ώστε να είναι και πιό ξεκούραστος
14:20
λαμπρος : Που πιστεύεις πως μπορεί να χτυπήσει ο ΠΑΟ την Μπάρτσα;
14:21
Kαλή ερώτηση Λάμπρο. Θα πρέπει να ρίξει πολύ το τέμπο σε σημεία του αγώνα και να παίξει πολύ καλή άμυνα εκνευρίζοντας τον αντίπαλο. Στην άμυνα θα πρέπει να σημαδεύει συνεχώς μις ματς όποτε και αν αυτά προκύπτουν.
14:21
ΜΑΡΙΑ : ΕΝΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΔΕΝ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ Ο ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΠΑΝΟΥΛΗ.
14:22
Φίλη Μαρία ο παίκτης κρίνεται απ΄' όλα. Για μένα είναι οι δύο κορυφαίοι της τελευταίας 15ετίας.
14:22
Νικος : Πιστεύεις ότι μία αλλαγή προπονητή θα βοηθούσε τον Ολυμπιακό βελτιωθεί; Νομίζω ότι ο Ντόρσεϊ λείπει πολύ απο την ομάδα (για το ότι έφυγε είναι ευθύνη του Μπαρτζώκα που έχασε τον έλεγχο των αποδυτηρίων).
14:23
Μία αλλαγή προπονητή τώρα Νίκο μου θα ήταν καθαρή αυτοκτονία. Ο Ντόρσεϊ λείπει πράγματι, δεν θεωρώ όμως ότι ήταν ευθύνη του Μπαρτζώκα η φυγή του.
14:23
basilis13 : o diamantidhs akoma k apontos mporei na kanei pragmata enw o spanoulhs ama d bazei k pontous t tha kanei ...einai pio plhrhs paixths ,nai einai kourasmenos pio polu alla giati kanei parapanw pragmata apo t allon o spanoulhs baraei k oloi oi trexoun gi auton
14:23
goalstincontra : Elliniko h SEF ws edra gia Olumpiako? ti protimas?
14:24
Σαφώς Ελληνικό, πιο μπασκετικό γήπεδο. Αλλά αυτή είναι παλιά ιστορία...
14:24
LITHOS 7 : απλα ο σπανουλης ηθελε να ειναι ηγετης και το καταφερε στον ολυμπιακο
14:26
Christos : Νομίζεις ότι ακόμη μια προσθήκη στον ΠΑΟ θα είναι ωφέλιμη αυτή τη στιγμή ή θα χαλάσει τη χημεία που η ομάδα άρχισε να αποχτά?
14:26
λαμπρος : Υπάρχει σενάριο για ΠΑΟ-Ζήση για το καλοκαίρι;
14:27
Σενάριο προς το παρόν δεν υπάρχει αλλά θεωρώ ότι ο Ζήσης θα κούμπωνε απίστευτα στον Παναθηναϊκό.
14:27
βαγγελης : γιατι καποια ατομα το πανε παντα, μα παντα, στη κοντρα μεταξυ ΟΣΦΠ και ΠΑΟ; δεν μπορειτε να μιλισετε για μπασκετ απλα;
14:27
Γιώργος ΜΜΜ : Τα ζευγάρια στο Final 4 θα είναι ΤΣΣΚΑ - ΟΣΦΠ και Μπαρτσα - Ρεάλ (η Μακάμπι)
14:27
ΑΧΙΛΛΕΑΣ : ΝΙΚΟ ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΤΟΝ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ ΣΑΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ?ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΣΕ ΚΡΙΣΗΜΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΜΑΤΙ!(ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΝΤΟΥΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΑΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΠΕΙΡΟ ΑΤΟΜΟ ΣΑΝ ΤΟΝ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ)
14:29
Να πούμε φίλε Αχιλλέα ότι ο κόουτς Μπαρτζώκας δεν είναι άπειρος. Από εκεί και πέρα είχε πολύ δύσκολη δουλειά γιατί πέρυσι η ομάδα τα πήρε όλα.Θεωρώ ότι η διαχείρισή του είναι καλή σε γενικές γραμμές, άλλωστε ο Ολυμπιακός είναι μέσα στους στόχους του. Του έτυχαν και σημαντικοί τραυματισμοί όπως αυτός του Μάντζαρη.
14:29
Κίκος Κίκου : Ο Ολυμπιακός εφέτος παρόλα τα σκαμπανεβάσματα που έχει ειναι η καλύτερη Ευρωπαϊκή ομάδα και σίγουρα 1000% θα κατακτήσει το 3ο τρόπαιό του. Οι άλλες τρεις ομάδες που θα προκριθούν ειναι η Μπαρτσελονα με 3-0, η ΤΣΣΚΑ με 3-0 και η Μακάμπι με 3-1. Η πρόκριση του Ολυμπιακού θα γίνει με 3-0 ή 3-1.
14:29
kostas : ΦΩΤΣΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ, ΖΗΣΗΣ,ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΙ ΛΕΤΕ?
14:30
Φίλε Κώστα κατά τα φαινόμενα ο Φώτσης θα επιστρέψει. Για τον Ζήση είναι όλα ανοιχτά. Ο Γιάνκοβιτς και ο Παππάς είναι οι δύο καλύτεροι νέοι του πρωταθλήματος, θα απασχολήσουν και οι δύο. Για Μπουρούση προς το παρόν δεν έχω ακούσει κάτι.
14:31
basilis13 : fwtshs nikollas kaimakoglou an eixame gia plaka stous 4
14:31
LITHOS 7 : ΝΙΚΟ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΤΟΥ ΠΑΝΙΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑ ΟΤΙ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ
14:31
Δύσκολο να έχει κλείσει από τώρα ο παίκτης, χωρίς να το αποκλείω κιόλας.
14:31
NIKΟΛΑΣ : ΠΑΙΧΤΑΡΑς Ο ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ,ΑΛΛΆ 6/6 ΑΠΛΆ ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΙ . ΜΕ 3/6 (φυσιολογικό ποσοστό),ΤΟ ΠΑΙΧΝΊΔΙ ΠΉΓΑΙΝΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ(ΤΡΑΒΗΓΜΕΝΟ,ΑΛΛΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ) .Η ΠΑΝΑΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙ.ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ. ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΚΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ.
14:32
Νικος : Πιστεύες ότι ο Ντόρσεϊ αυτά που είπε για Σπανούλη τα είπε τυχαία? Δεν έχω χάσει παιχνίδι φέτος για την Ευρωλίγκα και αυτό που βγαίνει στο γήπεδο είναι ότι ο Σπανούλης κάνει ότι θέλει. Και λέω για τον Ντόρσεϊ γιατί ήταν και πέρυσι στην ομάδα χωρίς να δημιουργήσει προβλήματα.
14:33
Φίλε Νίκο πιστεύω ότι ο Ντόρσεί είναι υπερβολικός. Για τον Σπανούλη είναι λογικό να έχει ένα λόγο παραπάνω σε σχέση με τους υπόλοιπους συμπαίκτες του αλλά όχι περισσότερο από τον προπονητή.
14:33
ΑΧΙΛΛΕΑΣ : ΣΟΡΡΥ ΝΙΚΟ ΑΛΛΑ Ο ΜΠΑΡΤΖΩΚΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΝΤΟΥΝΤΑ ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΟΣ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΙΑΟΥ!
14:33
Γιώργος ΜΜΜ : Ο Μπαρτζώκας είναι κάλυτερος από τον Πεδουλάκη. Αν ο ΠΑΟ είχα π.χ. τον Blatt θα εφτανε ψηλά και με τους ίδιους πάικτες
14:33
Nίκος : Καλησπέρα σας από Καρδίτσα! Πραγματικά ευχαριστούμε για αυτή την επικοινωνία που κάνετε με το κόσμο. Μία ερώτηση έχω μόνο σχετικά με τον αγώνα του Ολυμπιακού χθες. Ο Σπανούλης φέτος μου φαίνεται ότι σε κάποια μάτς, όπως χθες, γίνεται τελείως ατομιστής και παίρνει συχνά τραβηγμένες επιθέσεις. Το έχω παρατηρήσει αρκετές φορές φέτος και όχι πέρυσι με Ιφκοβιτς.. Ηθελα παρακαλώ τη γνώμη σας ευχαριστ'ω
14:34
Καλησπέρα στην όμορφη Καρδίτσα. Ισχύει Νίκο μου αλλά για τους παίκτες ηγέτες αυτό συνηθίζεται. Πάντως ο Σπανούλης είναι πρώτος και στις ασίστ στην Ευρωλίγκα για τον Ολυμπιακό.
14:34
kostas : ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕ Ο ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΤΥΛ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ;
14:35
Εύκολα Κώστα. Ο Μπουρούσης για μένα έχει όλο το πακέτο.
14:36
panagiotis : kalispera.pistevete oti o panathinaikos exei dinatoties prokriseis apenanti stin barcelona;;
14:36
Φίλε Παναγιώτη σαφώς και έχει και θα τις κυνηγήσει. Ηδη οι Καταλανοί έχουν αρχίζει να προβληματίζονται.
14:36
TIKα : ο ολυμπιακος φετος εχει τρομερα σκαμπανεβασματα στην αμυνα. απο εκει ξεκινουν ολα. υπαρχουν παιχνιδια που μου θυμιζει την ομαδα του γιαννακη. πολυ soft. οταν σοβαρευεται ανακαμπει. ειναι πολυ αθλητικη ομαδα και πρεπει να πονταρει ΜΟΝΟ σε αυτο. στην επιθετικη αμυνα για να κουραζει τον αντιπαλο. οταν το κανει τοτε θα φαινεται και ο σπανουλης, ο οποιος καλυτερα που ειναι τωρα εμφανως ντεφορμε. οσο για τους ψηλους του λειπει ενας δευτερος γρηγορος πολυ δυνατος ψηλος...
14:37
Γιώργος ΜΜΜ : Πρώτος στις assist Διαμαντίδης και μετά Πλανινιτς και Σπανούλης. Ο Σπανούλης είναι επίσης 3ος νομίζω στους πόντους και στο index ψηλά αλλά και πρώτος στα λάθη
14:38
Φίλε Γιώργο πρώτος για τον Ολυμπιακό εννοούσα.
14:38
ΑΧΙΛΛΕΑΣ : ΛΕΞΗ ΚΛΕΙΔΗ : ANTIC!ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ....
14:38
Νικος : Πως κρίνεις τυς επιλογές του Μπαρτζώκα να φέρει Πάουελ, Σερμαντίνι και Πέρκινς αλλά και την επιλογή να μην έχει η ομάδα κλασικό σουτερ;
14:39
Οι επιλογές του Πάουελ και του Σερμαντίνι είναι καλές κατά την ταπεινή μου άποψη. Του Πέρκινς ήταν βιαστική. Δεν θεωρώ ότι ο Ολυμπιακός δεν έχει σουτέρ, ίσα-ίσα.
14:40
panos : pou pistevis oti ofeiletai to epithetiko provlima pou parousiazei o panathinaikos se orismena paixnidia;;
14:40
Φίλε Πάνο. Προσεγγίζει συντηρητικά πολλά παιχνίδια ο Πεδουλάκης. Κάπου η ομάδα "σφίγγεται" σε ένα ρυθμό που δεν της ταιριάζει.
14:40
basilis 13 : t idia elege o osfp kai m t siena thumaste t wraia pou petuxame t siena ,,,thumaste t egine?gi auto hrema ,paidia einai duskola t paixnidia ,oso gia t pao pisteuw tha einai uperbasei alla k t 2011 d htan ,mia xar tha t pame
14:41
aloxaa : καλησπερα.που νομιζεις οτι θα κριθει το ματς με την εφες?στην εμπειρια μας.στην ευστοχια η στην αστατη εφες?
14:42
Σε όλα αυτά αλλά και στο γεγονός ότι η Εφές δεν απειλεί με τους ψηλούς πράγμα που θα επιτρέψει στον Ολυμπιακό να πιέσει ασφυκτικά την περιφέρεια.
14:42
ΓΟΝΙ19 : ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΡΕΡ.. ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΝΕΣ?
14:43
Θωμας : θεωρω πως τα σκαμπανεβασματα στην αποδοση του ολυμπιακου ηταν μεχρι στιγμης φυσιολογικα και οτι τωρα ειναι η περιοδος που θα πρεπει να φορτσαρει απο τα προημιτελικα και περα.νομιζω οτι αν ειχε ξεκινησει νωριτερα στα κρισιμα παιχνιδια θα ξεφουσκωνε και περυσι με την σιενα αρχισε να παιζει καλα.
14:43
Κίκοκς Κίκου : Ο ΠΑΟ θέλει σαν ομάδα φρεσκάρισμα. Οι Διαμαντίδης Τσαρτσαρής έκλεισαν τον κύκλο τους όπβς θα τον κλεισει και ο Σπανούλης μετα απο 3-4 χρόνια. Αν ο ΠΑΟ δεν ανανεωθεί με φρέσκο αίμα θα πάθει τα ίδια με την ποδοσφαιρική του ομάδα. Επίσης στο Ελληνικο πρωτάθλημα εφετος θα το πα΄ρει ο ΟΣΦΠ, ενω δεύτερος θα είναι ο ΠΑΟΚ ή ο Πανιώνιος. Δυστυχώς ο εφετεινος ΠΑΟ εχει 2 παίκτες μονο που αξιζουν να παιζουν στην Ευρωλίγκα τον Λάσμε, τον Διαμαντίδη, ενω Μπράμος και Μπανκς καλοι για βοηθητικοι. Αντίθετα ο ΟΣΦΠ έχει 5 παίκτες νέους που μπορουν να σταθούν σε οποια ομαδα τους εμπιστευθεί και να την τραβήξουν και τρεις βοηθητικούς με την επιστροφή του Μάντζαρη
14:43
Παύλος : Αν ο ΟΣΦΠ πιάσει απόδοση όπως στις αρχές της eurolegua το ελπίδες εχει για τελικό.
14:45

Ξεκινάμε και έχουμε πολλά να πούμε για ευρωλίγκα κυρίως. Συγνώμη για την καθυστέρηση.

14:46
Φίλε Παύλο σωστή η άποψή σου.
14:46
ΓΟΝΙ19 : ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΡΕΡ.. ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΠΡΟΤΙΝΕΣ?
14:47
Christos : Νομίζεις ότι ακόμη μια προσθήκη στον ΠΑΟ θα είναι ωφέλιμη αυτή τη στιγμή ή θα χαλάσει τη χημεία που η ομάδα άρχισε να αποχτά?
14:47

Πάμε λίγο στις πρώτες ερωτήσεις. Όντως ο Ολυμπιακός είναι φαβορί και, πάντα σε εισαγωγικά, υποχρεωμένος να προκριθεί. Ύπουλη σειρά διότι η Εφές στηρίζεται στο ταλέντο των γκαρντ και αν τα βάλουν όλα, όπως συνέβη στον πρώτο αγώνα με τον Ολυμπιακό, είναι δύσκολα διαχειρίσιμοι.

14:47
γιαννος : ρε παιδια ο Παναθηναικος ειναι επιτυχημενος αλλα τωρα με την μπαρτσα θα ειναι δυσκολα τα πραγματα..... δεν πρεπει να τους αφησει ελευθερα σουτ γιατι βαζουν..... αλλα οτι και να γινει θα φυγει με ψηλα το κεφαλι.... ο ολυμπιακος ειχε πολυ ευκολο ομιλο και γενικα φετος δεν εχει δεχθει πιεση
14:47
Σάββας : Μπορείτε να μου πείτε γιατι ο Πεδουλάκης δεν χρησιμοποιεί καθόλου τον Γιαννόπουλο; Πιστεύω πως είναι ένα παιδί που θα μπορούσε να προσφέρει πολλά αν του δινόταν χρόνος και παιχνίδια στην Ευρώπη, σιγουρα περισσότερα (πιστεύω) από Σκορδίλη και Ξανθόπουλο (που παίρνουν έστω κάποιο χρόνο) και ίσως και άλλους πιο βασικούς παίχτες. Περιμένω σχόλιο σας
14:47
γιαννος : ρε παιδια ο Παναθηναικος ειναι επιτυχημενος αλλα τωρα με την μπαρτσα θα ειναι δυσκολα τα πραγματα..... δεν πρεπει να τους αφησει ελευθερα σουτ γιατι βαζουν..... αλλα οτι και να γινει θα φυγει με ψηλα το κεφαλι.... ο ολυμπιακος ειχε πολυ ευκολο ομιλο και γενικα φετος δεν εχει δεχθει πιεση
14:48
Προφανώς φίλε Σάββα δεν έχει δει αυτά που θέλει στην άμυνα γιατί οι επιθετικές δυνατότητες του Γιαννόπουλου είναι δεδομένες.
14:49

Γιάννο συμφωνώ στο πρώτο σκέλος αλλά διαφωνώ στο δεύτερο. Εξελίχθηκε και ήταν πιο δύσκολος ο όμιλος του Ολυμπιακού. Αποδείχθηκε και στο φινάλε. Ο Παναθηναϊκός είχε εξαιρετική παρουσία έως τώρα υπολογίζοντας όλες τις παραμέτρους.

14:49
Τασος : Νομιζω οτι στο χθεσινο παιχνιδι του ολυμπιακου με την Κιμκι ειδαμε απο τον μπαρτζωκα καινουργια πραγματα που αλλαξαν πολυ την εικονα του τροπου παιχνιδιου του ολυμπιακου. Πιστεύω οτι αργησε αρκετα ο Μπαρτζωκας . Χρειαζοταν ο ολυμπιακος να αλλαξει καποια πραγματα στο παιχνιδι του.
14:50
basilis 13 : kalhspera k. taso pisteueis oti o oukits mporei n markarei ton nabaro?
14:50
Τασος : Νομιζω οτι στο χθεσινο παιχνιδι του ολυμπιακου με την Κιμκι ειδαμε απο τον μπαρτζωκα καινουργια πραγματα που αλλαξαν πολυ την εικονα του τροπου παιχνιδιου του ολυμπιακου. Πιστεύω οτι αργησε αρκετα ο Μπαρτζωκας . Χρειαζοταν ο ολυμπιακος να αλλαξει καποια πραγματα στο παιχνιδι του.
14:50
Γιώργος ΜΜΜ : Σωστά Νίκο. Ο Πεδουλάκης κάνει την ομάδα να πάιζει "σφιγμένα". Εχθές 3 φορές ο Μπανκς μόνος του δεν σούταρε 3ποντο γιατί του είπα να παίζει στατικά. Πολλά με την Μπάρτσα θα κρι΄θούν από τη μέρα που θα βρεθούν 2-3 παίκτες ταυτόχρονα και αν θα μένουν μέσα οι ψηλοί λογω φάουλ. Αυτό γιατι θα έχουν πρόβλημα με Tomic, Jawei & Loberk
14:51
Νικος : καλησπερα! ο παπανικολαου δεν εχει ακομα την σωματοδομη για να παιξει ΝΒΑ, να λεμε την αληθεια! αλλα μπορει σε 2-3 χρονια να παει και να δειξει κατι... ποιοι εχουν τα δικαιοματα του?
14:51

Νομίζω ότι έχεις δίκιο ως προς τις αλλαγές. Είδαμε όντως κάποια πράγματα περισσότερα αλλά σίγουρα ο προπονητής έχει υπολογίσει τον...χρόνο των αλλαγών του.

14:51
Φίλε Νίκο η σωματοδομή είναι κάτι που φτιάχνεται. Ο Κούκοτς απέκτησε μούσκουλα σ' ένα καλοκαίρι μέσα. Δεν θα εμποδίσει αυτό τον Παπανικολάου.
14:52
Γιώργος ΜΜΜ : Επιμένω πάντως στα ποσοστά μου: ΜΠΑΡΤΣΑ - ΠΑΟ 70% - 30%, ΤΣΣΚΑ - ΚΑΧΑ 65% - 35%, ΟΣΦΠ - ΕΦΕΣ 60% - 40%, ΡΕΑΛ - ΜΑΚΑΜΠΙ 55% - 45%
14:52

Για τον Παπανικολάου. Δεν έχει την πλαστικότητα του Τζινόμπιλι αλλά η σωματοδομή του είναι έτοιμη για ΝΒΑ. Θέλει τρομερή δουλειά στην τρίπλα(τόνους δουλειάς) και την πάσα διότι οι Αμερικανοί θα τον πάνε στο 2.

14:53
Τασος : Επισης πολυ καλη η κινηση με τον Κατσιβελη ο οποιος εχει που καλα στοιχεια και ισως περισσοτερο μυαλο στο παιχνιδι απο τον Περκινσ. Αξιζει να συνεχισει να παιζει περισσοτερο.
14:54
anastasis : Το μεγάλο θέμα για ΠΑΟ είναι να βάλλει περισσότερους παίκτες στα ματς.Αν Τσαρτσα και Μπανκς δώσουν λύσεις τότε τα πάντα για την πρόκριση είναι ανοιχτά.Μην ξεχνάμε τις ελλείψεις της Μπαρτσα.Όπως και να χει δεν πιστεύω ότι υπάρχει ξεκάθαρο φαβορί φέτος.Και γενικότερα πιστεύω ότι θα δούμε αλλιώς τις ομάδες σ'αυτή την φάση,όπως έχει δείξει και η ιστορία
14:54
Τασος : Επισης πολυ καλη η κινηση με τον Κατσιβελη ο οποιος εχει που καλα στοιχεια και ισως περισσοτερο μυαλο στο παιχνιδι απο τον Περκινσ. Αξιζει να συνεχισει να παιζει περισσοτερο.
14:54
panos : pistevete oti o ukic borei na peksei piestiki amyna pano ston navarro kai na min ton afisei na valei kalathi;
14:54
Σάββας : Ίσως όντως ο Γιαννόπουλος να υστερει για την ώρα αμυντικά, αλλά θα μπορουσε να του δωσει χρόνο έτσι ώστε να δυναμώσει την επίθεση του (έχωντας μαζί του κάποιους πιο καλούς αμυντικούς), αλλά και εκεί όσες φορες τον είδα σπάνια παίρνει καποια πάσα ή κάποια ευκαιρία.
14:55
Να δούμε Πάνο σε τι κατάσταση θα είναι ο Ναβάρο και πόσο θα παίξει. ΟΟμπράντοβιτς θυμάστε ότι τον αντιμετώπισε με σύνθετες άμυνες (4 ζώνη ένας μαν του μαν)
14:55
GIANNIS MENIDI : KALISPERA TASO.O OLYMPIAKOS EXEI PARI OLOUS TOUS TELIKOUS POU EXEI PEKSI(EKTOS APO TO KIPELO)OPOTE KAI ITA STO SEF DEN EINAI KATASTROFIKI.THA PERASEI.STO FINAL FOUR TI GINETE.ME ΤΣΣΚΑ TI GINETE???TI PROVADISMA DINEIS?
14:55
ΠΑΥΛΟΣ : Πιστεύω πως ο μπαρζωκας είναι καλός Προπονητης απλώς συγκρίνεται με τον ντουντα η κοιλιά που έκανε η ομάδα ήταν γιατι πειραματιστηκε με τους νέους παίχτες έπρεπε να δώσει χρόνο συμμετοχής ,τωρα ο ΟΣΦΠ θα δείξει πιστεύω την δύναμη του ειδικά αν επιστρέψει ο μαντζαρης ειδικά στην αμυντική λειτουργία κάτι που δεν έκανε ο περκινς ούτε επίθεση και ούτε άμυνα . Τι λες;
14:55

Η επιλογή Πέρκινς ηταν τεράστιο σφάλμα και το τονίζαμε από την πρώτη στιγμή. Ο Μπαρτζώκας σκεφτόταν τον Κρις Κουίν, αλλά φοβήθηκε την άμυνά του και τελεικά κακώς επέλεξετον Πέρκινς. Ταπεινή γνώμη, έπρεπε να πάει σε ψηλό.

14:55
Νικος : τα δικαιωματα του παπανικολαου ειναι ακομα στους νικς?
14:55
ΤΙΚα : νομιζω οτι η ποιο δυσκολη ομαδα με την οποια δεν ταιριαζει καθολου σαν αντιπαλος ο ολυμπιακος ειναι η ρωσικη. αθλητικη πολυ με καλυτερο επιθετικο παιχνιδι. αν προκριθει με την εφες πραγμα που θακριθει απο την αμυνα στην περιφερεια, ( που εισαι μαντζαρη;..) το δυσκολο παιχνιδι θα ειναι ο ημιτελικος
14:55
ΚΩΣΤΑΣ : καλα... μην πειτε τιποτα κακο για το σπανουλη και σασ θυμωσει... ο ντορσει τα ειπε και εσεισ φοβαστε να παραδεχτειτε το αυτονοητο, αυτο που ολοι βλεπουν.... ο σπανουλης κανει οτι θεέι... δεν υπαρχει μπαρτζωκας.... στον παο υπηρχαν διαμντιδης και ζοτς, για αυτο και ο βασιλακης εφυγε.... απλα.
14:56
γιαννος : κ.Τασο πιστευετε οτι ο παναθηναικος πρεπει οπωσδηποτε να νικησει σε ενα απο τα δυο ματσ στην βαρκελωνη? και..... που πρεπει να χτυπησει την μπαρτσα?στην μαχη των προπονητων τι γινεται?
14:56
nik13 : kalhspera tha parei o panathinaikos paixth gia thn A1?an nai o pargo emine eleytheros kai tha htan souper epilogh pws sas fenete san lush?
14:56

Γιάννη μου, ισχύει αυτό που λες αλλά....Αλλά πλέον δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία και ότι χάσεις έχεις ελάχιστα περιθώρια να το βελτιώσεις.

14:57
Τρίαρχος : Καλησπέρα παιδιά. Θα μείνουν και του χρόνου Λο, Χάινς; Ποιοι φεύγουν από τον Ολυμπιακό;
14:58
Τασος : Ενα μεγαλο θεμα ειναι και ο Περπερογλου. Δεν ξερω τι συμβαινει και δεν προσφερει τα αναμενομενα. Παντως στο Low post μπορει να προσφερει πολλα.
14:58
ΑΧΙΛΛΕΑΣ : ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΙ ΣΤΙΓΜΗ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ.ΣΕ ΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΝΟ-ΠΡΟΒΛΗΜΑ?ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΩΣ Ο ANTIC ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΑΕΙ ΑΝΤΙ ΤΟΥ ΠΡΙΝΤΕΖΗ!
14:59
Agent Cooper : Καλησπέρα Τάσο και Νίκο, Ποια είναι η γνώμη σας για τα "match-up" στο 5, τόσο για τον Ολυμπιακο όσο και για ΠΑΟ? Προσωπικά πιστεύω ότι οι σέντερ του ΠΑΟ υπολείπονται ελάχιστα της Μπάρτσα ενώ ο Ολυμπιακός ίσως έχει πρόβλημα. Καλή συνέχεια...
14:59

Ο Μπαρτζώκας είναι εξαιρετικός προπονητής, κάναμε όμως όλοι ένα λάθος: δεν ήταν τελικά τόσο απλό να διαχειριστεί μία σχεδόν έτοιμη ομάδα η οποία πρέπει να πάρει τα πάντα. Παίρνει καλό βαθμό για τα αποτελέσματα, κακό για τις επιλογές ξένων. Παύλο, αυτό που αναφέρεις για την άμυνα αποτελεί μία από τις αλλαγές που ήθελε να επιφέριε ο Μπαρτζώκας.

15:00
Δεν νομίζω ότι ο Ολυμπιακός έχει κάτι να φοβάται από τους ψηλούς της Εφές.Ο Παναθηναϊκός αντίθετα έχει να αντιμετωπίσει Τζαβάι, Τόμιτς, Λόρμπεκ και σία. Δεν θα είναι εύκολο.
15:00
Σάββας : Κατι ασχετο, παιζουν καθολου σεναρια μεταγραφων γιανκοβιτς και παππα; επισης ο Γιαννης Αντετοκουμπο εχει συμβολαιο με Σαραγοσα απο 2016, μεχρι τοτε τι γινεται;
15:01
ΚΩΣΤΑΣ : ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ? ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΤΟΡΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ... ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΣΠΑΝΟΥΛΗ?
15:01
Φίλε Κώστα απάντηση. Ο Ντόρσεϊ είναι υπερβολικός. Ο Σπανούληςόντως έχει ένα λόγο παραπάνω αλλά ας πούμε στην Μπαρτσελόνα ο Ναβάρο δεν έχει;
15:02
antwnis : κ.Μαγουλά αναρωτιέμαι ένα σχήμα με 1 σπανούλη 2 παπ 3 περπέρογλου 4 πρίντεζη και 5 powell θα μπορούσε να λειτουργήσει ??
15:02

Γιάννο μου, πιστεύω πως ο Παναθηναϊκός πρέπει να έχει στο μυαλό του να μην χάσει εδώ και να πάει για τον τελευταίο τελικό

15:04
Γιαλός : Αναρωτιέμαι άν το γεγονός ότι ο Ολυμπιακός και Παναθηναικός παίζουν στο πιό ανύπαρκτο πρωτάθλημα απο τίς υπόλοιπεσ ομάδες στους 8 τους κάνει να είναι λίγιο πιο φρέσκοι στα Playoff της Ευρωλίγκας.
15:05
Φίλε Γιαλέ δεν είσαι μακριά από την αλήθεια. Στην παρούσα φάση αυτό θα βοηθήσει.
15:05
Γιώργος ΜΜΜ : Αυτό εγραψα και εγώ Νικο για τους ψηλούς της Μπάρτσα. Ο ΠΑΟ δεν πίστεψε ότι μπορούσε (φταιει και ο Πεδουλάκης κυρίως) και "πέταξε" παιχνίδια που ήταν δικά του (με Ρεαλ εδώ, με Μάλαγα έξω, με Εφές την διαφορά εδώ). Αν το πίστευε και ο Πεδουλάκης δεν ήταν τοσο συντηριτικός - στατικός θα μπορούσε να είναι 2ος.
15:05
Αθανάσιος : Κύριε Μαγουλά, μία ερώτηση. Είδατε χθες τον τραυματισμό του Ιταλού??? Με στεναχώρησε μπορώ να πω.
15:06
Φίλε Γιώργο ασπάζομαι εν μέρει την άποψή σου. Ο Παναθηναϊκός φοβήθηκε πολύ κάποια ματς.
15:06

Κώστα μου για το θέμα Σπανούλη. Μα δεν υπάρχει κανένα θέμα. Ο Ντόρσεϊ επανέλαβε όσα είχε πει μέσω facebook όταν έφυγε. Το τρομερό είναι ότι μετέφερε ΑΚΡΙΒΩΣ τον διάλογο που είχε με τον Σπανούλη όπως τον είχε πει και ο Σπανούλης σε συνέντευξή του σε μένα. Τί το περίεργο, ο αρχηγός να πει στον αγχωμένο να βάζει 30 πόντούς Ντόρσεϊ, "ηρέμησε και μην ανησυχείς για την επίθεση". Αν δεν το πει ο αρχηγός, δεν μιλήσει στους συμπαίκτες του, ο αρχηγός που τους πήρε από το χέρι και τους πήγε τελικό, ποιός θα το πει;

15:06
Βασίλης : Εγω πάλι πιστεύω ότι το πρωτο παιχνίδι ειναι σημαντικο για τον Παναθηναικο
15:07
Τασος : Τι συμβαινει με τον Περπερογλου και τον Αντιτς και δεν προσφερουν τα αναμενομενα;
15:08
xristos belgio : Geia sas, ti exete na peitee gia katsibeli kai perkins? I efes exei kalous souter enw o olympiakos exei mono spanouli kai pap..
15:09
Φίλε Χρήστο θεωρώ ότι ο Κατσίβελης μπορεί να αποδειχθεί τρομερά χρήσιμος στην άμυνα. Στην επίθεση χρειάζεται αυτοπεποίθηση.
15:09

Αντώνη είσαι...απαίσιος. Συμφωνώ κι εγώ, γιατί μου αρέσουν τα σχήματα με έναν οργανωτή ώστε να τρέχουν οι άλλοι και να κινούνται χωρίς την μπάλα. Δύσκολο να το δούμε πάντως.

15:10
Πετρος : Μηπως οι προπονητες κ.Μπαρτζωκας και κ. Πεδουλακης ειναι μικροι στο αναστημα για να διαχειριστουν τους εγνωσμενης αξιας παιχτες τους?
15:10
ΚΩΣΤΑΣ : τασο ξερεισ καλα οτι δεν ειναι τοσο απλο....ουσιαστικα φανερωνει πραγματα για χαρακτηρα Σπανουλη και εξηγει εν πολλοις γιατι και πως εφυγε απο ΠΑΟ... ΣΤΟΝ ΠΑΟ ΖΟΤΣ ΚΑΙ 3D ΠΑΡΟΝΤΩΝ, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΚΟΛΟΥΘΟΠΥΣΑΝ.... ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΣΠΑΝ... ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΛΟΓΟ.... ΚΑΙ ΟΣΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΤΟΡΣΕΙ, Η ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ..
15:10

Του Γκαλινάρι; Πολύ άτυχος. Ήταν εβδομάδα με σοκαριστικούς τραυματισμούς. Για να καταλάβουμε ότι παντού αυτό που μετράει είναι η υγεία.

15:12
xtistos belgio : Niko exeis dikaio.. Tha kataferei omws na stathei sto ipsos twn peristasewn? Kai o perkins ti ginete?
15:12
ΜΙΛΤΟΣ : Τασαρε καλησπερα.Γιατι τα τελευταια 10 χρονια η ΤΣΣΚΑ σπρωχνεται(το χθεσινο ηταν χαδακια μπροστα στην περσινη εμετικη διαιτησια του ημιτελικου Φ4)?.Ωραια η αβαντα στο αρτζι-δεν λεω εχει προσφερει-μηπως ομως η εμμονη η μπαλα στο σοφο να παρει παραμαζωμα τους αντιπαλους θυμιζει μπασκετ δεκαετιας 90.Χθες τα γαιδουρια της ΤΣΣΚΑ τον καταπιαν!Για πες....
15:12
Βασίλης : Τάσο ποια η γνωμη σου για τον φετινο Διαμαντίδη?
15:13
Φίλε Χρήστο, ένας παίκτης αποδεικνύει αν αξίζει μόνο αν παίζει. Ας τον δούμε σε συνεχόμενα ματς τον Κατσίβελη και ας τον κρίνουμε.
15:13
kostas : i efes einai dyskoli omada kai o olympiakos den peithei fetos...me farmar,vujasic ,savanovic kai lukas sta gkarnt enw o osfp exei mono spanouli k pap(me tis meres tou)
15:13

Έχεις δίκιο Κώστα μου. Γιατί όμως είναι κακό; Δηλαδή, να το θέσω ανάποδα, ο Ζοτς θα ήθελε να πάει βοηθός στον Μεσίνα; Ο Σάρας, στα καλά του, έλεγε ο Γκέρσον ότι δεν ήθελε να τον βλέπει. Πήρε όμως τα δύο πρωταθλητριών. Ο ηγέτης έχει το δικαίωμα να κάνει τα πάντα ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ του συνόλου. Ο Διαμαντίδης το κάνει με άλλο τρόπο. Ποιος είναι ο σωστός και ο λάθος;

15:15
Γιαλός ¨ : Κύριε Μαγουλά πώς εξηγήτε την πολύ μεγάλη πτώση ή κοιλιά της Ζαλγκίρις που τελικά της κόστισε τή θέση στην 8άδα..Σίγουρα δεν ήταν για πρωτιά ομίλου, άλλα δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι η εμφάνιση της στο πρώτο γύρο ήταν τυχαία
15:15

Μίλτο μου...αβάντα; Ε με ξέρεις υποθέτω αρκετά για να γνωρίζεις ότι δεν αβαντάρω, με εξαίρεση τους Σανς ίσως. Συμφωνώ με τον κόλλημα και ξέρουμε ότι δεν θα λειτουργήσει με την Μπάρτσα οπότε θα το αλλάξει. Η ΤΣΣΚΑ έχει όντως πολλές αβάντες με το μέρος της αλλά ότι τα ίδια λένε και οι Ισπανοί σε συλλογικό επίπεδο για εμάς.

15:17
Σάββας : θα βαλετε ποτε το σχολιο μου η οχι;
15:17
Γιώργος ΜΜΜ : Ναι έτσι είναι λίγο - πολύ. Αλλά ούτε ο Σπανούλης, ούτε ο Διαμαντίδης θα τα έκαναν αυτά σε Ιβκοβιτς, Ζοτς, Μεσίνα, Μπλατ και άλλους προπονητές με "τσαγανό" και αξία
15:17
jim13 : Τάσο αυτή την στιγμή για τον παναθηναικό ποιος ήταν ο ιδανικός αντίπαλος?Η πληγωμένη μπάρτσα(χωρις μάικλ,ραμπασέδα) και ίσως ναβάρο(που να πέξει οπως εχουμε δει πολλες φορές όταν έχει προβληματα βγένουν στο γήπεδο και γενικά δεν μπορεί,που και να σε αποκλείσει ακόμα και με 3-0 δν μπορείς να πεις σε κανεναν τιποτα.....η ο ολυμπιακός που θα είχε το πλεονέκτημα, το σέφ θα έβραζε(μόνο με παναθηναικό θυμουντε το γηπεδο οι μπασκετικοι ολυμπιακοι)και ένας αποκλεισμός ακόμα και με 3-2 έστω και δύσκολα θα στοίχιζε στην ψυχολογία και ίσως και στους τελικούς του πρωταθληματος?????ευχαριστώ!
15:18
John A. : Ο Παναθηναϊκός είναι η μεγάλη ομάδα στα νοκ-αουτ με Barca... Είναι βαριά η φανέλλα. Οι Καταλανοί το ξέρουν - διαβάστε τις δηλώσεις τους. Είναι και η χρονική συγκυρία. Ο ΠΑΟ είναι σε αγωνιστική άνοδο (οι νέοι γνωρίστηκαν και μονταρίστηκαν μεταξύ τους), ενώ η Barca με τους τραυματισμούς, ψάχνει αγωνιστικό πλάνο. Προσωπικά δίνω ΠΑΟ με 60%
15:18

Βασίλη μου, είμαι πάντα αυστηρός με τους μεγάλους παίκτες. Η χρονιά του 3D  είναι κακή από κάθε άποψη(αριμοί, παρουσία) αλλά δεν ευθύνεται μόνο αυτός. Πιστεύω ότι η ψυχοσύνθεσή του, αντιδρά αρνητικά σε ριζικές αλλαγές και θέλει χρόνο για να προσαρμοστεί. Ήταν αρκετά καλός στο β μέρος του ΤΟΠ-16. Με την Μπαρτσελόνα οφείλει να κάνει τα πάντα και μπορεί. Μόνο πρόβλημα ο γάμος. Τί τον ήθελε τώρα; Να ζήσει και καλούς απογόνους πέραν της πλάκας.

15:19
ΚΩΣΤΑΣ : Ο ΣΑΡΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΤΗ ΣΚΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΥ... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΠΑΝ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ... ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΠΟ ΠΑΝΩ... ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΛΗΓΩ.... ΣΤΟ ΠΟΛΥ... ΒΑΘΟΣ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΑΝ ΜΕΤΡΑ Η Η ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ, Η ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΤΟΥ.... ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΜΝΑ ΤΟ ΚΑΟ
15:19
Τασος : ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΤΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΟΥΜΕ. ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΌ ΤΑΣΟ;
15:20

jim13 η Ρεάλ, η Μακάμπι, η Εφές. Όντως με τον Ολυμπιακό θα είχε άλλα ζητήματα που καλό είναι φέτος να αποφύγει.

15:20
Νίκος : Φίλε Νίκο νομίζω ότι ο κόουτς Μπαρτζώκας έχει χάσει την γη κάτω απο τα πόδια του και απλά περιμένει πότε θα φύγει. Δείχνει σαν να φοβάται ότι σε μια δύο κακές εμφανίσεις θα φύγει.
15:21
Φίλε Νίκο θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ο κόουτς νομίζω ότι έχει εμπιστοσύνη στις γνώσεις του. Τοναθα φύγει θα εξαρτηθεί καθαρά από τα αποτελέσματα και κυρίως, κατά τη γνώμη μου,από το πρωτάθλημα. 
15:24

Περισσότερο Κώστα μου ο Διαμαντίδης, την πρώτη φορά, έκανε πίσω. Θυμήσου το φ4 του Βερολίνου. Ηγέτης με διαφορετικό τρόπο. Ότι ταιριάζει στον καθένα.

15:24
tzak7 : τάσο πιστεύω ότι αν ο ολυμπιακός βρεθεί στη τετράδα (το θεωρώ πολύ πιθανό) δεν θα έχει ιδιαίτερη τύχη λόγω της πολύ αδύναμης front-line. πιστεύεις ότι ευθύνεται κάποιος άλλος για αυτήν την αδυναμία πέραν του Μπαρτζώκα?
15:25
Γιώργος ΜΜΜ : Μα ρε Τάσο δεν μιλάμε από ολες΄τις ομάδες. Ο φίλος λέει αν θα ήταν καλύτερα αντί της Μπάρτσα ο ΠΑΟ να αντιμετώπιζε τον ΟΣΦΠ. Εγω λέω οπωσδήποτε τον ΟΣΦΠ (και μετά θα είχε την Μπάρτσα αν περνούσε μια και έξω στο Final 4)
15:25
γιαννης : Κυριε τασο πιστευω ο κιτσεν θα βοηθουσε πιο πολυ απο τον μπανκς τι γνωμη εχεται
15:25
tzak7 : τάσο πιστεύω ότι αν ο ολυμπιακός βρεθεί στη τετράδα (το θεωρώ πολύ πιθανό) δεν θα έχει ιδιαίτερη τύχη λόγω της πολύ αδύναμης front-line. πιστεύεις ότι ευθύνεται κάποιος άλλος για αυτήν την αδυναμία πέραν του Μπαρτζώκα?
15:25
ΚΩΣΤΣΣ : ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΤΕΡ ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΛΑΙΒ ΔΙΑΛΟΓΟΣ?
15:25
Με την πρώτη ευκαιρία Κώστα μου.
15:26
ΓΙΑΝΝΗΣ : ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΣΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΔΙΝΕΤΕ ΣΕ ΠΑΟ ΚΑΙ ΟΣΦΠ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΑ?
15:26
Κώστας 15 : Παρατηρώ μια μεγάλη λύσσα και προσπάθεια μείωσης των Άρτζι - Μπαρτζώ, κυρίως από τους φιλάθλους. ΟΚ, άντε και να φύγουν. Ποιοι προπονητές πιστεύετε κάνουν, δεδομένου του σφιχτού πλέον μπάτζετ των 2 αιωνίων;
15:26
Γιώργος ΜΜΜ : Έτσι για πλάκα να πω για τον Πεδουλάκη ότι μοιάζει σα να οδηγάει την ομάδα σαν αυτοκίνητο που ξέχασε να βγαλει το χειρόφρενο.
15:26

Γιάννη μου ο Μπανκς, το απρόβλεπτο παιχνίδι του, υπήρξε ο καταλύτης για να περάσει ο Παναθηναϊκός από την πρώτη φάση. Ο Κίτσεν, δεν ήταν έτοιμος γι αυτό το επίπεδο. Τώρα ο Μπανκς και δεν παίζει αλλά και δείχνει να μην μπορεί να προσαρμοστεί σε πιο συμπληρωματικό ρόλο.

15:27
Νικος : Τι ωρα τελειωσει το τσατ σημερα?
15:27
γιαννης : πηστευετε οτι θα υπαρχει ντερμπι μεταξυ παο και barca η οτι οι μπλαυγρανα ειναι το απολυτο φαβορι??
15:27
Θα τελειώσουμε παιδιά περίπου στις 16:30
15:27
Νικολάκης- : Γιαννη Παναθηναικος εισαι?
15:28
Mάκης Κομοτηνή : Κύριε Μαγουλά κατακρίνεται τον Παναθηναϊκό ότι παίζει αργό μπάσκετ. Αν αυτό του στοιχίζει δεν το βλέπει ο Πεδουλάκης και γιατί δεν το αλλάζει; Έχει τους παίχτες ο Παο πλην Μπανκς να τρέξει; αντέχει ο Διαμαντίδης; Ούτε ο Παο του Ομπράντοβιτς κατά καιρούς έπαιζε καλό μπάσκετ αλλά ήταν αποτελεσματικός. Μην θυμηθούμε και τον Μάλκοβιτς που είχε Ντομινίκ Γουίλκινς και δεν έτρεχε και όλοι τον κατέκριναν. Άλλωστε με το μπάκετ του Πεδουλάκη έφτασε ο Παο στα πλέι οφ. Δεν ξέρω αν πολλοί θα περίμεναν τον Παο ως εδώ.
15:28
γιαννης : φυσικα
15:28
Αρης-3 : Παιδιαο Άρης με Μποχω και Βεζε..2 τεραστια ταλεντα..εχει μελλν καλο πιστευετε?
15:28

Αν περάσει ο Ολυμπιακός, σταυρώνει με την ΤΣΣΚΑ κι εκεί τίθεται θέμα ψηλών. Ναι νομίζω ότι μπορούσε να έχει γίνει προσεκτικότερη επιλογή ψηλών. Πάντως για να λέμε και καινούργια πράγματα, από όσο γνωρίζω, ο Ντούντα είχε θέσει θέμα αποχώρησης του Ντόρσεϊ. Ήθελε έναν πιο πλήρη ψηλό.

15:29
Γιώργος ΜΜΜ : Τι ντέρμπι. Οι πιθανοτητες είναι 70% - 30% υπερ της Μπαρτσα
15:30
giorgos7 : Αν ο Ολυμπιακός είναι σοβαρός και υποθέσουμε οτι πάρει τις δύο νίκες στο ΣΕΦ τότε, που πιστεύετε οτι θα κλειδώσει την πρόκριση στην Τουρκία ή θα πάει και σε τέταρτο παιχνίδι;
15:30
Αρης-3 : ΠΑΙΔΙΑ ΝΟΜΙΖΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΡΕΑΛ-ΜΑΚΑΜΠΙ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ??
15:30

Χμμ. Ο κόσμος είναι επιφυλακτικός και σε έναν βαθμό με το δίκιο του. Εμείς οι δημοσιογράφοι είμαστε πιο...πεινασμένοι να φάμε κόσμο και οι άνθρωποι μας διαψεύδουν.

15:30
Ο Ολυμπιακός Αρη σταυρώνει με το νικητή του ΤΣΣΚΑ-Κάχα
15:32

Μάκη μου κρίνω τον Πεδουλάκη γιατί ενώ έχει ελέγξει το παιχνίδι με το μπάσκετ του, σε κάποιους αγώνες δεν αφήνει ένα διάστημα την ομάδα να τρέξει. Δεν μπορεί; Μπανκς, Ούκιτς, Μπράμος, Γκιστ, Λάσμε θυμήσου πώς τα κατάφερε να είναι μπροστά χθες με την ΤΣΣΚΑ ή πώς καθάρισε με την Εφές στο τελευταίο πεντάλεπτο.

15:32
teo10 : exoun vgei ta zeugaria twn imitelikwn?
15:32
Γιώργος ΜΜΜ : Μπορεί να μιλάτε για Πέρκινς και 1-2 άλλους, αλλά δεν λέτε για τον Χάινς και τον Λο που του βγήκαν καλύτεροι από ότι οι ίδιοι στον Ολυμπιακό περίμεναν
15:32
γιαννης : Ο κιτσεν θα εμπαινεστο συστημα ο καπονο απο την αλη μπορουσε να βοηθυση αλα δεν ειχε συστιμα για αυτπν ο προπονιτης
15:32
Κωστας Αρειανος : Παιδια η απουσια του Μαικλ ειναι τοσο σημαντικη μονο τα στατιστικα του αμα δει κανεις
15:32
Αρης-3 : Μου απαντατε για τον Αρη?
15:32
γιαννης : ναι γιαννη αλλα μηλαμε για μια νεα ομαδα με πεισμα παλα μπορουν να συμβουν περισυ για θυμησου ποιοι καρδησαν το ευρωπαικο
15:32
Κώστας Δημητρόπουλος : Δεν θεωρείτε ότι το δίδυμο Χάινς-Πάουελ στις θέσεις 4-5 είναι πολύ δυνατό? Αν δουλευτούν κάποια συστήματα νομίζω ότι θα φέρει πολύ καλά αποτελέσματα
15:33
mixalis : Καλησπερα!Κατι ασχετο με την ευρωλιγκα....ποιον βλεπετε φαβορι φετος για το ΝΒΑ και γιατι?Ευχαριστω και καλη συνεχεια!.
15:33
Φίλε Αρη, σίγουρα ο Αρης έχει μέλλον αρκεί να καταστεί η ομάδα βιώσιμη οικονομικά και να χαράξει ένα πολύ συγκεκριμένο πλάνο.
15:34
φανης περαμα : υπαρχει ενδεχομενο ο παπανικολαου να μην φυγει για αμερικη?τι πιθανοτητα δινεις?
15:34
tzak7 : Τάσο ο Ιβκοβιτς άς έκανε ότι ήθελε. Από τη στιγμή που είχε σεβαστό μπάτζετ για τα ευρωπαικά δεδομένα ο Μπαρτζώκας στις θέσεις low-post έχει αποτύχει οικτρά σε όλες τις επιλογές που έχει κάνει
15:34
φωτης : καλησπερα κι απο μενα,βασικα θα θελα ο χαινς να μεινει για πολλα χρονια.ποια η αποψη σας για τον χαινς?κι ακομα αδυνατω να καταλαβω πως δεν μπορουν να τον παιξουν πιο ψηλοι σεντερ
15:35
Ο Χάινς φίλε Φώτη είναι εξαιρετικός. Αλλά ήταν λίιιιγο πιο ψηλός...
15:35
Vaggelis : Τασο εγω ηθελα να σε ρωτησω...η απουσια του Πιτ Μαικλ αλλα και το οτι ο ναββαρο δεν ειναι στα καλα του....θα βοηθησει τον παναθηναικο..ψυχολογικα αλλα και αγωνιστικα μπορει να τον χρησει φαβορι?..γιατι εμενα το ροστερ τις Μπαρτσα δεν με φοβιζει...
15:35
Αγγελοςς : ααααααΠτστευετε οτι ο παοθελ θα σταματησει να ειναι τοσσο νωχελικος στα κρισιμα παιχνιδιααα
15:35
ορεστης : αν περασει ο παο με ποιον θα παιξει??
15:35

Άρη όχι, ΤΣΣΚΑ-Ολυμπιακός θα είναι. Ο Άρης αν συνεχίσει έτσι θα την πατήσει σαν τον ποδοσφαιρικό Άρη ή την ΑΕΚ. Ο Μποχωρίδης και Βεζένκοφ για να παίξουν θέλουν δίπλα τους έμπειρουνα σηκώστουν το βάρος. Αν αυτά τα παιδιά μπουν του χρόνου και τους πείς "σώστε τον Άρη" θα αποτύχουν και θα τους χάσεις. Θέλει ομαλή μετάβαση σε αυτό το επίπεδο.

15:36
Ο Παναθηναϊκός φίλε Ορέστη σταυρώνει με το νικητή του Ρεάλ-Μακάμπι.
15:36
billmetallinos : Θα δουμε ομάδα του nba ποτέ στην Ελλάδα Τάσο?
15:36
ΓΙΑΝΝΗΣ : ΝΙΚΟ Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑΝ ΓΚΑΡΝΤ (Π.Χ ΧΟΤΖ) ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΘΩΣ ΠΟΝΑΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ..??
15:36
Φίλε Γιάννη δεν το νομίζω.....
15:37

Ο Λο από που να βγει; Παίκτης με σημαντικό όνομά από το ΝΒΑ, με καριέρα, λογικό είναι να παίξει. Όσο για τον Χάινς, πολύτιμος μεν, συμπληρωματικός δε. Λάθος να στηρίζεται μία ομάδα πάνω του.

15:37
Φέτος είναι δύσκολο να φύγει ο Παπανικολάου. Ολα βέβαια θα εξαρτηθούν από τους Νικς και τις διαθέσεις τους.Οψόμεθα...
15:38
γιαννης : Ο καπονο ηταν καλος σουτ ασιστ δεν τον βοηθουσαν στην αμυνα στο νβα ειναι αλιως
15:39
Νίκος : Φίλε Νίκο πιστεύεις θα περάσει ο Ολυμπιακός την Εφές;
15:39
Ναι πιστεύω ότι ο Ολυμπιακός είναι σε θέση να προκριθεί.
15:39
ΚΩΣΤΑΣ : ΤΑΣΟ, ΚΛΕΙΝΩ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΣΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ Ο ΜΗΤΣΟΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ... ΣΤΟ ΒΕΡΟΛΙΝΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑ, ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΕΚΕΙ Ο ΣΠΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ... ΟΜΩΣ ΘΥΜΗΣΟΥ ΜΗΤΣΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΣΙΣΚΑ, ΜΕ ΣΑΡΑΣ, ΜΕ ΣΑΤΟ, ΜΕ ΝΙΚΟΛΑΣ, ΜΕ ΤΟΣΟΥΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ... ΗΤΑΝ Η ΣΥΓΚΟΛΗΤΙΚΗ ΗΓΕΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ... Ο ΣΠΑΝ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ 'ΕΔΙΩΞΕ' ΤΗΝ ΕΠΟΜΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ, ΠΑΠΑΛΟΥΚΑ ΚΛΠ... ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΩΡΕΣΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.... ΝΟΜΙΖΩ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ.
15:39
Βεζενκοφ3 : Παιδια ο Αρης δεν υπαρχει περιπτωση οπως ειναι το μπασκλετ στην ελλαδα να κινδυνευσει αμεσα με υποβιβασμο..Αντιθετως του χρονου δυσκολα δεν θα βγει εξαδα..εφοσον μεινουν οι πιτσιρικαδες..οι πασαλιτς ..πελεκανος..και καποιος εξυπνες κινησεις τυπου Κολεμαν..ΠΑΛΜΕΡ..ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ??
15:39
labros 7 : Ευτυχώς χθες έδωσε και μια ευκαιρία στον κατσίβελη!Πιστεύετε μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις;
15:39
Γιώργος ΜΜΜ : Συμφωνώ Τάσο αλλά σε 2 τουλάχιστον αγώνες της Γιουρολίγκας κέρδισε χαρις στον Χάινς
15:40
βασιλης : νικο και τασο οπως και με τον πανιωνο ετσι και χτες ο διαμαντης ειχε μια πτωση πιστευειες οτι αυτο μπορει να συνεχιστει η οτι μαλλον ειναι κατι παροδικο??
15:40
Θανάσης : Σε ποια σημεία μπορεί αντικειμενικά ο Παναθηναϊκός να χτυπήσει την Μπαρτσελόνα;
15:40
Κώστας Δημητρόπουλος : ο Πάουελ τελευταία δείχνει να ανεβαίνει..Πρέπει να εκμεταλλευτεί η ομάδα το καλό σουτάκι από μέση απόσταση που έχει
15:41
Ο Διαμαντίδης φίλε Βασίλη θέλει συντήρηση για να παρουσιαστεί φρέσκιος με την Μπαρτσελόνα. Ηταν ουσιαστικά εκτός προπονήσεων την τελευταία εβδομάδα.
15:41

Κοιτάω να δω αν ο Όλεσον έχει δικαίωμα συμμετοχής στα πλέι οφ για την Μπαρτσελόνα. Αν μπορεί να παίξει αποτελεί τεράστια προσθήκη.

15:41
Αρης-3 : Εμενα το ματς του Οσφπ μου θυμιζει την σειρα με Σιενα Τασο..αυτη την ομαδα εντος μπορει να την νικησει με 30 ποντους μπορει και να χασει στο εππομενο καπακι οπως πριν 2 χρονια..σαν με την Σιενα προπερυσι...
15:42
Αρης-3 : Πιστευευετε οτι η περιφερεια του Ολυμπιακου θα αντεξει με τηνΣιενα?
15:43
Αρης-3 : Σορι με Εφες εννοουσα..
15:44
Vaggelis : Παντως ο παναθηναικος εχει πολυ καλυτερο ροστερ νεανικο γρηγορο αλτικο....και φυσικα ΑΜΥΝΑ τοιχος...η μπαρτσελονα φοβιζει..αλλα εαν ο παναθηναικος συνεχιζει την καλη πορεια το μυαλομενο μπασκετ..αλλα και την εμφανιση στην μαδριτη αλλα και εδω με την εφες..τα πραγματικα θα ειναι πολυ ευκολα..συμφωνειτε?
15:44
Εύκολο το έργο του Παναθηναϊκού δεν το λες φίλε Βαγγέλη.Αλλά ότι υπάρχουν δυνατότητες υπέρβασης είναι αλήθεια.
15:45

Ο Διαμαντίδης νομίζω ότι το πρόβλημά του είναι περισσότερο πνευματικό παρά σωματικό. Θέλει χρόνο να συνηθίσει τους καινούργιους του συμπαίκτες. Αυτή είναι η διαφορά με τον Σπανούλη όπως την συζητάμε Κώστα. Ο 3D θέλει να τους βοηθήσει όλους με πάσες, στερεί σουτ δικά του. Μέχρι πέρυσι ήταν ευλογία, φέτος όχι.  Ο Σπανούλης θα τους τραβήξει να νικήσουν με το δικό του παιχνίδι.

15:46
tzak7 : Τάσο μη ξεχνάμε ότι ο Χάινς είναι ο μοναδικός λόγος που ο Μπαρτζώκας είναι ακόμη προπονητής στον οσφπ. Χωρίς τις υπεράνθρωπες προσπάθειές του η ομάδα θα ήταν εκτός 8άδας. και αν το συνδυάσεις με το ρεσιτάλ λανθασμένων επιλογών του Μπαρτζώκα στον τελικό του κυπέλου οι αγγελόπουλοι θα είχαν επέμβει.
15:46
vasilis : πιστευω οτι ειναι αδικο να λεμε για τον σπανουλη οτι δεν θελει μεγαλους παιχτες διπλα του!!δηλαδη οι law,περπερογλου,πριντεζης,παπανικολαου τι ειναι???
15:47

Διαφωνώ. Ο Άρης είναι πολύ μεγάλος για να φυτοζοεί. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να εξυγιανθεί και να είναι ανταγωνιστικός. Χωρίς αυτόν, τον ΠΑΟΚ, την ΑΕΚ, α1 δεν υπάρχει.

15:49

Τζακ, όντως υπεράνθρωπες προσπάθειες, αλλά κόστισε, χωρίς να φταίει που του έδιναν την μπάλα, με Σιένα, Μακάμπι, Μπαρτσελόνα. Έχει ταβάνι αλλά είναι πολύτιμος. Δεν νομίζω πως υπάρχει άνθρωπος να λέει πως ο Σπανούλης δεν θέλει μεγάλους παίκτες δίπλα . Το αντίθετο....τρέφεται από τον ανταγωνισμό και βελτιώνεται.

15:49
Κώστας Δημητρόπουλος : Ναι και εγώ συμφωνώ με τον φίλο πιο κάτω...Λόγω Σπανούλη απαξιώνεται από πολύ κόσμο η δουλειά του Λο..8 ασσίστ είχε χθες..είναι τεράστιος παίκτης..
15:49
φωτης : αδικειτε καταφορα τον χαινς λεγωντας του συμπληρωματικο,δλδ ο λασμε ειναι καλυτερος?ο καιλ τα κανει ολα,ισως και να εχει το πιο μεγαλο αλμα στην ευρωπη
15:49
Αγγελος : ειναι πολλυ νωχελικος ο παουελ δεν δινει ενεργεια στην ομαδα οσο για το σουτακι απο τα 4μετρα το βαζει μονο αν ειναι μονος του ριπαουντ δεν παιρνει τι κανει τοτε;
15:49
Nikos : CSKA-OLYMPIACOS , BARCELONA-MACCABI Υπάρχουν πιο πιθανά ζευγάρια απο αυτά; Οχι
15:50

Πολύ εύκολα; Βαγγέλη μου, όχι. Δεν ήταν εύκολα για τον Παναθηναϊκό των 40 εκατομμυρίων ευρώ. Ο αθλητισμός είναι απρόβλεπτος από όσο νομίζουμε.

15:51
χρηστος13 : οι πιθανοτητες του παναθηναικου απεναντι στην μπαρτσα ειναι 65-35 για μενα...η μπαρτσα εχει πολυ καλη αμυνα κ δεδομενου οτι ο παναθηναικος προβληματιζει επιθετικα κ δεν εχει τοσες λυσεις εκει χανεται και η προκριση...πρεπει να δουμε δραματικες αλλαγες να βοηθησουν ολοι στο σκοραρισμα...εκει εχει τυχη!συμφωνεις τασο?
15:52

Τότε Άγγελε, αυτό που είδαμε χθες. Να του δίνει η ομάδα αυτό΄που μπορεί να προσφέρει. Άμυνα κι επίθεση. Η μαγκιά είναι να παίρνεις το 10 και να κρύβεις το...μηδέν. Το έκανε χρόνια ο Ζοτς και νομίζω πως θα το κάνουν και οι Έλληνες προπονητές σιγά σιγά.

15:53
tzak7 : ο law ποιοτικά είναι σίγουρα στα καλύτερα 10 γκαρντ της ευρώλίγκας και ας κάνει μέτρια χρονιά
15:54
Nikos : Εάν η ftont line της Barca πάρει μπρος πως ο Παναθηναικός θα τη σταματήσει; 70-30 Οι πιθανότητες γι'αυτό το ζευγάρι και ίσως λίγο καλοδιάθετες ακόμα και με αυτό το ποσοστό για τον Παο
15:54

Χρήστο μου έχει αρκετές ελπίδες αλλά δεν είναι φαβορί. Ναι θα πρέπει να προσέξει το 5-5 και το γρήγορο παιχνίδι, στο 5-5 της Μπάρτσα. Νομίζω ότι θα πρέπει για κάποια λεπτά να τρέξει. Σίγουρα θα χρειαστεί να βοηθήσουν όλοι. Ο Ξανθόπουλος, ο Μπανκς, ο Σκορδίλης, έστω από λίγο.

15:56

Φώτη μου, δεν τον αδικούμε καθόλου. Είναι ένα παιδί του...6 που κάθε βράδυ θα παίξει για 7. Δεν είναι Κρίστιτς, Τζαβάι, Λάσμε, Ντόρσεϊ, αλλά ένας τρομερός παίκτης από τον πάγκο. Ο καλύτερος ίσως  στην Ευρωλίγκα.

15:57
Σέφης : Εμένα δεν μου γεμίζουν το μάτι οι Αμερικάνοι του ΟΣΦΠ , απλώς καλός ο Χαινζ και αυτός μόνο ριμπάουντ έχει και ενεργεια ,ναι αλλά δεν μπορείς να χεις μόνο αυτά,γενικός η Ευρολίγκα δεν έχει το μεγαλο παιχφαρά που θα σε ξεσηκώση καλά δεν μιλάμε για τον ΟΣΦΠ δεν ρίξανε λεφτά οι Αγγελόπουλοι οι μαύροι είναι τζάμπα
15:57

Ο Λο είναι παίκτης πολύ υψηλού επιπέδου. Να τα λέμε και όλα, ο Ντούντα σκεφτόταν τον Ράζιτς και οι Αγγελόπουλοι πίεσαν για Λο πέρυσι.

15:59

Νίκο δεν ξέρω ποιος θα πάρει παίκτη για την Ελλάδα. Ο Παναθηναϊκός ή ο Ολυμπιακός διότι νομίζω ότι θα τεθεί θέμα Πέρκινς και για την Ελλάδα. Ο Παναθηναϊκός δύσκολα θα αλλάξει τον Μπανκς τόσο αργά μέσα στην σεζόν.

16:00
χρηστος13 : νομιζω οτι ειναι απλα μαθηματικα τασο...αν βοηθησουν στο επακρο μασιουλης μπραμος και απο πισω διαμαντιδης με ουκιτς τοτε ο παναθηναικος εχει μεγαλη τυχη...ολα αυτα εαν ομως....πιστευω πολυ στον αρτζι και στην τακτικη του...παλιος στο κουρμπετι αλλωστε παντα με ομαδες αουτσαιντερ δουλευε...
16:00
Νίκος : Τάσο και Νίκο πιστέυω ότι ο φετινός Ολυμπιακός στηρίζεται στο εγωισμό ορισμένων παικτών γι αυτό και οι μεγάλες διαφορές στην απόδοση της ομάδας από παιχνίδι σε παιχνίδι. Δεν υπάρχει ΄πλάνο από την αρχη της χρονιάς. Το ότι ο Ολυμπιακός πέρυσι φορμαρίστηκε την κατάλληλη στιγμή δεν ήταν τυχαίο. ήταν πλάνο Ντούντα
16:00

Σέφη, μην νομίζεις πως ο Πάουελ ήρθε τσάμπα ή πέρυσι ο Λο κόστισε εκατομμύρια. Είναι θέμα επιλογών. Θυμήσου πέρυσι τί παίκτες είχαν έρθει στο ξεκίνημα με τον Ματ Χάουαρντ από το Μπάτλερ να προσπαθεί να παίξει σέντερ.

16:01
Φίλε Νίκο θα ήταν άδικο να πούμε ότι δεν υπάρχει πλάνο στον Ολυμπιακό. Κατά τη γνώμη μου έπαιξαν ρόλο και οι τραυματισμοί αλλά και οι αλλαγές μεσούσης της σεζόν που δεν αφομοιώθηκαν εύκολα. Για τον Ολυμπιακό ίσως τώρα να αρχίζει η σεζόν.
16:01
ΑΡΗΣ-3 : ΤΑΣΟ Ο ΟΛΕΣΣΟΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ..ΚΑΤΑΡΑΧΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΧΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΘΥΜΗΣΟΥ ΟΤΙ Ο ΠΑΟ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΓΙΑ ΑΥΟΤΝ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΓΚΑΡΝΤ
16:02
φωτης : εγω διαφωνω ακομα,δεν μπορω να συγκρινω χαινς με λασμε και ντορσευ τωρα μου φαινεται πολυ αδικο για τον χαινς. ο χαινς εχει δωσει και ματς και απτην αμυνα κ απ την επιθεση,ο λασμε δεν μπορει να παρει ματς
16:03
Μανωλης : Η προκριση θα εξαρτηθει απο την ενεργεια που θα βγαλει στην αμυνα. Εξαρταται απο την περιφερεια γιτι δεν εχει ψηλο να παιξει με την πλατη.
16:03
Παιδιά έχουμε ακόμα ένα τέταρτο.
16:04

Νίκο έτσι φαίνεται αλλά  νομίζω ότι είναι η απόρροια όσων έκανε πέρυσι ο Ολυμπιακός με κάποια καινούργια στοιχεία που θέλει να περάσει ο προπονητής. Στην τύχη και  με ...ψυχή δεν πας ως εδώ.

16:04
Νίκος : Τό ότι δεν αφομοιώθηκαν νομίζω ότι είναι θέμα προπονητή. Αυτός έκανε τις επιλογές.
16:04
Οχι μόνο. Ενα σύνολο για να δέσει χρειάζεται χρόνος.Τέλος πάντων οι πάντες τώρα θα κριθούν Νίκο μου.
16:05

Άρη έχεις δίκιο. Κοιτούσα μήπως ίσχυε κάτι επειδή έπαιξε με την Κάχα πριν από το όριο για τις αλλαγές.  Τα αλλάζουν συνέχεια και ήθελα να είμαι σίγουρος διότι ο Αμερικανός στην Ισπανία έχει αλλάξει την Μπαρτσελόνα.

16:05
ΑΡΗΣ-3 : Παιδια το επομενο τσατ θα ναι Παρασκευη-Σαββατο μετα τα πρωτα ματς???
16:05
Φίλε Αρη μάλλον.
16:06
Αλεξανδρος : Τάσο δεν ξέρω , άλλα πιστεύω ότι καλύτερα που σε αυτόν τον ΠΑΟ έτυχε η Μπάρτσα.Ο Μπανκς πιστεύω θα είναι το κλειδί του Παο , συμφωνείς? Αν δούμε τα παιχνίδια του Παο στο ΤΟΠ-16 τότε σε όσα ο Μπανκς ήταν καλός κέρδισε άνετα ο Παο.Φυσικά οι υπόλοιποι να έχουν ενα καλό στάνταρ απόδοσης.Δεν ξέρω άλλα τον έχω για παίκτη που μπορεί να εκπλήξει τους Καταλανούς.Την άποψή σου
16:06
Μανωλης : Ο παο για να εχει ελπιδα πρεπει να δωσουν οι παιχτες 110%. η αποδοση των διαμαντιδη, μασιουλισ λασμε ουκιτς κρινει πολλα
16:09
Αλεξανδρος : Τάσο δεν ξέρω , άλλα πιστεύω ότι καλύτερα που σε αυτόν τον ΠΑΟ έτυχε η Μπάρτσα.Ο Μπανκς πιστεύω θα είναι το κλειδί του Παο , συμφωνείς? Αν δούμε τα παιχνίδια του Παο στο ΤΟΠ-16 τότε σε όσα ο Μπανκς ήταν καλός κέρδισε άνετα ο Παο.Φυσικά οι υπόλοιποι να έχουν ενα καλό στάνταρ απόδοσης.Δεν ξέρω άλλα τον έχω για παίκτη που μπορεί να εκπλήξει τους Καταλανούς.Την άποψή σου
16:09

Αλέξανδρε έχω κι εγώ την ίδια αίσθηση but...Ξεχνάμε ότι η φετινή Μπαρτσελόνα είναι λιγότερο αφελής πια και κτίζεται για την Ευρωλίγκα. Δέχθηκε τεράστιο κτύπημα με τον Μάικλ, είχε κερδίσει μόνος τον Ολυμπιακό, οπότε θα έχει ενδιαφέρον. Ναι, νομίζω ότι ο Μπανκς έστω αυτός που είδαμε χθες για 9 λεπτά, αλλάζει πολύ το παιχνίδι. Για αυτά τα εννέα λεπτά εννοείται.

16:09
μακης 7 : ο ολυμπιακος θα παρει και φετος το ευρωπαικο η τσσκα εχει τεοντοσιτσ δεν μπορει να στηριχθει ομαδα σε τετοιο παικτη και να ξερετε τα τελευται χρονια δεν παιρνει το φαβορι την ευρωλιγκα στο final 4 ολα γινονται
16:09
Ρούλης : Λέμε (και όντως έτσι είναι) ότι ο Ολυμπιακός δεν παίζει καλά. Σε σχέση με πέρσυ είναι ένα σκαλί κάτω. Έχει έξω Μάντζαρη, έφυγε ο Ντόρσευ και οι αντικαταστάτες τους δεν πείθουν. Όμως αυτός ο κακός Ολυμπιακός βγήκε 2ος σε έναν πολύ ανταγωνιστικό όμιλο. Αισιοδοξία λοιπόν. Αν ανεβάσει στροφές τώρα ποιός τον σταματάιει;
16:09
Νίκος : Τάσο και εγώ να ήμουν προπονητής στον Ολυμπιακό μέχρι το TOP16 θα την έφτανα την ομάδα. Δεν ήταν κατόρθωμα. Το θέμα είναι η εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα που μερικές φορές θυμίζει παιδική χαρά.
16:09
ΑΡΗΣ-3 : Θεωρω σε περιπτωση εμφυλιου Ο παναθηανικος ηταν δυσκολο με αυτα τα δεδομενα να σπασει την εδρα..ο ολυμπιακος δειχνει οτι αρχισε να αποκτα μομεντουμ..Αμα αποκελειοταν ο Παναθηανικος θα ταν πολυ κακο για την ψυχολογια των παικτων του..
16:10
John A. : - o Παναθηναϊκός θα χάσει το 1ο παιχνίδι και θα πάρει τα υπόλοιπα 3. Δεν έχει ξαναπαίξει φέτος με την Μπαρτσελόνα, οπότε στο 1ο θα την διαβάσει. Έκανε το ίδιο με τον Ολυμπιακό στον τελικό, με Εφές & Ρεάλ. - ο Ολυμπιακός πάει για 3-0. Η Εφές είναι υπερτιμημένη. Στο ΤΟΠ-16 στον 1ο γύρο είχε εύκολα παιχνίδια στην αρχή με τους Γερμανούς και τα ντέρμπυ στην έδρα της, όπου βοηθήθηκε από διαιτητές (μη ξεχνάμε ποιος είναι ο χορηγός στη διοργάνωση), οπότε η θέση της ήταν πλασματική - κάτι που φάνηκε στο τέλος. Επίσης στην 1η φάση είχε 5-5 νίκες/ήττες και πέρασε οριακά.
16:10
Νίκος : Τάσο και εγώ να ήμουν προπονητής στον Ολυμπιακό μέχρι το TOP16 θα την έφτανα την ομάδα. Δεν ήταν κατόρθωμα. Το θέμα είναι η εικόνα που παρουσιάζει η ομάδα που μερικές φορές θυμίζει παιδική χαρά.
16:10
kostas : ΜΠΑΝΚΣ ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ
16:12
Φίλε Μάκη συμφωνώ απολύτως μαζί σου. Ευχή αλλά και κατάρα ο Μίλος όπου και αν έπαιξε....
16:12
ΑΡΗΣ-3 : Φιλε ρουλη αμα ο ολυμπιακος ειχε αυτο το ρεκορ στην βαθμολογια στον ομιλο του Πανναθηναικου θα εβγαινε το πολυ τεταρτος
16:12

Νίκο μου σου μιλάει-γράφει ένας άνθρωπος ....καταξιωμένος στο πρωτάθλημα Τύπου, ως προπονητής. Με τίτλους, επιτυχίες κλπ. Δεν θες-θέλω να μπλέξεις με επαγγελματίες. Είναι τρομερά δύσκολη δουλειά ιδιαίτερα για πρωτόπειρο σε αυτό το επίπεδο γι αυτό και δεν είμαι τόσο πολύ επιθετικός προς τον Μπαρτζώκα. Υπάρχουν τρομερές παράμετροι.

16:12
vasilis : νικο διαφωνω γιατι και επι ντουντα πριν τα παιχνιδια με την σιενα ο ολυμπιακος παιδικη χαρα 8υμιζε!!
16:12
ΑΡΗΣ-3 : Παιδια ο Παο πρπεει να παει για νικη απο το πρωτο ματς καθως μετα θα ναι δυσκολο..ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΣΤΟΝ ΠΟΝΤΟ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΤΣ ΚΑΘΩΣ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΘΑ ΝΑΙ ΧΑΛΙΑ..ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙΑ?
16:13
giannis7 : όπως είδα των αγώνα χθές με την κίμκι. τι πιστεύετε ο σπανούλης και παπανικολάου θα κάνουν την διαφορά στα επόμενα παιχνίδια μέχρι το final 4?
16:13
akis : Μπορει ο ολυμπιακος ξανα το περσινο? δηλαδη να κατακτησει ευρωλιγκα??
16:13
Ρούλης : Πάντως για να λέμε την αλήθεια, είναι τρομακτική επιτυχία οι ομάδες μας να βρίσκονται κάθε χρόνο σε αυτό το επίπεδο. Όταν είσαι παρόν στους τελικούς θα έρθει κάποτε και η σειρά σου, θα σού κάτσει που λέμε, αρκεί να κόβεις βόλτες εκεί τριγύρω. Είναι η διάρκεια που φέρνει τίτλους!
16:14

Εντωμεταξύ, λέμε για τον Τεόντοσιτς(δεν λέει πολλά πράγματα και το έχω πει όταν έπαιζε στον Ολυμπιακό) και η ΤΣΣΚΑ υποτίθεται πήρε τον Άαρον Τζάκσον από την Μπιλμπάο του Κατσικάρη ως ασφαλιστική δικλείδα. Άλλο τρελοκομείο αλλά πιο ελεγχόμενο. Και δεν παίζει.

16:14
ΚΩωστας : ΠΑΙΔΙΑ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΤΣΑΤ ΚΑΝΕΝΑ 10 ΛΕΤΠΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
16:15
Νίκος : Συμφωνώ. Ειδικά όταν έχεις τον Σπανούλη που χρήζει ειδικής μεταχείρισης.
16:16
ΑΡΗΣ03 : ΠΑΝΠΑΝΤΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΣΟΥ..Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΚΑΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΙΣ ΕΚΑΝΕ ΜΕ ΝΤΟΥΝΤΑ..ΕΠΙΣΗΣ Ο ΤΕΟΝΤΟΣΙΤΣ ΜΕ ΜΕΣΣΙΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΒΛΕΤΙΩΜΕΝΟΣ
16:16
vasilis : παντως βαρομετρο στον ολυμπιακο ειναι πλεον οι παπανικολαου πριντεζης,οταν πιανουν αυτοι καλη αποδοση η ομαδα κερδιζει...δεν μειωνω τον σπανουλη απλα ειναι παντα ο γνωστος σπανουλης!
16:17

Άλλα 10 λεπτά. Πάμε. Έχει δίκιο ο φίλος ο John που λέει πως ο Παναθηναϊκός θα διαβάσει το πρώτο παιχνίδι. Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτε για την συνέχεια. Θυμίζω ότι με την Ρεάλ έκανε δύο τρομερά  παιχνίδια εκτός έδρας μεν,η Μπαρτσελόνα είναι πιο υποψιασμένη δε. Πιστεύω ότι θα πρέπει ο Παναθηναίκός να ανεβάσει το σκορ του για  να έχει τύχη.

16:17
μακης 7 : τασο αυτη την στιγμη ποιες ομαδες πιστευεις θα ειναι στο final 4 και ποιος πιστευεις οτι θα το παρει
16:17
μακης 7 : τασο αυτη την στιγμη ποιες ομαδες πιστευεις θα ειναι στο final 4 και ποιος πιστευεις οτι θα το παρει
16:18
Antonis : Pses pistevo o panathinaikos an kai eixe se polli kaki nixta toso ton diamantidi oso kai ton oukits itane kaliteros apo cska. Exase kathara kai mono apo ton kriapa o opios ektelese kanonika. Elafra pio eustoxos na itan o panathinaikos sta triponta to paixnidi to eixe aneta. O teontosits apodikniei sinexos poso megalos looser paiktis einai.
16:18

Αυτή την στιγμή προβάδισμα  έχουν ΤΣΣΚΑ, Ολυμπιακός, Μπαρτσελόνα και Ρεάλ. Αν βρεθεί μία τέτοια παρέα στο Λονδίνο, όλα είναι ανοικτά. Μακάρι να πέσω έξω στον...τρίτο της παρέας.

16:19
ΑΡΗΣ-3 : ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΩΡΩ ΤΗΝ ΜΑΚΑΜΠΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΟ ΤΗΝ ΡΕΑΛ..ΚΑΙ ΠΙΟ ΚΑΥΤΗ ΕΔΡΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΕΙ ΠΟΛΥ..ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΣΚΟΡ 3-1..
16:20
Φίλε Αρη αυτό που έχω να πω για το συγκεκριμένο ζευγάρι είναι ότι η Ρεάλ δεν εμπνέει την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ εμπιστοσύνη. Μου φαίνεται πολύ σοφτ ομάδα χωρίς ηγέτες.
16:20

Είναι όντως σπουδαίο ότι και με μειωμένα μπάτζετ οι ελληνικές ομάδες συνεχίζουν. Τί δεν είναι...σπουδαίο; Με μειωμένους προϋπολογισμούς και οι δύο βρίσκονται στην πρώτη εξάδα-επτάδα σε δαπάνες. Καταλαβαίνετε τί ξόδευαν.

16:20
vasilis : Η ρεαλ δεν μου γεμιζει το ματι πιστευω οτι η maccabi μπορει να της κανει την ζημια...τι λες τασο???
16:21
AKIS : Μπορει ο ολυμπιακοσ να βασιστει στον παπανικολαου η απλα παιζει ετσι αωαλογα με τα φεγγαρια ??
16:21
AKIS : Μπορει ο ολυμπιακοσ να βασιστει στον παπανικολαου η απλα παιζει ετσι αωαλογα με τα φεγγαρια ??
16:21
Ρούλης : Πάντως λείπουν από την 8άδα Ιταλοί και Γάλλοι. Κρίμα. Το μπάσκετ δείχνει να συρρικνώνεται. Έχουν μείνει μόνο οι Ισπανοί και οι ΠΑΟ, ΟΣΦΠ, ΤΣΣΚΑ, Μακάμπι. Και τέλος...
16:22
ΑΡΗΣ-3 : ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΤΗΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ-ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΡΕΙΑΝΟΙ ΤΟΝ ΒΓΑΛΑΜΕ ΑΣΧΕΤΟ-ΕΝΩ Η ΡΕΑΛ ΤΟΝ ΜΥΡΩΔΙΑ ΤΟΝ ΛΑΣΟ..ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΛΑΣΟ..
16:22
Φίλε Ρούλη σοφός ο λόγος σου. Αλλά έρχονται οι Γερμανοί (και) στο μπάσκετ. Ευτυχώς ή δυστυχώς.
16:23

Η Ρεάλ έβγαλε πολύ μπάσκετ με την Εφές και την βλέπω να συνέρχεται. Ο Παπανικολάου θέλει χρόνο συμμετοχής για να είναι σταθερός αλλά δεν μπορεί να παίζει 30 λεπτά όπως λειτουργούν οι ελληνικές ομάδες.

16:23
Γιανννης : Παιδ ακαντε πιο συχνα ΛΑΙΒ ΤΣΑΤ..ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ..
16:23
vasilis : μπορει ο γκετσεβιτσιους να βοηθησει στην περιφερεια στα παιχνιδια με την εφες?νομιζω οτι εχει αδικιθει αν και εχει προβλημα στην αμυνα!!
16:23
XARHS 13 : ΤΣΣΚΑ ΚΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΠ ΦΑΒΟΡΙ ΓΙΑ ΤΟ Φ4 ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΥΟ ΜΑΤΣ....ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΡΕΑΛ-ΜΠΑΡΤΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΦΑΒΟΡΙ....ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ
16:23
John A. : συμφωνώ με Ρούλη... και στα αξιοσημείωτα ότι χθες τα 5 μεγάλα ματς ήταν τα 3 Ισπανία και τα 2 εδώ (σημαδιακό ε!)
16:23
John A. : συμφωνώ με Ρούλη... και στα αξιοσημείωτα ότι χθες τα 5 μεγάλα ματς ήταν τα 3 Ισπανία και τα 2 εδώ (σημαδιακό ε!)
16:25

Last answers. Ο Γκετσεβίτσιους θα μπορούσε να βοηθήσει όπως τον είδαμε πέρυσι στους τελικούς της Α1 αλλά ο Μπαρτζώκας έχει κάπως διαφορετική φιλοσοφία. Θέλει όλοι οι παίκτες να παίζουν άμυνα να μην χρειάζονται πολλά σκριν για ένα σουτ.

16:25
John A. : αυτό με τους Γερμανούς είναι ένας μύθος - ότι λεφτά και να ρίξουνε, με τι θα γεμίσουνε το ρόστερ τους? μόνο με ξένους? απαιτούνται δεκαετίες, για να αποκτήσουν μπασκετική παιδεία...
16:26
Πετρος : ΠΠαινδια καντε ενα λαιβ τσατ την Πεμπτηξ το Μεσημερι και ενα το Σαββατο το μεσημερι..εινΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙ Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΑΣ..ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ..
16:27

Σας ευχαριστούμε όλους. Στο μπάσκετ αν ρίξεις σωστά τα χρήματά σου, θα πετύχεις. Να είστε καλά και να ζητάτε οι ομάδες να παίζουν πάντα καλό μπάσκετ.

16:27
ΑΚIS : Ο Χαινς αν και κοντος Μεγαλος ψηλος!! η γνωμη σας?
16:27
Σας ευχαριστούμε πολύ όλους. Ραντεβού στο επόμενο live.

News 24/7

24MEDIA NETWORK