Καγουάι Λέοναρντ: Οι 3 viral φράσεις που κατοχύρωσε και έκανε T-shirt

Ό,τι γίνεται viral και τον αφορά, το κάνει δικό του. Ο Καγουάι Λέοναρντ έχει κατοχυρώσει τρία trademarks τους τελευταίους μήνες και συνεχίζει να διεκδικεί το 'Klaw'.

O Kαγουάι Λέοναρντ, το 2016, όταν συνεργαζόταν με την Jordan Brand, με το Klaw logo να είναι ακόμα στα δικαστήρια.
O Kαγουάι Λέοναρντ, το 2016, όταν συνεργαζόταν με την Jordan Brand, με το Klaw logo να είναι ακόμα στα δικαστήρια. OMAR VEGA/AP IMAGES FOR JORDAN BRAND

Όπως έγραψε το ClutchPoints, 'Kawhi takes no prisoners when it comes to trademarks'. Όποιος και αν είσαι, ό,τι και αν είσαι, αν λες κάτι που τον αφορά και αρέσει (είναι 'πιασάρικο' -viral ντε), παίρνει το copy right. Ενημερώνει το δικηγόρο του, σχετικά και εκείνος πράττει τα δέοντα. Κάπως έτσι έχει βρεθεί, μέσα σε τέσσερις μήνες, με τρεις viral φράσεις να μην μπορεί να τις χρησιμοποιήσει άλλος, πέραν αυτού. Εκτός και αν θέλει (αυτός ο άλλος) να κάνει τον 'Klaw' ακόμα πιο πλούσιο.

Ο τελευταίος που του πρόσφερε 'σήμα κατατεθέν' ήταν ο CJ ΜακΚόλουμ, όταν δήλωσε -τον περασμένο Οκτώβρη- ότι "οι Μπλέιζερς δεν μπορούν να 'Κawhi it', σε ό,τι αφορά τη διαχείριση φορτίου (load management)". Δηλαδή, δεν μπορούν να κάνουν με τους δικούς τους σταρ ό,τι οι Κλίπερς με τον άνθρωποι που πρέπει να ξεκουράζεται, για να βγάλει όλη τη σεζόν και να είναι στο πικ, στο φινάλε. Ο Λέοναρντ που λες, πήγε στις 8/1 του 2020 και κατέθεσε αίτηση να πάρει τα δικαιώματα της φράσης.

Δεν ήταν η πρώτη. Δεν θα είναι η τελευταία. Στη λίστα του υπάρχουν το 'what it do baby' (τo είπε στην παρέλαση των πρωταθλητών Ράπτορς, στο Τορόντο), όπως και το 'city views over interviews' (προέκυψε μετά το τελευταίο του διαφημιστικό για τη New Balance, που δείχνει την αγάπη του για το Λος Άντζελες -χωρίς εκείνος να λέει λέξη), με τις αιτήσεις να 'χουν κατατεθεί στις 23/10 του 2019. Δηλαδή, εντός της πρώτης του εβδομάδας ως Κλίπερ.

Ο σκοπός του είναι να τυπώσει όλες αυτές τις φράσεις σε μπλουζάκια. Αυτό θα γίνει και με το 'I am a fun guy', που είπε στην παρουσίαση του από τους Ράπτορς -χωρίς να πείσει κανέναν, του οποίου επίσης, έχει πάρει τα δικαιώματα.

Όπως εξήγησε ο δικηγόρος που πληρώνει για να παίρνει όλα αυτά τα δικαιώματα 'θα τα χρησιμοποιήσει σε ρούχα που δημιουργεί στο πλαίσιο της συνεργασίας του με τη New Balance'. Δηλαδή, θα τα δεις σε μπλούζες, παντελόνια, τζάκετ, καπέλα, hoodies έως και κάλτσες. Σημείωσε κάπου πως τα πρώτα παπούτσια με την υπογραφή του, έκαναν sold out σε λιγότερο από ένα λεπτό.

To Klaw logo είναι στα δικαστήρια, με τη Nike να υποστηρίζει πως προέκυψε σε συνεργασία με τον Λέοναρντ και εκείνον να επιμένει ότι είναι δική του έμπνευση.
To Klaw logo είναι στα δικαστήρια, με τη Nike να υποστηρίζει πως προέκυψε σε συνεργασία με τον Λέοναρντ και εκείνον να επιμένει ότι είναι δική του έμπνευση. NIKE.COM

Δεν σου είπα όμως, πώς ξεκίνησαν όλα: η Nike, με την οποία συνεργαζόταν από το 2011 έως το 2018 (για την ακρίβεια, το συμβόλαιο το 'χε με την Jordan Brand) του πήρε τα δικαιώματα για το Claw logo, που υπήρχε στη σειρά η οποία είχε σχεδιάσει ο Λέοναρντ, από όταν ήταν ακόμα στο κολέγιο. Η Nike υποστήριξε -στο δικαστήριο, με την υπόθεση να μην έχει τελεσιδικήσει- ότι το πρώτο original σχέδιο της σειράς, δημιουργήθηκε μαζί με τον παίκτη, το 2014.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ