Οι πιο ηχηρές μεταγραφές στην ιστορία της F1

Η ιστορία που γράφτηκε αλλιώς, οι πρωτοβουλίες που φέρνουν αλλαγές.

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherland's poses during a team picture at the Yas Marina racetrack in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Thursday, Nov. 28, 2019. The Emirates Formula One Grand Prix will take place on Sunday. (AP Photo/Luca Bruno)
Red Bull driver Max Verstappen of the Netherland's poses during a team picture at the Yas Marina racetrack in Abu Dhabi, United Arab Emirates, Thursday, Nov. 28, 2019. The Emirates Formula One Grand Prix will take place on Sunday. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Σαν κεραυνός εν αιθρία "έσκασε" η μεταγραφή του Λιούις Χάμιλτον από την Mercendes στην Ferrari και εύλογα θεωρείται μια από τις μεγαλύτερες -αν όχι η μεγαλύτερη- μετακίνηση οδηγού σε άλλη ομάδα. Παρόλα αυτά, έχουν υπάρξει στο παρελθόν περιπτώσεις κομβικών αντικαταστάσεων με στόχο την κορυφή.

Πολλές ομάδες έχουν ακολουθήσει την οδό του να αλλάζουν τον οδηγό τους όταν δεν αποδίδει με συνέπεια. Πρωτίστως, η Red Bull που κατά κύριο λόγο είναι αυστηρή στην έννοια του να “κολυμπάς” ή να “βυθίζεσαι” ανάλογα με την απόδοσή σου.

Από τον Σουμάχερ στον Φέτελ: Οι ξαφνικές μεταγραφές στα μέσα της σεζόν στη F1 και το γεγονός ότι οι ομάδες προσαρμόζονται για να βελτιστοποιήσουν τις πιθανότητές τους για ένα πρωτάθλημα, δεν είναι καινούργια ιδέα. Κατά καιρούς, ομάδες έχουν απομακρύνει οδηγούς και έχουν φέρει ένα άλλο ταλέντο να “σηκώσει” τη θέση. Τα προαναφερθέντα ονόματα του Σουμάχερ και Φέτελ είχαν θετική εξέλιξη. Ωστόσο, υπάρχει ένας μακρύς κατάλογος οδηγών που αντιμετώπισαν την απογοήτευση της απομάκρυνσης στα μέσα μιας σεζόν.

1991: Ο Σουμάχερ αντικαθιστά τον Μορένο

Στα μέσα της σεζόν του 1991, η ιταλική ομάδα F1 της Benetton αποφάσισε να προβεί σε μια άκρως αμφιλεγόμενη ανταλλαγή του μόνιμου οδηγού της Ρομπέρτο Μορένο με το ανερχόμενο ταλέντο Μίκαελ Σουμάχερ λόγω της εντυπωσιακής απόδοσής του. Στη συνέχεια κέρδισε δύο πρωταθλήματα και πολλούς αγώνες για λογαριασμό τους.

2004: Ο Βιλνέβ αντικαθιστά τον Τρούλι

Ένα παρόμοιο περιστατικό ακολούθησε το 2004, όταν η Renault απέλυσε τον Τρούλι, ο οποίος δεν φάνηκε να ανταποκρίνεται με βάση τους στόχους. Έτσι η επόμενη κίνηση της Renault ήταν να βάλει τον Βιλνέβ πίσω από το τιμόνι για τρεις αγώνες εκείνης της σεζόν, χωρίς όμως επιτυχία.

2007: Ο Φέτελ αντικαθιστά τον Σκότ Σπίντ

Ο Σεμπάστιαν Φέτελ έκανε τη δεύτερη εκκίνηση του σε Grand Prix αντικαθιστώντας τον Σκοτ Σπίντ στην Toro Rosso για το GP Ουγγαρίας του 2007, μετά από μια ιδιαίτερη περίοδο για την BMW.

2016: Κίβατ

Ο Ντάνι Κίβατ προωθήθηκε στη Red Bull για να αντικαταστήσει τον Φέτελ το 2014. Ωστόσο, μετά από μια σειρά από μέτριες εμφανίσεις και μια σύγκρουση στον πρώτο γύρο με τον Γερμανό στο Σότσι του 2016, η ομάδα αποφάσισε να τον αντικαταστήσει με τον άνθρωπο στον οποίο πόνταρε πολλά, τον Μαξ Φερστάπεν.

2019: Ο Άλμπον αντικαθιστά τον Γκάσλι

Ο Πιέρ Γκάσλι ξεκίνησε στη Red Bull ως ταλαντούχος νεαρός, αλλά σύντομα τον καταπλάκωσε η ευχή-κατάρα του να είναι συμπαίκτης του Φερστάπεν . Με καλύτερο πλασάρισμα την 4η θέση, δεν μπόρεσε να φτάσει στα επίπεδα του Φερστάπεν και τελικά υποβιβάστηκε στην Toro Rosso με τον Άλεξ Άλμπον να τον αντικαθιστά στα μέσα της σεζόν.

Διαβάστε περισσότερα

Επίσημο: Ο Λιούις Χάμιλτον στην Ferrari το 2025

Βόμβα: Οδεύει προς Ferrari ο Χάμιλτον

News 24/7

24MEDIA NETWORK