Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Ο Πάνος Σεϊτανίδης συνομίλησε με τους αναγνώστες του Contra.gr για όσα έγιναν στο δεύτερο Grand Prix του πρωταθλήματος της Formula 1, το 2/2 του Nico Rosberg, τη μέχρι τώρα εμφάνιση της Ferrari και τις εκπλήξεις της σεζόν.

Η συζήτηση με τον Πάνο Σεϊτανίδη

Οι απαντήσεις του στις ερωτήσεις σας

20:51
Καλησπέρα! Ένα ακόμα live chat στο Contra.gr αρχίζει, με κύριο θέμα συζήτησης όσα έγιναν στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Τη νίκη του Rosberg, την ατυχία του Vettel, την απουσία του Alonso, τις παρασκηνιακές εξελίξεις κ.α.
20:51
Θα είμαστε μαζί για τις επόμενες δύο ώρες, όπου θα ανταλλάξουμε απόψεις και περιμένω τόσο τις ερωτήσεις όσο και τις τοποθετήσεις σας σχετικά με όσα είδαμε χθες αλλά και για το σπορ γενικότερα.
20:52
Όσο αυτό είναι εφικτό θα «γκρουπάρω» όπως πάντα κάποια σχόλιά σας που αφορούν στο ίδιο θέμα. Έτσι και η δημοσίευσή τους θα έρχεται βάσει της ροής απαντήσεων άρα εκ των προτέρων ζητώ την υπομονή σας.
20:52
Θα αρχίσουμε στις 21.00, μέχρι τότε έχετε λίγο χρόνο για να διαβάσετε το  Race Blogτου δεύτερο αγώνα της σεζόν! Περιμένω τα σχόλιά σας!

21:00
Andreas : Geia sou pano
21:01
Kwstas Mis : Καλησπέρα Πάνο ποια ειναι η γνώμη σου για την φετινή χρονιά..μια απλή πρόβλεψη
21:01
Πάμε λοιπόν! 
21:02
Καλησπέρα Αντρέα, καλησπέρα Κώστα. Η πρόβλεψη είναι απλή: φαβορί οι Mercedes με τη Ferrari να είναι η μοναδική ομάδα που μπορεί υπό προϋποθέσεις να τους κοντράρει. Για να έχει ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, ελπίζω μέχρι τέλους.
21:02
Παντελης : Καλησπερα.. ποιος πιστευεις οτι φετος ειναι σε θεση να ανταγωνιστει τον χαμιλτον?
21:03
Ο Rosberg έχει κάνει εξαιρετικό ξεκίνημα στη σεζόν, έχει την ψυχολογία με το μέρος του και ως πρωτοπόρος, έχει πλέον πλεονέκτημα σε ότι αφορά στις στρατηγικές της Mercedes. Θέλω να πιστεύω πως και ο Vettel θα είναι στο παιχνίδι μέχρι την τελική ευθεία του πρωταθλήματος.
21:03
Χρηστος : Πανο καλησπερα πιστευεις πως φετος θα δουμε επιτελους τον πραγματικο Κιμι που ολοι περιμενουμε να κυνηγησει το τιτλο μεχρι τελους?
21:05
Χθες τον είδαμε. Αν εξαιρεθεί το λάθος του στην εκκίνηση, μετά έκανε μερικές εντυπωσιακές προσπεράσεις ανεβαίνοντας δεύτερος. Μακάρι γιατί είναι κρίμα να μείνει η εικόνα των δύο τελευταίων σεζόν του όπου ήταν κατώτερος... της εικόνας που έχουμε όλοι για εκείνον. 
21:05
FirstStoppin : Ισχυουν τα περι εμπλοκης Rosberg,Montezemolo και Jarno Trulli στις λιστα με τις off-shore στον Παναμα;
21:06
Τα ονόματά τους υπάρχουν στη λίστα σύμφωνα με το ρεπορτάζ του καλού συναδέλφου Δημήτρη Παπαδόπουλου που ειδικά σε τέτοια θέματα, τον εμπιστεύομαι πλήρως. Όμως είναι σαφές πως επειδή είναι ένα σκάνδαλο που ακόμα ούτε το έχουμε επεξεργαστεί όπως πρέπει ούτε γνωρίζουμε όλες του τις διαστάσεις, ας περιμένουμε προτού βγάλουμε συμπεράσματα.
21:06
Σπυριδούλα : Καλησπέρα Πάνο,πραγματικά ένας βαρετός αγώνας εκτός από την εκκίνηση κ άλλη μια βαρετή περιγραφή(boring!!!!)
21:08
Καλησπέρα Σπυριδούλα. Προφανώς δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο σχόλιο για τους καλούς συναδέλφους, όλοι μας σε άλλους είμαστε αρεστοί σε άλλους όχι. Όσο για τον αγώνα δεν θα συμφωνήσω. Οκ, μπορεί για τον Rosberg όλα να κρίθηκαν σε 400 μέτρα (ελπίζω να διαβάσατε το blog!) αλλά πίσω έγιναν πολλές μάχες, με ενδιαφέρουσες στρατηγικές. Βέβαια θα μου πεις, εσένα σε ενδιαφέρει μάχη για τη νίκη! Εκεί δεν θα έχω απάντηση...
21:08
Γεωργια : Καλησπερα σ'ολη την παρεα!Θα ξεκινησω με τις κατατακτηριες...ποσο δυσκολο ειναι να βρουν μια λυση?γιατι δεν παμε στο περσινο συστημα να τελειωνουμε και θελουν σονυ και καλα ενα καινουριο απο τη στιγμη που βλεπουν οτι υπαρχουν προβληματα?δεν θελουν να παραδεχτουν οτι εκεναν λαθος?αφου εκαναν...γιατι δεν το αλλαζουν οσο ειναι νωρις ακομα?
21:10
Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Έχουμε να κάνουμε με Power games ανάμεσα σε Bernie Ecclestone, Jean Todt (FIA), κατασκευαστές... και στη μέση το σπορ και όλοι εμείς. Μακάρι να άκουγαν το κοινό ή έστω τους οδηγούς αλλά φοβάμαι πως όλα αυτά δεν έχουν να κάνουν με το καθαρά αγωνιστικό κομμάτι. Άλλωστε αν κάτι έπρεπε να μείνει ως είχε, αν κάτι λειτουργούσε σωστά, αυτό ήταν οι κατατακτήριες. Πάντως σύμφωνα με το ρεπορτάζ, δεν πρόκειται η FIA να παραδεχθεί πως έκανε λάθος και να επιστρέψουμε στο παλιό σύστημα.
21:10
Σπυριδούλα : Θέλω λίγο να μου σχολιάσεις τν ολη φασαρία με τς κατατακτήριες (κ αυτές βαρετες)τι βλέπεις να γίνεται(κ αυτό το γράμμα που έστειλαν οι οδηγοί σε τι αναφερόταν
21:11
Το παρασκήνιο το είπα απαντώντας στη Γεωργία. Φυσικά είναι βαρετό το νέο σύστημα, ίσως η χειρότερη αλλαγή που έχουμε δει εδώ και πολλά χρόνια. Και οι οδηγοί αντιδρούν γιατί το σπορ αλλάζει συνέχεια, αλλάζει προς το χειρότερο κι ενώ εκείνοι είναι οι πραγματικοί πρωταγωνιστές, κανένας δεν ζητάει τη δική τους γνώμη.
21:12
κωστας φερραριστας : καλησπερα πανο καλη εβδομαδα να σαι καλα εχει μειωθει ηδιαφορα μεταξυ mercedes ferrari .Τι συμπερασμα εβγαλες απο το δευτερο γκραν πρι της σεζον
21:12
κωστας φερραριστας : που ωφειλεται η εκκινηση της φερραρι στην αυστραλια και γιατι στο μπαχρειν ειδαμε τετοια εκκινηση απο το ραικκονεν
21:12
κωστας φερραριστας : η αξιοπιστια της φερραρι μπορει να ωφειλεται οτι δωσανε περισσοτερη βαρυτητα στην αποδοση του μονοθεσιου για να φτασουν τη μερσεντες και λιγοτερο βαρυτητα στην αξιοπιστια
21:12
κωστας φερραριστας : σε θερμοευχαριστω παρα πολυ για ολα και συγγνωμη για τις τοσες πολλες ερωτησεις
21:15
Καλησπέρα Κώστα και εγώ σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή. Δεν μπορώ να πω με σιγουριά αν έχει μειωθεί ή όχι. Έτσι φάνηκε στην Αυστραλία αλλά χθες δεν πείστηκα πως αυτό ισχύει. Θεωρώ πως αν πιεζόταν ο Rosberg, θα μπορούσε να κατεβάσει αρκετά το ρυθμό του. Από εκεί και πέρα, στην εκκίνηση ο Kimi έκανε λάθος, ο Arrivabene είπε πως γλίστρησε το δάκτυλό του (!) στο μοχλό του συμπλέκτη. Όσο για την αξιοπιστία, όταν κυνηγάς κάποιον, τα δίνεις όλα για να τον πιάσεις. Κι αυτό έχει και το ρίσκο του. Αντίθετα, αν είσαι μπροστά "ελέγχεις" ρυθμό αλλά και πόσο καταπονείς τη δική σου μονάδα ισχύος.
21:15
Φώτης : Τι θα γίνει τελικά με τις κατακτηριες; Κάτι άκουσα για ένα σύστημα όπου θα κάνουν δυο γύρους ανα σεσιον.
21:16
Ελπίζουμε να έχουμε κάτι ξεκάθαρο την επόμενη εβδομάδα. Προς το παρόν ακούγεται επιστροφή στο σύστημα (aggregate times) που είχαμε το 2005. Από το ένα λάθος στο άλλο δηλαδή...
21:16
Γιώργος : Καλησπέρα Πάνο...Καλή συζήτηση να έχουμε
21:17
Καλησπέρα Γιώργο. Θα ήθελα εκτός από τις ερωτήσεις/τοποθετήσεις σας, να μου πείτε από που μας διαβάζετε!
21:17
NikosJB17 : geia pano , ti pisteueis pos tha borouse na kataferei o Bianchi an pigene sti Ferrari .Pisteuo pos eixe poli megalo mellon kai pos tha afine onoma sto athlima . RIP Jules
21:18
Ποτέ δεν θα μάθουμε δυστυχώς. Ο Bianchi ήταν ένα μεγάλο ταλέντο, ένα εξαιρετικό παιδί, που δυστυχώς "έφυγε" με τον πλέον παρανοϊκό τρόπο. Ελπίζω ο χαμός του να έχει βοηθήσει ουσιαστικά στο να ληφθούν τα μέτρα που πρέπει για να μην επαναληφθεί κάτι ανάλογο. Θεωρητικά πάντα, είχε προδιαγεγραμμένη πορεία προς το κόκπιτ της Ferrari. 
21:18
Δημήτρης : Πάνο σχόλιο για Verstappen χθες? :)
21:20
Όπως πάντα! Ξέρεις, δεν αρέσκομαι στο να εκθειάζω ή να μηδενίζω έναν οδηγό ανάλογα με το τι κάνει σε έναν αγώνα. Συμβαίνουν τόσα πολλά σε αυτά τα 300+ χιλιόμετρα που παίζουν το ρόλο τους. Ο Mad Max έχει στόφα σπουδαίου οδηγού και σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια. Το 2017 θα είναι στη Red Bull Racing αφού μόνο έτσι θα τον κρατήσει μακριά από τους "μνηστήρες"¨...
21:20
παναγιώτης : πάνο καλησπέρα!Γνωρίζεις σε τι οφείλεται η αστοχία στον κινητήρα του Vettel και αν είναι στο ίδιο σημείο με αυτό του Raikkonen 2 εβδομάδες πριν?
21:20
γιαννης : πανω γιατι εμεινε ο φετελ πριν την εκηνηση τον ματιασε κανης θα ερθετε να κανετε αναμεταδωση στην ερτ εσεις γιατι αυτοι εκη βαριουντε
21:20
Βασιλης Τ. : Πώς σχολιαζεις τις δυο εγκαταλειψεις μονοθεσιων της Ferrari στα δυο πρωτα γραν πρι;
21:21
Alexandros : Καλησπερα,γιατι υπαρχουν τοσα θεματα αξιοπιστιας στην Φεραρι,τι εχει συμβει?
21:23
Καλησπέρα Παναγιώτη, Γιάννη, Βασίλη και Αλέξανδρε. Όλοι τον ίδιο προβληματισμό και λογικό αφού αυτός είναι ο πονοκέφαλος των tifosi. Ακόμα δεν έχουμε επίσημη ανακοίνωση για το πρόβλημα του Vettel, η πρώτη εκτίμηση ήταν για κάποια ελαττωματική βαλβίδα αλλά έστειλαν τον κινητήρα στο Μαρανέλο για έλεγχο. Τόνισαν πάντως πως ήταν κάτι εντελώς διαφορετικό από το πρόβλημα που είχε ο Raikkonen στην Αυστραλία.
21:24
Σίγουρα το 2/2 όταν η Mercedes συνεχίζει και συνεχίζει, είναι αντικείμενο προβληματισμού. Αλλά και αποτέλεσμα της προσπάθειας των Ιταλών να πιάσουν τους Γερμανούς. Όσο πιο πολύ λειτουργούν όλα κοντά στα όρια, τόσο πιο εύκολα έχουμε αστοχίες. Την ίδια ώρα οι W07 νομίζω δεν έχουν πιεστεί το ίδιο.
21:25
Σπυριδούλα : Πιστεύεις πως μπορούσε η Ferrari τη νίκη σε αυτή την πίστα κ μήπως βλέπεις κπ πρόβλημα αξιοπιστίας να έχει αν κ διαψεύστηκε?
21:25
gmat7 : πανο πως βλεπεις τη φερραρι φετος?εχει εξελιχθει η΄ θα κανει περιπατο η μερσεντες παλι φετος?ποιο μονοθεσιο βλεπεις να κανει την εκπληξη?τελος τι κανει τοσο δυνατες τις μερσεντες που οι υπολοιπες ομαδες δεν εχουν βρει ακομη?ειναι καθαρα θεμα κινητηρα η΄και αεροδυναμικης?
21:27
Σπυριδούλα θεωρώ πως ο Vettel ίσως να ήταν λίγο πιο κοντά στον Rosberg αλλά όχι πρώτος. Πιο κοντά στη νίκη βρέθηκαν στην Αυστραλία.
@gmat7: είναι καθαρά θέμα μονάδας ισχύος. Αυτός είναι πια ο καθοριστικός παράγοντας και ο περιορισμός στην εξέλιξης ουσιαστικά καθιστά σχεδόν αδύνατη την αλλαγή ισορροπιών στα μέσα της σεζόν. Ελπίζω η Ferrari να κοντράρει περισσότερο φέτος τη Mercedes, για το καλό του σπορ. Όμως από έναν αγώνα σε σιρκουί πόλης και έναν νυχτερινό, δεν μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για τα πραγματικά επίπεδα δυναμικότητας.
21:27
Δημοσθενης : Καλησπερα Πανο,πως την βλεπεις φετος την Φερραρι,θα ειναι κοντα στην Μερσεντες?δηλαδη θα κανει την υπερβαση?
21:28
Όπως το είπες Δημοσθένη - και μόνο το να είναι κοντά, θα είναι υπέρβαση! 
21:28
amarildo : Πάνο πως είδες μακλαρεν και βαντορν ??
21:29
giannis ampelokhpoi : καλησπερα πανο.το προβλημα τις mclaren ειναι ο κινητηρας μονο ή και το σασι? και ποσο υποδεεστερος ειναι ο κινητηρας τις honda γιατι αν υποθεσουμε οτι ειναι κοντα στιν θποδυναμη τισ reaunt στιν πιστα ειναι μεγαλη η διαφορα.
21:29
Δημήτρης : Πως σου φάνηκε ο Stoffel Vandoorne? :) Πιστεύω πρέπει να τον έχουν στις λίστες τους στην Mclaren για του χρόνου αν αδειάσει θέση ;)
21:30
Πάμε στη McLaren λοιπόν...
21:33
Γιάννη το μεγάλο πρόβλημα είναι η μονάδα ισχύος της Honda. Πέρυσι υστερούσε δραματικά, τώρα υστερεί πολύ. Έχει τεράστια διαφορά σε τελική ταχύτητα και φυσικά έχουμε και το θέμα της αξιοπιστίας. Τουλάχιστον σε αυτόν τον τομέα έχουμε βελτίωση.
@amarildo ελπίζω σύντομα να βρει το δρόμο της γιατί είναι ιστορική ομάδα. Όμως φέτος οι στόχοι περιορίζονται σε θέσεις στους βαθμούς. Όχι πιο ψηλά. Όσο για τον Vandoorne, Δημήτρη έγραφα εδώ στο Contra από την Παρασκευή πως είναι σπουδαίο ταλέντο. Τα πήγε εξαιρετικά και απέδειξε πως αξίζει μία ευκαιρία. Θα κάνω από τώρα την πρόβλεψη, πως το 2017 θα πάρει τη θέση του Button.
21:33
Γιωργος : Σχολιο για τον wehlrein.. Εχθες απεδειξε πως εχει πολυ ταλεντο οντας πολυ ανατγωνιστικος με την manor ειδιξα σε συγκριση με τον χαριατο
21:35
Δεν έγινε τυχαία ο νεότερος πρωταθλητής στην ιστορία του DTM. Στη Mercedes τον πιστεύουν πολύ και έχουν επενδύσει πολλά πάνω του. Φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τον Haryanto. Ο ένας είναι ταλέντο με προοπτική, ο άλλος οδηγός-χορηγός...
21:35
Νικος : Καλησπερα παιδια.. αφου αφησαν τους οδηγους χωρις να τους ενοχλουν με πολλα σχολια απο το radio μαλλον ο raikkonen θα βρει την "υγεια" και θα κανει ενα καλο πρωταθλημα κατα τη γνωμη και ισως να ανταγωνιστει και τα Mercedes
21:36
Καλησπέρα Νίκο
Δεν πιστεύω πως το πρόβλημα του Kimi ήταν ότι του μιλούσαν από το team radio. Άλλωστε αρκεί να το πει και δεν θα του μιλήσει ψυχή ξανά. Μακάρι όμως, ότι κι αν έχει αλλάξει, να τον κάνει όσο ανταγωνιστικός ήταν παλαιότερα. Το χρειάζεται και η Ferrari αλλά και το σπορ.
21:36
xristos : Καλησπέρα Πάνο. Παρά τις δυο νίκες της mercedes θεωρώ πως η ferrari εχει μειώσει την ψαλίδα απο πέρσι. Εσύ τι λες;
21:36
Κώστας : Καλησπέρα Πανο! Πιστεύεις ότι οι Φεραρι είναι όντως downgraded (Ο κιμι έχανε σταθερα 0,5 στο πρώτο sector χθες)?
21:37
Υπενθυμίζω πως τα σχόλια σας δημοσιεύονται σταδιακά, όταν έρχεται η ώρα απάντησής τους. Την υπομονή σας λοιπόν! 
21:38
Χρήστο όπως είπα νωρίτερα δεν έχω πειστεί γι' αυτό. Θα έπρεπε να είναι πιο κοντά η SF16-H χθες. Θα είχαμε ίσως καλύτερη εικόνα αν ήταν και ο Vettel στο παιχνίδι Κώστα.
21:38
Δημήτρης : Πως πιστεύεις ότι θα τα πάει μέχρι τέλους της σεζόν ο Verstappen?
21:39
Θεωρώ πως θα προσφέρει σταθερά θέαμα, η Toro Rosso είναι αρκετά δυνατή φέτος που ξεφορτώθηκε τις μονάδες ισχύος της Renault και θα τον βοηθήσει να δείχνει σταθερά το ταλέντο του. Αργά ή γρήγορα, θα έρθει και το πρώτο βάθρο...
21:40
Γεωργια : Στη Ferrari xαιρομαι που ο Κιμι πηρε την δευτερη θεση,την αξιζε εκανε καταπληκτικο αγωνα!Θα μπορουσε πιστευω να ειναι πιο κοντα στον Ροσμπερκ αν δεν υπηρχε το λαθος στη εκκινηση αλλα και τα λαθη στα πιτ στοπ...Γενικα ειμαστε πιο δυνατοι απο περσι αλλα εμενα με απασχολει το θεμα αξιοπιστιας του κινητηρα...Γιατι πιστευετε οτι ειχαμε 2 εγκαταλειψεις μεχρι τωρα,φταιει η εξελιξη που εχουμε κανει στον κινητηρα?
21:41
Γεωργία και ο Rosberg είχε καθυστέρηση στο Pit stop. Φυσικά η κακή εκκίνηση κόστισε πολύ. Όπως είπαμε, η αξιοπιστία πάει χέρι-χέρι με το πόσο πιέζεις. 
21:41
NikosJB17 : i perigrafi tis ert itan oti nane....den borousa na pistepso posa lathoi kanane kai fenotane pos oi perissoteroi apo aftous itan psiloasxetoi me to athlima
21:42
Νίκο δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο σχόλιο σχετικά. Μόνο πως όλοι κάνουμε λάθη και πως το ίδιο μπορεί να θεωρούν κάποιοι και για εμένα. Απόψεις είναι αυτές...
21:42
Wes Morgan : Μιας και εχει γινει πολυ κουβεντα για τα συστηματα των κατατακτηριων,δεν θα ηταν ωραιο ενα συστημα οπως του 2005 αν θυμαμαι καλα με διπλες κατατακτηριες και Σαββατο και Κυριακη νωρις ωστε να υπαρχει διπλη δραση;
21:44
Η άποψη μου είναι πως θα ήταν καλύτερα ένα σύστημα με ελευθερία καυσίμου, ελαστικών κτλ. Πίεση στο όριο και οι ταχύτεροι μπροστά. Το σύστημα εκείνο υπήρχε το 2005 αλλά εγκαταλείφθηκε μετά από 2 μήνες! Αυτό δεν συνέβη τυχαία. Για να το αλλάξουν τόσο γρήγορα, κάποιο λόγο είχαν...
21:45
Petros : Καλησπέρα Πάνο! Θέλουμε να δούμε καλύτερες εμφανίσεις από Kimi και μακάρ να γινόταν το θαύμα να έπαιρνε ένα πρωτάθλημα και αυτός στην τελευταία του ευκαιρία . Εχει καταντήσει βαρετό συνέχεια το ιδιο σκηνικό με τις Mercedes
21:45
Συμφωνώ, θα ήταν ιδανικό να έφευγε με έναν τίτλο. Όμως πιστεύω πως ακόμα κι αν η Ferrari είναι ανταγωνιστική μέχρι το τέλος, θα έχει ρόλο support στον Sebastian Vettel που αναμφίβολα είναι πια ο ηγέτης της Scuderia.
21:45
Λουκας : Καλησπερα Πανο. Μπορεις να εξηγησεις τον διαφορετικο συμβολισμο οσον αφορα τις γομες των ελαστικων ακομα και οταν προκειται για την ιδια γομα
21:47
Καλησπέρα Λουκά. Δεν κατάλαβα την ερώτηση. Κάθε γόμα έχει διακριτικά συγκεκριμένου χρώματος (αν αυτό ρωτάς). Ειδικά χθες στο Μπαχρέιν, κόκκινη η πολύ μαλακή, κίτρινη η μαλακή, λευκή η μέση. 
21:47
Θωμάς : Καλησπέρα Πάνο. Η F1 περνά κρίση. Η έλλειψη ανταγωνισμού καθώς και ο περιορισμός της ταχύτητας και του ήχου των μονοθεσίων εκτιμώ ότι έχουν κοστίσει σημαντικά στο σπορ. Διψάμε για μάχες ρόδα με ρόδα και όχι για στρατηγικές και οικολογική οδήγηση. Γνωρίζεις τι συζητήσεις που γίνονται παρασκηνιακά για αυτό το θέμα. Ευχαριστώ.
21:48
Όλοι μας Θωμά! Οι περισσότερες αλλαγές είναι κατά την ταπεινή άποψη αντίθετη με τη λογική του σπορ. Όμως φοβάμαι πως δεν θα δούμε σημαντικές τροποποιήσεις στη νοοτροπία. Η FIA έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό για φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες, οικονομία κτλ. Μόνο αν αλλάξει η ηγεσία μπορούμε να μιλήσουμε για σημαντικές αλλαγές.
21:48
sky pan : Να δεις που η haas θα κάνει τρομερές εκπλήξεις και θα έχουμε κλάματα από άλλες ομάδες.Καλησπέρα φιλέ πανο.
21:50
Καλησπέρα! Ήδη έχουμε κλάματα και μάλιστα με λυγμούς! Αυτό που έχει κάνει η Haas είναι εντυπωσιακό και δημιουργεί νέο case study για το μέλλον της FIA. Ένα βήμα πιο κοντά στο να επισημοποιηθούν οι "θυγατρικές" ομάδες. Πάντως νομίζω πως όλοι το χαίρονται. Εγώ, κυρίως επειδή ο Gene Haas προσέγγισε την F1 με ταπεινότητα και σεβασμό. Μακάρι να πάνε ακόμα πιο ψηλά.
21:51
Γιώργος : Καλησπέρα Πάνο η Ferrari τελικά έχει δείξει την πραγματική της δύναμη ; ποια είναι η άποψή σου για φέτος
21:51
Η Ferrari πάει όσο μπορεί. Αλλά ακόμα δεν έχουμε δει και αγώνα υπό συνθήκες που να την ευνοούν, όπως πχ με πολύ υψηλές θερμοκρασίες.
21:51
Μιχάλης : Μέτριος αγώνας νομίζω αν και προς τα πίσω έγινε ένας μικρός χαμός! Πάνο, θα ήθελα την γνώμη σου για το πισωγύρισμα της Williams. Ήρθε το νέο ρύγχος στον Μάσσα αλλά και πάλι...Τζίφος! Αν δεν αλλάξει κάτι άμεσα θα χάσουμε την 3η θέση απο τις Red Bull... :( Όσο για τις κατατακτήριες σε κάποια φάση θα το καταλάβουν το λάθος τους και θα επαναφέρουν τους 12 γύρους και την μια ώρα... Χωρίς χαζούς κανόνες με τα ελαστικά και τα καύσιμα!
21:53
Μιχάλη... σχετικά με το δεύτερο σκέλος της τοποθέτησής σου, μακάρι! Όσο για τη Williams, ναι ήταν κακός αγώνας και όντως δείχνει πως έμεινε στάσιμη σε σχέση με RBR και Toro Rosso. Ας τη δούμε όμως και σε "κανονικό" αγώνα. Περιμένω στην Κίνα να δούμε επίπεδα ανταγωνιστικότητας ανάλογα του 2015.
21:53
Δημήτρης : Καλησπέρα Πάνο, μια ερώτηση. Η Haas χρησιμοποιεί κινητήρες Ferrari spec 2015? Αν ναι τότε πιστεύω ότι η ομάδα αλλά και ο Grojean πέτυχαν το θαύμα. (όχι πως αν έχουν spec 2016 δεν έχουν κάνει κάτι λιγότερο από απίστευτο)
21:55
Καλησπέρα Δημήτρη. Έχουν τον 059/5, τον φετινό δηλαδή κινητήρα. Όμως αυτόν έχει και η Sauber και είδες που ήταν, πράγμα που αποδεικνύει πόσο σπουδαία δουλειά έχει γίνει. Μη ξεχνάμε πως είναι μία ομάδα που έρχεται κυριολεκτικά από το πουθενά και δεν "πατάει" πάνω σε παλαιότερο οργανισμό όπως έκανε για παράδειγμα η Red Bull με τη Jaguar ή η Renault με τη Lotus.
21:55
Νικος : αναμενουμε μεχρι το 2017 που ανακοινωθηκε οτι θα αλλαξουν γενικοτερα οι κανονες του πρωταθληματος???
21:56
Ακόμα Νίκο δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα αλλά ναι, θα αλλάξουν πολλά. Μαζί και οι ισορροπίες όπως συμβαίνει συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις.
21:56
mclaren : το σχολιο σου για τα φετεινα χαλια της McLaren?
21:57
Σε σχέση με πέρυσι η βελτίωση είναι μεγάλη. Όμως θαύματα δεν γίνονται από τη μία ημέρα στην άλλη. Για φέτος ο ρεαλιστικός στόχος είναι η σταθερή παρουσία στους βαθμούς. Όχι ψηλότερα.
21:57
Danny Drinkwater : Με αφορμη την 10η θεση του Stoffel Vandoorne που θεωρηθηκε ως επιτυχια(ατομικα οντως ειναι,απο αποψη ομαδας ειναι ομως προβλημα),χρειαζονται οντως στην McLaren οδηγοι του βεληνεκους του Alonso και του Button.Κερδιζει οντως απο την εμπειρια τους η McLaren;Δεν θα ηταν προτιμητεο μιας και ειναι σε μετβατικη φαση η McLaren να δωσει ευκαιριες σε νεους οπως ο Stoffel,o Magnussen ή ακομα και ο νεαρος De Vries που ειναι στο προγραμμα νεων οδηγων της ομαδας;
21:57
giannis ampelokhpoi : καλησπερα πανο ο κινητηρας τισ honda πιστευεις οτι φταει μονο ή και το σασι για τιν αποδοση τις mclaren??και ποσο υποδεεστερος ειναι γιατι τις reaunt που ειναι τριτος σε υποδυναμη η red bull στιν πιστα ειναι πολυ μπροστα και ςσπου θα φτασει αυτη η αθλια κατα τη γνωμη μου εικονα πρωτα τις mclaren και μετα τις honda...
21:57
Θοδωρής : Καλησπέρα Πάνο. Ειναι απογοητευτικό νομιζω μια ιστορικη ομαδα οπως η Mclaren να βολοδερνει και φετος και να "μαχεται" να μπει στη δεκαδα. Νομιζεις οτι υπαρχει πιθανοτητα ανακαμψης ή η 3η θεση του Button στις κατακτηριες της Παρασκευης ηταν απλα τυχαια;
22:01
Danny τον Magnussen τον έφαγαν για να έχει θέση στην ομάδα ο Vandoorne ώστε να μην τον "κλέψουν" άλλοι. Όντως, σε προσωπικό επίπεδο είναι επιτυχία, σε ομαδικό όχι. Όμως θεωρώ πως σε τέτοιες περιόδους, η εμπειρία είναι πολύ σημαντική.
Γιάννη η μονάδα ισχύος υστερεί αρκετά (σαφή εικόνα δεν μπορούμε να έχουμε για το πόσο). Αλλά θεωρώ δεδομένο πως σε σχέση με το δημιούργημα του Newey, υστερεί και το σασί. Όχι πως είναι κακό αλλά αν είχαν όλοι τις ίδιες μονάδες ισχύος, νομίζω πως η Red Bull θα συνέχιζε να είναι στις πρώτες θέσεις.
22:01
τασος : καλησπερα πανο εχασα το πρωτο live chat οποτε καλη αρχη απο εμενα στην ερωτηση μου τωρα πως βλεπεις τα πραγματα στην ρενο με την δικια μου γνωμη να ειναι οτι ξεπερναει ελαχιστα τις προσδοκιες για φετος με ελαφρα βελτιωμενη αλλα ακομα πολυ κακη και μη ανταγωνιστικη μοναδα ισχυος και πολυ αργο στον ενα γυρο μου φαινεται οτι εχει εναν εξαιρετικο ρυθμο αγωνα και με λιγη τυχη θα βρεθει συντομα βαθμους (ο μονος που δεν ατυχησε ο παλμερ αυστραλια κατα τα αλλα 3/4 ατυχιες) τι να αναμενουμε φετος απο την ομαδα και τι πιστευεις σε βαθος 5ετιας μπορει να φανει ανταγωνιστικη? ευχαριστω εκ των προτερων για την απαντηση
22:03
Καλησπέρα Τάσο. Να σαι καλά. Νομίζω τα είπες όπως πραγματικά είναι τα πράγματα. Εκεί βρίσκεται η Renault και έκαναν λάθος όποιοι ήλπιζαν πως η αλλαγή ονόματος της ομάδας θα έφερνε και θαύματα. Όσο για τον ορίζοντα 5ετίας που θέτεις, όλα θα εξαρτηθούν από τις αλλαγές του 2017. Εκεί λογικά οι ομάδες που έχουν χαμένη τη φετινή σεζόν και έχουν και μεγάλο Budget, θα μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις.
22:03
curry30 : Πάνο καλησπέρα το άρθρο εξαιρετικό...Λοιπόν, εγώ πιστεύω ότι ο κιμι ειναι απο τους πιο αδικημένους οδηγούς από άποψη ικανοτήτων όλοι λένε ότι είναι τεμπέλης και χωρίς κίνητρο ενώ ουκ ολίγες φορές έχουν βγει α άνθρωποι από όλες τις πρώην ομάδες του που πραγματικά μιλάνε για την εξαιρετική αντίληψη που έχει στο μηχανικό κομμάτι και πόσο βοηθάει στην εξέλιξη του μονοθέσιου!..Τέλος θα ήθελα να πω ότι κατά την ταπεινή μου άποψη όταν ο κιμι έχει πραγματικά ένα μονοθέσιο που του ταιριάζει η ταχύτητα και η σταθερότητα του στην πιστά δεν συγκρίνεται με κανενός άλλου ποια η άποψη σου;
22:05
Να σαι καλά φίλε μου. Όντως, αυτή είναι μόνιμη... καραμέλα με την οποία ουδέποτε συμφώνησα. Ναι, έχει τον τρόπο του, ναι δεν είναι workaholic όπως ο Vettel αλλά νομίζω πως απλά είναι θύμα του σπουδαίου ταλέντου του. Μπαίνει και οδηγεί, απλά. Έχω πολλάκις αναφέρει πως θεωρώ πως είναι ο πιο ταλαντούχος της γενιάς του. Όμως επειδή δεν κάνει το κάτι παραπάνω σε παράπλευρους τομείς, δεν μπορεί να συσπειρώσει όλη την ομάδα γύρω του. Όπως κάνει ο Vettel. Τεμπέλης δεν είσαι όταν κάνεις τη δουλειά σου, απλά επειδή κάποιος θέλει να δουλεύει περισσότερο...
22:05
Λεωνίδας : Καλησπέρα Πανο, σε τι οφείλεται η αλλαγη στις κατατακτηριες εφοσον λειτουργουσε μια χαρα εκεινο το σύστημα και υπήρχε θέαμα?
22:06
Καλή ερώτηση, φυσικά δεν έχω απάντηση. Ουδείς λογικός μπορεί να καταλάβει το γιατί...
22:06
Οδυσσεας απο Χαλανδρι : Πιστεύετε πως οι κατακτηριες δοκιμες πρεπει να αλλάξουν άμεσα? Προσωπικα οι καλύτερες ήταν οταν οι οδηγοί ειχαν 12 γυρους.
22:07
Έπρεπε να έχουν αλλάξει... χθες Οδυσσέα! Για μένα το νόημα της μάχης της pole position είναι η αναζήτηση του απόλυτου χρόνου, χωρίς τον παραμικρό περιορισμό!
22:07
ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΝΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΜΟΥΛΕΣ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΠΑΛΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ
22:08
Καλησπέρα πατριωτάκι. Εγώ πάλι θεωρώ πως περνάνε... υπερβολικά πολλά από τα χέρια των οδηγών. Περισσότερο χειρίζονται υπολογιστές παρά οδηγούν. Φυσικά αντιλαμβάνομαι πως το ίδιο εννοείς, να μετράει καθαρά η οδήγηση. Όμως όλα εξελίσσονται γύρω μας, το ίδιο και η F1. Και με τα κινητά των 90s επικοινωνούσαμε. Σήμερα όμως οι απαιτήσεις έχουν αλλάξει...
22:08
dimitrisl : καλησπέρα Πάνο. πώς βλέπεις το παρόν και το μέλλον της Mclaren? σε ευχαριστώ πολύ. χαιρετίσματα από Θεσσαλονίκη
22:10
Τους χαιρετισμούς μου στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη που έχουμε και μεγάλο κοινό για τη Formula 1! Το παρόν το είπαμε. Όσο για το μέλλον, εκεί που έπεσε η βρετανική ομάδα, ο μοναδικός δρόμος είναι προς τα πάνω...
22:10
Danny Simpson : Grosjean:6oς,μετα 5ος,μετα...τι;Ειναι τυχαιο το τι εχει καταγερει ως τωρα η Haas,θα δουμε να σταθεροποιειται σε πλασαρισματα στους βαθμους ή μπορει να παει ακομα και πιο ψηλα..;Επιπλεον ειναι το project μιας αμερικανικης ομαδας μακροπροθεσμα βιωσιμο;
22:10
antonis : πανο καλησπερα,πολυ ανταγωνιστικη η HAAS,που οφειλεται αυτο και μεχρι που μπορει να φτασει?
22:10
Αντώνης : Καλησπέρα. Το φετινο πρωτάθλημα δείχνει να εχει ενδιαφέρον (σε αντίθεση με την περιγραφη των αγωνων απο τη δημοσια τηλεόραση που πέρα απο βαρετή είναι και κακη).Περίμενες τέτοια αποτελέσματα απο την Haas??θεωρείς οτι στην ευρωπη θα είναι πολυ πιο πίσω ή μπορει να έχει διαρκεια??
22:10
Μιχάλης : Πάνο καλησπέρα!Πως βλέπεις το φαινόμενο HAAS;
22:15
Λογικό είναι να απασχολεί η Haas. Όπως είπαμε αποτελεί μοντέλο που θα αναλογιστούν πολλοί πως θα έπρεπε να ακολουθήσουν. Μπήκε χωρίς υπερφίαλες δηλώσεις, χωρίς υποσχέσεις, με δουλειά και συνεργασίες-κλειδιά. Και πολύ σημαντικό που έστω ο ένας οδηγός δεν είναι οδηγός χορηγός Μιχάλη/Αντώνη. Danny... πιο ψηλά δεν ξέρω. Αποδείχθηκε πως η Αυστραλία δεν ήταν τυχαίο αποτέλεσμα, ίσως σε κάποιο αγώνα να είναι και τυχεροί για το κάτι παραπάνω. Αλλά φαίνεται πως θα μάχονται πάντα για βαθμούς. 
Φίλε Αντώνη δεν θα ήθελα να σχολιάσω περί μετάδοσης, θα σου πω περί Haas πως περίμενα να είναι ψηλότερα από Sauber/Renault/McLaren αλλά ότι τόσο ψηλά.
22:15
Γιάννης : Πανο, τι πιστεύεις για τη haas;
22:16
Γιάννη σε κάλυψα κι εσένα πιστεύω!
22:16
Οδυσσέας : Πάνο, καλησπέρα. Η γνώμη σου για το άν ο Verstapen θα μπορούσε να πάει στη Ferrari. Με έχει "τρέλανει" με το ταλέντο του.
22:16
Το 2017 θα είναι σε μεγαλύτερη ομάδα. Υποθέτω βάσει συμβολαίου, θα τον δουμε στη Red Bull Racing που φέρεται να τον έχει "δέσει".
22:16
Λεωνίδας : Αντικειμενικα πιστευεις ο αλονσο θα εχει αλλη ευκαιρια για τίτλο?Η μακλαρεν παει χειροτερα απο την χαας κ η συνταγή μακλαρεν χοντα εχει φενεται να εχει αποτυχει
22:17
Φίλε Λεωνίδα το 2017 δεν είναι μακριά. Είναι μία σεζόν όπου όλα μπορεί να είναι διαφορετικά. Θα ήθελα να έχει άλλη μία ευκαιρία πάντως, είναι κρίμα να βλέπεις τέτοιους οδηγούς να βολοδέρνουν στην ουρά της κατάταξης...
22:17
δημήτρης : φοβερή η έμπνευση για τις ευχές του ρόσμπεργκ, μπράβο πάνο!
22:18
Σε ευχαριστω Δημήτρη!
22:18
Οδυσσέας : Εκτός και αν θα ήθελαν έναν πιο έμπειρο οδηγό ώστε να αξιοποιεί καλύτερα τα δεδομένα. Σε ευχαριστώ
22:19
Οδυσσέα δεύτερο σκέλος απάντησης για τον Verstappen. Νομίζω είναι τόσο "καυτό" όνομα που η εμπειρία δεν παίζει κανένα ρόλο. Όποιος τον έχει το 2017 θα ξέρει πως έχει εν δυνάμει πρωταθλητή.
22:19
Εβίτα : Πάνο καλησπέρα! Απογοητευτική χθες η Williams, στρατηγική της πλάκας και ρυθμός ίσως χειρότερος από τις μεσαίες ομάδες.
22:20
Καλησπέρα Εβίτα. Η στρατηγική νομίζω πως είναι η Αχίλλειος Πτέρνα της Williams. Και πέρυσι αλλά κυρίως το 2014, θα μπορούσαν ίσως και νίκη αν "διάβαζαν" καλύτερα τους αγώνες. Όμως αναμένω να δώσει μάχες στα ίσια με τη Red Bull. Στην Κίνα θα είναι πιο δυνατή.
22:21
Σπυριδούλα : Πριν,που ειπα για τν περιγραφή,καταλαβ απόλυτα ότι ο καθέν κάνει όπως καλύτερα ξέρει τ δουλειά του,δν ήθελα να προσβάλ κανέναν αλλ εσύ δίνεις ζωντάνια,ευχαριστ
22:21
Το κατάλαβα και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για μένα.
22:21
Γεωργια : Αντιθετα με καποιους φιλους θεωρω πως ο αγωνας ειχε ενδιαφερον...Καιρο ειχαμε να δουμε τοσες πολες προσπερασεις,ακομα και οι Μanor εκαναν πολλες(!)...Αν ηταν παντως να ξεχωρισω καποιους απο τον αγωνα αυτοι θα ηταν ο Γκροζιαν και ο καινουριος Vandoorne,τα πηγε πολυ καλα πιστευω για πρωτο αγωνα.
22:22
Ακόμα και η Manor! Τα είπες όλα Γεωργία! Γι' αυτό θα προσθέσω και τον Wehrlein στη λίστα!
22:22
N'Golo Kante : Ποοοση διαφορα αναμεσα σε Wehrlein και Haryanto....Ποοοοοοσο δεν φαινονται τα αλματα προοδου της MRT στο μονοθεσιο του Ινδονησιου και για ποσο καιρο θα βλεπουμε τετοιους οδηγους στο grid,αντι να παιρνουν ευκαιριες ταλεντα βλεπουμε τον Haryanto και τον καθε Haryanto
22:23
Πράγματι μεγάλη η διαφορά ανάμεσα στους δύο. Όσο για τους οδηγούς-χορηγούς, πάντα υπήρχαν και δυστυχώς πάντα θα υπάρχουν...
22:23
Gmat7 : Πανό γνωρίζεις μηχανολογικά η μερσεντές τι καινοτόμο εχει κάνει;ειμαι μηχανολόγος μηχανικός και μου κάνει τεράστια εντύπωση τι εχουν ανακαλύψει 3 χρόνια τώρα
22:25
Αυτό που έκανε η Mercedes ήταν να πιάσει νωρίς δουλειά πάνω στα ζητούμενα των κανονισμών που θα ίσχυαν από το 2014, είχε τους ανθρώπους, τις υποδομές και το κατάλληλο badget και πραγματικά αιφνιδίασε τον ανταγωνισμό. Η "καινοτομία" ήταν της FIA, που πάγωσε την εξέλιξη των μονάδων ισχύος έτσι η μεγάλη διαφορά που είχε στην εκκίνηση του 2014 η Mercedes, δεν μπορούσε να μειωθεί. Ακόμα και τώρα, δύο χρόνια μετά, η ελευθερία που έχει δοθεί είναι περιορισμένη. Και πλέον όσο κι αν βελτιώνονται οι υπόλοιποι, βελτιώνονται και οι Γερμανοί. Μόνο με μεγάλη αλλαγή κανονισμών θα έχουμε σημαντική αλλαγή ισορροπιών.
22:25
Stavros86 : Καλησπερα Πανο. Η mclaren φαινεται εδω και χρονια οτι εχει ξεχασει το τι πρεπει να κανει για να ειναι στην κορυφη. Ποια ειναι η γνωμη σου? :)
22:27
Από τη στιγμή που άφησαν τη Mercedes και πήραν το ρίσκο με τη Honda, αυτό το ενδεχόμενο υπήρχε στον ορίζοντα. Απλά κανένας τους δεν περίμενε να είναι τόσο πίσω η ιαπωνική μονάδα ισχύος. Τόσο κάτω σε ισχύ και με τόσο μεγάλη έλλειψη αξιοπιστίας. Αυτά για το 2015. Φέτος υπάρχει βελτίωση αλλά δεν μπορούν να γίνουν θαύματα. Όμως είμαι σίγουρος πως τα επόμενα χρόνια η McLaren θα πρωταγωνιστήσει ξανά.
22:27
ΓΙΩΡΓΟΣ : Πανο καλησπέρα. Γιατί οι ομάδες που χρησιμοποιουν κινητήρες Mercedes είναι τόσο πίσω σε σχέση με τις ίδιες τις mercedes tou Hamilton kai Rosberg? με την παραδοχή ότι η κινητήρια μονάδα της mercedes είναι πολύ πιο δυνατή , ομάδες όπως η Williams θα έπρεπε να είναι πολύ πιο μπροστά από την Haas.
22:29
Άλλο να στήνεις ένα μονοθέσιο, έναν ολόκληρο οργανισμό με τη μονάδα ισχύος αναπόσπαστο μέρος του, άλλο να παίρνεις μία μονάδα ισχύος και να την τοποθετείς σε κάτι που έχεις ήδη δημιουργήσει. Επίσης είμαι σίγουρος πως οι "πελάτες" δεν παίρνουν τα τελευταία spec με το που βγαίνουν. Τέλος, καθοριστικό ρόλο παίζουν και παράγοντες όπως η συνεργασία με τα ελαστικά, η στρατηγική κ.α. Κάπως έτσι, η Williams βρέθηκε πίσω από τη Haas.
22:29
Andy : Καλησπέρα πανό.. Χάμιλτον έβαλε μέση γομα στο πρώτο Πιτ στοπ.. Και μπήκε στα πιτ ξανά σχεδόν όταν μπήκε και ο κιμι με μαλακή! Πως εξηγείς αυτή τη τακτική?
22:30
Καλησπέρα! Το εξηγώ στο Blog. Γύρισαν σε στρατηγική δύο Pit stop αλλά στην πορεία είδαν πως ο LH δεν έκανε τους χρόνους που περίμεναν με τη μέση και γι' αυτό την άλλαξαν πάλι 15 γύρους μετά, επιστρέφοντας παράλληλα σε στρατηγική 3 pit stop.
22:31
Γιωργος Mclaren : Η διαφορα μερσεντες φερραρι ειναι ικανη να μας δωσει ενδιαφερον οπως επισης και οι 2 συνεχομενες νικες του ροσμπερκ
22:32
Γιώργο έθεσες ένα σημαντικό παράγοντα. Το καλό ξεκίνημα του Rosberg δίνει ένα ενδιαφέρον για τον εμφύλιο των Mercedes που δεν θα είχαμε αν ήταν μπροστά ο Hamilton.
22:32
κωστας φερραριστας : στον εποενο αγωνα βλεπεις κατι διαφορετικο?
22:33
Ειδικά στην Κίνα, νομίζω τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα για τις Mercedes.
22:33
Νικος : Πανό ο Hamilton έχασε δυο φορες απο τον ομόσταυλό του πιστεύεις οτι θα παει έτσι η χρόνια.
22:34
Αν μετρήσεις και το φινάλε της προηγούμενης σεζόν, είναι πέντε οι ήττες. Όσο δεν τον βλέπω να τσαντίζεται και να πεισμώνει, αρχίζω να αμφιβάλλω για το πόσο παθιασμένος είναι φέτος.
22:34
Γιωργος Mclaren : Η μεταδοση παιδες νομιζω οτι ειναι τιμια αν βαλουμε στην εξισωση οτι στο μπαμ στηθηκε η ομαδα και στο οτι ειναιHD με 1 μονο διαφημιστικο!!
22:35
Φυσικά το HD και η έλλειψη διαφημίσεων είναι πράγματα που κάνουν κλικ στο κοινό. Για το πρώτο σκέλος, να μου επιτρέψεις να βάλω από την εξίσωση το "στο μπαμ". Δεν ισχύει αυτό αλλά δεν θα ήθελα να αναλυθεί για ευνόητους λόγους.
22:35
Νικος.Γ : Καλησπερα Πανο. Παρακαλω για τα σχολια σου για Renault-RedBull. Σε ευχαριστω.
22:36
Καλησπέρα Νίκο. 
Η Renault είναι λίγο πολύ εκεί που περίμενα. Αντίθετα η Red Bull ξεκίνησε καλύτερα απ΄ ότι πίστευα και φαίνεται πόσο καλή δουλειά κάνει ο Adrian Newey.
22:36
foudas : Καλησπέρα για το 2017 ποιες ειναι οι βασικές αλλαγες που εχουν συμφωνηθεί να εφαρμοστούν?
22:38
Ακόμα δεν έχουμε ξεκάθαρους κανονισμούς. Αναμένεται όμως να έχουμε χαμηλότερα και πιο φαρδιά μονοθέσια, το ίδιο και πέλμα ελαστικών. Ας περιμένουμε να έχουμε μία ξεκάθαρη εικόνα. Ή καλύτερα, ας αποφασίσουν τι κανονισμοί θα ισχύουν την επόμενη Κυριακή στην Κίνα και θα προβληματιστούμε μετά για το 2017!
22:39
Δαμιανός : Καλησπέρα Πανο! Που πιστεύεις οτι οφείλεται η πολύ καλή πορεία της Haas ως τώρα?
22:40
Δαμιανέ όπως είπαμε ήταν καθοριστική η συνεργασία με τη Ferrari, τόσο στο επίπεδο των μονάδων ισχύος όσο και της γενικότερης τεχνογνωσίας. Και φυσικά, βοηθάει το γεγονός πως επέλεξαν και έναν πραγματικό οδηγό!
22:40
Νίκος : Η Mercedes είναι πολύ μακρια στην αξιοπιστία σε σχέση απο την Ferrari Πανό πιστεύεις οτι θα αλλάξει αυτό μεσα στην χρόνια
22:40
Η αξιοπιστία δεν χάνεται, μόνο βελτιώνεται Νίκο. Άρα είναι στο χέρι της Ferrari...
22:40
Hakkinen : Καλησπερα Πανο, μπορουμε να περιμενουμε κατι περισσοτερο απο την Mclaren δηλαδη θα υπαρξει καποια αναβαθμιση?
22:41
Αναβαθμίσεις έχουν όλοι ανά τακτά διαστήματα. Και η Honda έχει ακόμα token να ξοδέψει πάνω στην εξέλιξη κινητήρα. Όμως μην περιμένεις σπουδαία πράγματα.
22:41
Κωστας : Καλησπερα Πανο.Ο Μποτας πιστευεις θα μπορεσει να μπει στην πρωτη 5αδα.Μεχρι τωρα δεν εχει δειξει κατι αξιολογο.
22:42
Αν δεχθούμε πως οι Mercedes είναι μπροστά και οι Ferrari ακολουθούν, ναι, συνήθως ο Bottas θα μάχεται για την 5η θέση.
22:42
Πέτρος : Γεια σου Πάνο! Μας εξέπληξε χθες ο Vardoorne, που έδειξε να μάχεται πολύ, ίσως λόγω και της "άγνοιας" κινδύνου. Καταλαβαίνω πως η McLaren χρειάζεται την τεχνογνωσία των πολύπειρων Alonso/Butoon, αλλά μήπως θα έπρεπε να δώσει το ένα της μονοθέσιο σε ένα νέο οδηγικό ταλέντο όπως αυτό το Vardoorne; Ευχαριστώ.
22:43
Εμένα καθόλου! Άλλωστε μη ξεχνάς πως δεν υπάρχει η "πίεση" του πρωταθλητισμού άρα έκανε τον αγώνα του! Νομίζω πως το 2017 θα έχει ρόλο επίσημου οδηγού. Είναι πολύ καλός για να είναι εφεδρικός.
22:43
δημήτρης : νομίζω ο λουκάς εννοεί τα χρώματα που φαίνονται στα γραφικά, που άλλοτε το φόντο του ελαστικού είναι μαύρο και άλλοτε στο χρώμα της κάθε γόμας, που αν θυμάμαι καλά δείχνουν φρέσκα ή φορεμένα σετ ελαστικών
22:45
Ευχαριστώ για τη βοήθεια Δημήτρη αλλά και για την επεξήγηση. Να πω την αλήθεια δεν το είχα προσέξει καν στα τηλεοπτικά γραφικά καθώς την ώρα του αγώνα και με το Live εδώ στο Contra, έχω μπροστά μου 4 οθόνες και η δυσχρωματοψία μου δεν βοηθάει...
22:45
NikosJB17 : stenaxoriemai ligaki pou den vlepo pia to #JB17 pano stin Manor...
22:46
Show must go on.... αλλά θα τον θυμόμαστε πάντα!
22:46
Κωστας : Πάνω παρακολουθώ απο 1993 και απο 1997 φανατικά ένα έχω να πω. Με τη φωνή του Τάκη μεγάλωσα και μετά αγάπησα και τη δική σου. Δεν θα πω κάτι για την ομάδα της ερτ, αλλά οι φωνές σας εμένα τουλάχιστον λείπουν.
22:46
Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Κώστα.
22:46
foudas : Προσωπική μου άποψη για το θεέμα των κατατακτήριων πως εάν είναι να γυρίσουν σε κατι παλιό το καλύτερο ήταν του 2003, 1 γύρος χωρίς καυσιμο και λαστιχα super soft
22:46
Ναι super soft αλλά εγώ θα προτιμούσα περισσότερους γύρους!
22:47
Γιωργος : Ο Λουκάς ρωτάει για τον διαφορετικό συμβολισμό αναμεσα στις ίδιες γόμες. Είναι κανούρια και χρησιμοποιημένη γόμα.
22:47
Ευχαριστώ και εσένα για την επισήμανση Γιώργο.
22:47
NikosJB17 : pano an kai kseroume pos o J.Palmer pige arketa kala sto GP2 , pos vlepeis to melon tou stin F1?
22:48
Πήγε καλά στην πρεμιέρα, καλύτερα απ' ότι περίμενα. Ομολογώ πως δεν τον έχω παρακολουθήσει ιδιαίτερα στις μικρότερες κατηγορίες για να έχω σαφή εικόνα.
22:48
Χρηστος McLaren : Κατι διαδικαστικο κυριε Πανο. Ποσα ατομα μπορει να αποσχολει η FΙΑ για τον ελεγχο τον ομαδων? Ξερουμε οτι τους ελεγχουν στα λαστιχα, στην εξελιξη του κινητηρα, στο βαρος,στα καυσιμα και σε αλλα πραγματα ενδεχομενως. Τωρα και στο team radio
22:48
Χρήστο δεν έχω πρόχειρο ακριβή αριθμό αλλά προφανώς, με όλους αυτούς τους περιορισμούς, πολύ κόσμο! 
22:49
Κωστας : Πάνο πως τον είδες των Βέλγο στη Μακλαρεν;
22:49
Σούπερ όπως αναμενόταν. Είναι μεγάλο ταλέντο και θα μας απασχολήσει πολύ. Μαζί με Verstappen/Wehrlein είναι γερά χαρτιά για το μέλλον του σπορ.
22:49
NikosJB17 : pados pano egw xarika poli pou eida epitelous pali ti manor na paleuei me allous(einai pleon i agapimeni mou omada oso periergo kai an akougetai)...poli kalos o Wehrlein . Pisteueis pos tha kataferei na kanei to thauma pou ekane o Bianchi sto Monaco pou pire vathmous ??
22:51
Όντως περίεργο να έχουμε fan της Manor! Αν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες, προβλήματα άλλων, ένας αγώνας λίγο περίεργος, γιατί όχι. Είναι πολύ πιο πιθανό καθώς η σημερινή Manor δεν έχει καμία σχέση με τη Marussia επί Bianchi. Αρκεί να δεις αντιπαραβολή του καλύτερου χρόνου της στο Μπαχρέιν σε σχέση με πέρυσι: 5.9 δευτερόλεπτα κάτω!
22:51
Δημήτρης : Πάνο πως ένιωσες όταν είδες το feedback του ''Magic Alonso'' στον Herbert για το σχόλιο του περί εγκατάλειψης από το άθλημα?
22:52
Γέλασα! Ήταν εντελώς άστοχο το σχόλιο του Herbert και η απάντηση... πληρωμένη. Ίσως λίγο άκομψη αλλά ήταν κλασικός Alonso!
22:52
Μιλτος : Πανό θεωρείς ότι του χρόνου η Monza θα μείνει του χρόνου;;θα επικρατήσει το αίσθημα που έχουμε εμεις οι φίλαθλοι η το αίσθημα του Bernie για τα λεφτά του βεγκας
22:53
Αν και πολύ θα ήθελα το Βέγκας, προς Θεού, Formula 1 χωρίς Μόντσα, Μονακό και Σπα δεν γίνεται! Όμως σήμερα τα πάντα κρίνονται από τους οικονομικούς παράγοντες άρα φοβάμαι πως δεν είναι δεδομένη η λύση της τελευταίας στιγμής.
22:53
Στελιος : πανο αγαπω την φερραρι οσο τιποτα αλλο!!!!!!μια απο τα ιδια και φετος!!2 αγωνες 2 εγκαταλειψεις
22:53
Η αγάπες πληγώνουν δεν λένε;
22:53
κωστας φερραριστας : μηπως γνωριζεις τη δυναμικη των ομαδων σε αλογα (μερσεντες φερραρι ρενο χοντα) σε ευχαριστω πολυ
22:54
Καμία ομάδα δεν ανακοινώνει επίσημα αριθμό αλόγων. Εκτιμούμε πως η Mercedes είναι λίγο μπροστά από τη Ferrari, με τη Renault αρκετά πιο πίσω και τη Honda από κοντά.
22:54
Παναγιώτης : μια επιστροφη στο 2000 θα ηταν ιδανικη
22:55
Επιστροφή σε οτιδήποτε θα φέρει θέαμα θα πω εγώ Παναγιώτη!
22:55
Γιωργος Mclaren : Καλησπερα και μπραβο Πανο
22:55
Σε ευχαριστώ Γιώργο αλλά γιατί τα μπράβο;
22:55
Αρης : Καλησπερα....κατα τι γνωμη σου τι πιστευεις για τον χαμιλτον;?εχει χασει το ενδιαφερον του δεν εχει συγκεντρωση στους τελευταιους αγωνες
22:56
Δεν πιστεύω πως έχει θέμα συγκέντρωσης. Αυτό που με προβληματίζει είναι κάτι που είπα στην αρχή. Πως δεν τον βλέπω να θυμώνει, να παθιάζεται. Θα δούμε...
22:56
Αλεξης θεσσαλονικη : Εχουμε κανενα νεο για την κατασταση του σουμαχερ?
22:57
Τίποτα. Η αίσθησή μου είναι πως απλά επικοινωνεί με τα μάτια, κλαίει, χαμογελάει. Δεν μιλάει, δεν περπατάει.
22:57
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ : Πάνο πήγαινε στην ΕΡΤ ASAP!!!ROSBERG στη λίστα Παναμά με οτι αυτό συνεπάγεται(εκτός f1),που μπορεί να τον μπλέξει ψυχολογικά σε θέμα απόδοσης γιατί είναι οδηγός ψυχολογίας.Θεωρείς οτι ο Grosjean ,μέσω ΗΑΑS η ο ΗΑΜΙΛΤΟΝ φλερτάρουν με Ferrari στο άμεσο μέλλον,γιατί ο ΚΙΜΙ μετράει μήνες πιθανότατα?
22:58
Αλέξανδρε... απαντώ κατά σειρά: δεν, ενδεχομένως και ναι, ο Grosjean πήγε στη Haas ελπίζοντας πως αυτό θα είναι το εισιτήριό του για τη θέση του Kimi το 2017. Μέχρι τώρα, το σχέδιό του αποδίδει...
22:58
Κώστας : Πάνο καλησπέρα. Υπάρχει πιθανότητα να κάνεις μέσω κάποιου live streaming καναλιού σχολιασμό στους επόμενους αγώνες;
22:59
Καλησπέρα Κώστα!
Δικαιώματα για εικόνα δεν είναι διαθέσιμα. Σχολιασμός να γίνει αλλά... χωρίς ήχο κινητήρων; Δεν έχει νόημα. Σκέφτομαι διάφορα πράγματα, συζητάμε κάποιες ωραίες ιδέες εδώ με το Contra, ελπίζω σύντομα να έχουμε ακόμα περισσότερα!
22:59
stathis : το 2017 ποιες ειναι οι αλλαγες που θα γινουν
23:00
Όπως είπαμε Στάθη, αναμένουμε τις τελικές αλλαγές.
23:00
Marc Albrighton : Μιας και φετος εχουμε αγωνα σε μια νεα πιστα και σε νεα χωρα στο Αζερμπαιτζαν,πιστευεις οτι κατασταση το τελευταιο χρονικο διαστημα στο Ναγκορνο-Καραμπαχ μπορει να επηρρεασει την ομαλη διεξαγωγη του αγωνα;Επισης οι γερμανοι εχουν επικυρωσει για το grand prix τους;
23:01
Ανάλογους προβληματισμούς είχαμε και στο παρελθόν. Και με το Μπαχρειν αλλά και με το Σότσι ελέω Ουκρανίας. Λογικά όχι αλλά αν γενικευτεί η κατάσταση ίσως αποτελέσει πρόβλημα. Ναι, το Grand Prix Γερμανίας θα γίνει κανονικά φέτος.
23:01
κωστας φερραριστας : σε ευχαριστω παρα πολυ για τις πολυ καλες απαντησεις που μου εδωσες και για το πολυτιμο χρονο σου θα τα πουμε στο gp κινας παλι καλο βραδυ
23:01
Γιωργος Mclaren : Μπραβο για το chat και για το οτι απαντας σε ολα!!!
23:02
Να είστε καλά παιδιά, εγώ σας ευχαριστώ για τη συμμετοχή. Ήδη συμπληρώσαμε τις δύο ώρες, θα συνεχίσουμε λίγο ακόμα με μερικές απαντήσεις.
23:02
Δημητριος : καλησπερα Πανο δυο ερωτησεις σχετικα με τους κινητηρες γιατι η Μακλαλεν δεν φτιαχνει δικο της κινητηρα παλι 2 - 3 χαμενες χρονιες θα ειχε οπως και τωρα μεχρι να αρχισει να φερνει αποτελεσματα και πιστευεις του χρονου να δουμε κινητηρες Αστον Μαρτιν στην ρεντ μπουλ
23:03
Δεν είναι τόσο εύκολο να κατασκευάσει κάποιος μόνος του μονάδα ισχύος. Είναι τεράστια επένδυση οικονομικά, που θέλει χρόνια και θα έχει αμφίβολα αποτελέσματα. Όσο για τη Red Bull, δεν ξέρω αν θα υπάρξει μελλοντικά κάποια συνεργασία βάσει της οποίας να "βαφτιστούν" έτσι αλλά προς το παρόν η Aston Martin δεν μπλέκει σε τέτοια χωράφια.
23:04
NikosJB17 : se olous mas nomizo leipei o Maldonado ... sinithos ekane tous agones ligo pio endiaferon
23:04
Α πα πα πα...
23:04
κωστας φερραριστας : ποια η διαφορα αποδοσης στα τρια μονοθεσια που φορανε κινητηρα φερραρι (sauber haas torro rosso )ευχαριστω
23:05
Η STR έχει spec 2015. Οι άλλοι 2016! 
23:05
Παναγιώτης : απο τη στιγμη που η Mercedes μπηκε με δικη της ομαδα η honda ηταν μονοδρομος για τη mclaren . οσο αφορα στην αποδοση ο ενας χρονος εξελιξης που λειπει απο τη honda δυστυχως αποδεικνύεται αιωνας .
23:05
Σωστά Παναγιώτη αλλά είμαι σίγουρος πως στη McLaren ήλπιζαν η Honda να είναι εξ αρχής ανταγωνιστική και όχι να πετάξουν (τουλάχιστον) δύο σεζόν στα σκουπίδια.
23:06
χρηστος : καλησπερα,ισως λιγο χαζη ερωτηση.. ειμαι χρονια φιλος της φορμουλας αλλα χωρις πολλες γνωσεις πανω στα μηχανολογικα... αν η haas χρησιμοποιει τον ιδιο κινητηρα με αυτο της ferrari, πως γινεται αυτη να μην εχει εγκαταληψεις λογω μηχανολογικων και η ferrari να εχει 2/4 λογω μηχανικων μερων...? δεν πιστευω οτι η ferrari παντως χρησιμοποιει στο φουλ την μηχανη ενω η haas οχι...
23:07
Δεν υπάρχουν χαζές ερωτήσεις Χρήστο! Στην Αυστραλία το πρόβλημα του Kimi δεν ήταν στη μονάδα ισχύος και για χθες ακόμα δεν έχουμε σαφή τοποθέτηση. Σκέψου κάθε μονοθέσιο ως έναν ζωντανό οργανισμό. Κάθε όργανο λειτουργεί σε πλήρη συνάρτηση με όλα τα άλλα. Με ότι συνέπειες έχει αυτό...
23:07
Δημήτρης Δ : Εγώ πιστεύω ότι πολλοί βιάζονται να βγάλουν πρωταθλητη τον ροσμπεργκ απο το δεύτερο αγώνα. Εχουμε ακόμα 19 αγώνες. Και ακόμα και τώρα πιστέυω ότι ο Χάμιλτον και ο Φέτελ θα είναι οι κύριοι διεκδικήτες του τίτλου...!! Εσυ τι λες?
23:08
Εδώ έλεγα πως ο LH θα πάρει τον τίτλο όταν στο Βέλγιο το 2014 ήταν αν θυμάμαι καλά γύρω στους 30 βαθμούς πίσω. Εννοείται πως ακόμα είναι πολύ νωρίς!
23:08
Γιαννης : Πανο καλησπερα. Η haas δειχνει οτι εχει κανει εξαιρετικη δουλεια και αν ηταν τυχερη στην Αυστραλια στο Μπαχρειν ηταν πολυ καλη. Επισης θεωρω εξαιρετικες τις αλλαγες στα ελαστικα διοτι προσφερουν μεγαλυτερο ενδιαφερον και ποικιλια στρατηγικων στις ομαδες. Ακομη αποψη μου ειναι πως και ο hamilton ηταν τυχερος γιατι καλλιστα θα μπορουζε να ειχε εγκαταλειψει λογω της επαφης με τον bottas. Τελος θεωρω οτι η williams δεν εχει εξελιξη ιδιαιτερη στο μονοθεσιο της αφου θα μπορουσε να διεκδικησει κατα την γνωμη μου κατι καλυτερο μετα την εξαιρετικη της εκκινηση.
23:09
Γιάννη συμφωνούσα πλήρως μέχρι τη Williams. Ένας κακός αγώνας δεν δείχνει την πλήρη εικόνα. Άλλωστε στις κατατακτήριες ήταν best of the rest. Ας τους δούμε και στην Κίνα.
23:09
Alex : Καλησπέρα !
23:09
Alex : Ωραίος ο Γκροζιαν και η haas
23:09
Η ευχάριστη έκπληξη!
23:09
Σπυρος : Πανο καλησπερα..πιστευεις οτι η ferrai πλεον μπορει να κοντραρει τις mercedes?αν οχι στο πρωταθλημα των κατασκεαστων ισως στων οδηγων? παντως πιστευω αν ο vettel δεν ειχε θεμα με τον κινητηρα χθες ισως βλεπαμε διπλη παρουσια στο βαθρο για την ferrai
23:10
Όντως θα είχαμε διπλή παρουσία. Ο Vettel θα συνεχίσει να παρενοχλεί βαθμολογικά, όσο δεν έχει DNF. Όταν υστερείς σε απόδοση, έστω και λίγο, οι εγκαταλείψεις είναι πολυτέλεια που δεν έχεις...
23:10
Μιλτος : Μπορεί η haas να κλείσει την ψαλίδα τα επόμενα χρονια απο red bull Ferrari Mercedes;;
23:12
Ας το πάμε βήμα βήμα. Ήδη το ξεκίνημα της είναι εντυπωσιακό. Να δούμε πως θα εξελιχθεί η σεζόν, αν θα έχουν εξέλιξη, αν θα είναι σταθερά στους βαθμούς κτλ. Θα ήταν υπερβολικά παραμυθένιο σενάριο να έκαναν τόσο σύντομα πρωταθλητισμό Μίλτο.
23:12
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ : Καλησπέρα σε ολούς!Ο ROSBERG ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΜΕ ΣΕΡΙ ΝΙΚΩΝ .ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΟΙ ΘΥΣΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ Η FERRARI ΘΑ ΚΟΣΤΙΣΕΙ ΣΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΚΑΙ ΗΔΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΝΩΡΙΣ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ Ο VETTEL ΜΕΤΑ ΤΟΝ 13-15 ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ.ΘΕΩΡΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ (MERCEDES), ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ΚΑΝ, ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ Η FERRRI.ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΣΠΟΡ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΠΑΙΖΑΝ 3-4 ΟΜΑΔΕΣ ,ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΚΤΛ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ.ΕΠΙΣΗΣ RESPECT ΤΗΝ MERCEDES ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ 1,6L ,V6 TURBO ΚΙΝΗΤΗΡΩΝ, ME 50% ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ, + ΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΑΠΑΓΩΓΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 50%!!!!! ITS A MASTERPIECE!!!!
23:13
Πράγματι Κωνσταντίνε, συμφωνούμε σε όλα. Ο Rosberg θα "σώσει" το ενδιαφέρον αν αποδειχθεί πως ο Vettel δεν θα μπορεί από ένα σημείο και μετά να κοντράρει τις Mercedes. Αλλά ακόμα και για τον εμφύλιο στη γερμανική ομάδα, ακόμα είναι πολύ νωρίς.
23:13
Γιωργος Mclaren : Ωραιο επισης το οτι δεν ειναι ξεκαθαρο ποια ομαδα έπεται των 2 πρωτων και οτι υπαρχει αρκετη "ζωη" στην μαχη για την δεκαδα. Δινει θεαμα
23:14
Από την 3η θέση κατασκευαστών και πίσω, εννοείται πως γίνεται χαμός!
23:14
ΒΑΡΣΑΜΗΣ ΛΕΝΙΝ : Με τις τελευταιες συνεχομενες αλλαγες στον τροπο διεξαγωγής των κατατακτηριων δοκιμών πιστευετε οτι εχει χαθεί η αίγλη των pole position που υπηρχε στα 90s?
23:14
Δεν το συζητάμε καν αυτό... από τα πολλά που έχουν χαθεί.
23:15
Οι καλοί συνάδελφοι εδώ στο Contra μας επέτρεψαν να αυξήσουμε κατά μισή ώρα τη διάρκεια του live για να απαντηθούν όσο γίνεται περισσότερα ερωτήματα. Πάμε λοιπόν μέχρι τις 23.30!
23:15
Γεράσιμος : Καλησπέρα κι από μένα Ο Μάσσα γτ δεν μπόρει να ξεφύγει από τη μετριότητα της 6ης θέσης;; Ρωτάω γιατί μικάμε για ένα παρόλιγον πρωταθλητή (παρά μια στροφη)
23:16
Που όμως το 2009 άλλαξαν όλα στην καριέρα του... αναφέρομαι φυσικά στον τραυματισμό στην Ουγγαρία. Οι καλύτερες μέρες του έχουν περάσει.
23:16
mts el : γεια χαρα. Την προηγουμενη φορα σου ειχα πει για τον Γκροζαν και οτι ειναι συχνα υποεκτιμημενος και ενιοτε ατυχος πληρωνονταςκαι λαθη... προηγουμενωνομαδων του. Αν και ειχε παλι καθυστερησεις στα πιτς, φετος ειναι σε μια ομαδα που τον πιστευει και αποδιδουν μαζι απροσμενα καλα. Τι βλεπεις για ομαδα και οδηγο?
23:17
Το θυμάμαι. Αν η αρχή είναι το ήμισυ του παντός, όλα καλά! Δεν θα είναι πάντα στο Top6 αλλά είναι πολύ Hot συνδυασμός. Κ φυσικά ο Grosjean δεν έχει καμία σχέση με τον Gutierrez.
23:17
NikosJB17 : An sou fenete periergo pou ipostirizo Manor , tha sou fanei akoma pio periergo oti mexri to 2014 ipostiriza Ferrari kai meta stamatisa tin ipostirizo giati efige o Alonso kai meta irteh o Vettel pou den ton xoneuo katholou . Tora eimai me Manor giati itan i omada tou Jules
23:18
Περί ορέξεως φίλε Νίκο... πλάκα κάνω. Πολύς κόσμος υποστηρίζει οδηγούς και όχι ομάδες, δεν είναι σπάνιο. Τόσο χάλια με τον Vettel ε;
23:18
Μιλτος : Πανό εσυ τι πιστεύεις γι την ατυχία που έχει ο Κίμι..απο περσυ οταν κάνει ενα καλό αγώνα κατι θα του τύχει και θα συμβεί το απρόοπτο..θεωρείς ατυχία η σαμποτάζ;
23:19
Αιώνιος γκαντέμης. Σοβαρά τώρα, δεν υπάρχουν λόγοι για "σαμποτάζ" εντός μίας ομάδας.
23:19
Ιορδάνης Ξάνθη : Καλησπερα Πανο,με βαση την περσυινη εικονα της force india την περιμενα αρκετα δυνατη φετος να παλευει για τις θεσεις 5-8 αλλα φαινεται οτι εχει κανει βηματα πισω,η γνωμη σου?
23:20
Κι εγώ Ιορδάνη. Την περίμενα πιο δυνατή. Φαίνεται πως τα οικονομικά προβλήματα έχουν αντίκτυπο. Αλλά σε αγώνες όπως αυτός της Σαγκάης, νομίζω πως θα μιλήσει η μονάδα ισχύος της Mercedes και θα είναι ψηλότερα.
23:20
ιασονας : ομολογω οτι χαιρομαι με την αποδοση της Χαας,ειδικα εαν σκεφτεις αλλες ομαδες που μπηκαν στο σπορ κ σε τι φαση ειναι τωρα μετα απο τοσα χρονια. η ερωτηση μου ειναι η σαουμπερ γιατι δν εκανε κατι παρομοιο με αυτο της Χαας τοσα χρονια?Η η μανορ? δλδ ειναι πιο εξυπνος ο Χαας?
23:22
Η Sauber είνα μία ιστορική ομάδα που έχει γράψει κ τις δικές της επιτυχίες. Άλλη περίπτωση. Η Manor ξεκίνησε ως καπρίτσιο του Richard Branson αν θυμάσαι. Πονεμένη ιστορία που όμως επιτέλους φέτος βρήκε πατήματα. Ξέρεις τι καλό έκανε η Haas εκτός από τη συμμαχία με τη Ferrari; Δεν βιάστηκε. Ενώ μπορούσε να μπει πέρυσι στην F1, κάθισε ένα επιπλέον χρόνο εκτός ώστε να παρουσιαστεί ετοιμοπόλεμη.
23:22
ιασονας : Πιστευεις Πανο οτι ο Γκροζιαν εχει κανει το κολπο γκροσο για να ειναι του χρονου στην Φερραρι ΕΑΝ δν ανανεωσουν στον Κιμι? μιας κ εχει πει οτι αυτος ειναι ο σκοπος του στο μελλον να οδηγει για τους κοκκινους...
23:23
Ναι, εννοείται. Αυτή ήταν η ελπίδα του και έως τώρα τα πράγματα πάνε ονειρεμένα για εκείνον...
23:23
γιωργος jb22 : γεια σου φιλε πανο..θα ηθελα ενα σχολιο γενικα με την καριερα του Button γιατι τον θεωρω πολυ παρεξηγημενο και ξεχασμενο ενω εχει καταφερει πολλα...εχει δειξη πως ειναι ικανος για πολλα..εσυ τι γνωμη εχεις?
23:24
Τον εκτιμώ πολύ και ξέρεις, επειδή ήμουν από μικρός της σχολής Προστ και όχι Σένα, εκτιμώ διπλά το ταλέντο του. Όμως χώρισε με τη Jessica και αυτό δεν θα του το συγχωρέσω... 
23:24
Οδυσσεας απο Χαλανδρι. : Πιστευετε πως η Φεραρη υστερει σε στρατηγικη;. Θυμαμαι με Ros και jean ηταν απιαστες. Τα τελευταια 4-5 χρονια κανουν πολλα λαθοι στα Pits της φεραρη.
23:25
Οδυσσέα είναι τομέας που η Ferrari πονούσε τα τελευταία χρόνια. Ποιος θα ξεχάσει το Άμπου Ντάμπι το 2010; Πιστεύω έχει βελτιωθεί όμως. 
23:25
stavros : υπαρχει περιπτωση να απελευθερωθούν τα μπατζετ; επισης υπάρχει περίπτωση φετος να φτάσει την mer η ferrari και να μην αποφασίσουν να τα παρατήσουν στη μεση της χρονιας ελέω νεων μονοθεσίων;
23:25
Δυστυχώς καμία Σταύρο κι αυτό δυσκολεύει την προσπάθεια της Ferrari...
23:25
Γεωργια : Καληνυχτιζω την παρεα!Σειταν ευχαριστουμε παρα πολυ για τον χρονο σας(την υπομονη)και τον σχολιασμο για αλλη μια φορα!Τα λεμε στον επομενο αγωνα!
23:26
Καλό βράδυ Γεωργία, σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή όπως και όλα τα άλλα παιδιά.
23:26
Kwstas : Poion vlepeis prwtathlhth?
23:27
Lewis ξανά. Γιατί θεωρώ πως ο Rosberg δεν είναι επιπέδου πρωταθλητή κι όπως παλαιότερα με Webber ή Irvine, δεν θεωρώ καλό για το σπορ να παίρνουν τίτλους οδηγοί που υστερούν έστω και λίγο κάποιων άλλων.
23:27
γιωργος jb22 : ενα σχολιο για την προοδο της McLAREN?
23:28
Είναι στα επίπεδα που αναμέναμε, μακάρι να υπάρξει ακόμα μεγαλύτερη βελτίωση. Δεν μπορώ να δεχτώ μία τέτοια ομάδα να είναι τόσα χρόνια, τόσο πίσω. Κάνει κακό στο σπορ.
23:28
κωστας φερραριστας : πιστευεις οτι η haas θα ειναι κατι σαν toyota
23:28
Η Toyota ήταν παράδειγμα προς αποφυγή! Τεράστιο budget το οποίο σπαταλούσαν λόγω λανθασμένης μεθοδολογίας
23:28
Παναγιώτης : ρε παιδια σοβαρα τωρα μπορει ο ραικονεν να απειλησει τον φετελ στο πρωταθλημα ? ποιος ο λογος για σαμποταζ ? ακομα και αν υποθεσουμε οτι μπορουσε να χτυπησει το πρωταθλημα ο ραικονεν αυτοι στη φερραρι δεν θα το ηθελαν ? δηλαδη ή φετελ ή τιποτα ?
23:29
Ούτε εγώ πιστεύω πως στο τέλος της σεζόν θα είναι μπροστά από τον Seb o Kimi.
23:29
Μιλτος : Θα μπορούσε μια επικείμενη αποχώρηση Monza να φέρει τα πάνω κάτω στην formula 1???δλδ αποχώρηση και Φεράρι γτ ξέρουμε όλοι ότι Monza και Φεράρι πάνε μαζι
23:29
Όχι, όταν μιλάει το χρήμα, όλοι είναι σούζα. Ελπίζω όμως να μη φτάσουμε ως εκεί.
23:30
ιασονας : πανο εγω ειμαι λατρεις των παλιων ομαδων,ζαουμπερ,μιναρντι,arrow,prost.απλα πιστευω οτι τα τελευταια χρονια η Ζαουμπερ ειναι σε μια μονιμη μειονεκτικη κατασταση λογο χρηματων που δν εχει κ καθε χρονο την βλεπουμε κ χειροτερα...δλδ περυσι ακυρωσαν συμβολαια κ εκλεισαν με αλλους για να παρουν τα περισσοτερα λεφτα απο τους ερικσον και νασρ...κ ενω στην Αυστραλια τα πηγαν καλα μετα σχεδον δν υπηρχαν...γιατι πχ δν ζηταγαν περσυνο κινητηρα Φερραρι με λιγοτερα λεφτα? Το θυμαμαι οτι μπηκε απο καπριτσιο του Μπρανσον αλλα στην πορεια δν εκμεταλευτικε την βοηθεια του κανονισμου για να παρει παραπανω απο την Φερραρι οπως η Χαας,τωρα καπου διαβασα οτι θα την βοηθησει σε καποια η Μερς
23:31
Η Manor έχει μονάδα ισχύος Mercedes, κιβώτια Williams κ.α. Ναι, φυσικά η Sauber είναι εκεί που είναι γιατί έχει οικονομικά προβλήματα. Άρα δεν μπορεί να εξελίξει το μονοθέσιο της άρα αν πάρει και περυσινού spec κινητήρα, άστα να πάνε...
23:31
Mahi : Καλησπέρα Πάνο, πιστεύεις πως αν δεν βγει πρωταθλητής ο Hamilton (όχι μόνο λόγω δικής του απόδοσης αλλά και λόγω ομάδας ~ αν "σπρώχνει" τον Roseberg) υπάρχει περίπτωση να φύγει από την mercedes και αν ναι προς τα που τον βλέπεις να πηγαίνει;; Ευχαριστώ :)
23:32
Όσο ο Rosberg είναι μπροστά, έχει πλεονέκτημα στη στρατηγική της ομάδας. Αυτό μπορεί να παίξει το ρόλο του.
23:32
Νικος.Γ : Ευχαριστω για την απαντηση που δεν ελαβα ποτε. Να ειστε καλα. Και απο οτι βλεπω αλλοι χρηστες ρωτησαν 2 και 3 φορες....αξιοκρατια στα πανω της...
23:32
Φίλε Νίκο σε ποια ερώτηση δεν έλαβες απάντηση; Ευχαρίστως να τη λάβεις αν παράπεσε το σχόλιο ανάμεσα στα 150...
23:32
Παναγιώτης : ευχαριστουμε για το χρονο σου , καληνυχτα .
23:33
NikosJB17 : pano den ksero an milisate pio prin gia to HALO , alla boreis na peis ti gnomi sou gia to sistima afto ?
23:34
Καλώς ή κακώς, μετά το ατύχημα του Bianchi (και όχι μόνο), είναι σαφές πως πρέπει αν βρεθεί μία λύση για την προστασία του κεφαλιού του κινητήρα. Δεν ξέρω αν αυτή θα είναι το halo ή η πρόταση της Red Bull ή κάτι άλλο. Σίγουρα ξενίζει στο μάτι μία τέτοια λύση αλλά αν είναι να σωθούν ζωές...
23:35
NikosJB17 : stin periptosi tou Bianchi den tha ekane tipota . ta 250 G ton skotosan , den xtipise to kefali tou ston gerano
23:36
Σίγουρα αλλά ήταν μία αφορμή να εξεταστεί η έλλειψη προστασίας στο κεφάλι. Αν και το κεφάλι χτύπησε στον γερανό. Αυτό είναι δεδομένο δυστυχώς.
23:36
Κάπου εδώ θα ρίξουμε καρό σημαία. Για οποιαδήποτε άλλη ερώτηση (ειδικά εσύ φίλε Νίκο Γ.), μπορείτε να την κάνετε στα σχόλια του άρθρου και να απαντήσω εκεί πολύ ευχαρίστως.
Καλό βράδυ σε όλους

News 24/7

24MEDIA NETWORK