Τα tweets του Βασίλη Τσιάρτα για τη Χρυσή Αυγή είναι θυμωμένα και άκυρα

Από τον Οκτώβρη του 2017 που έγινε η αρχή, ο Βασίλης Τσιάρτας απέκτησε ως χόμπι να προκαλεί αντιδράσεις με posts στα social media. Δυο χρόνια μετά αποδεικνύει πως δεν θέλει να μάθει (ή να αλλάξει) κάτι. Του αρκεί να ασχολούνται μαζί του.

Δυο χρόνια μετά την πρώτη 'αναστάτωση' που είχε προκαλέσει στα social media, ο Βασίλης Τσιάρτας δείχνει πως προτεραιότητα του παραμένει να εκτονώνει την οργή του -και να κάνει ανθρώπους να ασχολούνται μαζί του.
Δυο χρόνια μετά την πρώτη 'αναστάτωση' που είχε προκαλέσει στα social media, ο Βασίλης Τσιάρτας δείχνει πως προτεραιότητα του παραμένει να εκτονώνει την οργή του -και να κάνει ανθρώπους να ασχολούνται μαζί του. EUROKINISSI

Τον Οκτώβρη του 2017 ήταν που ο Βασίλης Τσιάρτας έκρινε πως είχε έλθει η ώρα να μοιραστεί μαζί μας τις απόψεις του. Ειλικρινά θα πω ότι τον προτιμούσα τότε που χρειαζόταν τρία λεπτά, για να συνθέσει μια πρόταση, ως καλεσμένος σε τηλεοπτικές εκπομπές. Θα μου πεις 'δημοκρατία έχουμε'. Θα χρειαστεί να επαναλάβω ότι η βασική αρχή της ελευθερίας της έκφρασης (που είναι κατοχυρωμένο ανθρώπινο δικαίωμα) είναι να μην πλήττεις άλλη ελευθερία (ενδεχομένως να τη ξέρεις ως 'αρχή της προσβολής').

Τότε είχε ασχοληθεί με την απόφαση της Επιτροπής της Βουλής να περάσει προς ψήφιση το δικαίωμα αλλαγής φύλου, από τα 15 έτη.

Στις 3/10 του 2017 που λες, είχε γράψει ένα post στο Facebook, το οποίο είχε τη λέξη 'φύλο' με δυο λάμδα, αλλά υγεία να υπάρχει. Ήταν το μικρότερο κακό. Τι είχε γράψει: “Εύχομαι οι πρώτες αλλαγές φύλου να γίνουν στα παιδιά αυτών που ψήφισαν αυτό το αίσχος. Να δω με τι καμάρι θα κυκλοφορήσουν. Νομιμοποιήστε κ τους παιδόφιλους να ολοκληρώσετε τα εγκλήματα”. Του είχαν κάνει likes 3900 'φίλοι' του. Και αυτό ήταν για εμένα το πιο ανησυχητικό. Να εξομοιώνεις δηλαδή, το πώς θέλει να ζει ο καθένας με το σώμα του με τις σεξουαλικές διαστροφές, στις οποίες κατατάσσεται η παιδοφιλία.

Μια μέρα μετά (4/10) και ενώ όπως είπε, είχε δεχθεί πολλά μηνύματα στο Inbox ο Τσιάρτας το συνέχισε, γράφοντας “σχετικά με κάποιους που μου στέλνουν μηνύματα στο inbox μου χωρίς να είναι φίλοι μου κ μου λένε τι πρόβλημα έχω με τους gay κ τα ομόφυλα ζευγάρια έχω να τους πω το εξής: Ο καθένας μπορεί να έχει τις προτιμήσεις του είτε άντρας είτε γυναίκα κ το σέβομαι απόλυτα. Για μένα όμως ζευγάρι είναι μόνο ένας άντρας κ μια γυναίκα , οι υπόλοιποι είναι ΑΠΛΑ ΜΑΖΙ. Όσους γάμους όσες παρελάσεις κ οτιδήποτε αλλο κάνουν δε πρόκειται να το δεχθώ ως φυσιολογικό. Με ξεπερνάει βέβαια το ότι θέλουν να έχουν κ παιδιά όπως επίσης κ το να βγαίνουν δημόσια να το επιδυκνείουν. Στο σπίτι του ο καθένας μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Κ αυτά τα ότι όποιος δε συμφωνεί είναι ρατσιστής κ διάφορες τέτοιες αηδίες να πάνε να τα πούνε αλλού. Υπάρχει πέρα απ´την αισθητική του κάθε ανθρώπου κ η αξιοπρέπεια. Ο θεός έπλασε τον Αδάμ κ την Εύα. Τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση”. Συγγνώμη, αλλά αυτό το post στο δίνω όπως το έγραψε -δεν διόρθωσα ορθογραφικά, δεν έβαλα σημεία στίξης, γιατί δεν ήθελα να αλλοιώσω την εικόνα. Ήθελα να τη θυμηθείς, ως είχε.

Στο κείμενο που είχα γράψει τότε, αναφέρθηκα και στο τρίπτυχο 'Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια' το οποίο έχει εικόνισμα ο Τσιάρτας -βάσει των τοποθετήσεων του. Μάλλον γιατί δεν γνώριζε πως στην αρχαία Ελλάδα δεν υπήρχε σεξουαλικός προσανατολισμός, ως κοινωνικό αναγνωριστικό. Δηλαδή, η ελληνική κοινωνία δεν διαχώριζε την ερωτική επιθυμία ή συμπεριφορά, βάσει του φύλου του συμμετέχοντα. Ως προς το “ο Θεός έπλασε τον Αδάμ και την Εύα, τα υπόλοιπα κατασκευάστηκαν για κατανάλωση”, θα μου επιτρέψει να του πω ότι ο καθένας επιλέγει την ιστορία του, αυτά στα οποία πιστεύει, όσα τον αντιπροσωπεύουν και εν τέλει κάνουν καλό στη ψυχή του. Απλά, να θυμίσω ότι βάσει των δικών του “πιστεύω”, ο πρωτόπλαστος δεν αντιστάθηκε στην αμαρτία, με τις γνωστές συνέπειες. Δηλαδή, από καταβολής κόσμου (όπως την έχει εκείνος στο μυαλό του) δεν υπάρχει τελειότητα. Τι υπάρχει; Δικαίωμα στην επιλογή και οι συνέπειες -που πάντα πάνε 'πακέτο' με τις επιλογές.

Άπαξ και κατάλαβε πως προκαλεί αντιδράσεις (εικάζω έπληττε τόσο στην -αδιάφορη- καθημερινότητα του, που είχε ανάγκη να ασχοληθεί κάποιος μαζί του) συνέχισε να εξαπολύει επιθέσεις σε όποιον, στο μυαλό του δεν σέβεται τα 'χρηστά' ήθη. Στην πορεία των χρόνων άρχισε να επιτίθεται γενικά. Scrollαρα για ώρα στη σελίδα του και τα posts που είχαν κάτι θετικό να πουν ήταν 1 στα 20. Για παράδειγμα, εξαίρεση ήταν εκείνο της 23ης Ιουνίου, όταν πέθανε ο Νίκος Αλέφαντος. Είχε προηγηθεί αυτό.

Ότι πιο χυδαίο, ρατσιστικό κ απαξιωτικό για τον πατέρα. Αν κ ψωνίζω από το συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ πλέον μετά από...

Δημοσιεύτηκε από Vasilis Tsiartas στις  Κυριακή, 21 Ιουνίου 2020

Από τον Αύγουστο του 2016 έχει και λογαριασμό στο Twitter. Και εκεί εκδηλώνει την ένσταση του (σικ), επί πλήθους θεμάτων. Από το προσφυγικό, την Τουρκία, το ΣΥΡΙΖΑ, τις καταλήψεις (you name it he is playing it). Tα πιο πρόσφατα posts του αφορούσαν τη δίκη της Χρυσής Αυγής, αλλά επικέντρωσαν στο ΣΥΡΙΖΑ. Κάτι που ουδείς κατάλαβε από την πρώτη αναφορά -από λάθος διατύπωση (γιατί κατά βάθος είμαι καλός άνθρωπος και δεν θέλω να πιστεύω ότι ήταν λάθος ως αρχική σκέψη).

Πράγμα που χρειάστηκε να διευκρινίσει, με συμπληρωματικό post που είχε και άλλο συμπληρωματικό post -γιατί ως γνωστόν ένα ίσον κανένα- και μια πληροφορία που ελέγχεται, αν θυμηθούμε τι έχει αναφερθεί στο παρελθόν.

Μπορεί να συμφωνείς μαζί μου ή να διαφωνείς -ως προς την τοποθέτηση μου για την τεράστια οργή που νιώθει ο Τσιάρτας και την εκφράζει με την όποια αφορμή). Για να έχεις την πλήρη εικόνα θα ήθελα να μπεις στο λογαριασμό και να δεις τα δέκα πρώτα posts (μαζί και αυτά που έχει κάνει retweet). Σε κάθε περίπτωση, εύχομαι υγεία και να βρει έναν τρόπο να ηρεμήσει την ψυχή και το μυαλό του, ώστε η όποια τοποθέτησή του να έχει θετικό πρόσημο.

ΥΓ: Αν σκέφτεσαι πως έπαιξα το παιχνίδι του -και ασχολήθηκα μαζί του-, θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι κατόπιν έντονου cyberbullying που δέχθηκα στο παρελθόν στο Twitter, έχω καταλήξει στα 'δυο ποιοτικά λεπτά'. Είτε αλληλεπίδρασης είτε μελέτης ενός ακραίου 'φαινομένου', με το οποίο δεδομένα δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ σε τίποτα -γιατί δεν υπάρχει αυτή η διάθεση. Μετά το δίλεπτο, αποχωρώ και δεν επιστρέφω ό,τι και αν μου σούρουν.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

24MEDIA NETWORK